Запитання про вiднесення на субрахунок

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Б Ольга писав:Куди віднести за новим планом рахунків лопата для прочищення снігу 175 грн, розетки по 40 грн?
Господарський інвентар (у тому числі й лопати) слід обліковувати на субрахунку 1812 "МШП", електротехнічні матеріали (кабель, лампи, патрони, ролики, шнур, провід, запобіжники, ізолятори тощо) - на субрахунку 1513 "Будівельні матеріали".

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Анна весна писав:
Анна весна писав:Доброе утро! Помогите разобраться, куда отнести прожектора ЛЭД по цене 726грн, и кабель мультикор  по 4800гр?
кто-нибудь,откликнитесь.на 1113 или 1513?
Доброго дня! Вважаю більш доцільним обліковувати указані Вами матеріальні цінності як окремі об'єкти на субрахунку 1113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи". Адже і мультикор, і прожектор, можна від'єднати і перенести в інше місце.

vysockaira
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 44
З нами з: 05 серпня 2015, 14:05
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення vysockaira »

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, на якому рахунку облікуємо малі архітектурні форми(дитячого майданчику). У 2015 році, я такі форми обліковувала на рахунку 115,а як бути зараз? Дякую.

медзаклад
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 19 жовтня 2016, 11:52
Регіон: Одесская область

Повідомлення медзаклад »

медзаклад писав:Здравствуйте! Подскажите,пожалуйста, на какой субсчет отнести оповещатели: 
пожарный дымовой; 
http://ipic.su/img/img7/fs/dymovoj.1506669076.jpg
пожарный ручной;
http://ipic.su/img/img7/fs/ruchnoj.1506669518.jpg
светлозвуковой
http://ipic.su/img/img7/fs/svetlozvukov ... 669472.jpg
?
Помогите,пожалуйста, на 1113 или 1812?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10303
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Воронцова (Шевченко) Галина писав:допоможіть зробити проводки по закриттю доходів та видатків на фінансовий результат в кінці квартала для бюджетної установи!!!!!!!!!!!!!!!!
6. Операції з власним капіталом 
6.1 Закриття рахунків доходів 
Дт
7011 "Бюджетні асигнування" (7021 "Асигнування державних цільових фондів на утримання апарату"), 7111 (7121) "Доходи від реалізації продукції (робіт, послуг)", 7211 (7221) "Дохід від реалізації активів", 7311 "Фінансові доходи розпорядників бюджетних коштів" (7321 "Фінансові доходи державних цільових фондів"), 7411 (7421) "Інші доходи за обмінними операціями", 7511 "Доходи за необмінними операціями" 
Кр
5511 "Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду" (5521 "Фінансовий результат виконання бюджету (кошторису) звітного періоду")

6.2 Закриття рахунків витрат 
Дт
5511 "Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду" (5521 "Фінансовий результат виконання бюджету (кошторису) звітного періоду") 
Кр
8011 (8021, 8111, 8121) "Витрати на оплату праці", 8012 (8022, 8112, 8122) "Відрахування на соціальні заходи", 8013 (8023, 8113, 8123) "Матеріальні витрати", 8014 (8024, 8114, 8124) "Амортизація", 8115 (8125) "Інші витрати", 82 "Витрати з продажу активів", 8311 (8321) "Фінансові витрати", 8411 (8421) "Інші витрати за обмінними операціями", 8511 "Витрати за необмінними операціями", 8521 "Витрати на утримання апарату фонду"

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipova-koresp-subrahubkiv/

irval
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 13 січня 2016, 14:26
Регіон: Харьковская область

Повідомлення irval »

Подскажите, пожалуйста.
Рулетка, купленная по 2210, относится к прочим необоротным активам, или малоценным быстроизнашиваимся?
Она может эксплуатироваться меньше года?

Аватар користувача
iraberus
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 11 травня 2015, 21:39
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення iraberus »

Добрий день, підкажіть чи коректно віднести вивіски на рах. 1812 чи якийся інший?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iraberus писав:Добрий день, підкажіть чи коректно віднести вивіски на рах. 1812 чи якийся інший?
Доброго дня! Уточніть, які саме вивіски Ви маєте на увазі, яка їх вартість.

