nataliya28 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи вірно віднесла на субрахунок придбані за КЕКВ 2210 слідуючі товари:взуття футбольне- по 587,00 грн. за пару, форма воротарська 1*490,00, рукавиці воротарські 1*760,00,-114 субрахунок; м"яч футбольний 1*505,00, м"яч футбольний 1*1100,00 грн.-на 113 субрахунок; заморозка1*420,00грн.-на 221рахунок?????
Вважаю, що Ви все вірно написали за винятком останнього. Якщо я правильно зрозумію, то "заморозка" - це місцевий знеболювальний засіб (у вигляді спрею), який використовується для надання екстреної допомоги спортсменам при травмуванні. З огляду на це, я б обліковувала "заморозку" на субрахунку 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя" - якщо у Вас немає медпункту, та на субрахунку 233 - якщо медичний кабінет або медпункт є у Вашому закладі і така "заморозка" придбавається саме для поповнення запасів медикаментів та перев'язувальних засобів у ньому.
Радистка_Кэт писав:Мяч при интенсивном использовании год не служит. Или появились, наконец, нормы использования?
Так, на сьогодні діє Порядок забезпечення вихованців, спортсменів, учнів (студентів) та тренерів (тренерів-викладачів, вчителів зі спорту) закладів фізичної культури і спорту спортивним одягом, спортивним спеціальним взуттям, спортивним інвентарем індивідуального користування та встановлення строків їх використання, затверджений наказом Мінмолодьспорту від 08.04.2015 р. № 994. У додатку до цього Порядку наведено Перелік спортивного одягу, спортивного спеціального взуття, спортивного інвентарю індивідуального користування та встановлення строків їх використання. І дійсно, відповідно до згаданого нормативного документу строк служби футбольних м'ячів 6 місяців. Однак строк служби тих же волейбольних та баскетбольних м'ячів - 12 місяців. Тож якщо у навчальному закладі кілька видів спорту, то доведеться одні м'ячі обліковувати у складі запасів, а інші - у складі необоротних активів. Це буде суцільна плутанина. Таким чином, вважаю за доцільне весь спорт інвентар обліковувати на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи" (оскільки спеціальний, окремий субрахунок для обліку таких матеріальних цінностей не передбачено). Головне, у наказі про облікову політику прописати специфічні нюанси використання окремих видів спортивного інвентарю.
ррррррр писав:Та ковролин ми будемо використовувати як ковер 10 м. довжина ширина 4 м. Для проведення свят та заходів стелити його в різні місця
В такому разі килим слід обліковувати як окремий об’єкт на 113 субрахунку. Адже, наскільки я зрозуміла, його вартість не перевищує 6000 грн. (10 м2 х 520 грн. = 5200 грн.), а очікуваний строк служби більший, ніж 1 рік. Але це тільки за умови, якщо цей килим було придбано після 10.05.2016 р., тобто після набуття чинності нового вартісного критерію для зарахування до ОЗ - 6000 грн.
Татьяна писав:А если мы картриджи отнесли на 113?...
Исправляйте! Относите на запчасти! Всё сторнируйте!
Добрый день!
А если там бОльшая сумма- операции 2014-2015 года?
При покупке были проводки:
Дт/Кт сумма
142/675 28066,00 ( в тч 2014-3116,00; 2015- 12500,00; 2016-12450,00)
811/402 28066,00 ( в тч 2014-3116,00; 2015- 12500,00; 2016-12450,00)
При вводе в эксплуатацию:
113/142 20596,00 ( в тч 2015-15616,00; 2016-4980,00)
402/401 20596,00 ( в тч 2015-15616,00; 2016-4980,00)
841/132 10298,00 ( в тч 2015-7808,00; 2016-2490,00)
401/841 10298,00 ( в тч 2015-7808,00; 2016-2490,00)
Часть купленных в 2016 еще на 142 в сумме 7470,00грн.
Делаем сейчас проводки сторно всех вушеуказанных, и делаем правильные
238/675 28066,00
811/238 28066,00
Или нет?
Как правильно отобразить проводку уменьшения выполнения сметы за 2014-2015гг.?
Нет! Так делать нельзя! Во первых уже нельзя трогать 675 счёт и 811 вы уже тоже списали на финрезультат в своё время! Я вижу вот такой вариант:
Те что у вас уже введены в експлуатацию и сидят на 113 счёт их просто списать!
А вот те что не введены в експулатацию и сидят на 142 и 402, нужно перекинуть на 238:
Дт 402 кр 432 - (вот эта проводка корректирует результат исполнения сметы)
Дт 238 Кр 142
EVGENIY писав:Нет! Так делать нельзя! Во первых уже нельзя трогать 675 счёт и 811 вы уже тоже списали на финрезультат в своё время! Я вижу вот такой вариант:
Те что у вас уже введены в експлуатацию и сидят на 113 счёт их просто списать!
