Оприбуткування ПК

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Доброго дня! Як правильно оприбуткувати ПК (системний блок, монітор, клавіатура, мишка), окремими складовими чи все разом на один субрахунок? роблю це вперше, тому не знаю як це робиться правильно. Чи маємо ми право купувати ноутбуки? І на який рах. його прибуткувать, на який сумку?

Світланна_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 11 квітня 2012, 09:14
Звідки: Хмельницкий

Повідомлення Світланна_ubr »

Инна1990, Доброго дня, со своего опыт скажу так, оприходовать отдельно - системный блок на 104 рах., монитор, если он меньше 1000 грн., то на 113 (мы в прошлом году купили 8 мониторов по 999 гривен и я их поставила на 113 рахунок). В общем, приходуйте все по запчастям и не ошибетесь, это мое мнение.

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Вибачайте - я у відпустці(пива перебрав). Питання з компом не таке просте як здається(треба 64 читати поміж рядків), ноутбуки здається купувати не можна. Завтра розберуся - напишу.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Инна1990, из личного опыта тоже скажу лучше всё отдельно оприходывать, ну разве что клавиатуру и мышь к системному блоку добавить а монитор однозначно отдельно и желательно на 113 (конечно если до 1000грн), потом легче списывать!

Аватар користувача
IRENE
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 19 травня 2011, 10:44
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення IRENE »

Недавно покупали компы. В накладной попросила указать отдельно системный блок и отдельно монитор. Оприходовали согласно накладной, отдельно. Ни мышки ни клавы не приходовали, поскольку их "как бы и не покупали".
Сумку для ноута я бы поставила на 234.

Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Всім привіт! Дайте консультацію з практики! Як документально правильно передати працівнику у користування та під його відповідальність принтер та ПК? Принтер на рах. 113, ПК 104 рах. Все залишається на балансі установи. Потрібно робити накладну вимогу, акт - передачі? чи якось по іншому? Де буде просвічуваться те що він отримав і повіз у район цю техніку???? %) %)

Tercentr_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 05 жовтня 2011, 15:31
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення Tercentr_ubr »

Иннф1990, я, прежде всего, составляла договор о полной мат. ответственности, потом атком приема -передачи отдавала в пользование. Ревизоры молчали.

Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Спасибочки за ответ и оперативность!!!!!!!!!!!!!!

Добавлено (07.08.2012, 11:55)
---------------------------------------------
Доброго дня, якщо він добрий(( Я взагалі запуталась. Підскажіть, допоможіть СПАСІТЬ!!!!!!!!!!!!! Уже стільки перечитала що взагалі голова квадратна а до істини ще не дійшла!!! Отримали стільці, столи, шафи ін. меблі (113 рах) всього по 10 шт. Ціни однакові. Все роздається в район нашим штатним працівникам. Яка послідовність моїх дій повинна бути в оформленні всіх документів на оприбуткування і передачу????????????????????
Акт прийому передачі складається між працівником і нашою орган-ю?
МВО отримала по накладній весь товар, на кого оформляти картку групового обл.(03-9) якщо потім меблі потрібно передати прац. з якими теж є договір про МВ.
До якої підгрупи (для номенклатурного номеру) відносять принтера, орг.техніку і меблі??
ДОПОМОЖІТЬ ВИПУТАТИСЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

На жаль я у відпустці, не дам посилання на законодавство. Але: 1. Акт прийому-передачі складати не обов'язково, можна опприбуткувати на підставі накладної. 2.Спочатку в оборотній відомості все вішається на МВО(договір) яка отримала. 3.По накладній про внутрішнє переміщення(якщо одна юридична особа) передається іншій МВО(договір) і вже на неї відкривається картка.Тобто картка(групова чи проста) ведеться за кожною МВО.Номенклатурний номер знайдіть в інструкцій - там де оргтехніка і калькулятори чи лічильні машини(це я по пам'яті).

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Инна1990,
3.3. Малоцінні необоротні матеріальні активи включають:

1) знаряддя лову (трали, неводи, сіті та ін.);

2) бензомоторні пилки, сучкорізи, троси для сплаву;

3) спеціальні інструменти та спеціальні пристосування (для серійного і масового виробництва певних виробів або виготовлення індивідуальних замовлень);

4) предмети виробничого значення вартістю до 1000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - робочі столи, верстаки, кафедри, парти та ін.; обладнання, що сприяє охороні праці; предмети технічного значення, які не можуть бути віднесені до робочих машин (світлокопіювальні рами та ін.);

5) предмети, призначені для видачі напрокат;

6) господарський інвентар вартістю до 1000 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість - предмети конторського та господарського облаштування, конторське обладнання, переносні бар'єри, вішалки, гардероби, шафи різні, дивани, столи, крісла, шафи та ящики вогнетривкі, друкарські машини, гектографи, шапірографи та інші ручні розмножувальні та нумерувальні апарати, переносні юрти, палатки (крім кисневих), ліжка (крім ліжок із спеціальним обладнанням), килими, портьєри, столовий, кухонний та інший господарський інвентар, а також предмети протипожежного значення - гідропульти, стендери, драбини ручні та ін.;

7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 1000 гривень включно без податку на додану вартість, -телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники та ін.

Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Доброго ранку! Дякую за відповіді. Скиньте, БУДЬ-ЛАСКА, договір на МВО яким ви користуєтесь. Якщо на 10 чол буде договір про МВО, накладною на вн. переміщення (по кожному постачальнику і працівнику окремою) їм передати стіл, шафу, ПК, і на кожен об'єкт потрібно відкривати окремо ОЗ-6, (оскільки різні МВО) Я правильно зрозуміла?
Канц. товари видавати по накладній вимозі і більш нічого не потрібно?

Добавлено (08.08.2012, 09:43)
---------------------------------------------
Яка форма об. відомості, у нас її не було раніше.

Добавлено (08.08.2012, 10:18)
---------------------------------------------
Чи може в накладній на тмц отримувачем бути в.о директора, (дог.МВО є)

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Договір знайдіть в ГУГЛ, вин типовий. Канцтовари і папір в невеликих організаціях можна по роздавальній відомісті під підпис(дискети до канцтоварів не відносяться!). Якщо видали по накладній - треба акт списання. За оборотку зараз не скажу, треба інструкцію почитати, але в програмі на компі є, вона ведеться в розрізі субрахунків і друга в розрізі МВО. В,О, - складне питання, але не бажано, особливо якщо він ще й підписав довіренність(це вже корупція).

Инна1990
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 69
З нами з: 01 лютого 2012, 13:56
Регіон: Черниговская Область
Звідки: Борзна

Повідомлення Инна1990 »

Ще таке питання: чи можна у книгу обліку основних засобів об'єкти (113 рах.) записувати на того працівника який отримав товар зг. накладної??? Чи книга заводиться на кожного працівника з яким укладено договір про МВ.?
А на 113 рах. теж потрібно шнв. картку ОЗ-6?

свекла
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 серпня 2014, 10:19
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення свекла »

Добрый день!Подскажите пожалуйста на какой счет оприходовать вывеску фасадную и печать??

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

В зависимости от стоимости. Скорей всего, 113

свекла
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 серпня 2014, 10:19
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення свекла »

Вывеска -272 грн. Печать-340грн.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

113 счет

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

свекла, Радистка_Кэт, оприбутковується залежності від вартості, а також від сроку експлуатації матеріальних активів

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Печать и вывеска явно прослужит больше года

свекла
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 11 серпня 2014, 10:19
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення свекла »

Дякую!

Марина27
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 17 січня 2013, 10:31
Регіон: Житомирская область
Звідки: Житомирська область

Повідомлення Марина27 »

Підкажіть, передали в безоплатно програмно-апаратний комплекс(ноутбук,  веб-камера, мережевий подовжувач...) актом  останнім днем листопада, наказ про прийняття на баланс 1 груднем,  чи можна поставити на баланс в грудні, чи потрібно викинути наказ ставити на баланс в листопаді і взагалі чи потрібний наказ керівника про прийняття на баланс ?????

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Марина27, звісно, що потрібен. А також створіть комісію про прийом передачу програмно-апаратного комплексу, де в акті прийому-передачі члени комісії розпишуться і приймуть на баланс.(Керівник акт затвердить підписом та печаткою)

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А я такие приказы (принятие на баланс) не делаю. Просто подписываю акт введения в эксплуатацию/приема-передачи (подписывают члены комиссии)

Приказ делают те, кто передает, то есть, вышестоящая.

Golka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 39
З нами з: 06 квітня 2014, 19:42
Регіон: Волынская Область
Звідки: Луцк

Повідомлення Golka »

А якщо комп 3500 то за яким КЕКВом? Це вже капітальни видатки? Який там вартісний показник для капітальних, нагадайте

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

2500

Лен
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 04 січня 2012, 10:17
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення Лен »

Добрый день. Подскажите, могу ли я купить компьютер в сборе без монитора (системник, клавиатура, мишь), посколько ограничена сумма 7200 грн. А сейчас за такую цену с монитором купить не реально.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

В постанове 332 написано "компьютер", про монитор вообще не сказано. Можете.

Аватар користувача
тан
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 19 березня 2014, 15:40
Регіон: Ровенская Область
Звідки: Кузнецовск

Повідомлення тан »

Купили 2 комплекти компютера по 7199грн, 1 багатофункціональний пристрій 3700грн. Фінансування по спецфонду. Як в бух обліку все по порядку і в яких документах відображувати. Ніколи ще не купувала основні засоби. (Опишіть цілий процес, ордери, аналітичний облік., і якщо хто має в Екселі документи. Дуже дякую!!!

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Доброго дня на який рахунок віднести мишки вартістю 105 грн. і 125 грн.?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Як варіант - на субрахунок 113

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”