Аватар користувача
iraberus
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 11 травня 2015, 21:39
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення iraberus »

Крот Юлія писав:
iraberus писав:Добрий день, підкажіть чи коректно віднести вивіски на рах. 1812 чи якийся інший?
Доброго дня! Уточніть, які саме вивіски Ви маєте на увазі, яка їх вартість.
Вуличні вивіски з назвою нашого комунального закладу (вони зроблені ПВХ)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iraberus писав:
Крот Юлія писав:
iraberus писав:Добрий день, підкажіть чи коректно віднести вивіски на рах. 1812 чи якийся інший?
Доброго дня! Уточніть, які саме вивіски Ви маєте на увазі, яка їх вартість.
Вуличні вивіски з назвою нашого комунального закладу (вони зроблені ПВХ)
А вартість яка?

Аватар користувача
iraberus
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 41
З нами з: 11 травня 2015, 21:39
Регіон: Днепропетровская область
Звідки: Дніпропетровськ
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення iraberus »

Крот Юлія писав: А вартість яка?
352 грн. за 1 шт.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

iraberus писав:
Крот Юлія писав: А вартість яка?
352 грн. за 1 шт.
З огляду на невисоку вартість вивісок, їх цілком можна обліковувати і в складі МШП. І тут все залежить від очікуваного строку їх служби. Якщо, на Ваш погляд, вони прослужать більше одного року, тоді оприбутковуйте їх на субрахунок 1113. Якщо ж вважаєте, що їх строк використання не перевищує один рік, тоді зараховуйте на субрахунок 1812. Але у такому разі після прикріплення вивісок їх вартість слід списати на фактичні витрати звітного періоду. Водночас потрібно налагодити їх оперативний облік.

k_juice
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 21 червня 2016, 11:08
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення k_juice »

Допоможіть будь ласка, на який рахунок віднести карнізи вартістю 56,25 грн за штуку. Очікуваний строк експлуатації більше року, а ціна мала.

Б Ольга
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 25
З нами з: 02 жовтня 2016, 11:51
Регіон: Закарпатская область

Повідомлення Б Ольга »

Добрий день! Ми с/рада, придбали сітку і труби для огородження цвинтарю ( КЕКВ 2210). Що робити з цією огорожею? Ставити на баланс чи можна списати як матеріальні витрати? Будь-ласка напишіть. Я недавно працюю, не дуже компетентна.

Elenka1978
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 09 листопада 2017, 12:08
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Elenka1978 »

Підкажіть як оприбуткувати тротуарну доріжку. Нами здійснено придбання матеріалів (Дт 1812 Кт 6211), списано матеіали на видатки (Дт 8013 Кт 1812). Крім того, виконані роботи по укладанню тротуарної доріжки (Дт8013 Кт 6211). Як тепер здійснити проводки з оприбуткування даної тротуарної доріжки?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

З цього питання перегляньте матеріал "Прилегла територія облаштована тротуарною плиткою: як відобразити витрати" ("Бюджетна бухгалтерія, № 22, 2017)

Аватар користувача
Сильвана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 19 червня 2014, 19:01
Регіон: Волынская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Сильвана »

Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Сильвана писав:Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?
Для обліку посуду доцільно застосовувати субрахунок 1812.

nnnn1974@i.ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 25 жовтня 2017, 13:53
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення nnnn1974@i.ua »

Крот Юлія, ДОПОМОЖІТЬ!!!!!! в 2017 році було наданна субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам ( сільській раді ) на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій на придбання дитячого майданчика 500000,00 грн. по спеціальному фонду . А також сільська рада дала ще 5000,00 грн.( із загального фонда перекинула на спеціальний фонд бюджет розвиткуна) придбання цього майданчика тобто відбулося співфінансування. Як правильно облікувати субвенцію, як правильно облікувати передачу коштів зі загального до спеціального фонду , як правильно облікувати дитячий майданчик який складається із 7 найменувань ( гойдалка, скамейки, горка, пісочниця дерев"яна, карусель)

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10303
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тётка писав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую
На субрахунках 1513 (1523) "Будівельні матеріали" ведеться облік будівельних матеріалів, що використовуються в процесі будівельних та монтажних робіт. Зокрема, до будівельних матеріалів належать: силікатні матеріали (цемент, пісок, гравій, вапно, камінь, цегла, черепиця); лісові матеріали (ліс круглий, пиломатеріали, фанера тощо); будівельний метал (залізо, жерсть, сталь, цинк листовий тощо); металовироби (цвяхи, гайки, болти, залізні вироби тощо); санітарно-технічні матеріали (крани, муфти, трійники тощо); електротехнічні матеріали (кабель, лампи, патрони, ролики, шнур, провід, запобіжники, ізолятори тощо); хімічно-москательні (фарба, оліфа, толь тощо) та інші аналогічні матеріали. 

