Модернізація ОЗ в 2015 році

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
натали55
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 20 серпня 2014, 13:37
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон

Повідомлення натали55 »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласта, якими повинні бути проводки по модернізації комп’ютера в 2015 році та якими документами оформить дану операцію????
Якщо в 2014 році ми придбали накопичувач за 600,00 та оприбуткували його на 113 рах. (знос – 300,00 грн.). До сьогодні він лежав на складі, тепер ми хочемо встановити його в комп’ютер, первісна вартість якого становить 4000,00 грн. Також, хочу зазначити, що встановлення накопичувача будемо робити власними силами.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Подібне питання вже піднімалося на нашому форумі, тому для початку ознайомтеся з відповідями, які давали наші фахівці раніше http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=17&t=2675

Також слід звернути увагу на такий нюанс. Накопичувач (жорский диск) необхідно було оприбуткувати до складу запасів (на субрахунок 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання"), оскільки цей пристрій не може використовуватися самостійно без його установлення на комп'ютер. Зараховувати накопичувач до складу необоротних активів (субрахунок 113) - не вірно.Тому насамперед потрібно виправити цю помилку.

Що стосується відображення операцій з модернізації комп'ютерної техніки власними силами, то при цьому слід складати такі проводки:
1) Оприбутковано жорсткий диск (накопичувач) Дт 238 Кт 675 600,00.
2) Проведено розрахунок з постачальником за жорсткий диск Дт 675 Кт 321 600,00
3) Списано жорсткий диск після його установлення на комп'ютер Дт 141 Кт 238 600,00
Водночас відображено фактичні видатки на модернізацію (дообладнання) комп'ютера Дт 801 (802) Кт 402 600,00
4) Збільшено первісну вартість комп'ютера на суму дообладнання Дт 104 Кт 141 600,00
Водночас відображено зміни у капіталі Дт 402 Кт 401 600,00.
Таким чином, первісна вартість комп'ютера після модернізації становитиме 4600 грн.

Стосовно документального оформлення таких операцій, то тут нічого не змінилося. Більш докладно про порядок оформлення модернізації комп'ютерної техніки читайте у консультації фахівця Держказначейської служби „Модернізація комп’ютерної техніки” (див. „Бюджетна бухгалтерія”, 2013, № 19).

Аватар користувача
натали55
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 20 серпня 2014, 13:37
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон

Повідомлення натали55 »

Дуже дякую за відповідь! Але у мене ще одне запитання стосовно виправлення помилки… складаємо бухгалтерську довідку до м/о№ 9, тепер я заплуталася в проводках: як правильно зробити

Дт Кт
401 113 – 600,00 - вибуття накопичувача та оприбуткування як зап.частини
132 401 - 300,00 – водночас зменшуємо суму зносу

А тепер як оприбуткувати на 238 рах.??????

Аватар користувача
Margaritf88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 21 січня 2014, 21:05
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Margaritf88 »

Доброго дня. Підкажіть будь ласка що робити з запчастиною яку ми модернізували( замінили)? Якщо вона застаріла але ще придатна до використання чи можемо ми її оприбуткувати? Друге питання вартість основного засобу в такому випадку ми зменшуемо на вартість вилученної запчастини?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Margaritf88 писав:Доброго дня. Підкажіть будь ласка що робити з запчастиною яку ми модернізували( замінили)? Якщо вона застаріла але ще придатна до використання чи можемо ми її оприбуткувати? Друге питання вартість основного засобу в такому випадку ми зменшуемо на вартість вилученної запчастини?
Ви не просто можете, але з повинні, оприбуткувати на баланс установи придатні для подальшого використання запчастини. Звісно, якщо вони відповідають вимогам щодо визнання їх активами згідно з п. 1 розд. ІІ НП(С)БО 123 "Запаси".