А вот те что не введены в експулатацию и сидят на 142 и 402, нужно перекинуть на 238:
Дт 402 кр 432 - (вот эта проводка корректирует результат исполнения сметы)
Дт 238 Кр 142
Что-то я немного запуталась с проводками по списанию со 113 и доначислением износа...
Износ проводим через 841?
401/132 -10298,00 и
132/113 -20 596,00
или
841/132 10298,00
401/841 10298,00
132/113 20596,00
1.20
Нарахування суми зносу (накопиченої амортизації) на необоротні активи
841
131 - 133
Водночас проводиться другий запис
401
841
1.17
Вибуття необоротних активів у випадках, передбачених законодавством
401,
131 - 133
103 - 122
Вот тут в последней проводке после начисления износа на 401 у вас уже ничего не будет, поэтому списание будет выглядеть Дт 131-133 кр 113, т.е. ваш второй вариант :)
Доброе утро! Помогите,пожалуйста,разобраться на какие счета отнести следующие мат.ценности.жесткий накопитель на 3268грн , прийомопередавач по 245 грн, розподильча коробка по 45 грн, кабель по 7грн за метр,конектор питания по 25 грн, блок питания на 698грн. Это все предназначено для видеокамер.Спасибо!
Анна весна писав:Доброе утро! Помогите,пожалуйста,разобраться на какие счета отнести следующие мат.ценности.жесткий накопитель на 3268грн , прийомопередавач по 245 грн, розподильча коробка по 45 грн, кабель по 7грн за метр,конектор питания по 25 грн, блок питания на 698грн. Это все предназначено для видеокамер.Спасибо!
Доброе утро! Если я Вас правильно поняла, то Вы планируете создать систему видео-наблюдения. Считаю целесообразным всю эту систему (видеокамеры + видеорегистратор + жесткий диск + блок питания + распред.коробки + кабель + конектор) учитывать как единый объект на субсчете 104 "Машины и оборудование".
Анна весна писав:а если все это прошло по КЕКВ 2210?
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... %BE#p54337
Хотя этот Вариант на мой взгляд и не совсем верный. Ведь жёсткий диск (накопитель) по сути не может существовать и функционировать отдельно, а только в составе системы видео-наблюдения... Но если Вы все провели по КЭКР 2210, тогда его придется оприходовать как отдельный объект на 113 субсчет.
я прочитала ссылку-спасибо большое! но я не поняла что все-таки делать с жестким накопителем? можно ли жесткий накопитель 3268грн, приемопередавач 6шт-1470грн, розподильча коробка 6шт-269,52грн, кабель 305м-2171,60грн, конектор питания 6шт-151,56грн и блок питания 1-698грн всю эту сумму разделить на 6 видеокамер? или еще и на видеорегистратор?
или без жесткого накопителя? Пожалуйста,ответьте.Жду очень
Анна весна писав:я прочитала ссылку-спасибо большое! но я не поняла что все-таки делать с жестким накопителем? можно ли жесткий накопитель 3268грн, приемопередавач 6шт-1470грн, розподильча коробка 6шт-269,52грн, кабель 305м-2171,60грн, конектор питания 6шт-151,56грн и блок питания 1-698грн всю эту сумму разделить на 6 видеокамер? или еще и на видеорегистратор?
или без жесткого накопителя? Пожалуйста,ответьте.Жду очень
Ну, раз Вы все провели по КЭКР 2210, тогда жесткий диск, видео-камеры, видеорегистратор и блок питания - это все будет отдельные объекты и учитывать их следует на 113 субсчете. А кабель, распред. коробку и конектор оприходуем на 234 субсчет и спишем после использования на факт. расходы по акту списания. Я бы сделала так. Хотя опять же оговорюсь, что это все не совсем верно с методологической точки зрения. Правильно было бы учитывать все выше перечисленное как единый объект ОС. Но теперь об этом уже поздно говорить, нужно исходить из того, что имеем.
31.lecz.62 писав:А якщо оприбуткувати все на рах.238, так як придбано по 2210, а потім створити 1 об"єкт на рах.104.
Витрати, пов’язані зі створенням основних засобів,слід здійснювати за відповідним кодом економічної класифікації капітальних видатків. На цьому наголосила Держказначейська служба у листі від 26.03.2015 р. № 14-04/26-5630.
Тож обійти законодавство не вдасться.
Доброго дня! Допоможіть, хто стикався з наступною ситуацією: Орган місцевого самоврядування оплатив послуги по "влаштуванню світлофорного об"єкту" (КЕКВ 3122). Світлофор встановили і дали акт виконаних робіт. Як обліковувати даний об"єкт???