Запитання про вiднесення на субрахунок

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Татьяна писав:большое спасибо!
Всегда пожалуйста)

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

доброго дня!допоможіть,,будь ласка! помилково віднесла замість 113 рах на 221, (матеріали були отримані згідно рішення передачі)рік так закрили,як бути???

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Сделайте корректировку - Кт 221 Дт 411, Дт 113 Кт 401 (Дт851 Кт 401 Дт 131 Кт 851).

Через пояснювальну записку

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

Подскажите пожалуйста,я начинающий бухгалтер, купили в ноябре стекла на окна их не установили,как надо было их оприходовать, я их показала Д-Т 802,К-Т 675,мне подсказали что это неправильно, год закрыт и как теперь можно исправить ситуацию

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Радистка_Кэт писав:Сделайте корректировку - Кт 221 Дт 411, Дт 113 Кт 401 (Дт851 Кт 401 Дт 131 Кт 851).

Через пояснювальну записку
Спасибо большое!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

ЛарисаС писав:Подскажите пожалуйста,я начинающий бухгалтер, купили в ноябре стекла на окна их не установили,как надо было их оприходовать, я их показала Д-Т 802,К-Т 675,мне подсказали что это неправильно, год закрыт и как теперь можно исправить ситуацию
Вы их списали на расходы, не приходуя.
Оприходовать теперь можно за счет корректировки финансового результата.
Дт 204 Кт 431

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

Доброго дня,я сделала по бухгалтерии такую проводку во 2мем. Д-Т 675, К-Т 321, а в 6 мемор. Д-Т 802 К-Т 675, а к какому счету стекла  относятся 113 или 231?И  как правильно сделать корректировки финансового результата.

Дт 204 Кт 431 в каком мемор. сделать эту проводку?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ЛарисаС писав:Доброго дня,я сделала по бухгалтерии такую проводку во 2мем. Д-Т 675, К-Т 321, а в 6 мемор. Д-Т 802 К-Т 675, а к какому счету стекла  относятся 113 или 231?И  как правильно сделать корректировки финансового результата.

Дт 204 Кт 431 в каком мемор. сделать эту проводку?
 Скло для вікон (для заміни розбитого пошкодженого скла) слід оприбутковувати на субрахунок 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя". Якщо ж йдеться про заміну віконних рам та їх скління, тоді необхідно застосовувати субрахунок 204 "Будівельні матеріали". Оскільки саме цей субрахунок призначений для обліку будівельних матеріалів, придбаних за рахунок коштів, призначених на капітальне будівництво, і використовуються в процесі будівельних та монтажних робіт. 
Коригування фін. результату дійсно можна зробити такою проводкою: Дт 204 (234) Кт 431. Цю проводку на підставі бухгалтерської довідки слід відобразити в м/о ф. № 274 (бюджет).

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

ні скло для заміни пошкодженого, а можете підсказати як повинна звучати бухгалтерська довідка, і що потім на підставі мемор. ордера я заношу дані до головної книги уже в січні? № мемор. я який повинна поставити?

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Крот Юлія писав:
Татьяна писав:Купили новые лампы с проводами, плафонами и т.д.  Опоры на балансе у нас не числятся. Мы и помещение арендуем.  По мере надобности будем менять лампочки.
И тогда второй вопрос: если будем крепить не на опорах, а на здании, которое мы арендуем?( определились, что будут крепить на здании).
Спасибо.
Если крепить фонари на здание, тогда все даже проще. Действительно, Вы верно написали, такие лампы следует учитывать  на 113 субсчете. При оприходовании их первичную стоимость нужно увеличить на стоимость работ по установке. Единственное, что передавать подрядчику лампы не нужно, ведь их установку могут производить в присутствии сотрудника Вашего учреждения. Так будет проще оформить подобную операцию.

