Наказ про списання матерiальних цiнностей

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
AliLit
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 лютого 2013, 13:44
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення AliLit »

Ми не комунальна власність, ми державної власності але ми структурний підрозділ вищестоящої організацї.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10289
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

AliLit, ну на сколько мне обьяснили, то теперь списываем сами но вышестоящей подаём:
Суб'єкти господарювання, на балансі яких перебувало майно, подають суб'єктам управління у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу та оприбуткування звіт про списання майна згідно з додатком 3.

Аватар користувача
AliLit
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 21 лютого 2013, 13:44
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення AliLit »

Скажіть, будь ласка, а ви можите мені скинути ссилку де можна це прочитати і де можна побачити додаток 3.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10289
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »


Yasha
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 14 березня 2013, 15:29
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення Yasha »

Здравствуйте. Помогите, пожалуйста,в решении вопроса. В дошкольном учреждении списаны аварийные деревья наосновании актов обследования зеленых насаждений. После сноса и списания
образовалось большое количество дров, которые были поставлены на учет. Т.к. в учреждениях отсутствует необходимость в дальнейшем использовании дров для хозяйственных нужд,  имеет ли право бюджетное учреждение передать безвозмездно эти дрова инвалиду или ветерану войны на основании решения исполнительной власти? Какими законодательными актами необходимо руководствоваться?

Аватар користувача
Роман
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Новгород-Северский

Повідомлення Роман »

Кто вразумит. Мне нужно списать телефонные аппараты, принтер и монитор, амортизация 100%.    В Постановлении 1314  речь идет только обо акте технического состояния. Никаких экспертных заключений , экспертиз и т.д.  В связи с этим вопрос , какое требование предъявляется к акту технического состояния имущества. Кто может дать такой акт, нужна ли лицензия? Что то вокруг этого акта темный лес и путаница.

Тиманова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 15 травня 2012, 11:07
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Тиманова »

9. Для встановлення факту непридатності майна і неможливості
та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи
неможливості його використання іншим чином, а також для оформлення
документів на списання майна утворюється комісія

13. Комісія:

3) визначає економічну (технічну) доцільність чи
недоцільність відновлення та/або подальшого використання майна і
вносить відповідні пропозиції;
4) установлює конкретні причини списання майна (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання суб'єктом господарювання)

Коміся сама все і робить, я так розумію

Аватар користувача
Роман
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Новгород-Северский

Повідомлення Роман »

Если следовать букве закона , то да.  Все можно решить  комиссией. Но КРУ и вышестоящая требует акт экспертизы технического состояния, что, в свою очередь тянет за собой дополнительные расходы. Как  поступить правильно , кто конкретно даст ответ? Нужен ли какой либо акт сторонней организации?  Или это все для подстраховки . Если делать такие акты,  КРУ , со своей стороны, может признать эти расходы не целевыми ....Как быть?

Тиманова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 15 травня 2012, 11:07
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Тиманова »

На "телефонные аппараты, принтер и монитор" нам фирма-поставщик дает бесплатную справку, що ремонту не подлежит

Аватар користувача
Роман
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 23 грудня 2012, 22:22
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Новгород-Северский

Повідомлення Роман »

Замучил я своих вышестоящих вопросами  по поводу списания , сказали так: Порядок есть, Инструкции нет, поэтому будем ждать лучших времен. 

SVhoy
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 04 березня 2013, 14:55
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 9 разів

Повідомлення SVhoy »

Роман,  .капец...........у меня головняк был даже С ПЕРЕДАЧЕЙ ОЗ организациям нижестоящим в обход коммайна, а Вы говорите о списании......чувствую - там такой "геморой", что пусть всё "накрывается медным" тазом у нас в уголочке (а точнее - в кладовочке)

Ирина-11
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 19 серпня 2013, 12:52
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Мариуполь

Повідомлення Ирина-11 »

кру было по списанию вопросов не было,но это вопрос риторический. мы требуем для списания и нам делают акт технического состояния техники для списания где черным по белому написано,что ремонт нецелесообразен,почему и рекомендовано к списанию,для источников бесперебойного питания еще и что драгметаллов нет.каждый акт стоит порядка 50грн.на основании этих актов делаем списание комиссионно

Тиманова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 15 травня 2012, 11:07
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення Тиманова »

Положенняз бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ, затвердженої
наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2013 р. №611

Аватар користувача
orif
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 389
З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Подякували: 1 раз

Повідомлення orif »

Ирина2275, 108

Аватар користувача
Хельга2448
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 23 травня 2014, 08:29
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Хельга2448 »

Подскажите, каким нормативным док-том керюються при списании матер. ценностей в организации с местным бюджетом?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

По идее, должен быть локальный нормативный акт, решением местного совета утвержденный

tanya7502
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 16 липня 2014, 11:30
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення tanya7502 »

Як правильно списати автомобіль , який було передано до спілки ( в АТО)????????????

Лесичка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 71
З нами з: 26 березня 2015, 13:59
Регіон: Хмельницкая область

Повідомлення Лесичка »

Підскажіть, як правильно списати зг. нововведень в НС 121 "Основні засоби" калькулятори, телефонні апарати, чи потрібно заключення фірми по ремонту , що не підлягає ремонту?

