Шановні колеги, допоможить, бо дуже потрібна Ваша думка. В закладі освіти (місцевий бюджет) проводиться реконструкція котельної. Загальна вартість за проектно-кошторисною документацією 738856 грн в т.ч.:
- розробка проектно-кошторисної документації та отримання висновку укрдержбудекспертизи 26748,36 грн з ПДВ;
- будівельно-монтажні роботи 538146,50 грн з ПДВ
- пуско-налагоджувальні роботи 160507,48 грн з ПДВ
- технічний нагляд (2,5% від БМР) 13453,66 грн з ПДВ
Реконструкція запланована на 2012-2013 рр. Проектом передбачена заміна двох з чотирьох котлів та загально-будівельні роботи споруди котельної.
Обсяг фактично виконаних робіт у 2012 році склав:
розробка проектно-кошторисної документації та отримання висновку укрдержбудекспертизи 26748,36 грн з ПДВ;
будівельно-монтажні роботи 402537,60 грн з ПДВ
пуско-налагоджувальні роботи 62327,84 грн з ПДВ
технічний нагляд (2,5% від БМР) 8386,20 грн без ПДВ
В т.ч. замінено два котли.
Решта робіт буде проводитись у 2013 році у разі виділення коштів
Таким чином в поточному році необхідно відобразити в обліку фактично виконані роботи.
сумма
Дт 813 Кт 675 22290,30 витрати на розробку проектно-кошторисної док-ції та отримання висновку (без ПДВ)
Дт 813 Кт 675 4458,06 ПДВ
Дт 813 Кт 675 335 448,00 витрати на будівельно-монтажні роботи (без ПДВ)
Дт 813 Кт 675 67 089,60 ПДВ
Дт 813 Кт 675 51 939,87 витрати на пуско-налагоджувальні роботи(без ПДВ)
Дт 813 Кт 675 10 387,97 ПДВ
Дт 813 Кт 675 8 386,20 витрати на технічний нагляд (без ПДВ)
Дт 141 Кт 402 418064,37 Відображення сум за не введеними в експлуатацію об'єктами капітального будівництва
Питання: чи вірно відображені операції? чи може бути відображена остання операція з копійками, отже в наступному році до сум незавершеного будівництва будуть додані певні витрати 2013 року?; як потрібно оприбутковувати об"єкти після введення в експлуатацію, котли, насоси та інші товари вартістю понад 1000,00 грн оприбутковувати окремо, чи всю вартість реконструкції додати до первісної вартості котельні (субрахунок 103).
Буду щіро вдячна за відповідь.
незавершене будівництво
Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням