Подскажите !

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
никита2288
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 33
З нами з: 22 липня 2013, 15:01
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Донецк

Повідомлення никита2288 »

mulberry, СПАСИБО

сільрада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 09 серпня 2011, 11:56
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення сільрада »

Доброго дня ! Потрібна консультація. Чи мають право перевести бухгалтера с/ради на посаду головного бухгалтера с/ради згідно постанови КМУ№ 59 від 26.01.11.Бухгалтер має повну вищу освіту в галузі економіки та фінансів , на посаді бухгалтера працює з 1995 року по теперішній час в сільській раді. Якими документами потрібно  керуватись . Буду вдячна всім за відповідь.

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

сільрада, п.11 Типового положення про бух.службу:
Цитата писав:11. Головний бухгалтер (особа, що претендує на посаду головного бухгалтера) повинен відповідати таким вимогам до професійно-кваліфікаційного рівня:

1) мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом не менш як п'ять років, досвід
роботи на керівних посадах не менш як три роки - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, якій підпорядковані інші бюджетні установи;

2) мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом не менш як три роки, досвід
роботи на керівних посадах не менш як два роки - для особи, що претендує на посаду головного бухгалтера бюджетної установи, якій не підпорядковані інші бюджетні установи;

сільрада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 09 серпня 2011, 11:56
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення сільрада »

Как этот способ найти если нет стажа на керівних посадах ? Или  можна ссылаться на стаж роботи за фахом не менш як п'ять років, досвід ,казначейство хочет стаж.Как быть ?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

сільрада, "Кто хочет - ищет способ, кто не хочет - ищет причину. Сократ. " это подпись, а не ответ на Ваш вопрос. То есть в каждом моем сообщении есть эта строка! А вообще казначейство не согласует на должность главного бухгалтера человека который не соответствует требованиям законодательства о бухгалтерской службе!!!

Аватар користувача
Джулианна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 93
З нами з: 26 жовтня 2011, 17:21
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Джулианна »

Доброго дня, може хто підскаже жінці  1960 рік народження коли виходити на пенсію, де прочитати точно?

Аватар користувача
orif
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 389
З нами з: 13 квітня 2011, 09:38
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск
Подякували: 1 раз

Повідомлення orif »

Джулианна, http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1058-15 Розділ III ПЕНСІЇ ЗА ВІКОМ У СОЛІДАРНІЙ СИСТЕМІ Стаття 26. Умови призначення пенсії за віком
***
58 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1959 року по 31 березня 1960 року;
59 років - які народилися з 1 квітня 1960 року по 30 вересня 1960 року;
59 років 6 місяців - які народилися з 1 жовтня 1960 року по 31 березня 1961 року;
****

сільрада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 09 серпня 2011, 11:56
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення сільрада »

Підскажіть будь ласка де можна знайти положення про централізовану бухгалтерію бюджетної установи?.Дякую!!!

Аватар користувача
nechivan
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 388
З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
Регіон: Житомирская Область
Звідки: Коростень
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 17 разів

Повідомлення nechivan »

сільрада, посмотрите ссылка на форум по цетр.бух
в файле пример
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

сільрада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 09 серпня 2011, 11:56
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення сільрада »

Дякую!!!;)

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »


Андріївськарада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:05
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Андреевка

Повідомлення Андріївськарада »

Подскажите,пожалуйста,может ли сельский голова быть водителем служебного автомобиля? Должность водителя нам не положено.

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

Андріївськарада, ну если водителя нет, то я считаю что возможно, только это надо документально оформить приказом о закреплении за данным авто данного сотрудника

2013
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 12 квітня 2013, 13:58
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення 2013 »

У меня такой вопрос.Когда перечесляли ЕСВ в Пенсионный был счет 651,сейчас перечисляем ЕСВ в налоговую какой счет надо ставить?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Специально меняли план счетов, прочтите новый. Если коротко то все так же и осталось через 651 счет.

2013
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 12 квітня 2013, 13:58
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення 2013 »

спасибо

Аватар користувача
Эн
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 24 вересня 2013, 10:34
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Боровая
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Эн »

Андріївськарада, в мене була перевірка і вони також сказали зробити розпорядженням  відповідального за автотранспорт, списання пального та ведення путівок -голова сільської ради.