Що стосується другого питання, то ми ні в якому разі не зменшуємо вартість модернізованого (дообладнаного) об’єкта ОЗ на вартість вилучених запчастин. Навіть навпаки, витрати на поліпшення ОЗ (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують їх первісну вартість за умови, що існує ймовірність отримання майбутніх економічних вигід від такого поліпшення чи збільшення потенціалу корисності таких об'єктів. Чітку вказівку на це містить п. 1 розд. ІІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби". Тобто після проведення модернізації вартість ОЗ необхідно збільшити на вартість запчастин, вартість послуг зі здійснення дообладнання тощо.

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

Доброго дня! В квітні 2015 року бюджетна установа купила: модулі пам'яті 2 шт по 200,00 грн, жорсткий диск 1 шт по 100,00 грн. Бюджетна установа хоче модернізувати комп'ютер, первісна вартість якого 4000,00 грн, кількість 1 шт. В травні 2015 року зробили модернізацію комп'ютера. Допоможіть з бухгалтерськими проведеннями. Від якої первісної вартості нараховувати амортизацію за 2 квартал 2015 року?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Наташа_П писав:Доброго дня! В квітні 2015 року бюджетна установа купила: модулі пам'яті 2 шт по 200,00 грн, жорсткий диск 1 шт по 100,00 грн. Бюджетна установа хоче модернізувати комп'ютер, первісна вартість якого 4000,00 грн, кількість 1 шт. В травні 2015 року зробили модернізацію комп'ютера. Допоможіть з бухгалтерськими проведеннями. Від якої первісної вартості нараховувати амортизацію за 2 квартал 2015 року?
Бухгалтерські проведення з відображення модернізації комп’ютерної техніки наведені в цій же темі вище, будь ласка, подивіться.

З приводу амортизації, то за травень 2015 р. (тобто той місяць, в якому проводилася модернізація) нараховувати амортизацію на об’єкт модернізації не потрібно. Оскільки згідно з п. 2 розд. V Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів нарахування амортизації призупиняється на період реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання та консервації. Таким чином, за ІІ квартал 2015 р. на цей комп’ютер Ви нарахуєте амортизацію не за 3 місяці, а за 2 (за квітень та червень). Причому за квітень 2015 р. слід нараховувати амортизацію на "початкову" первісну вартість об’єкта, тобто на первісну вартість не збільшену на вартість модернізації. А от за червень 2015 р. потрібно буде нараховувати амортизацію вже на первісну вартість, збільшену на вартість дообладнання.

Той факт, що експлуатація комп’ютера призупиняла на період модернізації необхідно відобразити у Відомості обліку експлуатації необоротних активів (форма такої відомості наведена на с. 29 газети "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 7), а також в Інвентарній картці цього об’єкта.

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

Будь ласка давайте ще раз складемо проводки:
1) Оприбутковано модулі пам'яті Дт 238 Кт 675 2*200,00=400
2) Оприбутковано жорсткий диск Дт 238 Кт 675 1*100,00=100
2) Проведено розрахунок з постачальником за модуль пам'яті та жорсткий диск Дт 675 Кт 321 500,00
3) Списано модуль пам'яті після його установлення на комп'ютер Дт 141 Кт 238 2 шт по 200,00
4) Списано жорсткий диск після його установлення на комп'ютер Дт 141 Кт 238 1 шт по 100,00
Водночас відображено фактичні видатки на модернізацію (дообладнання) комп'ютера Дт 802 Кт 402 500,00
Четверте бухгалтерське проводення не зрозуміле тому що потрібно списати дообладнання в кількості 3 шт на суму 500,00 в комп'ютер, який стоїть на балансі в кількості 1 шт.
4) Збільшено первісну вартість комп'ютера на суму дообладнання Дт 104 Кт 141
Водночас відображено зміни у капіталі Дт 402 Кт 401 500,00.
Доплмлжіть.

