Так в договорі це прописано, орендар в рахунок орендної плати встановлює вхідні двері.EVGENIY писав:Ви перевірте ваш договір оренди, чи має право проводити такі роботи орендар?? Там же повинні бути і нюанси!Коркін Евген писав:Орендар хоче встановити двері організації в рахунок орендної плати, як оприбуткувати такі двері. Я так розумію, це не буде благодійною допомогою в натуральній формі?
Оприбуткування ОЗ
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 18 травня 2015, 11:04
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Тоді наступне питання :) Це буде заміна дверей чи встановлення дверей там де їх раніше не було?Коркін Евген писав:Так в договорі це прописано, орендар в рахунок орендної плати встановлює вхідні двері.EVGENIY писав:Ви перевірте ваш договір оренди, чи має право проводити такі роботи орендар?? Там же повинні бути і нюанси!Коркін Евген писав:Орендар хоче встановити двері організації в рахунок орендної плати, як оприбуткувати такі двері. Я так розумію, це не буде благодійною допомогою в натуральній формі?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 38
- З нами з: 19 травня 2015, 09:38
- Регіон: Черновицкая область
В главной книге на 134грн меньше - с ошибкойEVGENIY писав:А в главной книге что?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Нужно подімать документы и смотреть, у вас не должен был сойтись баланс и главная книга ведь оплатили вы поставщику на 134 грн больше чем поставили на учёт! Пишите бухдовидку с описанием ошибки что и когда и где было сделано неправильно, вроде ничего за собой такое не понятент. т.е. не влияет на результат виконання кошторису, простоу увеличите фонды и 113 счёт!! А вобще конечно разобраться стоит, как так получилось как прошло по МО и главной книге, почему она у вас сошлась и куда вы списали лишние деньги которые не поставили на учёт!aljona-rurak писав:В главной книге на 134грн меньше - с ошибкойEVGENIY писав:А в главной книге что?
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Доброго дня усім!!
Підкажіть будь-ласка, як тепер купляти вікна і решітки? Раніше ставили таким чином : Дб 202 Кр 675, Дб 802,811 Кр 675., тобто на видатки.
А тепер, як я зрозуміла вартість вікон або решіток необхідно включати до вартості будівлі ? Не залежно від того чи ми їх по накладній купляємо чи у ремонті вони сидять (тобто витягувати з ремонту)???
Підкажіть будь-ласка, як тепер купляти вікна і решітки? Раніше ставили таким чином : Дб 202 Кр 675, Дб 802,811 Кр 675., тобто на видатки.
А тепер, як я зрозуміла вартість вікон або решіток необхідно включати до вартості будівлі ? Не залежно від того чи ми їх по накладній купляємо чи у ремонті вони сидять (тобто витягувати з ремонту)???
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 18 травня 2015, 11:04
Дверей там де їх не було, і там де є :? буде перехідний тамбур для збереження теплаEVGENIY писав:Тоді наступне питання :) Це буде заміна дверей чи встановлення дверей там де їх раніше не було?Коркін Евген писав:Так в договорі це прописано, орендар в рахунок орендної плати встановлює вхідні двері.EVGENIY писав:Ви перевірте ваш договір оренди, чи має право проводити такі роботи орендар?? Там же повинні бути і нюанси!Коркін Евген писав:Орендар хоче встановити двері організації в рахунок орендної плати, як оприбуткувати такі двері. Я так розумію, це не буде благодійною допомогою в натуральній формі?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Якщо все буде робити орендар то ви не можете ставити на облік у себе двері! Як би була просто заміна то одне, а тут ще треба і якось в вартість будівлі включити нові двері :?: А чому він не хоче вам гроші заплатити, а ви самі двері б установили?
Цікава ситуація виходить, може хтось ще підкаже??
Цікава ситуація виходить, може хтось ще підкаже??
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 25 травня 2015, 13:11
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 4 рази
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, поставити на облік отриману благодійну допомогу. Установа отримала книги (благодійна допомога) на суму 2800 грн без ПДВ. Які будуть проводки. Чи вірно буде так:
Д-324 К-712 Сума 2800
Д-364 К-324 Сума 2800
Д-112 К-364 Сума 2800
Д-812 К-401 Сума 2800
І чи нараховувати І половину зносу, які проводки для цього і чи робити акт введення в експлуатацію?
І чи можна поставити не на 112 рахунок, а на 234 так як це книги для роздаровування, а не для фондів. Якщо можна то які тоді будуть проводки?
