Облік та списання матеріальних цінностей

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

1. У вас единый баланс по школам? Тогда внутреннее перемещение, например, между 221/1 и 221/2

2. А с его вы взяли, что это неправильные цены?

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Радистка_Кэт писав:1. У вас единый баланс по школам? Тогда внутреннее перемещение, например, между 221/1 и 221/2 2. А с его вы взяли, что это неправильные цены?
Да, баланс один.

Приходила завгосп школы, и  сказала, что там обычное постельное белье. Тонкая белая хлопковая простынь, которая ну никак не может стоять 580грн.

Добавлено (10.02.2015, 08:43)
---------------------------------------------
Подскажите, списываем шторы.
Числятся на 113 счете. Два вида: тюль и шторы. Сумы соответсвенно: 139,98 и 75 грн
Проводки
Д 132 К 113 214,98
Д401 К 132  107,49

Или не так? Что делать с копейками?

OljaZuganova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 13 серпня 2013, 13:20
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення OljaZuganova »

Подскажите, пожалуйста, сейф стоит на позабалансовом счете 06, как его списать по документам, нужно ли его сдавать на металл или утилизацию?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Если он на забалансе, значит, он не ваш.

Вы его можете только отдать. А почему на 06?

OljaZuganova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 13 серпня 2013, 13:20
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення OljaZuganova »

Пототу-что согласно приказа МФУ 611 от 26,06,13 года 221 счет когда передаеться в єксптуатацию звучит так Дт411 Кт 221 и ставится на 06.тоесть раньше он был на 221/2

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Сейф на 221м?

Это какой-то специальный сейф, может?

OljaZuganova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 13 серпня 2013, 13:20
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення OljaZuganova »

он не специальный, просто стоит на учете еще с тех времен наверное.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

OljaZuganova писав:он не специальный, просто стоит на учете еще с тех времен наверное.
Значит, неправильно он стоит. Как по мне - нужно возобновить учет и перенести его на 113й. А потом списать по процедуре.

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

подскажите процедуру списания комп. техники, пошкодженой внаслідок аварії чи стихійного лиха.

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Хельга2448 писав:подскажите процедуру списания комп. техники, пошкодженой внаслідок аварії чи стихійного лиха.
Списание как и обычной комп. техники, только нужен еще акт от пожарников

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Підкажіть. Які проводки мають бути при оприбуткуванні літератури для бібліотечного фонду (КЕКВ 3110) на субрахунок 112 та оприбуткування товарів на субрахунок 113?

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

;23761 писав:Списание как и обычной комп. техники, только нужен еще акт от пожарников
1) если включить в комисию пожарника, то акт от пожарников не нужен?
2) если комп. техника полностью поплавилась, акт обстеження (технычний висновок) про непридатнысть обладнання до експлуатацыъ и акт об изъятии драг металов все равно нужен?
3) до какой суммы списать можно по решению руководителя, а после какой нужно подавать прошение о разрешении в вышестоящую орг-цию (местный бюджет)? Есть мц по цене за ед. 3500,00    4700,00  13000,00
И все равно прошение нужно подавать?
Спасибо!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Какой у вас уровень бюджета?

Если это пожар - нужно заключение пожарников как учреждения

А, вижу - местный. У вас есть локальный нормативный акт про порядок списания матценностей?

Ulyasya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ulyasya »

Яка кореспонденція рахунків при оприбуткуванні необоротних активів з 2015 року?
Вартість інших необоротних активів складає до 2500 без ПДВ???
Знос нараховувати тепер що кварталу?

