Капитальный ремонт помещений

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Сильвана писав:Відгукніться ще хтось!!! В мене подібне питання до попереднього.КАпітальний ремонт приміщення з заміною даху,проведенням опалення, сума робіт 1млн грн. Всі видатки на проектно-кошторисну документацію, технагляд, експертизу, роботи списувати на витрати???
Доброго дня!
Відповідно до листа Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401 під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
При цьому, згідно з Національним положенням (СТАНДАРТ) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12.10.2010  № 1202 :
- витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб’єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.
- витрати на утримання об'єкта основних засобів (проведення технічного нагляду, технічного обслуговування та ремонту), які здійснюються для відновлення або підтримання суб’єктом державного сектору майбутніх економічних вигід або потенціалу корисності на первісно оціненому рівні продуктивності об'єкта основних засобів, визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.
Отже Вважаю якщо існує ймовірність, що проведений капітальний ремонт основного засобу призведе до отримання Вашою установою майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта, то такі витрати разом з витратами на технічний та авторський нагляд відносяться на збільшення первісної вартості основного засобу.
Проте, якщо капітальний ремонт проводився для відновлення або підтримання об'єкта основних засобів в дієздатному стані, то такі витрати разом з витратами на технічний та авторський нагляд визнаються витратами звітного періоду, в якому вони були понесені.

Аватар користувача
Сильвана
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 19 червня 2014, 19:01
Регіон: Волынская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Сильвана »

Дуже вдячна за відповідь!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Сильвана писав:Дуже вдячна за відповідь!
Нема за що. Завжди радий допомогти.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доборого дня, підкажіть будь ласка, що має входити до проектно-кошторисної документації?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Доборого дня, підкажіть будь ласка, що має входити до проектно-кошторисної документації?
Доброго ранку!
До проектно-кошторисної документації входять затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Дуже дякую!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

mezz07 писав:Дуже дякую!
Нема за що. Завжди радий допомогти.

Надія 5758
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 27 листопада 2015, 09:46
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Надія 5758 »

Допоможіть! Капремонт системи опалення в орендованому приміщенні, замінено пічне опалення на котел з батареями, план, оплата за КЕКВ 3132. Чи потрібно створювати ОЗ по субрах.1018? чи це витрати?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Надія 5758 писав:Допоможіть! Капремонт системи опалення в орендованому приміщенні, замінено пічне опалення на котел з батареями, план, оплата за КЕКВ 3132. Чи потрібно створювати ОЗ по субрах.1018? чи це витрати?
У Вашому випадку йдеться швидше про дообладнування (поліпшення) будівлі, а не про капремонт. Створювати окремий об’єкт основних засобів (субрахунок 1018) дійсно потрібно. Більш докладно про порядок обліку і застосування КЕКВ у цьому випадку читайте у консультації "Заміна газової котельні в орендованому приміщенні: як обліковувати витрати" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 33).

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

тетяна пфу писав:В установі підрядним способом проведено капітальний ремонт вхідної групи адмінбудівлі ( а саме: комплекс робіт по заміні напольної плитки на сходинках, суцільне штукатурення фасаду, заміна оцинкованого листа на металочерепицю).
Була розроблена ПКД, здійснювався авторський та технічний нагляд.

Питання 1.
Чи повина установа понесені витрати на ПКД, авторський та технічний нагляд та витрати по ремонтних роботах віднести на збільшення вартості адмінбудівді?

Питання 2.
Чи повинні на час ремонту вивести об’єкт будівлі з експлуатації та не нараховувати амортизацію?  Сама будівля використовувалась через додатковий запасний вихід. Центральний вхід будівлі де ремонтувалися сходинки, фасад, козирок були перекриті.

Буду вдячна за відповідь.
Відповідь на запитання № 1: Ні, збільшуємо вартість  будівлі лише у випадку добудови, модернізації чи іншого поліпшення. Витрати на ремонт (у тому числі й капітальний) слід відносити на витрати відповідного звітного періоду.
Відповідь на запитання № 2: Ні, виводити об'єкт з експлуатації не потрібно. Адже фактично він використовуватися.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня, постало питання, нам були виділені кошти на кап.ремонт. Залишаються кошти, чи можемо ми закупити двері і встановити іх власними силами , кошти заплановані по КЕКВ 3132, які для цього нам потрібні документи?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

mezz07 писав:Доброго дня, постало питання, нам були виділені кошти на кап.ремонт. Залишаються кошти, чи можемо ми закупити двері і встановити іх власними силами , кошти заплановані по КЕКВ 3132, які для цього нам потрібні документи?
Доброго дня!
Відповідно до п.п. 2.8.1 і 2.8.2 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд заміна дверних полотен, а також заміна новими дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів, належать до робіт з капітального ремонту будівель. Причому незалежно від способу виконання таких робіт.
З огляду на це, придбання всіх витратних матеріалів (у т.ч. дверей, інших дерев’яних чи металопластикових конструкцій) слід проводити за КЕКВ 3132.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Дякую. Мені не зрозуміло трохи, яким документом ми підтверджуємо факт встановлення дверей, якщо будуть це робити наші робітники, треба ж акти Кб-2 та кб-3.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