Дякую.
Д-324 К-712 Сума 2800
Д-364 К-324 Сума 2800
Д-112 К-364 Сума 2800
Д-812 К-401 Сума 2800
І чи нараховувати І половину зносу, які проводки для цього і чи робити акт введення в експлуатацію?
І чи можна поставити не на 112 рахунок, а на 234 так як це книги для роздаровування, а не для фондів. Якщо можна то які тоді будуть проводки?
Дякую.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
По- перше, установи ставлять на облік книги які є для них дійсно бібліотечними фондами.
До відома із Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу»:
бібліотечний фонд - упорядковане зібрання документів, що зберігається в бібліотеці.
Тому для того щоб остаточно визначитися, будь ласка уточніть що за установа. Як на мене, досить сумнівно вважати це бібліотечними фондами.
По-друге, як на мене для роздачі (передачі) доцільніше використовувати новий субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу". На цьому субрахунку ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
По-третє, щодо бух записів з обліку бібліотечних фондів. Дійсно, не вистачає записів:
Дт 841 Кт 132 - 1400
Дт 401 Кт 841 - 1400
До відома із Закону України «Про бібліотеки і бібліотечну справу»:
бібліотечний фонд - упорядковане зібрання документів, що зберігається в бібліотеці.
Тому для того щоб остаточно визначитися, будь ласка уточніть що за установа. Як на мене, досить сумнівно вважати це бібліотечними фондами.
По-друге, як на мене для роздачі (передачі) доцільніше використовувати новий субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу". На цьому субрахунку ведеться облік запасів, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються з метою подальшого розподілу, передачі або продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо.
По-третє, щодо бух записів з обліку бібліотечних фондів. Дійсно, не вистачає записів:
Дт 841 Кт 132 - 1400
Дт 401 Кт 841 - 1400
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 28
- З нами з: 25 травня 2015, 13:11
- Регіон: Черновицкая область
- Дякував (ла): 4 рази
Це є музей. Книги передаються благодійною організацією не для продажу, а для роздаровування під час музейних заходів гостям музею.Матвєєва Вікторія
Тому для того щоб остаточно визначитися, будь ласка уточніть що за установа. Як на мене, досить сумнівно вважати це бібліотечними фондами.
Допоможіть будь ласка скласти всі необхідні проводки для оприбуткування. Я думаю все-таки це будуть запаси, як Ви написали.
І тоді, коли ми ці книги роздаруємо, то потрібно скласти відомість на видачу матеріальних цінностей та акт на списання? Чи якщо це запаси, то не потрібно. І які будуть проводки на списання?
Допоможіть, будь ласка, тому що я недавно працюю і ще багато чого не знаю. Гарно дякую.
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 18 травня 2015, 11:04
Проводки правильні і ваші і на знос шо Вам далиMariannaa писав:Це є музей. Книги передаються благодійною організацією не для продажу, а для роздаровування під час музейних заходів гостям музею.Матвєєва Вікторія
Тому для того щоб остаточно визначитися, будь ласка уточніть що за установа. Як на мене, досить сумнівно вважати це бібліотечними фондами.
Допоможіть будь ласка скласти всі необхідні проводки для оприбуткування. Я думаю все-таки це будуть запаси, як Ви написали.
І тоді, коли ми ці книги роздаруємо, то потрібно скласти відомість на видачу матеріальних цінностей та акт на списання? Чи якщо це запаси, то не потрібно. І які будуть проводки на списання?
Допоможіть, будь ласка, тому що я недавно працюю і ще багато чого не знаю. Гарно дякую.
Д-324 К-712 Сума 2800
Д-364 К-324 Сума 2800
Д-112 К-364 Сума 2800
Д-812 К-401 Сума 2800
Дт 841 Кт 132 - 1400
Дт 401 Кт 841 - 1400
Якщо у Вас є бібліотечні фонди, то зробіть 112/1 щоб вести облік окремо.
Але ж у Вас музей, тому Рахунок 26 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" призначено для обліку й узагальнення інформації про наявність та рух матеріальних цінностей, що придбані (вироблені, отримані) та утримуються установою з метою подальшого розподілу, передачі, продажу, у тому числі вироби з дорогоцінних металів та дорогоцінного і напівдорогоцінного каміння, підручники й інші матеріали освітніх (навчальних) закладів, запаси озброєння тощо; активи, що становлять державні матеріальні резерви та запаси (резерви нафтопродуктів, зерна тощо).
