Запитання про вiднесення на субрахунок

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Ariel
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 14 липня 2011, 12:51
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення Ariel »

Матвєєва Вікторія, Крот Юлія

Порадьте будь ласка на який рахунок віднести бизнес набор для презентацій (чемодан для модераторів) - подарунок - вартість 6549,0 без ПДВ, а в середині маркери, стікери и т.д канцтовари. По сумі на основні засоби, по змісту на 1812

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ariel писав:Матвєєва Вікторія, Крот Юлія

Порадьте будь ласка на який рахунок віднести бизнес набор для презентацій (чемодан для модераторів) - подарунок - вартість 6549,0 без ПДВ, а в середині маркери, стікери и т.д канцтовари. По сумі на основні засоби, по змісту на 1812
а в накладній одна позиція? Це вам подарували? Бо здається що в назві набора подарунок!

Ariel
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 14 липня 2011, 12:51
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення Ariel »

Так подарували! Одна позиція : бизнес набор для презентацій (чемодан для модераторів) - 6549,0 - 1 шт.

Ariel
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 14 липня 2011, 12:51
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення Ariel »

друга позиція - базовий набор для презентацій - 3522,0 - 1 шт. Це піде на канцтовари; а чемоданчик на 1113 я так думаю))) Розшифровки що в наборах немає, і в інеті нет визначення набора для презентацій (( Але зроблю фото того, що є в наборах! Не буду я папір та маркери на основні засоби ставити!!!

Ariel
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 14 липня 2011, 12:51
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 10 разів

Повідомлення Ariel »

Імовірно треба у попросити, щоб дарувальник хоча б в довільній формі написал, що знаходиться в чемоданчике, бо я розумію, що я мабуть перша в бюджеті з такою цікавою іграшкою))

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ariel, Я думаю комісії яка буде приймати варто в акті указати що фактично дарунок складається з... (Коробок - вартість 1200 грн, карандаші - вартість 80 грн і т.д.) вийти на суму 6549 і там же вказати провести по бухобліку відповідно до акту приймання! Ну це моя особиста думка! Це як варіант!

Калинка
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 08 червня 2017, 11:23
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення Калинка »

Доброго дня! Допоможіть будьласка правельно зробити проводки. Треба зняти з обліку гідротехнічну споруду згідно рішення, яка обліковується на рах.1013. Дт 5111/0 Кт 1013/0 13000
Дт 1411/0 КТ 5111/0 1600
Знос списано раніше на результат, чи потрібно і як це відобразити в обліку?

SVika1988
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 24 липня 2015, 09:54
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення SVika1988 »

Доброго дня! Підскажить будь-ласка! Як обліковувати брошури, які отримано від безоплатно отримананої допомоги? Чи потрібно іх обліковувати на 1112?

SVika1988
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 24 липня 2015, 09:54
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення SVika1988 »

EVGENIY, Доброго дня! Підскажить будь-ласка! Як обліковувати брошури, які отримано від безоплатно отримананої допомоги? Чи потрібно іх обліковувати на 1112?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

SVika1988 писав:EVGENIY, Доброго дня! Підскажить будь-ласка! Як обліковувати брошури, які отримано від безоплатно отримананої допомоги? Чи потрібно іх обліковувати на 1112?
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, про які брошури йдеться. Якщо це література для поповнення бібліотечного фонду, тоді так, ці брошури слід обліковувати на субрахунку 1112 «Бібліотечні фонди».

Ol4ik.kis
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 27 січня 2017, 14:44
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 26 разів
Подякували: 6 разів

Повідомлення Ol4ik.kis »

Купили тканину. на який рахунок оприбуткувати? та які проводки треба робити, якщо із неї пошили одяг??
Дт 2111 Кт 2313, 
Дт 1517 Кт 2111, 
Дт 1312 Кт 1517, 
Дт 1113 Кт 1312, 
Дт 7011 Кт 5411,
Дт 5411 Кт 5111, 
Дт 8014 Кт 1412 так или нет?

tet_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 18 лютого 2013, 11:07
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення tet_ubr »