mezz07 писав:Дякую. Мені не зрозуміло трохи, яким документом ми підтверджуємо факт встановлення дверей, якщо будуть це робити наші робітники, треба ж акти Кб-2 та кб-3.
Відповідно до п. 9.2 Методичних рекомендацій з проведення державною контрольно-ревізійною службою ревізій використання коштів на будівництво, затверджених наказом ГоловКРУ від 27.02.2009 р. № 39, форми № КБ-2в поширюються на будівельні підприємства і підрозділи усіх видів економічної діяльності незалежно від форм власності, що виконують будівельні та монтажні роботи, роботи з капітального та поточного ремонту, інші підрядні роботи із залученням бюджетних коштів або коштів підприємств, установ та організацій державної форми власності. Акт приймання виконаних робіт складається на основі журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6) і надається субпідрядником - генпідряднику, генпідрядником - замовнику.

Цими Методрекомендаціями передбачено лише одне обмеження щодо робіт з поточного ремонту, виконаних господарським способом. У такому випадку складання зазначених зазначених форм не обов'язкове. Винятку щодо капремонту немає.

Водночас підприємства, які не використовують форму № КБ-2в, здійснюють записи в бухобліку на підставі іншого первинного документа з визначення ступеня завершеності робіт та оцінки виконаної роботи. Такий первинний документ повинен містити всі необхідні реквізити, передбачені Законом про бухоблік та Положенням № 88.

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня всім, виникло питання . Якщо ми ставимо двері своїми силами, закупили двері з КЕКВ 3132 , з якого КЕКВ треба платити за піну монтажну і інше необхідне для монтажу? А також оплатити працю тих хто це робив?

Ddd
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 42
З нами з: 14 серпня 2017, 19:08
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 18 разів

Повідомлення Ddd »

Не зрозуміло, чому кекв 3132 ? у Вас капітальний ремонт???1 Під нього є кошторис. Там розписані всі роботи???1

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Так, у нас капремонт. Кошторис є тільки на заміну вікрон, договір по заміні вікон. Лишаються кошти, хочемо міняти двері. Двері купуємо , будемо встановлювати своїми силами, треба ще матеріали, з якого кекву їх платити?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

mezz07 писав:Доброго дня всім, виникло питання . Якщо ми ставимо двері своїми силами, закупили двері з КЕКВ 3132 , з якого КЕКВ треба платити за піну монтажну і інше необхідне для монтажу? А також оплатити працю тих хто це робив?
Доброго дня!
За КЕКВ 3132 слід проводи всі видатки на капремонт, у тому числі й на придбання будівельних матеріалів, виготовлення проектно-кошторисної документації. А от що стосується оплати праці, то, з огляду на виконання робіт власними силами, заробітну плату і нарахування цим працівникам слід проводити все таки за КЕКВ 2111 "Заробітна плата" та 2120 "Нарахування на оплату праці", відповідно.

PiT_Stop
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 12
З нами з: 26 травня 2017, 10:12
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення PiT_Stop »

Дуже прошу допомоги!!!Робили кап.ремонт (витрати списуємо на видатки,т.я . економічної вигоди немає) .Використали для ремонту основний засіб ( буфєрна ємність).Як бути з цим основним засобом?Його ми купували в березні 2017.Мабуть, потрібно було поставити на матеріали,а ми віднесли на основні (т.я. КЕКВ закупки був 3110).Його  тепер портібно списати,а потів в натуральній формі приходувати, щоб використати на ремонт. 
Що зробити,підкажіть??? 

user
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 475
З нами з: 15 березня 2012, 11:34
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Полтава
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 39 разів

Повідомлення user »

Вперше за 15 років дали кошти на капремонт даху(заміна руберойду), сума невелика 170 тисяч. Де можна почитати з чого починати?

Нат1
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 24 січня 2018, 11:27
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 5 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Нат1 »

Добрый день! Подскажите, пожалуйста, нам выделили деньги на капремонт орендованого здания по КЕКВ 3132, с чего нам начинать?
1)Надо ли делать проэкт и кто его делает? Генподрядчик или мы сами находим организацию?
2)Авторский и технадзор? Мы сами находим эти организации или Генподрядчик этим занимается?
3)Если мы сами договариваемся за проэкт, авторский и технадзор, тогда оплата по этим договорам проходит как услуга по КЕКВ 2240, а нам дали все на капремонт. Генподрядчик говорит, что они составляют смету и выполняют работы только. Насколько я поняла, что проект, автор.и технадзор, расходы на работы по смете все это должно быть включено в общую смету. Кто ее состаляет тогда?
4) Надо ли сообщать и брать разрешение в ГАСК, здание в оренде и документов на землю у нас нет?

tymofeieva
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 08 листопада 2016, 16:35
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення tymofeieva »