Рахунок 26 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" має такі субрахунки:
261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу";
Д-324 К-712 Сума 2800
Д-364 К-324 Сума 2800
Д-261 К-364 Сума 2800
списання
д812 к 261 2800
мабуть отак
-
- Новачок
- Повідомлень: 7
- З нами з: 18 травня 2015, 11:04
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Я тут розмышлял по вашим дверям, мне кажется вам придётся всё таки делать Довидку про надходження в натуральной форме и доходы тогда в ней ставить по аренде и выдатки по ремонту, таким образом вы сможете увеличить стоимость здания в учёте!!Коркін Евген писав:А з дверима мені хтось допоможе?
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий вечір усім! У мене виникло питання з копійками при оприбуткуванні комп`ютера. Чи вірний хід моїх думок...
Купили комп`ютер ціна 7199,88 (в т.ч. ПДВ 1199,98). Фінансуємося з міського бюджету. Ми вже проплатили за комп`ютер 7199,88.... адже є обмеження на 7200,00..
Дт 141 кт 675 - 5999,90 за правилами округляю до 6000,00 ???
Дт 811 Кт 402 - 6000,00
Дт 141 Кт 675 - 1199,98 (ПДВ)
Дт 811 Кт 402 - 1199,98
Дт 104 Кт 141- 7200,00 ???? за правилами так округляти?
Дт 402 Кт 401 - 7200,00
Дт 402 Кт 141 - 0,12 ??? Чи до ПДВ списати копійки?
Як правильно відобразити даний комп`ютер в бухгалтерському обліку?
Купили комп`ютер ціна 7199,88 (в т.ч. ПДВ 1199,98). Фінансуємося з міського бюджету. Ми вже проплатили за комп`ютер 7199,88.... адже є обмеження на 7200,00..
Дт 141 кт 675 - 5999,90 за правилами округляю до 6000,00 ???
Дт 811 Кт 402 - 6000,00
Дт 141 Кт 675 - 1199,98 (ПДВ)
Дт 811 Кт 402 - 1199,98
Дт 104 Кт 141- 7200,00 ???? за правилами так округляти?
Дт 402 Кт 401 - 7200,00
Дт 402 Кт 141 - 0,12 ??? Чи до ПДВ списати копійки?
Як правильно відобразити даний комп`ютер в бухгалтерському обліку?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Вот я для себя выписывал из журнала!! Суммы не ваши но суть та же!!iraberus писав:Добрий вечір усім! У мене виникло питання з копійками при оприбуткуванні комп`ютера. Чи вірний хід моїх думок...
Купили комп`ютер ціна 7199,88 (в т.ч. ПДВ 1199,98). Фінансуємося з міського бюджету. Ми вже проплатили за комп`ютер 7199,88.... адже є обмеження на 7200,00..
Дт 141 кт 675 - 5999,90 за правилами округляю до 6000,00 ???
Дт 811 Кт 402 - 6000,00
Дт 141 Кт 675 - 1199,98 (ПДВ)
Дт 811 Кт 402 - 1199,98
Дт 104 Кт 141- 7200,00 ???? за правилами так округляти?
Дт 402 Кт 401 - 7200,00
Дт 402 Кт 141 - 0,12 ??? Чи до ПДВ списати копійки?
Як правильно відобразити даний комп`ютер в бухгалтерському обліку?
Оприходован системный блок (без НДС) 141 675 3436,00
Одновременно отражены фактические расходы 801, 802 402 3436,00
Отражены расходы по до ставке (без НДС) 141 675 40,00
Одновременно отражены фактические расходы 801, 802 402 40,00
Отражена сумма НДС:
в стоимости системного блока 141 675 687,20
в стоимости услуг по доставке 141 675 8,00
Одновременно на сумму НДС отражены фактические расходы 801, 802 402 695,20
Системный блок введен 104 141 4171,00 в эксплуатацию
Одновременно с вводом в эксплуатацию отражены изменения в капитале 402 401 4171,00
Списана сумма копеек 402 141 0,20
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Списана сумма копеек 402 141 0,20[/quote]
З 0,20 грн. зрозуміло, мені не зрозуміло, якщо ми оплатили 7199,88 грн. як мені в обліку відобразити, тобто якщо я поставля вартість комп`ютера- 7200,00 , то тоді виходить ми не доплатили постачальнику....
З 0,20 грн. зрозуміло, мені не зрозуміло, якщо ми оплатили 7199,88 грн. як мені в обліку відобразити, тобто якщо я поставля вартість комп`ютера- 7200,00 , то тоді виходить ми не доплатили постачальнику....
