Запитання про вiднесення на субрахунок

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

yavoriv.kech писав:На якому рахунку обліковувати бойлер, душові кабіни
Може весь список оголосите?  :53:
Бойлер в залежності від вартості 113 або 104

Витас
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 25 лютого 2013, 13:09
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Витас »

Добрий день! Підскажіть, будь ласка, на який субрахунок віднести придбані контейнери для збору твердих побутових відходів, вартістю 4600 грн. Придбані по КЕКВ 2210 з загального фонду.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Витас писав:Добрий день! Підскажіть, будь ласка, на який субрахунок віднести придбані контейнери для збору твердих побутових відходів, вартістю 4600 грн. Придбані по КЕКВ 2210 з загального фонду.
Доброго дня! Такі активи можна обліковувати у складі МНМА на субрахунку 113. Звісно, якщо контейнери було придбано після 10.05.2016 р. (після набуття чинності нового вартісного критерію для ОЗ - 6000 грн.).

1985myraider
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 березня 2015, 17:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев

Повідомлення 1985myraider »

Допоможіть, будь-ласка. Бюджетною установою придбано автомобіль. Після цього в ДАІ по накладній придбано номерні знаки та техпаспорт, оплачено в ПФУ 3%, на ці суми збільшити первісну вартість авто?

yavoriv.kech
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 04 липня 2016, 14:10
Регіон: Львовская область

Повідомлення yavoriv.kech »

На який рахунок віднести проектну документацію для будівництва казарми???Ми поставили Д675-К321, Д141 К675,Д801К402.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

yavoriv.kech писав:На який рахунок віднести проектну документацію для будівництва казарми???Ми поставили Д675-К321, Д141 К675,Д801К402.
Ред.: Відповідно до абз. 2 п. 3 розд. VI Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб’єктів державного сектору, затверджених наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. № 11 (далі — Методрекомендації), вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об’єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.

Чи стосується ця норма витрат на виготовлення проектно-кошторисної документації, яка є складовою частиною кошторисної вартості будівництва, капітального ремонту чи поліпшення (добудови, модернізації, реконструкції) основних засобів?

Поясніть, будь ласка: чи правильно відображати витрати з виготовлення проектно-кошторисної документації на субрахунку 141 «Капітальні інвестиції в основні засоби»? Чи слід оприбутковувати виготовлену проектно-кошторисну документацію як окремий об’єкт основних засобів? Якщо так, то на якому субрахунку вести її облік?

М. Ч.: По-перше, вимоги щодо відображення у бухгалтерському обліку операцій з ремонту та поліпшення основних засобів визначені у розд. VI Методрекомендацій.

Зокрема, у п. 1 цього розділу Методрекомендацій визначено, що приймання закінчених робіт з ремонту і поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо) оформлюється відповідним первинним документом.

Роботи з поліпшення об’єкта основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо) здійснюються за рахунок капітальних витрат, передбачених у кошторисах на виконання зазначених робіт.

Витрати з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт, зокрема поліпшення основних засобів (модернізація, добудова, реконструкція тощо), є однією із складових формування вартості зазначених робіт у кошторисах на їх виконання.

Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об’єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов’язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об’єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об’єктом.

Нагадаю, що прикладами такого поліпшення є:

1) модифікація, модернізація об’єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;

2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;

3) упровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;

4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.

Отже, витрати з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт обліковують у складі вартості робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об’єкта основних засобів, та включають до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів.

По-друге, давайте визначимося з обліком витрат на поліпшення об’єктів основних засобів. Як зазначено у п. 1 розд. IX Методрекомендацій, такі витрати з початку і до закінчення зазначених робіт та введення об’єктів в експлуатацію визнаютьсянезавершеними капітальними інвестиціями.

Витрати на поліпшення об’єктів основних засобів, використання яких на дату балансу за призначенням не відбулося, відображаються у складі незавершених капітальних інвестицій у необоротні активи.

У Плані рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ, затвердженому наказом Мінфіну від 26.06.2013 р. № 611 (далі —План рахунків), передбачено субрахунок 141 «Капітальні інвестиції в основні засоби». На цьому субрахунку установи ведуть облік витрат на придбання, створення (виготовлення) власними силами та поліпшення основних засобів, а також витрат за незакінченими і закінченими, але не зданими в експлуатацію об’єктами капітального будівництва, реконструкції, модернізації основних засобів.

Тому якщо витрати з виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт були понесені, але роботи не розпочаті, то вони визнаються капітальними інвестиціями в основні засоби і обліковуються на субрахунку 141.
https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... buhobliku/

1985myraider
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 березня 2015, 17:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев

Повідомлення 1985myraider »

Допоможіть, будь-ласка. Бюджетною установою придбано автомобіль. Після цього в ДАІ по накладній придбано номерні знаки та техпаспорт, оплачено в ПФУ 3%, на ці суми збільшити первісну вартість авто?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

1985myraider писав:Допоможіть, будь-ласка. Бюджетною установою придбано автомобіль. Після цього в ДАІ по накладній придбано номерні знаки та техпаспорт, оплачено в ПФУ 3%, на ці суми збільшити первісну вартість авто?
Всі зазначені Вами витрати слід включати до первісної вартості автомобіля. Адже відповідно до п. 5 розд.ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
- суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
- реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
- суми ввізного мита;
- суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються - суб'єктові державного сектору);
- витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
- витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
- інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.