В проводках это будет выглядеть так:
1) Отражаем приобретение ламп, плафонов и т.д. Дт 142 Кт 675;
Одновременно показываем фактические расходы Дт 801 (802) Кт 402.
2) Произведен расчет с поставщиком ламп Дт 675 Кт 321.
3) Выполнены работы по установке ламп согласно акту выполненных работ Дт 142 Кт 675;
Одновременно показываем фактические расходы Дт 801 (802) Кт 402.
4) Произведен расчет за установку ламп Дт 675 Кт 321.
5) Оприходованы лампы на основании Акта ввода в эксплуатацию ОС Дт 113 Кт 142;
Одновременно показывает изменения в составе капитала Дт 402 Кт 401;
Начислена первая половина износа при вводе в эксплуатацию Дт 841 Кт 132;
Одновременно произведена вторая запись Дт 401 Кт 841.
Добрый день!
еще вопрос по ходу возник: между 1 и 3 действием нам же нужно эти плафоны ( сч 142) и комплектующие для установки ( 234 сч) выдать сотруднику. Т.е. в накладной будет цена закупки, потом согласно Акта выполненных работ составляем КАРТКА ОБЛІКУ ОБ'ЄКТА НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ У СКЛАДІ НЕЗАВЕРШЕНИХ КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ и в Акте ввода в эксплуатацию указываем общую цену? И тогда в Обротной ведомости отражаем обороты задвоенные.
и в МО 9:
1. Дт 113 Кт 142 100,00 ( при выдаче для установки), 
2. Дт 142 Кт 113 170,00 ( приходуем на "склад" после установки по Акту выполненных работ), 
3. Дт 113 Кт 142 170,00 ( вводим в эксплуатацию по Накладной и Акту ввода в эксплуатации, и присваиваем номенклатурный номер).
Так ?
Например:
Плафон- 100 грн, комплектующие- 30 грн, установка- 40 грн.
Или я усложняю? Но как тогда отразить выдачу материалов и МНМА( плафонов) для установки?
Спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ЛарисаС писав:ні скло для заміни пошкодженого, а можете підсказати як повинна звучати бухгалтерська довідка, і що потім на підставі мемор. ордера я заношу дані до головної книги уже в січні? № мемор. я який повинна поставити?
Якщо скло призначене для заміни пошкодженого, тоді його необхідно оприбуткувати на субрахунок 234.
Форма бухгалтерської довідки затверджена наказом Держказначейства від 05.06.2003 р. № 117. Відповідно до цієї форми у бухгалтерській довідці необхідно указати зміст операції. Власне, нічого складно у цьому немає. Наприклад, зміст операції може звучати так: відкориговано результат виконання кошторису за минулий рік на суму не оприбуткованих вчасно матеріальних цінностей Дт 234 Кт 431.
Так, на підставі даних м/о Ви маєте зробити записи до Головної книги за січень місяць.
Що стосується номера м/о, то відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Держказначейства від 27.07.2000 р. № 68, меморіальним ордерам типової форми № 274 (бюджет) присвоюються номери, починаючи з 17 за кожний місяць окремо.Тобто номер м/о Ви визначаєте самостійно (за звичай, це № 17).
Не забудьте, указати факт виправлення помилки (коригування результату виконання кошторису) у Пояснювальній записці до квартального фінансового звіту.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Татьяна писав:Добрый день!
еще вопрос по ходу возник: между 1 и 3 действием нам же нужно эти плафоны ( сч 142) и комплектующие для установки ( 234 сч) выдать сотруднику. Т.е. в накладной будет цена закупки, потом согласно Акта выполненных работ составляем КАРТКА ОБЛІКУ ОБ'ЄКТА НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ У СКЛАДІ НЕЗАВЕРШЕНИХ КАПІТАЛЬНИХ ІНВЕСТИЦІЙ и в Акте ввода в эксплуатацию указываем общую цену? И тогда в Обротной ведомости отражаем обороты задвоенные.
и в МО 9:
1. Дт 113 Кт 142 100,00 ( при выдаче для установки), 
2. Дт 142 Кт 113 170,00 ( приходуем на "склад" после установки по Акту выполненных работ), 
3. Дт 113 Кт 142 170,00 ( вводим в эксплуатацию по Накладной и Акту ввода в эксплуатации, и присваиваем номенклатурный номер).
Так ?
Например:
Плафон- 100 грн, комплектующие- 30 грн, установка- 40 грн.
Или я усложняю? Но как тогда отразить выдачу материалов и МНМА( плафонов) для установки?
Спасибо!
Добрый день! Так, давайте разбираться. Прежде всего нужно понимать, что мы приходуем все объекты необоротных активов (в т.ч. МНМА) исключительно после ввода таких объектов в эксплуатацию. До этого момента отражать их в составе необоротних активов мы не имеем права.