Також на цих субрахунках ведеться облік будівельних конструкцій і деталей (металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, блоки і збірні частини будівель і споруд); збірні елементи; обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем (опалювальні котли, радіатори тощо), обладнання, яке потребує монтажу, а також комплекти запасних частин до такого обладнання, вітчизняне та імпортне обладнання, що потребує монтажу і призначене для встановлення, та інші матеріальні цінності, необхідні для будівництва. До обладнання, яке потребує монтажу, належить таке, що може бути введено в дію тільки після зібрання його частин і прикріплення до фундаменту або опор будівель і споруд, а також комплекти запасних частин до такого обладнання. До складу обладнання включається і контрольно-вимірювальна апаратура або інші прилади, призначені для монтажу в складі встановленого обладнання.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/poryadok-zastosuvannya-planu-rahunkiv-buhgalterskogo-obliku-v/

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Дякую. Я так розумію, що відношу двері на 1513 і списую після установки?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Тётка писав:Добрий день. Ми бюджетна установа купили двері металеві утепленні та установили їх в будівлі замість старих. Чи потрібно їх ставити на облік (то на який субрахунок - 1113?), чи може списати як встановлені? Якщо списати чи потрібно в вартість будівлі додавати вартість дверей? Ми ж з будівлею реконструкцію не проводили, а лише заміна старих дверей на нові? (для економії тепла). Дякую
Доброго дня!
Двері - це аж ніяк не окремий об'єкт необоротних активів, це збірна конструкція, яку слід обліковувати у складі будівельних матеріалів. Отже, обліковувати двері слід на субрахунку 1513, а не в складі МНМА (субрахунок 1113).
Також зверніть увагу: встановлення дверей - це різновид ремонтних робіт. А от який це буде ремонт (капітальний чи поточний) має вирішити керівник Вашої установи. Однак з урахуванням п.п. 2.8.1 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженому наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміну дверей (особливо разом із заміною дверної коробки та наличників) слід розглядати як капремонт.
У будь-якому випадку, вартість ремонтних робіт (у т.ч. вартість всіх будівельних матеріалів і вартість проектно-кошторисної документації) слід відносити на витрати відповідного звітного періоду. Тобто обліковувати двері окремо після установлення не потрібно. Встановили - списали.

Тётка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 04 грудня 2012, 13:16
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Комсомольск
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення Тётка »

Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Тётка писав:Дякую
Будь ласка, завжди рада допомогти

iratop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 13 квітня 2017, 14:15
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення iratop »

Підкажіть, будь ласка, виготовляли вивіски - окремо друкували банер по 2240 окремо купували каркас металевий по 2210 - вартість вивіски виходить в районі 10 тис. - мені оприбутковувати на 1016 чи 1113?

еленаколяда
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 вересня 2017, 11:00
Регіон: Черниговская область

Повідомлення еленаколяда »

Підкажіть будьласка на який рахунок віднести спортінвентар, срок експлуатації більше року і вартість 7000грн. за одиницю,а також спортінвентар вартістю менше 6000т.грн. за одиницю і срок використання 1 рік

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10303
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

еленаколяда писав:Підкажіть будьласка на який рахунок віднести спортінвентар, срок експлуатації більше року і вартість 7000грн. за одиницю,а також спортінвентар вартістю менше 6000т.грн. за одиницю і срок використання 1 рік
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... h-zasobiv/

еленаколяда
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 13 вересня 2017, 11:00
Регіон: Черниговская область

Повідомлення еленаколяда »

Я це читала ,але я не можу вибрати рахунок для лука спортивного та інентаря для захисту тіла під час тренувань та змагань

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Крот Юлія писав:
Сильвана писав:Підкажіть, будь-ласка, на який рахунок віднести кухонний посуд (тарілки, чашки)? На 1812 чи 1113?
Для обліку посуду доцільно застосовувати субрахунок 1812.
Пробачте, Юліє, а кухонні прибори, недорогі ножі, терки тощо теж сюди? І як бути з тим, що тарілки і по 10 десять років служать? як оформлювати і проводити бій посуду, якщо в бух.обліку самого посуду вже не буде? Акт списання оформити при видачі зі складу і на цьому все?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”