Автомобиль ставился на баланс в 2003 году первичной стоимостью 3100 грн. год выпуска 1984. В Порядке 1314 указано, что
"...Списання повністюамортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів
суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як
10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб’єкта відповідно
до цього Порядку...".
Наши "знатоки" говорят,что на списание автомобиля обязательно нужен дозвіл суб'єкта управління. Кто-нибудь знает, где такое прописано?
Списание автомобиля
-
- Квартирант
- Повідомлень: 88
- З нами з: 08 лютого 2012, 10:45
- Регіон: Ровенская область
- Подякували: 3 рази
ptizz, це раніше так було : якщо майно комунальне, то необхідно отримати дозвіл на списання від органу управління майном(районна(міська) рада). Для цього надавався перелік документів, які затвердженні рішенням районної ради, а саме:
1. Звернення керівника щодо списання до суб'єкта управління
2. Копія наказу про постійно діючу комісію зі списання майна
3. Техніко-економічне обгрунтування необхідності списання
4. Відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва), згідно з додатком 1;
5. Акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
6. Акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання;
7. Копія інвентарної картки;
8. Акт про списання (ОЗ-4);
9. Копія техпаспорта;
10. Висновок ДАЇ
11. Відомості про наявність обтяжень чи обмежень (але потрібно слідкувати, щоб все було готове, тоді брати в нотаріуса витяг, бо термін дії дуже короткий).
Згідно Постанови КМ N 1199 від 26.12.2012, яка вступила в дію з 03.01.2013 року, внесено зміни до Постанови від 8 листопада 2007 р. N 1314 :
"Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого субєкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію). "
1. Звернення керівника щодо списання до суб'єкта управління
2. Копія наказу про постійно діючу комісію зі списання майна
3. Техніко-економічне обгрунтування необхідності списання
4. Відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва), згідно з додатком 1;
5. Акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
6. Акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання;
7. Копія інвентарної картки;
8. Акт про списання (ОЗ-4);
9. Копія техпаспорта;
10. Висновок ДАЇ
11. Відомості про наявність обтяжень чи обмежень (але потрібно слідкувати, щоб все було готове, тоді брати в нотаріуса витяг, бо термін дії дуже короткий).
Згідно Постанови КМ N 1199 від 26.12.2012, яка вступила в дію з 03.01.2013 року, внесено зміни до Постанови від 8 листопада 2007 р. N 1314 :
"Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб’єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого субєкта відповідно до цього Порядку (за винятком підприємств, щодо яких прийнято рішення про приватизацію). "
- Paradeigma
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 01 липня 2012, 20:35
- Регіон: Крым
- Звідки: Ялта
- Подякували: 3 рази
ptizz писав:Наши "знатоки" говорят,что на списание автомобиля обязательно нужен дозвіл суб'єкта управління. Кто-нибудь знает, где такое прописано?
Может быть и не прописано, но КРУшники очень "любят" ковыряться в документации по списанию объектов недвижимости (здания и сооружения) и автотранспорта.
Во всяком, то, что
ptizz писав:Автомобиль ставился на баланс в 2003 году первичной стоимостью 3100 грн. год выпуска 1984.
говорит о том, что первоначальная стоимость авто не индексировалась. Если вы поинтересуетесь рыночными ценами на аналогичные автотранспортные средства, то убедитесь в том, что стоимость вашего авто очень занижена, и в случае необходимости, любой эксперт вам это докажет, как дважды два. Поэтому не испытывайте судьбу, а оформляйте пакет документов и обращайтесь за разрешением на списание в вышестоящую.
И кстати, если будет интересно, почитайте консультацию Списание автомобиля: от «А» до «Я»
Paradeigma писав:И кстати, если будет интересно, почитайте консультацию Списание автомобиля: от «А» до «Я»
а что вы скажете на эту статью Кто уполномочен принимать решение о списании имущества из того же источника, что и ваша?
Что касается стоимости автомобиля, то он ставился на баланс уже неисправный изначально. Приволокли кучу железа, оценивали, наверное, как металлолом.
- Paradeigma
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 01 липня 2012, 20:35
- Регіон: Крым
- Звідки: Ялта
- Подякували: 3 рази
ptizz писав:а что вы скажете на эту статью
Ничего нового.
ptizz писав:Что касается стоимости автомобиля, то он ставился на баланс уже неисправный изначально. ... оценивали, наверное, как металлолом.
Но вот видите. Если речь идет об оценке, то согласно ст.8 Закона від 12.07.2001 № 2658-III
Цитата писав:Оцінка майна у випадках її обов'язкового проведення,зазначених у статті 7 цього Закону, виконана суб'єктами, які не є суб'єктами оціночної діяльності, визнається недійсною.
Другими словами, стоимость вашего авто (3100 грн) недействительна.
-
- Новачок
- Повідомлень: 2
- З нами з: 28 березня 2013, 13:31
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Здраствуйте,подскажите кто знает как продать автомобиль стоящий на балансе в бюджетной организации?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Допоможіть будь ласка!!!
Як правильно списати автомобіль з баласну бюджетної установи(місцевий бюджет)?
Якими проводками провести? і на який рахунок платити організації за металобрухт? (знайшли установу, яку прийме наш автомобіль як металобрухт і сплатить за нього).
Як правильно списати автомобіль з баласну бюджетної установи(місцевий бюджет)?
Якими проводками провести? і на який рахунок платити організації за металобрухт? (знайшли установу, яку прийме наш автомобіль як металобрухт і сплатить за нього).
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Починаю процедуру списання автомобіля з подальшим продажем на аукціоні. Поки що незрозуміло з ДАІ, адже її ліквідовано. Як зроблю викладу всі документи. (бюджетна установа, обласний бюджет).