Добрий день! Потрібна доповога. Проведено капітальний ремонт , що збільшує вартість будівлі. В ході ремонту була установлена система пожежної сигналізації, проведена структурна кабельна мережа та придбані та установлені кондиціонери.Всі витрати війшли в вартість ремонту. Питання: 1)Чи відокремлювати від капремонту пожежну сигналізації, структурну кабельну мережу та кондиціонери і ставити на облік окремо? 2) АБО збільшити вартість будинка на загальну суму капітального ремонту, а устаткування вказати в інвентарній картці  будівлі з додатком і подробним описом?
 В структурну кабельну мережу увійшло дороге обладнання.

tymofeieva
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 08 листопада 2016, 16:35
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення tymofeieva »

Жду відповідь

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tymofeieva писав:Добрий день! Потрібна доповога. Проведено капітальний ремонт , що збільшує вартість будівлі. В ході ремонту була установлена система пожежної сигналізації, проведена структурна кабельна мережа та придбані та установлені кондиціонери.Всі витрати війшли в вартість ремонту. Питання: 1)Чи відокремлювати від капремонту пожежну сигналізації, структурну кабельну мережу та кондиціонери і ставити на облік окремо? 2) АБО збільшити вартість будинка на загальну суму капітального ремонту, а устаткування вказати в інвентарній картці  будівлі з додатком і подробним описом?
 В структурну кабельну мережу увійшло дороге обладнання.
Доброго дня!
Цілком прийнятними є обидва варіанти. Як вчинити конкретно у Вашій ситуацій, вирішувати лише Вам.
Безумовно, для обліку кондиціонерів перший варіант більш зручний. Адже якщо у подальшому вийде з ладу кондиціонер Вам не доведеться проводити часткову ліквідацію будівлі на вартість кондиціонера. Ви просто спишете непридатний кондиціонер, а потім придбаєте і встановите новий. Окрім того, за бажання кондиціонер можна перенести (встановити в іншому місці).
А от що стосується пожежної сигналізації та кабельної мережі, то тут краще застосовувати другий варіант обліку. Адже все таки ці об’єкти не віддільні від будівлі.

Natalia Ivanivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 03 лютого 2015, 22:26
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Ivanivna »

Який капітальний ремонт збільшує вартість будівлі?

tymofeieva
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 08 листопада 2016, 16:35
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення tymofeieva »

Юлія я вам дуже вдячна.

tymofeieva
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 66
З нами з: 08 листопада 2016, 16:35
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 4 рази

Повідомлення tymofeieva »

Natalia Ivanivna, Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.

Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.

Прикладами такого поліпшення є:

1) модифікація, модернізація об'єкта основних засобів з метою подовження терміну його корисної експлуатації або збільшення його виробничої потужності;

2) заміна окремих частин устаткування для підвищення якості робіт, послуг;

3) впровадження ефективнішого технологічного процесу, що дасть змогу зменшити витрати;

4) добудова (надбудова) будівлі, що збільшить кількість місць (площу) будівлі, обсяги та/або якість виконуваних робіт (послуг) чи умови їх виконання.
(наказ МФУ №11"Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору ")

У вашому випадку: Вартість робіт, що приводять до збільшення очікуваних майбутніх вигод від об'єкта основних засобів, включається до капітальних інвестицій з майбутнім збільшенням первісної вартості основних засобів. Підставою для визнання витрат, пов'язаних з поліпшенням основних засобів, є зростання внаслідок цих витрат очікуваного терміну корисного використання об'єкта, кількості та/або якості робіт, послуг, які надаються цим об'єктом.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tymofeieva писав:Юлія я вам дуже вдячна.
Будь ласка, завжди рада допомогти.
До речі, зауваження Вашої колеги досить слушне. За загальним правилом, витрати на проведення капітального ремонту відносять на фактичні витрати відповідного звітного періоду (без збільшення первісної вартості будівлі). Водночас відповідно до п. 2 розд. VI Методичних рекомендації з обліку ОЗ керівник установи може прийняти рішення про визнання виконаних робіт поліпшенням об’єкта. Причому таке рішення доцільно оформити окремим наказом (розпорядженням) керівника. У такому разі збільшення вартості будівлі на суму витрат на дообладнання і ремонт буде обґрунтованим.

Natalia Ivanivna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 03 лютого 2015, 22:26
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Natalia Ivanivna »

Чи збільшує вартість будівлі 1) заміна вікон на пластикові, 2) заміна електроосвітлення на енергозберігаючі лампи

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Natalia Ivanivna писав:Чи збільшує вартість будівлі  1)   заміна вікон на пластикові, 2) заміна електроосвітлення  на енергозберігаючі лампи
Це як раз ті випадки, про які я писала вище. Рішення має прийняти керівник Вашої установи. Якщо він вважає, що такі роботи суттєво змінюють технічний стан, покращують експлуатаційні характеристики будівлі, тоді потрібно оформити наказ про визнання таких робіт поліпшенням. Бажано висновки керівника обґрунтувати і підтвердити статистичними даними, розрахунками щодо економії бюджетних коштів у зв'язку з встановленням вікон, енергозберігаючих ламп.
Однак на практиці ці види робіт, здебільшого, розглядають як капремонт і відносять на фактичні видатки.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”