Ольга Ч
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 26 серпня 2015, 08:48
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Ольга Ч »

Допоможіть з проводками придбання автомобіля та введення його в експлуатацію, якщо було оплачено як послуги реєстрація автомобіля (з видачею знаків та тех.паспорту) та сплачено ПФ 3% Ще додатково оплатили 240 грн.за послуги з підготовки документів для реєстрації ТЗ (за транзитні номери) автосалону?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ольга Ч писав:Допоможіть з проводками придбання автомобіля та введення його в експлуатацію, якщо було оплачено як послуги реєстрація автомобіля (з видачею знаків та тех.паспорту) та сплачено ПФ 3% Ще додатково оплатили 240 грн.за послуги з підготовки документів для реєстрації ТЗ (за транзитні номери) автосалону?
Спочатку всі витрати пов’язані з придбанням автівки, накопичуємо у складі незавершених капітальних інвестицій. Для цього проводьте всі витрати через  субрахунок 141 (Дт 141 Кт 675, 651 і одночасно показуємо факт. витрати Дт 801, 802 Кт 402), а при введенні в експлуатацію списуйте ці витрати з 141 і оприбутковуйте на 105 (Дт 105 Кт 141 і одночасно показуємо зміни у капіталі Дт402 Кт 401).

1985myraider
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 березня 2015, 17:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Киев

Повідомлення 1985myraider »

Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

kaRRame писав:Здравствуйте, подскажите пожалуйста, такой вопрос:
приобрели электро инструмент стоимостью 1000 грн по КЕКВ 3110, можно ли его приходовать на 113 счет как МНМА, или нужно садить на ОЗ вне зависимости от стоимости?

и можно ли компьютер (в сборе) стоимостью 2000 грн, (КЕКВ 2110) оприходовать полностью на 113 счет или все таки это будет ОЗ?
1. Такой интсрумент нужно было покупать по 2210 и приходовать на 113
2. Да полностью на 113

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

Здравствуйте если компьютер стоит 5200 без пДВ и 1040 , на учет ставим з ПДВ на какой счет 113 или 104?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Цветочек писав:Здравствуйте если компьютер стоит 5200 без пДВ и 1040 , на учет ставим з ПДВ на какой счет 113 или 104?
Если стоимость компьютера без НДС 5200 грн. (меньше 6000 грн.), тогда зачисляем на субсчет 113, но при это учитываем с НДС. То есть на 113 субсчете будет сумма 6240 грн. (5200 грн. + 1040 грн.).  Это связанно с тем, что стоимостной критерий для отнесения объектов к ОС установлен по отношению стоимости приобретения активов без учета НДС и прочих расходов.

grek
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 28 березня 2013, 08:22
Регіон: Донецкая область
Звідки: Донецкая область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення grek »

Всем доброго дня!
Вопрос: если приобрести отдельно колонки, усилитель, микрофон и т.д. стоимостью менее 6000 грн. за единицу, для создания аккустической системы, можно всё это оприходовать на 113 счёт как отдельные обьекты или нужно отнести на 104 как один обьект?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10285
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

grek писав:Всем доброго дня!
Вопрос: если приобрести отдельно колонки, усилитель, микрофон и т.д. стоимостью менее 6000 грн. за единицу,  для создания аккустической системы, можно всё это оприходовать на 113 счёт как отдельные обьекты или нужно отнести на 104 как один обьект?
Моё мнение, даже лучше будет если всё по отдельности оприходовать, ведь микрофон можно и в другой системе использовать и колонки к другому усилителю подключить, что ж постоянно разукомплектовывать систему!?!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

grek писав:Всем доброго дня!
Вопрос: если приобрести отдельно колонки, усилитель, микрофон и т.д. стоимостью менее 6000 грн. за единицу,  для создания аккустической системы, можно всё это оприходовать на 113 счёт как отдельные обьекты или нужно отнести на 104 как один обьект?
Добрый день!
Порядок учета будет зависеть от условий договора и документального оформления приобретения. То есть, если Вы покупаете акустическую систему целиком (все в комплекте), тогда такой объект следует учитывать на 104 субсчете. Если же Вы приобретаете отдельно усилитель, отдельно колонки и отдельно микрофон и на каждый из них Вы получаете отдельную накладную, тогда их можно считать отдельными объектами учета (объекты стоимостью до 6000 грн. (без НДС) зачисляем на 113 субсчет).

grek
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 28 березня 2013, 08:22
Регіон: Донецкая область
Звідки: Донецкая область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення grek »