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Хельга2448 писав:1) если включить в комисию пожарника, то акт от пожарников не нужен? 2) если комп. техника полностью поплавилась, акт обстеження (технычний висновок) про непридатнысть обладнання до експлуатацыъ и акт об изъятии драг металов все равно нужен?
3) до какой суммы списать можно по решению руководителя, а после какой нужно подавать прошение о разрешении в вышестоящую орг-цию (местный бюджет)? Есть мц по цене за ед. 3500,00    4700,00  13000,00
И все равно прошение нужно подавать?
1.Пусть лучше напишут акт, это не составит им особого труда
2.Акт обстеження нужен точно,о втором не знаю
3.у нас по решению руков. до 2500 за единицу, если больше, подается письмо, копии актов на рассмотрение и согласование

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

YesipenkoTanya и Радистка_Кэт, спасибо.

вот только вісмотрела, что не на все мц начислен износ 100% и как теперь біть, єти ж мц нужно списівать ?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ну и что? Они сгорели, тут вообще не важно, какой износ.

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

ну я тоже так думаю, спасибо.

а вообще, каким сейчас нормативнім док-том нужно руководствоваться по поводу списания в бюджете, не подскажите?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А вы узнали по поводу нормативного акта?

Наразі механізм та процедуру списання майна бюджетних установ, якими є об'єкти незавершеного будівництва та основні засоби, що перебувають у державній власності, установлено Порядком № 1314.
Що стосується майна бюджетних установ, яке перебуває в комунальній власності, то під час його списання слід керуватися регіональними документами, котрі затверджують органи місцевого самоврядування, керуючись повноваженнями з управління комунальним майном.
Так, згідно зі ст. 327 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 р. № 435-ІV, а також ст. 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97 р. № 280/97-ВР (далі - Закон про місцеве самоврядування) з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання майна, що є комунальною власністю, органами місцевого самоврядування приймаються документи, які визначають порядок списання майна, що перебуває в комунальній власності. Усі бажаючі можуть ознайомитися з таким документами на офіційних сайтах відповідних органів місцевого самоврядування.
Таким чином, бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, при списанні майна повинні керуватися відповідним рішенням (положенням) про порядок списання комунального майна органу, уповноваженого приймати рішення про управління об'єктами комунальної власності.
http://consultant.parus.ua/_advice....9fc2170

Добавлено (19.03.2015, 15:30)
---------------------------------------------
http://forum.auc.org.ua/viewtopic.php?f=16&t=28

Добавлено (19.03.2015, 15:31)
---------------------------------------------
ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТвід 31.03.2014 р. N 17-09/322-7303
Державна казначейська служба України розглянула лист щодо списання майна бюджетних установ і в межах компетенції повідомляє.
Відповідно до пункту 12 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс) бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету.
Бюджетні установи ведуть бухгалтерський облік відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (стаття 56 Кодексу).
У пункті 9.1 глави IX Положення з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 N 611 (Положення N 611), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2013 за N 1214/23746, визначено, що необоротний актив перестає визнаватися активом (списується з балансу) у разі його вибуття внаслідок продажу, ліквідації, безоплатної передачі, нестачі, остаточного псування або інших причин невідповідності критеріям визнання активом.
Типові форми з обліку та списання основних засобів, що належать установам і організаціям, які утримуються за рахунок державного або місцевих бюджетів, затверджені наказом Головного управління Держказначейства та Державного комітету статистики України від 02.12.97 N 125/70 та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 22.12.97 за N 612/2416.
Механізм списання об'єктів державної власності, якими є об'єкти незавершеного будівництва (незавершені капітальні інвестиції в необоротні матеріальні активи), матеріальні активи, що відповідно до законодавства визнаються основними фондами (засобами), визначено Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 N 1314.
Списання малоцінних і швидкозношуваних предметів, не введених в експлуатацію, інструментів, виробничого, господарського інвентаря та інших запасів, які стали непридатними для подальшого використання, здійснюється відповідно до Положення з бухгалтерського обліку запасів бюджетних установ та внесення змін до деяких нормативно-правових актів з бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2013 N 947 (Положення N 947) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.12.2013 за N 2063/24595.
Щодо об'єктів права комунальної власності, то відповідно до частини 5 ст. 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.97 N 280/97-ВР (далі - Закон N 280) органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Прийняття рішень про наділення органів самоорганізації населення окремими власними повноваженнями органів місцевого самоврядування, а також про передачу коштів, матеріально-технічних та інших ресурсів, необхідних для їх здійснення; щодо відчуження відповідно до закону комунального майна; про передачу іншим органам окремих повноважень щодо управління майном, яке належить до комунальної власності відповідної територіальної громади, визначення меж цих повноважень та умов їх здійснення, здійснюється виключно на пленарних засіданнях відповідної ради (ст. 26, 43 Закону N 280).
Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями бюджетних установ наведена у додатку 2 до Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 N 611 (Положення N 611) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18.07.2013 за N 1214/23746.
 
