Капитальный ремонт помещений

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тетяна-бух писав:Здравствуйте. Подскажите, пожалуйста, провели капремонт на 350тыс.грн.. В акте приема-передачи работ указаны установка бойлера, светильников, унитазов, умывальников, радиаторов, душевых поддонов, на все указана стоимость .  Необходимо ли оприходовать их? Расходы по капремонту отнесли по КЕКВ 3132 на фактические расходы на сумму 350тыс.грн.
Вот наверно по вашему вопросу статья 

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Срочно необходима помощь !!! Пожалуйста , эксперты, подскажите, если был проведен капремонт здания на 350тыс.грн. , в акте приема-передачи работ указаны стоимость бойлера, радиаторы, светильники, умывальник, унитазы на суму 20тыс.грн (все меньше 2500грн.), то необходимо ли их оприходовать? Капитальный ремонт сделала благотворительная организация.Капремонт отразить на фактические расходы по КЕКВ 3132 на суму 350тыс.грн или на суму 330 тыс.грн., а по КЕКВ 2210 стоимость бойлера, радиаторы, светильники, умывальник, унитазы на суму 20тыс.грн. Особенно меня интересует бойлер и светильники. Поскольку они не отвечают требованиям КЕКВ 3132 "...видатки на придбання обладнання, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим)"

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

скажите пожалуйста по кап. ремонту оплатили 30% стоимости как предоплату, подрядчик принес еще и промежуточный акт и требует оплатить? это правильно????

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

ответьте кто-нибудь!!!!!!!

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Честно говоря, не бижу проблемы

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

частично мы можем проплачивать кап ремонт?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

marinasin писав:частично мы можем проплачивать кап ремонт?
Согласно п.п. 3 п. 1 постановления КМУ "Об осуществлении предварительной оплаты товаров , работ и услуг, закупаемых за бюджетные средства" от 23.04.2014 г. № 117 разрешается осуществлять предоплату работ по новому строительству, реконструкции, реставрации, капитальному ремонту и техническому переоснащению основных средств и жилья на строк не более 3 месяцев.
Но учтите, что такая предоплата должна быть согласована с вышестоящей организацией.

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

по смете кап ремонта подрядчик должен выполнить перенос эл. счетчика. Договор с РЭСом, счет, акт выполненных работ принесли на имя нашей организации, а платить будут они. Скажите пожалуйста с какой стати мы должны подписывать эти документы? И платить подрядчик собирается сам но от нашего имени... Это же не правильно.. Мы бюджетная организация, еще коррупцию пришьют...  Как правильно?

Аватар користувача
Шкляр Анна
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 03 червня 2015, 11:05
Звідки: Украина, Чернигов

Повідомлення Шкляр Анна »

Підкажіть будь ласка проводку -  авансовий платіж за капітальний ремонт.Основних засобів немає.Після отримання акту все  списується на витрати.
Як відобразити аванс?
Востаннє редагувалось 02 червня 2016, 15:15 користувачем Шкляр Анна, всього редагувалось 1 раз.

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

если не ошибаюсь 141-675 кап. инвестиции в основные
802-402 фонд кап инвестиц.
зачисление кап инвестиций после ввода в эксплуатацию основных (101-122) -(141-143) и вторая 402-401

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

по смете кап ремонта подрядчик должен выполнить перенос эл. счетчика. Договор с РЭСом, счет, акт выполненных работ принесли на имя нашей организации, а платить будут они. Скажите пожалуйста с какой стати мы должны подписывать эти документы? И платить подрядчик собирается сам но от нашего имени... Это же не правильно.. Мы бюджетная организация, еще коррупцию пришьют... Как правильно?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Шкляр Анна писав:Підкажіть будь ласка проводку -  авансовий платіж за капітальний ремонт.Основних засобів немає.Після отримання акту все  списується на витрати.
Як відобразити аванс?
Проводки будуть такими:
1) Перераховані кошти підрядній організації в рахунок передоплати за кап. ремонт Дт 364 (краще показати виникнення дебіторську заборгованість) Кт 321.
2) Списано витрати на проведення кап. ремонту на фактичні видатки (після завершення ремонтних робіт) Дт 801 (802) Кт 364.
Накопичувати витрати на субрахунку 141 не потрібно, оскільки ці витрати не збільшують первісної вартості основних засобів (в даному випадку - будівлі, ремонт якої здійснюється).