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

З приводу амортизації, п.V. пп.9 "Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору ": "Нарахування амортизації припиняється, починаючи з місяця, що настає за місяцем вибуття об'єкта основних засобів, переведення його на реконструкцію, модернізацію, добудову, дообладнання, консервацію. Нарахування амортизації поновлюється, починаючи з місяця, що настає за місяцем введення об'єкта в експлуатацію після реконструкції, модернізації, добудови, дообладнання, консервації."
Таким чином, якщо бюджетна установа проводить модернізацію в травні 2015 р. і вводить його в експлуатацію в травні 2015 р., тоді травень місяць амотризується.Правильно?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Колега, Ви написали вірні проводки. :28: Не розумію, які залишились питання. :45:

Тепер щодо поновлення нарахування амортизації. Якщо модернізацію завершили у травні, то нараховуєте амортизацію за наступний місяць, тобто за червень.

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

А травень амортизується чи ні?

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

А незрозумілість з приводу бухгалтерського проведення по модернізації така: в одному бухгалтерському проведенні з однієї сторони Дт 104 кількість 1 шт,а з другої сторони Кт 141 кількість 3 шт.А кількість по 104 рахунку не повинна ж збільшуватись.Або 141 рахунок повинен вестись в обліку без кількості.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

По-перше, амортизацію у травні не нараховуєте.
По-друге, на 104 у вас як був 1 об*єкт, так і залишився 1 об*єкт. А на 14 обліковуєте витрати, які потім відносите на збільшення первісної вартості, тобто на збільшення 104.

Давайте розглянемо приклад такий прикалад. Ви придбаваєте новий об*єкт та несете певні додаткові витрати на його монтаж, введення в експлуатацію та т.п. Всі ці витрати ви ставите на 141, а в результаті вводите до експлуатації усього-навсього один об*єкт. Що скажите з цього? Начеб-то все вірно?! :52:
Тому з модернізацією подібна ситуація: витрат може бути декілька , а об*єкт один.

Наташа_П
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 04 травня 2015, 13:11
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 10 разів

Повідомлення Наташа_П »

Повністю з вами згодна. Давайте розглянемо ваш приклад:при оприбуткуванні додаткових витрат немає кількісного виразу цих витрат і тому первісна вартість об'єкта збільшується без кількості. Але в моєму прикладі не зовсім так: капітальні інвестиції в бухгалтерському обліку ведуться в кількісному виразі, тому об'єкт на рахунку 141 після бухгалтерського проведення Дт 141 Кт 238 збільшиться на 3 шт. Таким чином на Дт 141 в нас 3 шт додаткового обладнання.Потім робимо бухгалтерське проведення Дт 104 Кт 141, в якому по Дт вже є 1 шт, а по Кт 3 шт.
Якщо робити такі бухгалтерські проведення, які наведені вище, то потрібно 141 рахунок вести не в кількісному виразі, тоді все зійдеться.
Дякую вам за спілкування і корисні поради.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Наташа_П писав:Повністю з вами згодна. Давайте розглянемо ваш приклад:при оприбуткуванні додаткових витрат немає кількісного виразу цих витрат і тому первісна вартість об'єкта збільшується без кількості. Але в моєму прикладі не зовсім так: капітальні інвестиції в бухгалтерському обліку ведуться в кількісному виразі, тому об'єкт на рахунку 141 після бухгалтерського проведення Дт 141 Кт 238 збільшиться на 3 шт. Таким чином на Дт 141 в нас 3 шт додаткового обладнання.Потім робимо бухгалтерське проведення Дт 104 Кт 141, в якому по Дт вже є 1 шт, а по Кт 3 шт.
Якщо робити такі бухгалтерські проведення, які наведені вище, то потрібно 141 рахунок вести не в кількісному виразі, тоді все зійдеться.
Дякую вам за спілкування і корисні поради.

Облік незавершених капітальних інвестицій (рахунок 14) у кількісному виразі чинним законодавством не передбачений. Тому всі витрати на цьому рахунку слід обліковувати лише у грошовому виразі. Більш докладно про облік незавершених капітальних інвестицій читайте у статті "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 16).

Ulyasya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ulyasya »

1. Бюджетна установа придбала акумулятори для заміни запчастин, які вибули з ладу в ББЖ. Плануємо замінити їх власними силами.
Чи проводити дану операцію, як модернізацію, додаючи вартість акумуляторів до вартості ББЖ?
Що робити з акумуляторами, які вибули з ладу?
Можливо здати на утилізацію?
Чи повинна установа з утилізації повернути нам певну суму (можливо є дорогоцінні метали)?
Якщо так, то на який рахунок мають бути зараховані кошти і куди їх можна використовувати?

