яка процедура списання з 104 та 113 субрахунків

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Дина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 13 лютого 2013, 12:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Дина »

Підкажіть будь-ласка в звязку з перейменуванням установи було знищено старі печатки установи з повним найменуванням та виготовлено нові. Як списати старі печатки які обліковуються на 113 субрахунку і оприбуткувати нові якщо вони придбані за власні кошти. Дякую!

animone7419
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 11 березня 2013, 12:54
Регіон: Севастополь
Звідки: Севастополь

Повідомлення animone7419 »

Порядок списана необоротных активов регламентирован Постановой КМУ від 08.11.2007 № 1314

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Старі печатки можна знищити самостійно  комісією, стровреною накакзом керівника шляхом складання протоколу ( акту) знищення печаток. На його підставі списуєте із субрахунку 113.  Другий варіант-віддати фірмі, яка виготовляла такі печатки і вона за окрему плату здійснить знищення, а ви на підставі її документу проведете списання. Але в умовах бюджетного безгрошів"я перший варіант мені більш подобається. Докладно про знищення тут  і  тут   . Нові печатки, що придбані за готівку, добре було б провести за всіма правилами, тобто із поверненням коштів підзвітній особі, яка купувала їх за свої кошти, адже ви однаково будете облікувати їх за ціною придбання, тобто за накладною.


Добавлено (11.03.2013, 13:22)
---------------------------------------------
Раніше таку процедуру можна було здійснити тільки за актом знищення міліції, зараз цю норму викинули із законодавства.

Дина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 13 лютого 2013, 12:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Дина »

Дякую за корисну інформацію. Знищили печатку створивши комісію та по акту знищення. А от з оприбуткуванням проблематично. Шляхом повернення коштів підзвітній особі (за накладною)  не можемо, адже поки йде процедура зміни назви в казначействі платежі не проводимо. Пізніше не зможемо зареєструвати, так як пройшло більше 7 робочих днів з дня виготовлення печатки за накладною. Цей варіант не підійде. Як краще зробити? Дякую!

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

Ну тоді тупо дт 113- кт401 на суму вартості печаток і одночасно дт 401-кт132 на суму 50-відсоткового зносу.Завжди краще провести в обліку , ніж мати необліковану печатку. Плюс заводите по формі журнал обліку печаток і штампів за видами печаток та відповідальними особами.

Дина
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 13 лютого 2013, 12:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Дина »

Згодна, краще облікована печатка. А в даному випадку не потрібно робити інвентаризаційний опис та оприбутковувати дану печатку як виявлені лишки, адже виходить що це вже нова установа. Дані операції потрібно відобразити в 13 меморіальному ордері? 
Дуже дякую!

Аватар користувача
mulberry
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 527
З нами з: 09 серпня 2012, 10:33
Регіон: Cortés
Звідки: Barrio San Antonio
Подякували: 2 рази

Повідомлення mulberry »

я думаю, краще було б у
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 9
Накопичувальна відомість про вибуття та переміщення необоротних активів
Форма N 438 (бюджет)

vegs
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 10 грудня 2014, 14:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення vegs »

я так розумію знищувати штампи самостійно можна? а який має бути акт на знищення і що саме в ньому зазначати.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »


buhgalter123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 12 листопада 2013, 11:08
Регіон: Луганская область
Звідки: Сєвєродонецьк

Повідомлення buhgalter123 »

подскажите, пожалуйста, мы заказали новую печать гербовую, так как старая печать износилась (одну сторону вообще не печатает), мы также создаем комиссию по уничтожению печати приказом поселкового головы и на основе акта списания ее снимаем с баланса? и проводить эти операции надо вв один день с получением новой печати либо можно через некоторое время?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Я в таких случаях делала по-хитрому

Оформляла именно услугу - "замена оснастки". Казначейство смотрело на это подозрительно, но я настояла - пропустили). И списывала на расходы, ничего в учете не меняла.

Но если у вас нет оснастки - то да, списываете старую печать в день введения в эксплуатацию новой (иначе у вас де-факто будет 2 печати). В акте все это описываете.

buhgalter123
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 38
З нами з: 12 листопада 2013, 11:08
Регіон: Луганская область
Звідки: Сєвєродонецьк

Повідомлення buhgalter123 »

Спасибо большое. Значит будем списывать, так как мы меняли именно оснастку

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”