Аватар користувача
Lud@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 21 березня 2012, 11:43
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Lud@ »

Підскажіть, будь-ласка, може є в когось така ситуація. Районній раді районна газета виставляє рахунок за друкування інформації в газеті за 2013 рік. Чи має право Районна рада оплачувати цей рахунок та яка кореспонденція буде при цьому. Я так розумію, що видатки потрібно проводити по КТКВ 250404 та по КЕКВ 2240???? Дуже дякую. Будь-ласка допоможіть!!!!!

Андріївськарада
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:05
Регіон: Донецкая Область
Звідки: Андреевка

Повідомлення Андріївськарада »

спасибо большое!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Lud@, а почему не 010116?? А договор у вас есть? Рахунок без договора не выставляют! Ну и по идее они должны АКТ УСЛУГ!

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

olga19730823,  в смысле, в чем вопрос????? вносите на счет и платежкой восстанавливайте

Аватар користувача
Lud@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 21 березня 2012, 11:43
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Lud@ »

EVGENIY писав:а почему не 010116?? А договор у вас есть? Рахунок без договора не выставляют! Ну и по идее они должны АКТ УСЛУГ!
Не по 010116 потому, что  КРУ когда-то мне обьяснило, что по этому КТКВ отображаются расходы, которые касаются только апарата районной рады, а все что касается деятельности депутатов, отображается по КТКВ 250404. Да договор мы заключили и они предоставили нам Акт услуг. Я просто сомневалась имеем ли мы право им плать так, как они находятся в нашей комунальной собственности и мы являемся основателями газеты. Но я уже выяснила есть ЗУ " Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації"
    Спасибо огромное за Ваши отзывы и ответы. 

наташа8971
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 05 серпня 2013, 08:49
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення наташа8971 »

Допоможіть будь-ласка у вирішенні питання.                                                                                                                                                                             У нашій селищній раді на балансі рахується приміщення яке повністю займають орендарі, до орендарів відносяться і бюджетні і госпрозрахункові організації орендарі платять за оренду майна та відшкодування за електроенергію. Приміщення опалюється твердим паливом (дровами) орендарі самі його закуповують, але опалювати приміщення нікому.                                                                                                                                                                                           Питання: В штатному селищної ради додаткової ставки опалювача не передбачено чи може селищна рада заключити з фізичною особою цивільно-правовий договір на опалювальний період за умови що орендарями повністю буде відшкодовуватись оплата праці опалювача?

Карина_ubr
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 29 жовтня 2013, 19:52
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса

Повідомлення Карина_ubr »

Добрий вечір !!! Умене таке питання не дуже звичайне?? бухгалтер бюджетної установи має право працювати за контрактом??? Відповідно до п.3ст.21 КЗпП України написано що бухгалтера не повинні працювати за контрактом, вказано перелік посад які повинні працювати за контрактом... Дуже прошу вашої підказки та допомоги!!!

ALISA-12
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 14 березня 2013, 23:50
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення ALISA-12 »

А еще вопрос - бухгалтер бюджетного комунального учереждения, не госслужащий, может работать еще где-то по совместительству? И можно ли работать по совместительству, в то время когда по основному месту работы находишься в декретном отпуске?

Аватар користувача
eMelya
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1966
З нами з: 06 березня 2013, 01:42
Регіон: Полтавская область
Звідки: Кременчук
Дякував (ла): 14 разів
Подякували: 72 рази
Контактна інформація:

Повідомлення eMelya »

ALISA-12, если имеется ввиду отпуск по уходу за ребенком, то можно работать по совместительству неполный рабочий день, тогда пособие сохраняется. И если не госслужащий и не руководящая должность можно работать по совместительству.

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

Под какой мемориальный ордер подшивать финансовые обязательства?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

verbal, я подшиваю в 6 вместе с накладными, актами и т.д.

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

verbal, мы подшиваем в отдельной папке т. к. фин обязательсва вы берете по  всем КЕКВ и они касаются не только м/о №6 но и 5 и 8 и т.д

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

спасибо

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”