А проводочки підкажіть ?Крот Юлія писав:Доброго дня!Yanochka писав:Доброго дня. Допоможіть розібратись. С\радою були придбані насоси для водонапірної вежі. Як їх правильно поставити на облік? На 1014 Актом введення в експлуатацію і нараховуєм знос?
Якщо йдеться не про ремонт (заміну зношених, старих насосів), а про доукомплектування вежі насосами, тоді варто таку операцію розглядати як модернізацію водонапірної вежі. Після установлення насосів слід збільшити первісну вартість вежі на вартість насосів.
Запитання про вiднесення на субрахунок
-
- Мешканець
- Повідомлень: 126
- З нами з: 16 жовтня 2012, 11:06
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 5 разів
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Я б цю операцію показувала так:Yanochka писав:А проводочки підкажіть ?
1) Отримано фінансування для проведення дообладнання (модернізації) водонапірної вежі Дт 2313 Кт 5411;
2) Придбано обладнання для модернізації водонапірної вежі Дт 1513 Кт 6211;
3) Перераховано кошти постачальнику за обладнання Дт 6211 Кт 2313;
4) Відображено витрати на модернізацію водонапірної вежі (списано використане для модернізації обладнання) Дт 1311 Кт 1513;
5) Збільшено первісну вартість водонапірної вежі на суму витрат на модернізацію (після закінчення робіт з монтажу та підключення обладнання) Дт 1013 Кт 1311
Водночас проведено другий запис Дт 5411 Кт 5111.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 126
- З нами з: 16 жовтня 2012, 11:06
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 5 разів
Дуже Вам дякую!Крот Юлія писав:Я б цю операцію показувала так:Yanochka писав:А проводочки підкажіть ?
1) Отримано фінансування для проведення дообладнання (модернізації) водонапірної вежі Дт 2313 Кт 5411;
2) Придбано обладнання для модернізації водонапірної вежі Дт 1513 Кт 6211;
3) Перераховано кошти постачальнику за обладнання Дт 6211 Кт 2313;
4) Відображено витрати на модернізацію водонапірної вежі (списано використане для модернізації обладнання) Дт 1311 Кт 1513;
5) Збільшено первісну вартість водонапірної вежі на суму витрат на модернізацію (після закінчення робіт з монтажу та підключення обладнання) Дт 1013 Кт 1311
Водночас проведено другий запис Дт 5411 Кт 5111.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 12
- З нами з: 16 жовтня 2016, 22:14
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 2 рази
Підкажіть. будь ласка. куди віднести інвалідні візки отримані безоплатно?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Уточніть, будь ласка, яка у Вас бюджетна установа (територіальний центр, будинок-інтернат...) та від кого надійшли візки (від благодійників чи за операціями внутрівідомчої передачі). Також, щоб правильно відповісти на Ваше запитання, потрібно чітко розуміти, як далі будуть використовуватися ці візки: Ваша установа передасть ці візки конкретним громадянам чи візки будуть використовуватися безпосередньо в установі?Бухгалтерша писав:Підкажіть. будь ласка. куди віднести інвалідні візки отримані безоплатно?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 144
- З нами з: 30 березня 2016, 09:57
- Регіон: Харьковская область
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 4 рази
Підкажіть, будь ласка, до якого субрахунку віднести робочий проект?
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Добрий день, підкажіть будь-ласка: шурупи, саморези, дюбеля, полотно по металу відносити на 1513 чи 1812?? ми будемо використовувати їх для господарчих потреб ....
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!iraberus писав:Добрий день, підкажіть будь-ласка: шурупи, саморези, дюбеля, полотно по металу відносити на 1513 чи 1812?? ми будемо використовувати їх для господарчих потреб ....
Для обліку металовиробів (як-то, цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо) слід застосовувати субрахунок 1513. А от полотно по металу можна віднести і на 1812, оскільки для обліку пилок, сучкорізів тощо призначений субрахунок 1812.