Передачу плафонов и других расходных материалов со склада сотруднику следует оформлять накладной внутреннего перемещения. Это будет внутренняя операция и отражать ее в учете (составлять корреспонденцию) не нужно. Сделать это, конечно, можно, но зачем все усложнять.
А в Карточке учета объектов необоротных активов в составе незавершенных капитальных инвестиций нужно отражать все расходы, связанные с приобретением, транспортировкой, монтажом соответствующих объектов, по мере их осуществления.

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

Крот Юлія писав:
ЛарисаС писав:ні скло для заміни пошкодженого, а можете підсказати як повинна звучати бухгалтерська довідка, і що потім на підставі мемор. ордера я заношу дані до головної книги уже в січні? № мемор. я який повинна поставити?
Якщо скло призначене для заміни пошкодженого, тоді його необхідно оприбуткувати на субрахунок 234.
Форма бухгалтерської довідки затверджена наказом Держказначейства від 05.06.2003 р. № 117. Відповідно до цієї форми у бухгалтерській довідці необхідно указати зміст операції. Власне, нічого складно у цьому немає. Наприклад, зміст операції може звучати так: відкориговано результат виконання кошторису за минулий рік на суму не оприбуткованих вчасно матеріальних цінностей Дт 234 Кт 431.
Так, на підставі даних м/о Ви маєте зробити записи до Головної книги за січень місяць.
Що стосується номера м/о, то відповідно до Інструкції про форми меморіальних ордерів бюджетних установ та порядок їх складання, затвердженої наказом Держказначейства від 27.07.2000 р. № 68, меморіальним ордерам типової форми № 274 (бюджет) присвоюються номери, починаючи з 17 за кожний місяць окремо.Тобто номер м/о Ви визначаєте самостійно (за звичай, це № 17).
Не забудьте, указати факт виправлення помилки (коригування результату виконання кошторису) у Пояснювальній записці до квартального фінансового звіту.
Спасибо большущее!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ЛарисаС писав:Спасибо большущее!
Рада була допомогти

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Доброго дня. Наякий субрахунок віднести мишки комп'ютерні ?

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Кузя писав:Доброго дня. Наякий субрахунок віднести мишки комп'ютерні ?
Добрий день! Такий об’єкт як маніпулятор "мишка" доцільно обліковувати на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи".

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

Крот Юлія писав:
ЛарисаС писав:Спасибо большущее!
Рада була допомогти
А  Д-Т 802 мені потрібно коригувати,тобто зменшити на суму на яку купили скло,якщо да то якою проводкою?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ЛарисаС писав:А  Д-Т 802 мені потрібно коригувати,тобто зменшити на суму на яку купили скло,якщо да то якою проводкою?
Нет, не нужно. Вы в конце года уже списали все расходы на результат выполнения сметы, то есть на 431 субсчет (Дт 431 Кт 802). Поэтому нужно откорректировать сам фин. результат.

ЛарисаС
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 31 серпня 2015, 19:09
Регіон: Луганская область

Повідомлення ЛарисаС »

Крот Юлія писав:
ЛарисаС писав:А  Д-Т 802 мені потрібно коригувати,тобто зменшити на суму на яку купили скло,якщо да то якою проводкою?
Нет, не нужно. Вы в конце года уже списали все расходы на результат выполнения сметы, то есть на 431 субсчет (Дт 431 Кт 802). Поэтому нужно откорректировать сам фин. результат.
А еще подскажите, после установки стекол мне нужно будет составить акт списания и как тогда списывать по бухгалтерии

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

ЛарисаС писав:А еще подскажите, после установки стекол мне нужно будет составить акт списания и как тогда списывать по бухгалтерии
Точно так же, как и всегда, списываем на фактические расходы: Дт 802 Кт 234.