2. Бюджетна установа має в користуванні бензопилу (в комплекті з ланцюгом), придбано ще один ланцюг (для розпилювання товщих дров).
Правильно додати її до вартості пили чи обліковувати окремо на запчастинах?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ulyasya писав:1. Бюджетна установа придбала акумулятори для заміни запчастин, які вибули з ладу в ББЖ. Плануємо замінити їх власними силами.
Чи проводити дану операцію, як модернізацію, додаючи вартість акумуляторів до вартості ББЖ?
Що робити з акумуляторами, які вибули з ладу?
Можливо здати на утилізацію?
Чи повинна установа з утилізації повернути нам певну суму (можливо є дорогоцінні метали)?
Якщо так, то на який рахунок мають бути зараховані кошти і куди їх можна використовувати?

2. Бюджетна установа має в користуванні бензопилу (в комплекті з ланцюгом), придбано ще один ланцюг (для розпилювання товщих дров).
Правильно додати її до вартості пили чи обліковувати окремо на запчастинах?
Ви самі практично відповіли на своє перше запитання. Тож, якщо йдеться про заміну акумулятора ББЖ на аналогічний, таку операцію слід оформляти як ремонт ББЖ. Жодного відношення до модернізації така операція не має.

Відпрацьований акумулятор обов'язково слід передати на утилізацію спеціалізованому підприємству, оскільки такі об'єкти належать до Жовтого переліку відходів, затвердженого постановою КМУ від 13.07.2000 р. № 1120.

Як правило вміст дорогоцінних металів у таких акумуляторах дуже низький, тому отримати за це кошти навряд вийде. Проте відпрацьовані акумулятори спеціалізовані підприємства скуповують для переробки. Щоправда платять за це не багато. Але Вашій установі платити за утилізацію не доведеться.

Кошти, отримані від здачі відпрацьованого акумулятора слід зараховувати на спец. реєстраційний рахунок. Такі надходження належать до підгрупи 4 першої групи інших джерел власних надходжень бюджетних установ. Використовувати такі кошти слід за напрямками, визначеними Бюджетним кодексам України.

Що стосується Вашого другого питання, то інший ланцюг для бензопили (для розпилювання товщих дров) слід обліковувати як запасну частину до бензопили на субрахунку 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання".

Ulyasya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ulyasya »

Крот Юлія, дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Будь ласка, рада була допомогти

Аватар користувача
bysinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 13:23
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bysinka »

Добрий день, таке питання: На стару електро плиту, вартість якої становить 2000 грн. були придбані 4 комфорки, загальною вартістю 3000 грн. Як правильно оформити цю операцію в бухобліку? Слід оформити їх, як запчастини на 238 субрах., або це буде модернізація і слід вартість плити збільшити на 3000 грн.? І, як тоді бути з старими комфорками, слід їх списати? Тоді, як правильно визначити суму, яка підлягає списанню?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

bysinka писав:Добрий день, таке питання: На стару електро плиту, вартість якої становить 2000 грн. були придбані 4 комфорки, загальною вартістю 3000 грн. Як правильно оформити цю операцію в бухобліку? Слід оформити їх, як запчастини на 238 субрах., або це буде модернізація і слід вартість плити збільшити на 3000 грн.? І, як тоді бути з старими комфорками, слід їх списати? Тоді, як правильно визначити суму, яка підлягає списанню?
Вважаю , що в такому випадку заміну конфорок слід розглядати, як звичайний ремонт такої плити. Нові конфорки Ви оприбуткуєте на субрахунок 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання", а відразу після встановлення на плиту - спишете на підставі Акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет). Старі конфорки списувати не потрібно, адже окремо вони не обліковувалися, а становили єдине ціле разом з плитою .