Крот Юлія писав:
grek писав:Всем доброго дня!
Вопрос: если приобрести отдельно колонки, усилитель, микрофон и т.д. стоимостью менее 6000 грн. за единицу,  для создания аккустической системы, можно всё это оприходовать на 113 счёт как отдельные обьекты или нужно отнести на 104 как один обьект?
Добрый день!
Порядок учета будет зависеть от условий договора и документального оформления приобретения. То есть, если Вы покупаете акустическую систему целиком (все в комплекте), тогда такой объект следует учитывать на 104 субсчете. Если же Вы приобретаете отдельно усилитель, отдельно колонки и отдельно микрофон и на каждый из них Вы получаете отдельную накладную, тогда их можно считать отдельными объектами учета (объекты стоимостью до 6000 грн. (без НДС) зачисляем на 113 субсчет).
Всем спасибо за ответы!
Крот Юлія, а если все обьекты будут расписаны по отдельности но в одной накладной?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

grek писав:Всем спасибо за ответы!
Крот Юлія, а если все обьекты будут расписаны по отдельности но в одной накладной?
Думаю такое допустимо, главное, чтобы в этой накладной (и конечно же, в договоре) не фигурировало "акустическая система".

grek
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 62
З нами з: 28 березня 2013, 08:22
Регіон: Донецкая область
Звідки: Донецкая область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення grek »

Крот Юлія писав:
grek писав:Всем спасибо за ответы!
Крот Юлія, а если все обьекты будут расписаны по отдельности но в одной накладной?
Думаю такое допустимо, главное, чтобы в этой накладной (и конечно же, в договоре) не фигурировало "акустическая система".
Юлия, спасибо!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

grek писав:Юлия, спасибо!
Пожалуйста, рада была помочь

Тетяна03
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 червня 2016, 15:09
Регіон: Сумская область

Повідомлення Тетяна03 »

Добрй день! у звязку з реорганізацією порібно передаи основні засоби до новоствореної усанови. Якщо роблю таку проводку: ДТ- 401 Кт- 104 сума 41260,80;
Дт - 131 КТ- 401 сума зносу 6876,80;
Дт - 401 Кт 113 сума 8463
Дт- 132 Кт- 401 сума зносу 4232;
тоді не сходиться головна книга, не вистачає у Дт 41260,80. Допоможіть, що робити?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ну да, потому, что с 401 нужно снимать всю сумму, а не только износ

Аватар користувача
LN
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 січня 2015, 13:33
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Носовка

Повідомлення LN »

У вас дані витрати (41260,80) були віднесені на фактичні витрати і закриті на результат, ось і повинні ви відобразити передачу через результат виконання кошторису.

Цветочек
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 07 лютого 2013, 10:46

Повідомлення Цветочек »

Крот Юлія писав:
Цветочек писав:Здравствуйте если компьютер стоит 5200 без пДВ и 1040 , на учет ставим з ПДВ на какой счет 113 или 104?
Если стоимость компьютера без НДС 5200 грн. (меньше 6000 грн.), тогда зачисляем на субсчет 113, но при это учитываем с НДС. То есть на 113 субсчете будет сумма 6240 грн. (5200 грн. + 1040 грн.).  Это связанно с тем, что стоимостной критерий для отнесения объектов к ОС установлен по отношению стоимости приобретения активов без учета НДС и прочих расходов.
КЕКВ 2210 или 3110

Тетяна03
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 червня 2016, 15:09
Регіон: Сумская область

Повідомлення Тетяна03 »

LN, А можете будь- ласка написати правильну поводку, а то я заплуталась вже))))

Тетяна03
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 30 червня 2016, 15:09
Регіон: Сумская область

Повідомлення Тетяна03 »

Радистка_Кэт, А можете пожалуйста, написать правильную поводку, а то я уже запуталась)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Цветочек писав:КЕКВ 2210 или 3110
Я склоняюсь к КЭКР 2210

Sveta_zhurba
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 30
З нами з: 28 квітня 2014, 13:51
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск

Повідомлення Sveta_zhurba »

Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, хто знає. В установі обліковується на рах.104 комп"ютер в комплекті (монітор, сист.блок, клавіатура, мишка). Мишка зламалась і ремонту не підлягає. Купили нову мишку для заміни. Як правильно її оприбуткувати на рах.238 чи 221? і що потім робити зі старою мишкою, теж списувати чи просто викинути

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Sveta_zhurba писав:Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, хто знає. В установі обліковується на рах.104 комп"ютер в комплекті (монітор, сист.блок, клавіатура, мишка). Мишка зламалась і ремонту не підлягає. Купили нову мишку для заміни. Як правильно її оприбуткувати на рах.238 чи 221? і що потім робити зі старою мишкою, теж списувати чи просто викинути
Доброго дня! Відповідь на своє запитання Ви можете знайти на сторінках нашої газети, зокрема, у коментарі до листа Мінфіну від 11.04.2016 р. № 31-11420-07-10/10433 (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 19).

Якщо коротко, то Вам необхідно провести ремонт комп’ютера за загальним порядком. При цьому мишку слід  як запасну частину і оприбутковувати на субрахунок 238 "Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання". Стару (непридатну для подальшого використання) мишку списувати окремо не потрібно, оскільки вона  окремо не обліковувалася.Витрати, пов'язані з проведенням такого ремонту (зокрема, вартість мишки) слід списати на фактичні витрати звітного періоду.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”