Постановка на баланс будiвлi

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

Які проведення будуть при постановці на баланс с/ради безгосподарської будівлі, якщо є грошова оцінка але з виділенням ПДВ:
ДТ 103 КТ 401- сума без ПДВ
ДТ ? КТ - ПДВ

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Здається що це безоплатне надходження. Тоді
Дт Кт
103 364 без ПДВ
812 364 сума ПДВ
812 401(131) без ПДВ
364 712 з ПДВ
+ акт приймання-передачі і визачення суми зносу

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

user, дякую, за допомогу, але не до кінця розумію, по 364 хто буде виступати дебітором? Опишу ситуацію точніше: нічий будинок треба поставити на облік, а потім його продати, то що по 712 ще раз буде відображено дохід? Є тільки його грошова оцінка

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Вибачаюся, вчора дома писав по пам'яті - дещо пропустив.
Безоплатно отримані активи приймаються комісією, створеною наказам керівника. При цьому до складу комісії обов'язково повинні входити працівник бухгалтерії та представник вищої за рівнем організації. Комісія складає акт №ОЗ-1. Оцінка здійснюється відповідно до ЗУ "Про оцінку майна", визначає відсоток зносу. Акт підписується членами комісії, МВО розписується в акті про прийнняття на відповідальне зберігання. Присвоюється номер, заводиться картка . Облік ведеться окремо( на картці робиться напис "безоплатно отримані")
проведення
Дт Кт
324 712 з ПДВ
103 364 без ПДВ
364 324 з ПДВ
812 401 без ПДВ
401 131 знос
812 364 сума ПДВ
Подається довідка в ДКСУ про надходження в натуральній формі і вносяться зміни до кошторису СФ
В кінці року
Дт Кт
432 812
712 432
таким чином 712 і 812 закриються, залишиться 103,401,131
При продажу
Дт Кт
323 364
364 711
401 103
131 401
таким чином залишаться доходи на 712 і гроші на 323 рахунку
Здається все, проставти суми і подивіться що залишилось

Добавлено (06.04.2012, 10:48)
---------------------------------------------
Щодо 364 і 324 - це все умовно робиться для того щоб можна було показати у ф.4 касові видатки

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

user, спасибі, що так детально все розписали, але тепер виникли ще запитання:
якої форми довідка в ДКСУ про надходження в натуральній формі?
якщо будівля оцінена в березні то і ставити на облік її потрібно теж березнем?
і вносити зміни до кошторису СФ теж було потрібно в березні?
Якщо зробити це квітнем, то чи буде порушення? Зміни до кошторису рішенням сесії чи можна і рішенням виконкому? І який КЕКВ ?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Форма довідки згідно додатка 28 до Порядку №150 від 06.05.2008 р Вона тут мабуть десь на сайті є. На облік ставити треба після факту здійснення господарської операції, тобто після того як буде повністю буде оформлений акт приймання і він надійде в бухгалтерію(можна поставити вхідний номер у секретаря квітнем), думаю нічого страшного не буде якщо квітнем - бо березнем казначейство все одно кошторис не змінить. Я так так зрозумів що у вас сільрада - тут я не знаю хто затверджує кошторис, зверніться до казначейства. КЕКВ, на мою думку, буде 2123 "будівництво".

Аватар користувача
tinamar
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 459
З нами з: 06 жовтня 2011, 10:39
Регіон: Полтавская область
Звідки: Полтавська область
Дякував (ла): 18 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення tinamar »

user, дякую, Ви мені дуже допомогли, а то інформації ніякої в інтернеті не знайшла

Добавлено (17.05.2012, 09:47)
---------------------------------------------
Знову звертаюся про допомогу по цьому ж питанню: будівлю оприбуткували на 103 без ПДВ, а тепер при її продажі яку виставляти ціну, адже грошова оцінка була з вартістю ПДВ? Якщо продавати за вартістю грошової оцінки, то чи не буде оподатковуватися різниця між балансовою вартістю і продажною вартістю податком на прибуток?

Pierre
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 16 жовтня 2011, 13:31
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Млинов

Повідомлення Pierre »

хто може підказати - відгукніться :)) ???
ще на початку 2011 році в приміщенні дитячого садка що у нас на балансі, було замінено вікна, реконструйовано фасад тобто пройшли серйозні капітальні видатки..попередній бухгалтер я так розумію повинна була збільшити вартість самої будівлі на основі АКТА ПРИЙНЯТТЯ-ЗДАВАННЯ ВІДРЕМОНТОВАНИХ, РЕКОНСТРУЙОВАНИХ ТА МОДЕРНІЗОВАНИХ ОБЄКТІВ??..яж почав працювати кілька місяців тому, і коли виявив це то виникли питання ЧИ ЩЕ НЕ ПІЗНО ЦЕ ЗРОБИТИ, І ЯКИМ ЧИНОМ? бо досвіду також не дуже..особливо з кап.видатками.

Аватар користувача
natali86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 13 вересня 2012, 21:04
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Семеновка

Повідомлення natali86 »

Якщо змінено балансову вартість квартири,яка на балансі с/р то як мені провести різницю по головній(вартість збільшено)

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Pierre писав:хто може підказати - відгукніться :)) ???
ще на початку 2011 році в приміщенні дитячого садка що у нас на балансі, було замінено вікна, реконструйовано фасад тобто пройшли серйозні капітальні видатки..попередній бухгалтер я так розумію повинна була збільшити вартість самої будівлі на основі АКТА ПРИЙНЯТТЯ-ЗДАВАННЯ ВІДРЕМОНТОВАНИХ, РЕКОНСТРУЙОВАНИХ ТА МОДЕРНІЗОВАНИХ ОБЄКТІВ??..яж почав працювати кілька місяців тому, і коли виявив це то виникли питання ЧИ ЩЕ НЕ ПІЗНО ЦЕ ЗРОБИТИ, І ЯКИМ ЧИНОМ? бо досвіду також не дуже..особливо з кап.видатками.

Якщо видатки пройшли по КЕКВ 2133(тобто замінили старе вікно,двері, чи дах відремонтували) - то вони списуються на 801(802) і нічого не треба дооцінювати. А якщо видатки були по коду реконструкція чи будівництво(збільшилася площа, встановлено опалення там де його не було та ін.) тоді необхідно на суму видатків доцінити будівлю. Якщо була збільшена площа а видатки пройшли по 2133 тоді це буде нецільове використання коштів.

Добавлено (14.09.2012, 09:13)
---------------------------------------------
natali86 писав:Якщо змінено балансову вартість квартири,яка на балансі с/р то як мені провести різницю по головній(вартість збільшено)

М/о №17 Дт103 Кт401

Аватар користувача
natali86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 13 вересня 2012, 21:04
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Семеновка

Повідомлення natali86 »

А де можна його скачати?

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

natali86 писав:А де можна його скачати?

Не зрозумів - кого? ордер?

Аватар користувача
natali86
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 13 вересня 2012, 21:04
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Семеновка

Повідомлення natali86 »

так м/о№17

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

natali86 писав:так м/о№17

http://kazna.ucoz.ua/ZAKON/Nakaz_68.rar

Добавлено (15.09.2012, 18:34)
---------------------------------------------
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/l ... 01426.html

arib
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 04 жовтня 2012, 19:32
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення arib »

Добрый день! Может кто-нибудь подсказать, как поставить на учет землю, переданную в постоянное пользование?Нужно ли как-то проводить эту операцию через казначейство?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”