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10283
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

vitick1 писав:Предприятие приобрело модуль памяти к компьютеру, но потом увидели что все компьютеры уже самортизированы полностью. Можно ли модернизировать самортизированный компьютер. Если нет то как в таком случае отразить модуль памяти в бухгалтерском учете. Заранее благодарю. :25:
А де написано що не можна??
Ось стаття вивчайте
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... bladnuemo/

Аватар користувача
bysinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 13:23
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bysinka »

Крот Юлія писав:
bysinka писав:Добрий день, таке питання: На стару електро плиту, вартість якої становить 2000 грн. були придбані 4 комфорки, загальною вартістю 3000 грн. Як правильно оформити цю операцію в бухобліку? Слід оформити їх, як запчастини на 238 субрах., або це буде модернізація і слід вартість плити збільшити на 3000 грн.? І, як тоді бути з старими комфорками, слід їх списати? Тоді, як правильно визначити суму, яка підлягає списанню?
Вважаю , що в такому випадку заміну конфорок слід розглядати, як звичайний ремонт такої плити. Нові конфорки Ви оприбуткуєте на субрахунок 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання", а відразу після встановлення на плиту - спишете на підставі Акта списання за типовою формою № З-2 (бюджет). Старі конфорки списувати не потрібно, адже окремо вони не обліковувалися, а становили єдине ціле разом з плитою .
Дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

vitick1 писав:Предприятие приобрело модуль памяти к компьютеру, но потом увидели что все компьютеры уже самортизированы полностью. Можно ли модернизировать самортизированный компьютер. Если нет то как в таком случае отразить модуль памяти в бухгалтерском учете. Заранее благодарю. :25:
Давайте разбираться вместе. Так, согласно п. 5 разд. III НП(С)БО 121 если остаточная стоимость объекта основных средств равна нулю, то его переоцененная остаточная стоимость определяется прибавлением справедливой стоимости этого объекта к его первоначальной (переоцененной) стоимости без изменения суммы износа объекта. При этом для объектов, остаточная стоимость которых равна нулю и, которые продолжают использоваться, обязательно определяется ликвидационная стоимость.

В тоже время Минфин в письме от 07.04.2015 р. № 31-11420-07-5/12145 подчеркнуло: если определить справедливую стоимость такого объекта невозможно или нецелесообразно, определяется ликвидационная стоимость, на сумму которой увеличивается его первоначальная стоимость. При этом стоимость этого объекта, которая амортизируется, равна нулю.

Напомним, что ликвидационная стоимость - это сумма средств или стоимость других активов, которую учреждение ожидает получить от реализации (ликвидации) необоротных активов после окончания срока их полезного использования, за вычетом расходов, связанных с продажей (ликвидацией) (п . 4 раздела I стандарта 121).

Ликвидационную стоимость определяет комиссия, создана приказом руководителя бюджетного учреждения. Согласно п. 1.28 Типовой корреспонденции субсчетов эту операцию следует отражать в учете таким образом: Дт 101 - 122 Кт 401.

Таким образом, Вам нужно для начала определить ликвидационную стоимость компьютеров и только после этого проводить их модернизацию. Заметьте, что модернизацией можно считать только установление дополнительных модулей памяти на компьютер, что улучшит его технические характеристики.

Дальше отражаете модернизацию в учете по общему порядку (см. "Бюджетная бухгалтерия", 2015, № 33). НО есть один нюанс: после увеличения стоимости объекта в связи с его модернизацией комиссия Вашего учреждения должна определить новый ожидаемый строк эксплуатации этого объекта. И на протяжении этого строка необходимо начислять амортизацию на сумму модернизации (ликвидационную стоимость не амортизируем).

Надеюсь, понятно объяснила. Если возникнут дополнительные вопрос, с удовольствием, помогу.