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Ось таке питання :   Коли списувати з балансу основні засоби ?  Варіант 1- при  наявності наказу вищестоящої організації , а потім здійснювати розборку, оприбутковувати металобрухт і подавати звіт про результати списання. чи варіант 2 - отримали наказ, провели процедуру  розбирання,  оприбуткували металобрухт і зняли з балансу ?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Процедура списання авто була детально описана в газеті "Бюджета бухгалтерія", 2012, № 25. Будь ласка, почитайте, там про все це було детально розписано

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Прочитала матеріал про списання  техніки від а  до я. І все ж таки, хотілося б конкретики щодо самого факту списання з балансу. коли саме ?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Взагалі, підстава для списання - акт списання (оформлений та затверждений), а вже потім йде оприбуткування частин від такого списаного майна. Конкретика була у згаданій консультації: документація, приклад, проводки. Уточніть, що саме Вас цікавить

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Списували в кінці року транспортний засіб з оформленням всієї документації. Акт на списання є.Наказ  на списання вищестоящої організації є. Потім знято з обліку в технадзорі. Потім у грудні зняла з бухобліку. ДТ 401 КТ 105. Протягом 3-х місяців повинне  бути  здійснене розбирання і оприбуткування мат.цінностей. Вищестояща організація  наголошує на тому що я  рано зняла з балансу цей транспортний засіб. А повинна була   зробити  все одночасно- тобто списати з балансу тоді, коли вже розібрали та оприбуткували мат.цінності.  ?????????????????????  Хто правий  в цій ситуації???

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Звичайно, в ідеалі це робити одночасно. Принаймні з Порядку списання об'єктів державної власності (постанова КМУ від 8 листопада 2007 р. N 1314) саме такий висновок й можна зробити.  
Тим паче в формі Акта на списання на 4-й сторінці передбачено рядки для  інформації про оприбутковані цінності. Але тоді  така процедура може розтягнутися на декілька місяців. В результаті на складі буде майно, яке ще фактично не списане з балансу, але вже розібране на різні вузли та деталі. І тільки тоді, як буде закінчено розбирання, демонтаж та проведена оцінка, можна буде списати актив з балансу та оприбуткувати вузли та запчастини - саме так вимагає згаданий Порядок.
Додам, що процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб'єктом господарювання суб'єкту управління звіту про списання майна.

tatyana19
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 06 липня 2011, 10:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев
Подякували: 3 рази

Повідомлення tatyana19 »

Транспортний засіб ще не розібраний. Чи правомірні будуть дії  бухгалтера щодо відновлення в обліку цього транспортного засобу згідно бухдовідки, до моменту отримання   акту приймання  мат.цінностей ?

Ulyasya
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 184
З нами з: 22 серпня 2012, 17:32
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення Ulyasya »

Чи правильно я розумію?
Рівень розпорядника коштів - 3.
Порядок дій при списанні основних засобів (сушильна машина, вартість 4200,00, знос 2500), якщо об’єкт повністю не амортизований:
Комісія, призначена наказом, проводить огляд, наприклад, 11.03.16, складає протокол, додає акт інвентаризації майна, що пропонується до списання (із зазначенням однієї сушильної машини), акт тех. стану, Акт тех. експертизи сервісного центру, все 11.03.16. Потім подається лист до вищестоящої організації про дозвіл на списання, наказ про дозвіл надійшов 25.03.16. 25.03.16 подається Звіт про списання в вищестоящу організацію, видається наказ про списання, складається Акт на списання (типова форма ОЗ-3) і списується з балансу.  
Чи обов’язковий дозвіл вищестоящої організації в даному випадку?
Чи потрібен дозвіл на повністю амортизовані об’єкти?
Як бути з списанням 113 (суми від 100 грн.)?

Аватар користувача
irisha0406
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 22 липня 2013, 01:12
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення irisha0406 »

Добрий день, підкажіть як списати наружний блок кондиціонеру (його викрали)?  У нас залишилась внутрішня частина кондиціонеру. Чи можемо ми комісією на наш погляд розділити вартість усього кондиціонеру на зовнішню і внутрішню частини і списати тільки наружну?

Ver_lena
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 163
З нами з: 31 березня 2011, 11:22
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Ver_lena »

Добрий день, підкажіть, будь ласка - установа -розпорядник 3-го рівня державного бюджету. На балансі рахуються компьютери, принтери, ксерокси та УПС, які вже давно не працють і не підлягають ремонту. Щ о потрібно для їх списання. Якщо можна, то пошагово. Дуже буду вдячна.

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Щодо кондиціонеру. Списувати ОЗ частинами не можна. Треба списати увесь кондиціонер а потім оприбуткувати придатну частину.

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

У цьому році був лист Мінфіну від 11.04.2016 р. N 31-11420-07-10/10433, у якому автори листа нарешті дозволили проводити часткову ліквідацію (списання). Цей лист був в газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2016, № 19. Тому, колеги -  всі , хто цей момент пропустив - пропоную уважно його почитати!!!
Востаннє редагувалось 05 грудня 2016, 16:14 користувачем EVGENIY, всього редагувалось 1 раз.
Причина: Додано посилання на лист МФУ

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”