- iraberus
- Мандрівник
- Повідомлень: 41
- З нами з: 11 травня 2015, 21:39
- Регіон: Днепропетровская область
- Звідки: Дніпропетровськ
- Дякував (ла): 1 раз
Дуже дякую за відповідь....Крот Юлія писав:Доброго дня!iraberus писав:Добрий день, підкажіть будь-ласка: шурупи, саморези, дюбеля, полотно по металу відносити на 1513 чи 1812?? ми будемо використовувати їх для господарчих потреб ....
Для обліку металовиробів (як-то, цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо) слід застосовувати субрахунок 1513. А от полотно по металу можна віднести і на 1812, оскільки для обліку пилок, сучкорізів тощо призначений субрахунок 1812.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 66
- З нами з: 13 квітня 2016, 09:10
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 5 разів
Доброго дня. Установою придбані 2 двірних полотна по 378грн 96 коп за кожне. На який рахунок їх віднести, якщо платили по КЕКВ 2210. Роботи будем виконувати власними силами.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! На мій погляд, тут тільки один можливий варіант - субрахунок 1513 "Будівельні матеріали".Nata_lya писав:Доброго дня. Установою придбані 2 двірних полотна по 378грн 96 коп за кожне. На який рахунок їх віднести, якщо платили по КЕКВ 2210. Роботи будем виконувати власними силами.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 лютого 2016, 11:38
- Регіон: Сумская область
Доброго дня. Підкажіть будь-ласка придбали вікна -на який рахунок їх віднести?
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 лютого 2016, 11:38
- Регіон: Сумская область
якщо було зроблено поточний ремонт водонапірної башти витрати куди списувати чи обліковувати на який рахунок?
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 лютого 2016, 11:38
- Регіон: Сумская область
а якщо проводиться експертиза об'єкта по реконструкція - витрати на експертизу куди подіти????
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10308
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!ВикторияЯ писав:Доброго дня!
Підкажіть, на який субрахунок віднести замок навісний?
Вважаю за доцільне оприбуткувати такий замок на субрахунок 1812. А після передачі у використання - списати на 8013.
-
- Новачок
- Повідомлень: 9
- З нами з: 01 лютого 2016, 11:38
- Регіон: Сумская область
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
Звичайно, відповідь можна надати. А чому б не заглянути для цього спочатку до НП(С)БО 121??????
Адже там як раз є відповідь на ваші запитання
розд. III
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Адже там як раз є відповідь на ваші запитання
розд. III
1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 18
- З нами з: 27 жовтня 2016, 09:26
- Регіон: Сумская область
- Подякували: 1 раз
Добрий день. Підкажіть будь ласка , раніше державні акти на землю ми обліковували на рахунку 122( 1216 - новий) - Інші нематеріальні активи.
На сьогодні замість державних актів дають інформаційну довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, де об'єкт нерухомого майна є
земельна ділянка. На якому рахунку правильно обліковувати цю інформаційну довідку? І раніше я читала що на рах. 122 (1216) знос не нараховується.
Чи правильно я зрозуміла. Дуже вдячна за відповідь.
На сьогодні замість державних актів дають інформаційну довідку з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, де об'єкт нерухомого майна є
земельна ділянка. На якому рахунку правильно обліковувати цю інформаційну довідку? І раніше я читала що на рах. 122 (1216) знос не нараховується.