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Ненужно ничего округлять вы же на амортизацию считаете ;)EVGENIY писав:Дт 141 кт 675 - 5999,90 за правилами округляю до 6000,00
Тут тоже ненужно округлять ставите 7199iraberus писав:Дт 104 Кт 141- 7200,00
В этой проводке 0,88 копiraberus писав:Дт 402 Кт 141 - 0,12
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Всем добрый день!
Помогите расставить точки над Е ))
Купили МНМА (коммутаторы для компьютеров по цене 336 с НДС) 2 шт. одной накладной, по акту установки установили 1 шт.
Если одно МНМА осталось на складе, получается оно должно висеть на сч.142 "Кап.инвест." ? Акт введения в эксплуатацию я не делаю на него ( установки ж не было!) ?
Или я его все-таки сажу на 113 счет, а когда будет установка - увеличу стоимость и начислю амортизацию/износ 50 процентов?
Помогите расставить точки над Е ))
Купили МНМА (коммутаторы для компьютеров по цене 336 с НДС) 2 шт. одной накладной, по акту установки установили 1 шт.
Если одно МНМА осталось на складе, получается оно должно висеть на сч.142 "Кап.инвест." ? Акт введения в эксплуатацию я не делаю на него ( установки ж не было!) ?
Или я его все-таки сажу на 113 счет, а когда будет установка - увеличу стоимость и начислю амортизацию/износ 50 процентов?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
МНМА, которые не введены в эксплуатацию (т.е. находятся на складе) считаются незавершенными капитальными инвестициями. Такие МНМА учитывают на субсчете 142. И только те МНМА, которые введены в эксплуатацию (оформлен Акт введения в эксплуатацию), зачисляем на субсчет 113 с одновременным начислением износа 50 %.
Как раз об учете таких МНМА и ОС на счете 14 мы рассказывали в Бюджетной бухгалтерии № 16, 2015.
Как раз об учете таких МНМА и ОС на счете 14 мы рассказывали в Бюджетной бухгалтерии № 16, 2015.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Чому ніхто не хоче відповісти на моє питання Допоможіть будь ласка
Дублюю своє запитання від 31.05, час іде, а перевірка на носі
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно оформити і відобразити в обліку таку операцію:
В закладі культури було взято тканину та нитки на загальну суму 3 000 грн. З цих матеріалів пошито 7 сорочок (господарським способом, костюмер шила).
Питання:
1. Якими проведеннями відобразити операцію по списанню матеріалів та отриманню готових виробів???
Є варіант, що через переробку
Переробка - Передача тканини в переробку 825/234 - акт списання, МО№13,
Оприбуткування сорочок 114/825, 802/401, 841/132
Але начебто по-новому законодавству жоден основним засіб не повинен пройти осторонь від р.141 "Кап.інв-ї"???
2. Списання тканини оформляти тією датою коли здійснюємо оприбуткування сорочок?
2. Оприбуткування сорочок якими документами (формами) оформляти (акт оприбуткування, введення в експлуатацію ...) та в якому МО відображати?
3. Можна одним документом всі 7 сорочок оприбутковувати чи на кожну окремий акт?
4. При оприбуткуванні завожу 1-ну картку групового обліку з 1-м номенклатурним номером на всі 7 сорочок загальною вартістю 3 000 грн. і виходить, що вартість однієї сорочки 428,571428571...грн. але ж ми повинні вести облік необоротгих активів без копійок...і начебто в цифрі 3 000 нема копійок :roll: але якщо брати кожну окрему сорочку, то виходить, що вони з копійками, а це ж все окремі об'єкти обліку :oops:
Дублюю своє запитання від 31.05, час іде, а перевірка на носі
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно оформити і відобразити в обліку таку операцію:
В закладі культури було взято тканину та нитки на загальну суму 3 000 грн. З цих матеріалів пошито 7 сорочок (господарським способом, костюмер шила).
Питання:
1. Якими проведеннями відобразити операцію по списанню матеріалів та отриманню готових виробів???
Є варіант, що через переробку
Переробка - Передача тканини в переробку 825/234 - акт списання, МО№13,
Оприбуткування сорочок 114/825, 802/401, 841/132
Але начебто по-новому законодавству жоден основним засіб не повинен пройти осторонь від р.141 "Кап.інв-ї"???
2. Списання тканини оформляти тією датою коли здійснюємо оприбуткування сорочок?