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

скажите пожалуйста если мы сделали предоплату 30% кап.ремонта у меня в 7-ке должна быть дебиторка? Казна не подписывает 7-ку утверждая что дебиторки нет - сколько финансовых зарегистрировали столько и оплатили... но у меня в бух учете по м/о 4 есть только оплата, подрядчик накладной не закрыл эти 30%, т.е. д-ка. Как быть? совсем запуталась...(((((

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

marinasin писав:скажите пожалуйста если мы сделали предоплату 30% кап.ремонта у меня в 7-ке должна быть дебиторка? Казна не подписывает 7-ку утверждая что дебиторки нет - сколько финансовых зарегистрировали столько и оплатили... но у меня в бух учете по м/о 4 есть только оплата, подрядчик накладной не закрыл эти 30%, т.е. д-ка. Как быть? совсем запуталась...(((((
В финансовых обязательствах есть такое поле:
У графі "Дані бюджетного фінансового зобов'язання: у т. ч. попередня оплата" наводиться сума попередньої оплати з суми бюджетного фінансового зобов'язання (графа "Дані бюджетного фінансового зобов'язання: сума").
И 
У графі "Примітка" зазначається інформація про зареєстроване бюджетне фінансове зобов'язання, що не відображена в інших графах (термін оплати бюджетного фінансового зобов'язання, дата прийняття розпорядником бюджетних коштів до виконання бюджетного фінансового зобов'язання, у разі здійснення попередньої оплати дата отримання товарів, робіт, послуг). У разі надання попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства щодо взяття та/або реєстрації бюджетних зобов'язань (бюджетних фінансових зобов'язань) або оформлення протоколу про порушення бюджетного законодавства відповідно до статті 118 Бюджетного кодексу України у графі "Примітка" робиться відмітка про попередження/протокол (номер та дата).
Вы их заполняли? По факту у вас дебеторка и она должна быть в форме 7 иначе у вас не баланс!

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

спасибо... подтвердили мои мысли))))))

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

Проводится капитальный ремонт здания, расходы с КЕКВ 3132, меняют крышу, двигают стены, меняют окна, двери, полы, штукатурят, красят стены внутри и снаружи, переносят эл.счетчик... Я отношу на кап. инвестиции, т.к считаю это полипшенням объекта которое приведет к увеличению срока эксплуатации и улучшению предоставляемых услуг... Сумма 900 тыс. Отнесение на кап.инвестиции правильно в данном случае?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

marinasin писав:Проводится капитальный ремонт здания, расходы с КЕКВ 3132, меняют крышу, двигают стены, меняют окна, двери, полы, штукатурят, красят стены внутри и снаружи, переносят эл.счетчик... Я отношу на кап. инвестиции, т.к считаю это полипшенням объекта которое приведет к увеличению срока эксплуатации и улучшению предоставляемых услуг... Сумма 900 тыс. Отнесение на кап.инвестиции правильно в данном случае?
Этот вопрос может решить только Ваш руководитель. Если он посчитает, что такие работы направлены на улучшение техныческих и эксплуатационных характеристик здания, тогда все расходы накапливаем на субсчете 141 и в последующем (после окончания работ) относим на увеличение стоимости здания. Причем его решение следует зафиксировать в приказе (распоряжении).

Дьоміна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 29 травня 2014, 08:19
Подякували: 1 раз

Повідомлення Дьоміна »

Подскажите пожалуйста проводим капитальный ремонт крыши по КЕКР 3132 ,расходы относить на фин. резульнат или увеличивать стоимость здания .Крыша была шиферной перекрываем металлочерепицей больше чем на 1 млн. грн.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10290
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Дьоміна писав:Подскажите пожалуйста проводим капитальный ремонт крыши по КЕКР 3132 ,расходы относить на фин. резульнат или увеличивать стоимость здания .Крыша была шиферной перекрываем металлочерепицей больше чем на 1 млн. грн.
Переніс ваше повідомлення, тепер відповідь над вашим повідомленням  :10:

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Підкажіть, міняємо 1/3 покрівлі, а саме зриваемо шифер та кладемо метал. Який це вид ремонту: поточний чи капітальний?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Тетяна-бух писав:Підкажіть, міняємо 1/3 покрівлі, а саме зриваемо шифер та кладемо метал. Який це вид ремонту: поточний чи капітальний?
Відповідно до п.п. 1.2.6.9 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держкомітету з питань ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, заміна окремих плиток в етернітовій, черепичній або шиферній покрівлі належить до поточного ремонту. Водночас згідно з п.п. 2.6.8 Примірного переліку ремонт м'якої, шиферної, металевої та інших покрівель з використанням нових матеріалів або суцільна заміна їх іншими матеріалами кваліфікується як капітальний ремонт. Тобто Примірний перелік чіткої відповіді на це запитання не дає.
Отже, рішення залишається за керівником Вашої установи.