Чи правильно я зрозуміла. Дуже вдячна за відповідь.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 10 березня 2017, 18:55
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 6 разів
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на який рахунок оприбуткувати фільтр для води - 2 000 грн, мембрану для фільтру - 3 000 грн, адаптер для фільтру -350 грн.? Встановлюються на заміну зношених.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 132
- З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
- Регіон: Черкасская область
Доброго дня підкажіть будь-ласка фільтри-подовжувачі відносять на 1812 чи 1113? Дякую
-
- Мешканець
- Повідомлень: 132
- З нами з: 03 лютого 2015, 22:35
- Регіон: Черкасская область
Ще будь-ласка підкажіть швейна фурнітура(нитки, тасьма,голки) відносять на 1812 ? Грамоти,дипломи медалі правильно відносити на рах. 1815?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Добрий день! Фільтр для води, мембрана та адаптер - це санітарно-технічні матеріали. Їх облік слід вести на субрахунку 1513 "Будівельні матеріали". Після використання таких матеріалів для ремонту (заміни зношених деталей) їх вартість слід списати на фактичні витрати звітного періоду.y.tyagun писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на який рахунок оприбуткувати фільтр для води - 2 000 грн, мембрану для фільтру - 3 000 грн, адаптер для фільтру -350 грн.? Встановлюються на заміну зношених.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 23
- З нами з: 10 березня 2017, 18:55
- Регіон: Полтавская область
- Дякував (ла): 6 разів
Дякую!Крот Юлія писав:Добрий день! Фільтр для води, мембрана та адаптер - це санітарно-технічні матеріали. Їх облік слід вести на субрахунку 1513 "Будівельні матеріали". Після використання таких матеріалів для ремонту (заміни зношених деталей) їх вартість слід списати на фактичні витрати звітного періоду.y.tyagun писав:Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, на який рахунок оприбуткувати фільтр для води - 2 000 грн, мембрану для фільтру - 3 000 грн, адаптер для фільтру -350 грн.? Встановлюються на заміну зношених.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 15
- З нами з: 25 лютого 2015, 11:52
- Регіон: Луганская область
- Дякував (ла): 3 рази
Отримали кошти по коду доходу 25020200 у сумі 5000,00 на придбання штори у концертний зал.Все оплатили,а у проводках запутались .Оприбуткування робити як отримані подарунки,чи звичайну оплату за кошти спецфонду:
Дт 2313 Кт7511-5000,00
Дт1312 Кт6211-5000,00
Дт6211 Кт2313-5000,00
Дт1113 Кт1312-5000,00
Дт8014 Кт1412-2500,00
Дт7511 Кт5111-5000,00 а потрібна проводкаДт5111 Кт7511-2500,00
Дт 2313 Кт7511-5000,00
Дт1312 Кт6211-5000,00
Дт6211 Кт2313-5000,00
Дт1113 Кт1312-5000,00
Дт8014 Кт1412-2500,00
Дт7511 Кт5111-5000,00 а потрібна проводкаДт5111 Кт7511-2500,00
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 44
- З нами з: 25 вересня 2014, 12:49
- Дякував (ла): 1 раз
- Контактна інформація:
Подскажите пожалуйста, нашей организации( терцентр)вышестоящая оргнизация( городские власти) передаются затраты по "улаштуванню системи гарячого водопостачання за допомогою сонячних колекторів в будівлі".Мы являемся балансосодержателями как я должна правильно отобразить в балансе и отчетности данные расходов которые по моим документам не проходили.
1. Если это относится к капитальному ремонту то я провожу простую проводку увеличиваю стоимость здания Дт 1013 Кт 5111 и начисление износа термин эксплуатации менять и если 100 износ на данную дату?
2. Оприходовать как отдельную систему Дт 1014 Кт 5111?
Я так понимаю справка о натуральных доходах я не должна оформлять.
И еще какие мне документы должны передать помимо авизо и акта приема-передач.
Спасибо заранее.
1. Если это относится к капитальному ремонту то я провожу простую проводку увеличиваю стоимость здания Дт 1013 Кт 5111 и начисление износа термин эксплуатации менять и если 100 износ на данную дату?
2. Оприходовать как отдельную систему Дт 1014 Кт 5111?
Я так понимаю справка о натуральных доходах я не должна оформлять.
И еще какие мне документы должны передать помимо авизо и акта приема-передач.
Спасибо заранее.