2. Оприбуткування сорочок якими документами (формами) оформляти (акт оприбуткування, введення в експлуатацію ...) та в якому МО відображати?
3. Можна одним документом всі 7 сорочок оприбутковувати чи на кожну окремий акт?
4. При оприбуткуванні завожу 1-ну картку групового обліку з 1-м номенклатурним номером на всі 7 сорочок загальною вартістю 3 000 грн. і виходить, що вартість однієї сорочки 428,571428571...грн. але ж ми повинні вести облік необоротгих активів без копійок...і начебто в цифрі 3 000 нема копійок :roll: але якщо брати кожну окрему сорочку, то виходить, що вони з копійками, а це ж все окремі об'єкти обліку :oops:
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Наверно слишком много вопросов и никто не хочет долго отвечать :)Елена4776 писав:Чому ніхто не хоче відповісти на моє питання Допоможіть будь ласка
Дублюю своє запитання від 31.05, час іде, а перевірка на носі
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як правильно оформити і відобразити в обліку таку операцію:
В закладі культури було взято тканину та нитки на загальну суму 3 000 грн. З цих матеріалів пошито 7 сорочок (господарським способом, костюмер шила).
Питання:
1. Якими проведеннями відобразити операцію по списанню матеріалів та отриманню готових виробів???
Є варіант, що через переробку
Переробка - Передача тканини в переробку 825/234 - акт списання, МО№13,
Оприбуткування сорочок 114/825, 802/401, 841/132
Але начебто по-новому законодавству жоден основним засіб не повинен пройти осторонь від р.141 "Кап.інв-ї"???
2. Списання тканини оформляти тією датою коли здійснюємо оприбуткування сорочок?
2. Оприбуткування сорочок якими документами (формами) оформляти (акт оприбуткування, введення в експлуатацію ...) та в якому МО відображати?
3. Можна одним документом всі 7 сорочок оприбутковувати чи на кожну окремий акт?
4. При оприбуткуванні завожу 1-ну картку групового обліку з 1-м номенклатурним номером на всі 7 сорочок загальною вартістю 3 000 грн. і виходить, що вартість однієї сорочки 428,571428571...грн. але ж ми повинні вести облік необоротгих активів без копійок...і начебто в цифрі 3 000 нема копійок :roll: але якщо брати кожну окрему сорочку, то виходить, що вони з копійками, а це ж все окремі об'єкти обліку :oops:
Напишу своё мнение!
я считаю чере 825 счёт проводит Вам нельзя! Вот как я вижу этот процесс:
1. Оприбуткували тканину на 234 рахунок
2. Видали тканину для пошиву сорочок Дт364 Кр 234 -3000 (Акт передачі тканини. форми немає вигадаєте самі, мабудь можно використати і накладну на видачу) - МО 13
3. При отриманні сорочок Акт приймання Дт 142 Кр 364 - 3000 - МО 4
одночасно другий запис Дт 801, 802, 811 - 813 Кр 402 - 3000 - МО 4
4. Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів (без сум копійок) Дт 114 Кр 142 - 2996 (кожна сорочка по 428 грн)
відображаються зміни в капіталі Дт 402 Кр 401 - 2996
списання копійок Дт 402 Кр 142 - 4грн
Тут нужен акт ввода в експлуатацию или передачи в експлуатацию костюмов, если я правильно помню то все єти проводки тоже в МО-4 должні отображаться вот из МО 4
Код: Виділити все
Одержання матеріальних цінностей та послуг, оплачених бюджетною установою раніше, або надходження грошових коштів за матеріальні цінності та послуги, відвантажені чи надані бюджетною установою в минулому, супроводжуються записами в кредит субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за дебетом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 16 - 22 у рядку відповідного дебітора. Другі записи у випадках одержання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів відображаються за графами 24 - 26.
Нарахування суми зносу (накопиченої амортизації) на необоротні активи
дт 841 кр 131 - 133
Водночас проводиться другий запис Дт 401Кр 841
6. Надеюсь с карточкой вопрос отпал??? Заводите одну на все костюм стоимость у них у всех будет одна (см.проводки)
Наверно вот почему никто не хотел писать :)
если я где то ошибаюсь прошу колег поправить :roll:
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Дуже Вам вдячна :D
Наступного разу буду стриманіша з питаннями :lol: (або хоч буду намагатись)
Не зрозуміла про рахунок 364?!