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Юля, добрий день! Хочу задати запитання щодо обліку та передачі витрат по капітальному ремонту. Наша установа - одержувач бюджетних коштів, рішенням сесії визначена на виконання робіт по об"єкту "Капітальний ремонт - відновлення газону з устроєм автоматичної системи поливу ЗОШ", кошти виділені по КЕКВ 3132, виготовлена проектна документація. Ми списали на витрати ці роботи. Постало питання передачі витрат школі, де було здійснено роботи. Як ми повинні поступити в даній ситуації? Вияснилось, що на балансі школи нічого не обліковується. Ми не можемо з таких витрат зробити об"єкт і передати об"єктом. Чи не підкажете, як вийти з такої ситуації? У нас таких робіт виконується багато, і ми не знаємо, як правильно поступати в даній ситуації? Де реконструкція, тут зрозуміло, що треба передавати і то витрати рішенням сесії ми передаємо. Ставимо на 141-402 і готуємо акти передачі понесених витрат. Чи правильно поступаємо? Дякую.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

31.lecz.62 писав:Юля, добрий день! Хочу задати запитання щодо обліку та передачі витрат по капітальному ремонту. Наша установа - одержувач бюджетних коштів, рішенням сесії визначена на виконання робіт по об"єкту "Капітальний ремонт - відновлення газону з устроєм автоматичної системи поливу ЗОШ", кошти виділені по КЕКВ 3132, виготовлена проектна документація. Ми списали на витрати ці роботи. Постало питання передачі витрат школі, де було здійснено роботи. Як ми повинні поступити в даній ситуації? Вияснилось, що на балансі школи нічого не обліковується. Ми не можемо з таких витрат зробити об"єкт і передати об"єктом. Чи не підкажете, як вийти з такої ситуації? У нас таких робіт виконується багато, і ми не знаємо, як правильно поступати в даній ситуації? Де реконструкція, тут зрозуміло, що треба передавати і то витрати рішенням сесії ми передаємо. Ставимо на 141-402 і готуємо акти передачі понесених витрат. Чи правильно поступаємо? Дякую.
Доброго дня! Уточніть, будь ласка, Ви - бюджетна установа чи комунальне підприємство?

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Доброго дня, Юля! Дякую, що відгукнулися на мій запит. Ми департамент ЖКГ міської ради, бюджетна установа, комунальної власності. Рішенням сесії визначені на виконання робіт, а це: кап.ремонти ліфтів у ж/будинках; дороги; покрівлі; утеплення квартир; трубопроводів. Ці роботи виконуються по КФК 100102/3131; 150101/3131; 3142 (інші об"єкти). Будинки на балансах КЖЕПів, а зараз з ОСББ, багато передаються на баланс ОСББ. І далі таких робіт ми вже мабуть виконувати не будемо.Також багато робіт по реконструкціях, а саме: тротуарів; доріг, зливової каналізації (вони на балансі комунального підприємства міста). Я бухгалтер, веду м/о № 6 та облік осн.засобів і матеріалів. По обліку виникає дуже багато запитань, особливо в частині виконання таких кап.ремонтів і реконструкцій. Нам виділяють кошти, ми заключаємо договори на виконання робіт, акти виконаних робі по ф.КБ2 і КБ3. Я списую на витрати в м/о № 6, а потім уже бухг.довідкою, якщо домовимося з комунальним закладом щодо передачі витрат рішенням сесії передаємо витрати і веду р.141-402. Об"єкти не наші, а облік витрат у нас.
       А щодо вищезазначеного запитання по школі, вони теж бюджетна установа комунальної власності, але на балансі не має поливу,  ми виконали капітальний ремонт. Якби їм виділили кошти, то це мабуть було б як будівництво (там заморочок багато), а так кошти виділили нам і на кап.ремонт. А може вони і списали на витрати такі роботи. Я читаю ваші поперідні коментарії і все вирішує керівник. Якому керівнику воно треба? Вибачаюсь, але це так є. А в основному бухгалтер вирішує як правильно зробити, а тут ситуація дуже складна. Я не один рік працюю, але питання саме такого обліку мене дуже хвилює, особливо облік реконструкцій об"єктів. Тому вирішила написати вам, як на вашу думку потрібно мені вести облік, щоб усім було хорошо і спати спокійно. Дуже вдячна вам за допомогу.