Перший заступник ГоловиО. Даневич

Лорик1631
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 березня 2015, 05:31
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення Лорик1631 »

Підкажіть. Ми селищна рада придбали на вулицю світильники вуличного освітлення по ціні 3200 грн. за штуку, на який мені рахунок їх відносить і при встановленні по акту виконаних робіт їх знімати з обліку?

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

Радистка_Кэт писав:А вы узнали по поводу нормативного акта?
узнала, нужно заключение и готовить письмо.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Письмо, наверное, на вышестоящую?

Видимо, ваш порядок похож на киевский.

In@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 14 березня 2013, 12:31
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення In@ »

Підскажіть будь-ласка, якщо член комісії відсутній, що зазначається?

Аватар користувача
solnichko
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 28 березня 2014, 15:55
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Житомир

Повідомлення solnichko »

підкажіть будь ласка така ситуація підприємством укладений договір та виписаний рахунок на всю суму договору чи правомірно на протязі року проводити виписку нового рахунку(по укладеному договору) на виконання робіт для оплати

Alinochka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 01 квітня 2015, 12:22
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк

Повідомлення Alinochka »

Які проводки мають бути зараз при надходженні стоматматеріалів після оплати (в накладній сума разом з ПДВ)?

раніше робили Дт 233 Кт 675, а зараз як?

Вера1985
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 15 жовтня 2013, 00:05
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Вера1985 »

Добрий день! підкажіть, будь ласка, за новими стандартами як правильно оприбуткувати штампи на 113 рах.
Дякую.

Аватар користувача
Goldfish
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков

Повідомлення Goldfish »

In@ писав:Підскажіть будь-ласка, якщо член комісії відсутній, що зазначається?
Должна быть в полном составе, иначе нужно внести изменения в состав.

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Alinochka писав:Які проводки мають бути зараз при надходженні стоматматеріалів після оплати (в накладній сума разом з ПДВ)? раніше робили Дт 233 Кт 675, а зараз як?
Наприкалад
д 233 к 675 сумма 1000 (без Пдв)
д233 к 675 сумма 200 (пдв)

а при списанні 
д802 к 233 сумма 1200

Здається так

Аватар користувача
fhbyf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 11:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 2 рази

Повідомлення fhbyf »

YesipenkoTanya писав:Подскажите, списываем шторы.Числятся на 113 счете. Два вида: тюль и шторы. Сумы соответсвенно: 139,98 и 75 грн
Проводки
Д 132 К 113 214,98
Д401 К 132 107,49

Или не так? Что делать с копейками?
На необоротні активи повинна бути такаж відомість нарахування зносу як і на ОЗ в ній Ви побачите знос уже нарахований, а різницю донарахуєте при списанні.

Olya_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Olya_ubr »

Доброго вечора! Підкажіть, будь ласка, як правильно оприбуткувати проектно-кошторисну документацію за новими стандартами?? Раніше оприбутковувала на незавершене кап.будівництво, а потім при завершенні кап.ремонту і отриманні "Декларації про  закінчення будівництва"від ДБК списувала із незавершенки разом із всіма витратами. Що робити зараз?????????

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”