Можливо, я не так висловилась або Ви мене не зрозуміли, що це наш костюмер (штатний) буде шити, а не сторонній. Хіба я можу 364 рахунок тут застосувати? І відповідно МО 4? :shock:
І бентежить, що в цій схемі не фігурує акт на списання запасів коли Кт 234 відображаєм, бо передача це одне...але при списанні хіба можемо обійти цей документ?
Ще раз велике дякую, що відгукнулися :D
Наступного разу буду стриманіша з питаннями :lol: (або хоч буду намагатись)
Не зрозуміла про рахунок 364?!
Можливо, я не так висловилась або Ви мене не зрозуміли, що це наш костюмер (штатний) буде шити, а не сторонній. Хіба я можу 364 рахунок тут застосувати? І відповідно МО 4? :shock:
І бентежить, що в цій схемі не фігурує акт на списання запасів коли Кт 234 відображаєм, бо передача це одне...але при списанні хіба можемо обійти цей документ?
Ще раз велике дякую, що відгукнулися :D
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
А разве вы их списываете?? Вы как раз таки их и передаёте костюмеру теперь костюмер вам должен вот он и становится дебетором по 364 счёту!! Фактических расходов вы не несёте, на фактические отнесёте уже костюми при оприходывании!!Елена4776 писав:Дуже Вам вдячна :D
Наступного разу буду стриманіша з питаннями :lol: (або хоч буду намагатись)
Не зрозуміла про рахунок 364?!
Можливо, я не так висловилась або Ви мене не зрозуміли, що це наш костюмер (штатний) буде шити, а не сторонній. Хіба я можу 364 рахунок тут застосувати? І відповідно МО 4? :shock:
І бентежить, що в цій схемі не фігурує акт на списання запасів коли Кт 234 відображаєм, бо передача це одне...але при списанні хіба можемо обійти цей документ?
Ще раз велике дякую, що відгукнулися :D
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
EVGENIY, дякую за роз'яснення і за те, що наважились відповісти на мій довгий лист :D
Якщо, це Вас не дуже обтяжить, не могли б Ви пояснити, чому так категорично про переробку висловись: "Через 825 счёт проводит Вам нельзя!"
Якщо, це Вас не дуже обтяжить, не могли б Ви пояснити, чому так категорично про переробку висловись: "Через 825 счёт проводит Вам нельзя!"
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10290
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
У Вас в положении или уставе есть то что вы занимаетесь производством?? Вот поэтому мне кажется что 825 как то к вам не относится, хотя возможно и через него провести вместо 364!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Ні, про виробництво нічого немає в положенні :roll: Мене надихнули на 825 ось ці слова з плану рахунків: "На субрахунку 825 "Витрати на заготівлю і переробку матеріалів" обліковуються операції із заготівлі і переробки матеріалів господарським способом (пошиття білизни, заготівля палива, переробка овочів тощо).
Дякую, дякую, дякую Ви дуже мені допомогли!!!
Дякую, дякую, дякую Ви дуже мені допомогли!!!
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Доброго дня! Знову звертаюсь по допомогу.
Не розумію чому в Плані рахунків та Методрекомендаціях по субрахунку 104 "Машини та обладнання" перелік підгруп різний. Треба присвоїти інвентарний номер освітлювальній апаратурі - якщо керуватись Планом рахунків буде 1049..., по Методрекомендаціям 1048...
Хіба цей перелік не повинен бути єдиним? :roll:
Не розумію чому в Плані рахунків та Методрекомендаціях по субрахунку 104 "Машини та обладнання" перелік підгруп різний. Треба присвоїти інвентарний номер освітлювальній апаратурі - якщо керуватись Планом рахунків буде 1049..., по Методрекомендаціям 1048...
Хіба цей перелік не повинен бути єдиним? :roll:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Елена4776! Добрый день!Елена4776 писав:Доброго дня! Знову звертаюсь по допомогу.
Не розумію чому в Плані рахунків та Методрекомендаціях по субрахунку 104 "Машини та обладнання" перелік підгруп різний. Треба присвоїти інвентарний номер освітлювальній апаратурі - якщо керуватись Планом рахунків буде 1049..., по Методрекомендаціям 1048...
Хіба цей перелік не повинен бути єдиним? :roll:
Вам помогли в данном вопросе? У нас вопрос по компьютерам...
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
З головним бухгалтером вирішили користуватись Планом рахунків, відповідно до нього комп'ютери залишились із аналітикою 8 - 1048, радіоапаратура 9 - 1049