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Доброго дня. В будівлі 10 кімнат. В цьому році у 8 кімнатах зроблен кап.ремонт (замінили вікна, двері, суцільне штукатурення стін та стель, бетонування підлоги, заміна проводки, заміна опалення).Чи можна зробити поточний ремонт в останніх двох кімнатах, спираючись на те, що по видам робіт по відношенню до всієї будівлі це буде, наприклад, часткове штукатурення стін та стель,  заміна окремих дверних блоків, часткова заміна проводки?
Востаннє редагувалось 05 серпня 2016, 12:06 користувачем Тетяна-бух, всього редагувалось 6 разів.

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Який КВЕД повинен бути у підрядчика для виконання кап.ремонту нежитлової будівлі?

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Добрий день, Юля! Чекаю Вашої відповіді на моє запитання щодо кап.ремонтів та реконструкцій. Хотілося почути Вашу відповідь щодо обліку таких видів ремонтів, особливо реконструкцій. Знову накопилися акти виконаних робіт з великими сумами, а облік мене "смущає" через відсутність на балансі нашої установи об"єктів, в яких проводиться реконструкція. Деталі я описала вище. Буду дуже вдячна за Вашу консультацію.

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?
Доброго ранку!
Нажаль на сьогодні такого нормативного документу не існує.
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150 такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту.
При цьому, відповідно до п. 1.2.8.1. того ж Переліку ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.
Як бачимо Перелік не дає чіткої відповіді.
Отже для прийняття рішення, Ви повинні чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в славнозвісному листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
Так, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Таким чином, враховуючи наведені визначення понять, вважаю, що заміна вікон все ж таки відноситься до капітального ремонту приміщень.
Проте остаточне рішення за Вашим керівником.

Марина4517
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 23 березня 2015, 14:36
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Марина4517 »

Владислав Станкус писав:
Марина4517 писав:Підкажіть, будь ласка, є нормативні акти, які регулюють питання кількості вікон, що потребують заміни для віднесення робіт на поточний чи капітальний ремонт? Раніше було 2%, а зараз ні. Якщо повністю будівля, то це капітальний, а якщо, наприклад, потребують заміни 40%, то можна на поточний віднести чи ні?
Доброго ранку!
Нажаль на сьогодні такого нормативного документу не існує.
Відповідно до Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Держжитлокомунгоспу України 10.08.2004 № 150 такі види робіт, як заміна віконних рам, дверних полотен та підвіконних дощок з фарбуванням та встановленням нових приладів і склінням (2.8.1.) та заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням (2.8.2.) відноситься до капітального ремонту.
При цьому, відповідно до п. 1.2.8.1. того ж Переліку ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків відноситься до поточного ремонту.
Як бачимо Перелік не дає чіткої відповіді.
Отже для прийняття рішення, Ви повинні чітко розуміти, що представляє собою поточний та капітальний ремонти. Таке розмежування було наведено в славнозвісному листі Держбуду "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401.
Так, до поточного ремонту належать роботи, які передбачають систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання.
Тоді як під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників.
Таким чином, враховуючи наведені визначення понять, вважаю, що заміна вікон все ж таки відноситься до капітального ремонту приміщень.
Проте остаточне рішення за Вашим керівником.
Дуже дякую за швидку відповідь...оце роз"яснення вносить суперечки, та дає надію що це все ж таки поточний: відповідно до роз'яснень Держкомбудархітектури, наданих у листі "Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів" від 30.04.2003 р. № 7/7-401, якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Але якщо це все ж таки капітальний, то підкажіть організаційні моменти проведення капітального ремонту. Чи потрібен проект або достатньо кошторисної документації? Я так розумію, що кошторис більше ніж на 300,0 тис. потребує проведення експертизи, а чи потрібно звертатися до органів ДАБК для реєстрації декларації на початок виконання будівельних робіт?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”