Zoya45
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 11 лютого 2016, 15:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Zoya45 »

Доброго дня! Наша оргацізація покупає спортивний інвентар (лижи, палки, ядра метальні та ін.) вартість якого більше 3 тис. грн. за одиницю, але по нормам термін використання для лиж 3 місяці, для ядер 12 місяців. На який рахунок іх зарахувати.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Zoya45 писав:Доброго дня! Наша оргацізація покупає спортивний інвентар (лижи, палки, ядра метальні та ін.) вартість якого більше 3 тис. грн. за одиницю, але по нормам термін використання для лиж 3 місяці, для ядер 12 місяців. На який рахунок іх зарахувати.
Уточніть, будь ласка, звідки такий термін використання для лиж - з місяці?

Zoya45
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 11 лютого 2016, 15:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Zoya45 »

В нас є норми по міністерству де прописан термін використання спортивного інвентаря лижи 6 місяців ( я помилилась)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Zoya45 писав:В нас є норми по міністерству  де прописан термін використання спортивного інвентаря лижи 6 місяців ( я помилилась)
А я ось знайшла Порядок забезпечення вихованців, спортсменів, учнів (студентів) та тренерів (тренерів-викладачів, вчителів зі спорту) закладів фізичної культури і спорту спортивним одягом, спортивним спеціальним взуттям, спортивним інвентарем індивідуального користування та встановлення строків їх використання, затверджений наказом Мінмолодьспорту від 08.04.2015 р. № 994. У додатку до цього Порядку наведений перелік спортивного одягу, спортивного спеціального взуття, спортивного інвентарю індивідуального користування та встановлення строків їх використання. Так от відповідно до норм згаданого Порядку лижі та палиці до них мають використовуватися щонайменше 12 місяців.
Це, по-перше, а по-друге, під час прийняття в експлуатацію спортивного інвентарю комісія з числа працівників Вашої установи може самостійно встановити строк використання таких об’єктів, відмінний від нормативного.
З огляду на вищезазначене та з урахуванням вартості спортивного інвентарю (понад 3 тис. грн.) вважаю за доцільне вести його облік на субрахунку 106 "Інструменти, прилади та інвентар".

Zoya45
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 11 лютого 2016, 15:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Zoya45 »

Міністерство молоді та спорту України Наказ від 19.06.2008 р. №2489 про затвердження норм з питань забезпечення спортивним одягом та інвентарем

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Zoya45 писав:Міністерство молоді та спорту України  Наказ від 19.06.2008 р. №2489 про затвердження норм з питань забезпечення спортивним одягом та інвентарем
Якщо у Вас тренуються члени національної збірної команди України, тоді дійсно при встановленні строків використання спортивного інвентарю слід встановлювати, керуючись наказом Мінсім'ямолодьспорту від 19.06.2008 № 2489. Тобто строк експлуатації лиж та палиць до них буде 6 місяців.
Однак ст. 4 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" спонукає нас вести облік господарських операцій відповідно до їх сутності, а не лише виходячи з юридичної форми. А лижі, як й інший спортивний інвентар, за своєю суттю належить до необоротних активів. Адже, очевидно, за звичайних умов експлуатації лижі можуть прослужити рік і більше. Ваша ситуація - це виняток. Отже, обліковувати їх слід у складі основних засобів на субрахунку 106. Головне, при цьому прописати термін експлуатації такого інвентарю в наказі про облікову політику Вашої установи з посиланням на нормативний документ, яким визначено такі терміни експлуатації. Відповідно і амортизацію слід нараховувати лише протягом 6 місяців (для лиж).

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Доброго дня! чи можна выднести на 104 рхунок придбаний МФУ пристрый за 2049,00 по КЕКВ 2210 з загального фонду
?

Lili
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 березня 2015, 09:49
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Lili »

До основних засобів відносться матеріальні цінності більше 2500, оскільки ваш пристрій вартує менше 2500 грн., то Ви відносити на рах.113 до складу МНМА і при введені в експлуатацію нараховуєте знос 50%, а 2 половину зносу списуєте при списані.

Lili
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 березня 2015, 09:49
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Lili »

Littlegirlua писав:Доброго дня! чи можна выднести на 104 рхунок придбаний МФУ пристрый за 2049,00 по КЕКВ 2210 з загального фонду
?

До основних засобів відносться матеріальні цінності більше 2500, оскільки ваш пристрій вартує менше 2500 грн., то Ви відносити на рах.113 до складу МНМА і при введені в експлуатацію нараховуєте знос 50%, а 2 половину зносу списуєте при списані.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”