Як списати клавіатури і мишки ?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 475
- З нами з: 15 березня 2012, 11:34
- Регіон: Полтавская Область
- Звідки: Полтава
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 39 разів
Як не прикро, але з цього приводу була стаття в Бюдж.бухгалтерії з посиланням на лист казначейства. Треба списувати увесь комп.комплекс, а потім оприбутковувати придатні деталі:системний блок, монітор..... Зараз так швидко не можу знайти
- nechivan
- Мешканець
- Повідомлень: 388
- З нами з: 28 жовтня 2011, 20:02
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Коростень
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 17 разів
San4o, з листа ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ від 11.11.2010 р. N 17-04/2828-21196:
"...Стосовно відображення в бухгалтерському обліку придбання, заміни та списання комп'ютерної техніки
Відповідно до пункту 2.4 Інструкції N 64 об'єкт основних засобів - це: закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього; конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій; відокремлений комплекс конструктивно з'єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс - певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно; інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється установою.
Якщо один об'єкт основних засобів складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожна з цих частин може визнаватися в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
Пунктом 1.6 Інструкції N 64 встановлено, що зміна первісної (відновлювальної) вартості необоротних активів проводиться у разі індексації їх первісної вартості відповідно до чинного законодавства України, а також при добудівлі, дообладнанні, реконструкції, частковій ліквідації відповідних об'єктів та модернізації, яка призвела до додаткового укомплектування необоротних активів.
Комп'ютерний комплекс, до складу якого входить монітор, що вийшов з ладу та не підлягає ремонту, необхідно списати з балансу бюджетної установи за дебетом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та 401 "Фонд у оборотних активах за їх видами" і кредитом субрахунку 104 "Машини та обладнання", керуючись Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. N 1314.
Від ліквідації комп'ютерного комплексу на підставі "Акта про списання основних засобів" ОЗ-3 (бюджет), форма якого затверджена наказом N 125/70, необхідно оприбуткувати за первісною (відновлювальною) вартістю з урахуванням нарахованого зносу окремо кожну складову, придатну до використання, як окремий об'єкт. При цьому необхідно виконати бухгалтерські проведення за дебетом відповідних субрахунків рахунку 10 "Основні засоби" або 11 "Інші необоротні матеріальні активи" та кредитом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та/або 132 "Знос інших необоротних матеріальних активів" та 401 "Фонд у необоротних активах за їх видами", відповідно до Інструкції N 61. Придбаний на заміну списаного монітор оприбутковується на баланс бюджетної установи залежно від вартості придбання без ПДВ такими ж бухгалтерськими проведеннями без урахування зносу."
"...Стосовно відображення в бухгалтерському обліку придбання, заміни та списання комп'ютерної техніки
Відповідно до пункту 2.4 Інструкції N 64 об'єкт основних засобів - це: закінчений пристрій з усіма пристосуваннями і приладдям до нього; конструктивно відокремлений предмет, призначений для виконання певних самостійних функцій; відокремлений комплекс конструктивно з'єднаних предметів однакового або різного призначення, що мають для їх обслуговування загальні пристосування, приладдя, керування та єдиний фундамент, унаслідок чого кожен предмет може виконувати свої функції, а комплекс - певну роботу тільки в складі комплексу, а не самостійно; інший актив, що відповідає визначенню основних засобів, або частина такого активу, що контролюється установою.
Якщо один об'єкт основних засобів складається з частин, які мають різний строк корисного використання (експлуатації), то кожна з цих частин може визнаватися в бухгалтерському обліку як окремий об'єкт основних засобів.
Пунктом 1.6 Інструкції N 64 встановлено, що зміна первісної (відновлювальної) вартості необоротних активів проводиться у разі індексації їх первісної вартості відповідно до чинного законодавства України, а також при добудівлі, дообладнанні, реконструкції, частковій ліквідації відповідних об'єктів та модернізації, яка призвела до додаткового укомплектування необоротних активів.
Комп'ютерний комплекс, до складу якого входить монітор, що вийшов з ладу та не підлягає ремонту, необхідно списати з балансу бюджетної установи за дебетом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та 401 "Фонд у оборотних активах за їх видами" і кредитом субрахунку 104 "Машини та обладнання", керуючись Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. N 1314.
Від ліквідації комп'ютерного комплексу на підставі "Акта про списання основних засобів" ОЗ-3 (бюджет), форма якого затверджена наказом N 125/70, необхідно оприбуткувати за первісною (відновлювальною) вартістю з урахуванням нарахованого зносу окремо кожну складову, придатну до використання, як окремий об'єкт. При цьому необхідно виконати бухгалтерські проведення за дебетом відповідних субрахунків рахунку 10 "Основні засоби" або 11 "Інші необоротні матеріальні активи" та кредитом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та/або 132 "Знос інших необоротних матеріальних активів" та 401 "Фонд у необоротних активах за їх видами", відповідно до Інструкції N 61. Придбаний на заміну списаного монітор оприбутковується на баланс бюджетної установи залежно від вартості придбання без ПДВ такими ж бухгалтерськими проведеннями без урахування зносу."
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Добрый день!
У нас на компьютере, который на учете с 2014 г поломалась мышь. Компьютер был собран из частей, т.е. стоимость сломанной мыши выделить сможем.
Как в учете и в документах произвести замену мыши( в свете новых Стандартов)?
Спасибо!
У нас на компьютере, который на учете с 2014 г поломалась мышь. Компьютер был собран из частей, т.е. стоимость сломанной мыши выделить сможем.
Как в учете и в документах произвести замену мыши( в свете новых Стандартов)?
Спасибо!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Татьяна писав:Добрый день!
У нас на компьютере, который на учете с 2014 г поломалась мышь. Компьютер был собран из частей, т.е. стоимость сломанной мыши выделить сможем.
Как в учете и в документах произвести замену мыши( в свете новых Стандартов)?
Спасибо!
Подскажите, пожалуйста, как быть в данной ситуации? У кого-то была подобная?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10264
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 1366 разів
- Контактна інформація:
Вы не указали на каком счёте у вас компьютер оприходован, я обычно мышки учитывал как запчасти и когда у кого нибудь ломалась списывал на замену!!Татьяна писав:Татьяна писав:Добрый день!
У нас на компьютере, который на учете с 2014 г поломалась мышь. Компьютер был собран из частей, т.е. стоимость сломанной мыши выделить сможем.
Как в учете и в документах произвести замену мыши( в свете новых Стандартов)?
Спасибо!
Подскажите, пожалуйста, как быть в данной ситуации? У кого-то была подобная?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Компьютер на счете 113. Нам по учету так передали при переезде с другого города. Т.е. в инвентарной картке есть стоимость каждого комлектующего. Новые мыши отнесли на 113... Та мышь, которая была в комплекте, не пригодна к использованию.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 40
- З нами з: 09 вересня 2015, 07:24
- Регіон: Киевская область
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 2 рази
У нас це називається списання по акту розукомплектації. Списуємо "все", а потім вираховуємо ціну кожної одиниці та оприбутковуємо їх на відповідні рахунки.user писав:Як не прикро, але з цього приводу була стаття в Бюдж.бухгалтерії з посиланням на лист казначейства. Треба списувати увесь комп.комплекс, а потім оприбутковувати придатні деталі:системний блок, монітор..... Зараз так швидко не можу знайти