Elena0611
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 21 вересня 2015, 11:13
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Elena0611 »

Доброго дня, колеги! Допоможіть розібратися з наступним запитанням. Бюджетна установа (комунальна власність) придбала на комп'ютер жорский диск на 500Гб з метою заміни старого, який став непридатним (є дефектна відомість, в якій написано, що старий жорский диск на 320Гб став непридатний для подальшого використання). Заміну провели власними силами. Ці операції слід розглядати, як поточний ремонт і новий накопичувач списати на установку не збільшуючи первісну вартість ПК? Чи це буде модернізація, тому що жорский диск за своєю емністю більший, ніж несправний старий, і оформити так, як вище описано по цій темі? Дякую за допомогу!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10283
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Elena0611 писав:Доброго дня, колеги! Допоможіть розібратися з наступним запитанням. Бюджетна установа (комунальна власність) придбала на комп'ютер жорский диск на 500Гб з метою заміни старого, який став непридатним (є дефектна відомість, в якій написано, що старий жорский диск на 320Гб став непридатний для подальшого використання). Заміну провели власними силами. Ці операції слід розглядати, як поточний ремонт і новий накопичувач списати на установку не збільшуючи первісну вартість ПК? Чи це буде модернізація, тому що жорский диск за своєю емністю більший, ніж несправний старий, і оформити так, як вище описано по цій темі? Дякую за допомогу!
У вашому випадку це модернізація!

Elena0611
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 21 вересня 2015, 11:13
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Elena0611 »

Частково згодна, але є одне але. У Методичних рекомендаціях з бух.обліку ОЗ суб'єктів державного сектору у пункті 2 розділу VI написано, що роботи з поліпшення об'єкта ОЗ (модернізації, модифікації, добудові і т.д.) здійснюється за рахунок капітальних видатків, передбаченних у кошторисах на виконання вказаних робіт. У цьому випадку це призводить до збільшення первісної вартості. А жорский диск придбаний за КЕКВ 2210, тому що його ціновий критерій менше заявленої суми для ОС 2500грн.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10283
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Elena0611 писав:Частково згодна, але є одне але. У Методичних рекомендаціях з бух.обліку ОЗ суб'єктів державного сектору у пункті 2 розділу VI написано, що роботи з поліпшення об'єкта ОЗ (модернізації, модифікації, добудові і т.д.) здійснюється за рахунок капітальних видатків, передбаченних у кошторисах на виконання вказаних робіт. У цьому випадку це призводить до збільшення первісної вартості. А жорский диск придбаний за КЕКВ 2210, тому що його ціновий критерій менше заявленої суми для ОС 2500грн.
роботи з поліпшення об'єкта ОЗ

Аватар користувача
Margaritf88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 21 січня 2014, 21:05
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Margaritf88 »

Доброго дня! в мене питання , а якщо модернізація була проведена, як послуга, без придбання матеріальних цінностей??Були встановленні газові установки , з налагодженням и монтажом на авто. А дооцінку необоротних активів необхідно провести. Я так розумію це потрібно робити в вартісному виразі без кількості. А вот які будуть правильні проводки в такому випадку?? Чи можна закрити в 6 ордері це на витрати поточного періоду, а в 9 ордери дооцінити прямою проводко. 105-411??? Чи це невірно так як не приймає участь 141 рахунок???

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10283
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Margaritf88 писав:Доброго дня! в мене питання , а якщо  модернізація була проведена, як послуга, без придбання матеріальних цінностей??Були встановленні газові установки , з налагодженням и монтажом на авто. А дооцінку необоротних активів необхідно провести. Я так  розумію це потрібно робити в вартісному виразі без кількості. А вот які будуть правильні проводки в такому випадку?? Чи можна закрити в 6 ордері це на витрати поточного періоду, а в 9 ордери дооцінити прямою проводко. 105-411??? Чи це невірно так як не приймає участь 141 рахунок???
На субрахунку 141 "Капітальні інвестиції в основні засоби" ведеться облік витрат на придбання, створення (виготовлення) власними силами та поліпшення основних засобів, а також витрат за незакінченими і закінченими, але не зданими в експлуатацію об'єктами капітального будівництва, реконструкції, модернізації основних засобів

Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів
141 - 143
364, 675, 825

Водночас відображаються фактичні видатки
801, 802, 811 - 813
402


наверно оказаную услугу нужно не на факт списывать а на 141

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”