1. Купуємо взуття для національних костюмів вартістю до 1000 грн. За яким КЕКВ проплачувати? 2. Купуємо тканину для костюмів (вартість 1 костюма до 2000 грн.) За яким КЕКВ оплата? 3. Фізична особа шиє костюми безкоштовно (благодійно). Як оформити? і на який розрахунковий рахунок поставити ці костюми? (для сільського клубу)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Ol4ik.kis писав:Купили тканину. на який рахунок оприбуткувати? та які проводки треба робити, якщо із неї пошили одяг??
Дт 2111 Кт 2313, 
Дт 1517 Кт 2111, 
Дт 1312 Кт 1517, 
Дт 1113 Кт 1312, 
Дт 7011 Кт 5411,
Дт 5411 Кт 5111, 
Дт 8014 Кт 1412 так или нет?
Все вірно. Тільки потрібно ще врахувати вартість робіт з пошиття. Докладніше про це читайте у консультації "Національні костюми: придбаваємо та обліковуємо" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2016, №39).

nataliNOnatali
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 26 лютого 2018, 10:38
Регіон: Николаевская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення nataliNOnatali »

Підкажыть будь ласка, по меморіальному ордеру 16 чи потрібно вносити укладені договори, які проставляємо в формі 5 дс по 031 позабалансовому рахунку?

EVGENIA2013
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 20 квітня 2018, 14:28
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення EVGENIA2013 »

Отримали палки для скандинавської ходьби 667,00 за 1пару; і окремо виписано чохол - 1грн.;темляки-1грн.; диск з відеоуроком - 1грн.; шагомер- 250,00грн. за 1 шт
На який рахунок ставити ? Палки на 1113, а все інше на 1812? Чи все ставити на 1113 комплектом? Строк гарантії 1 рік.Строк експлуатації невизначено

Аватар користувача
YesipenkoTanya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 135
З нами з: 17 грудня 2014, 12:57
Подякували: 2 рази

Повідомлення YesipenkoTanya »

Підкажіть, будь ласка, оприбутковуємо паркан вартістю 5000 грн. На який субрахунок його віднести?

EVGENIA2013
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 20 квітня 2018, 14:28
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення EVGENIA2013 »

YesipenkoTanya писав:Підкажіть, будь ласка, оприбутковуємо паркан вартістю 5000 грн. На який субрахунок його віднести?
на 1113 (менше 6000грн.)

male4a
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення male4a »

Як правильно оприбуткувати придбані рятувальні жилети????

Аліна-Аліна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 23 листопада 2017, 15:46
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 35 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Аліна-Аліна »

Напишіть будь-ласка хто знає. Оплатили за робочий проект по капремонту вулиці КЕКВ 3132. Ця сума іде в ОЗ? Потім будемо платити за Капітальний ремонт вулиці то теж збільшиться балансова вартість вулиці на суму капремонту???

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Шановні колеги!!!!!!!!
Капремонт будь-якого ОЗ (дороги, будівлі, транспортні засоби, комп*ютерна техніка та інш.) не збільшує первісну вартість такого об*єкта!!!!!

KaterinaFisunova
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 02 жовтня 2017, 10:48
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення KaterinaFisunova »

Матвєєва Вікторія писав:Шановні колеги!!!!!!!!
Капремонт будь-якого ОЗ (дороги, будівлі, транспортні засоби, комп*ютерна техніка та інш.) не збільшує первісну вартість такого об*єкта!!!!!
 як не збільшує????

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Будь ласка, читайте НПСБО 121

III. Оцінка після первісного визнання та переоцінка основних засобів 

1. Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта. 

2. Витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

головний спеціаліст
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 27 жовтня 2016, 09:26
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення головний спеціаліст »

А якщо вже збільшили вартість  будівлі на суму кап.ремонту та додали  оплату  за технічний нагляд. Що робити?

татаяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 січня 2012, 12:03
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення татаяна »

Добрий день! Підкажіть будь ласка, які повинні бути проводики. Установа купила зовнішній жорсткий диск вартістю 2350,00 грн. за рахунок залишку коштів спецфонду, що склався станом на 01.01.2018 року? Якщо б були кошти (фінансування цього року) то все зрозуміло.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

татаяна писав:Добрий день! Підкажіть будь ласка, які повинні бути проводики. Установа купила зовнішній жорсткий диск вартістю 2350,00 грн. за рахунок залишку коштів спецфонду, що склався станом на 01.01.2018 року? Якщо б були кошти  (фінансування цього року) то все зрозуміло.
Доброго дня!
У цьому випадку слід провести коригування фінрезультату минулого року відповідно до п. 6.9 Типової кореспонденції субрахунків.
Більш докладно про облік подібних операцій читайте у статті "Облік основних засобів: розглядаємо на числових прикладах" (див. "бюджетна бухгалтерія", 2017, № 23).

татаяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 січня 2012, 12:03
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення татаяна »

Крот Юлія писав:
татаяна писав:Добрий день! Підкажіть будь ласка, які повинні бути проводики. Установа купила зовнішній жорсткий диск вартістю 2350,00 грн. за рахунок залишку коштів спецфонду, що склався станом на 01.01.2018 року? Якщо б були кошти  (фінансування цього року) то все зрозуміло.
Доброго дня!
У цьому випадку слід провести коригування фінрезультату минулого року відповідно до п. 6.9 Типової кореспонденції субрахунків.
Більш докладно про облік подібних операцій читайте у статті "Облік основних засобів: розглядаємо на числових прикладах" (див. "бюджетна бухгалтерія", 2017, № 23).
Дякую, так  і думала, але  вирішила спитати у досвідчених  бухгалтерів. :7:

татаяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 січня 2012, 12:03
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення татаяна »

Добрий день! Підкажіть будь ласка, чи може бюджетна установа ( орган державної виконавчої влади) придбавати б/у комп"ютерну техніку, якщо ні то  яким нормативним документом це передбачено. Дякую.

tanya3651
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 03 квітня 2017, 12:03
Регіон: Винницкая область
Дякував (ла): 7 разів

Повідомлення tanya3651 »

Підкажіть будь-ласка якими проводками відобразити заміну акумулятора в безперебійнику. Безперебійник числиться в складі комп'ютера як один об'єкт, придбаний в 2016р.. Вартість комп'ютера 10000 грн., акумулятора 500 грн. І як бути з амортизацією?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

tanya3651 писав:Підкажіть будь-ласка якими проводками відобразити заміну акумулятора в безперебійнику. Безперебійник числиться в складі комп'ютера як один об'єкт, придбаний в 2016р.. Вартість комп'ютера 10000 грн., акумулятора 500 грн. І як бути з амортизацією?
Таке саме і у вас!!!
Таким чином, миша, придбана для заміни несправної, є нічим іншим, як запасною частиною. Вона підлягає оприбуткуванню на субрахунок 238 «Запасні частини до транспортних засобів, машин і обладнання». Після підключення до комп’ютера вартість такої миші слід списати на фактичні витрати. Разом з цим відображати окремо в обліку списання старої миші не потрібно. Адже остання як окремий об’єкт ніколи не обліковувалася. 

Стару (вилучену під час ремонту) мишу слід оприбутковувати на баланс тільки у випадку, якщо вона може бути використана для ремонту чи в інший спосіб. Інакше, якщо її використання не передбачає отримання майбутніх економічних вигід, вона не визнається активом, а значить, і не підлягає зарахуванню на баланс (п. 1 розд. ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 «Запаси», затвердженого наказом Мінфіну від 12.10.2010 р. № 1202). Заміна миші чи клавіатури є досить простою у технічному плані операцією. Тож здебільшого такі маніпуляції проводяться працівниками установи, без залучення сторонніх фахівців.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/articles/buhgalterskiy-oblik/zamina-kompyuternoyi-mishi-yak-vidobraziti-v-obliku/

EVGENIA2013
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 20 квітня 2018, 14:28
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення EVGENIA2013 »

Доброго дня! Прочитала в "Бюджетній бухгалтерії" №32 від 27.08.18р., що велосипеди треба ставити на ОЗ  рах.№1015, весь час вони були на рах.№1113,звісно ціна яких не перевищує 6000,00грн. чому зараз поміняли рахунки?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”