Передача із вищестоящої установи

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
myzschool
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 89
З нами з: 19 вересня 2012, 15:40
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення myzschool »

Наша вищестояща установа передає принтер. Документи на оплату в казначействі лежать ще з серпня місяця, і керівництво вищестоящої вирішило передати нам цей принтер без оплати, тобто він не оплочений, забрати із магазину не можемо, а документи вимагають щоб ми підписали.... Завгосп документи на передачу не підписує, ми не беремо на баланс.... Завгосп говорить, що можна при інветаризації зробити довідку, про те, що цього принтеру в наявності не має... Що робити ми не знаємо(

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Ничего не поделать, мы, бюджетники, заложники таких вот ситуаций.
 
Никакими довидками вы тут не прикроетесь. Не знаю, как там у вас отношение с вышестоящей - нас бы никто не спрашивал, пришлось бы подписывать. Тяните, сколько можете, может, пройдет платеж.

natalkarom
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 20 лютого 2013, 12:20
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення natalkarom »

Головний розпорядник передає меблі підзвітній установі згідно розпорядження . На який рахунок ставити ( загальний чи спеціальний) меблі ? Чи потрібно подавати довідку про натуралку? Допоможіть, може в кого було подібне .

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Нет, просто увеличиваете стоимость соответствующих счетов. Это не поступление извне. Казначейство при сведении отчета увидит эту сумму (+ у вас, - у распорядителя высшего уровня)
 
Если вы делите материальные счета на спец и общий фонд (я лично такого не делаю), то ставьте в общий.

natalkarom
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 20 лютого 2013, 12:20
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення natalkarom »

Радистка Кєт. Дякую ! я думала так само , поставлю на загальний.

anyuta5
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 01 квітня 2012, 19:06
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення anyuta5 »

Бюджетная организация передает другой бюджетной организации технику с включенной в сумму НДС. Как правильно принять и поставить на учет эту технику? С суммой НДС или без?

Аватар користувача
саюн
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 47
З нами з: 25 грудня 2012, 06:52
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення саюн »

маэ бути передано без зносу

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

anyuta5, ПДВ відноситься на поточні витрати

Цитата писав:На відміну від підприємств з іншими формами власності, у бюджетних установах до первісної вартості (собівартості) НА не включаються транспортні витрати та суми ПДВ. Сформована з урахуванням цих особливостей первісна вартість НА відображається в бухгалтерському обліку за дебетом активних рахунків 10, 11, 12, 14.
Водночас у бюджетних організаціях збільшується (створюється) фонд у необоротних активах за кредитом субрахунку 401 «Фонд у необоротних активах» та 402 «Фонд у незавершеному капітальному будівництві». Транспортні витрати входять до складу витрат установи і відображаються за дебетом рахунків класу 8 «Витрати»: 801, 802 (якщо НА придбані за рахунок загального фонду); 811-813 (якщо НА придбані за рахунок спеціального фонду). Суми ПДВ відносяться або до складу податкового кредиту (якщо установа є платником ПДВ, і використовуються кошти спеціального фонду), або до складу витрат установи (якщо вона не є платником ПДВ), використання коштів ЗФ.

Аватар користувача
Goldfish
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков

Повідомлення Goldfish »

myzschool писав:Завгосп говорить, що можна при інветаризації зробити довідку, про те, що цього принтеру в наявності не має... Що робити ми не знаємо(
Может, стоило оформить как договор ответственного хранения…раз вы не можете «отнять» у магазина свой товар, а затем и инвентаризировать как такое  имущество  (додаток 11).

Добавлено (10.12.2013, 23:36)
---------------------------------------------
Аналогичный вопрос… прежде... организацией вышестоящей былипереданы материальные ценности по накладной (здал-принял), а именно без договорных отношений (без распоряженийи приказов).Естьпредположение, что избавились от «списанного». На сегодняшний день такое имущество числится на 01 (позабалансовий облік). Возникает вопрос: как необходимо было оформить такое поступление имущества, может, стоило оприходовать
 (вероятно, этому имуществу «обратной дороги нет»), или обратиться с просьбой о заключении договорных отношений? И как списывать такое имущество, ведь не понятно чье оно?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Может, стоило оформить как договор ответственного хранения…раз вы не можете «отнять» у магазина свой товар, а затем и инвентаризировать как такое имущество (додаток 11).

////
 
Оно-то да, но приходовать все равно в таком случае надо на баланс. Это вы ваше имущество передали магазину на сохранение, типа.

Добавлено (11.12.2013, 08:04)
---------------------------------------------
Аналогичный вопрос… прежде... организацией вышестоящей былипереданы материальные ценности по накладной (здал-принял), а именно без договорных отношений (без распоряженийи приказов).Естьпредположение, что избавились от «списанного». На сегодняшний день такое имущество числится на 01 (позабалансовий облік). Возникает вопрос: как необходимо было оформить такое поступление имущества, может, стоило оприходовать
(вероятно, этому имуществу «обратной дороги нет»), или обратиться с просьбой о заключении договорных отношений? И как списывать такое имущество, ведь не понятно чье оно? ///
 
Да, таким образом часто избавляются от ненужного, селяви Приходовать надо было, но и приказ должен был быть.

Аватар користувача
valic
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 жовтня 2011, 15:32
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення valic »

Сельский совет передал садику(отдельное юрлицо) системный блок ст-ю 3500 грн и износом 3500 грн. Что в такой ситуации делать?Какие счета затронуть и по какой стоимости оприходовать?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А что вас смущает? По стоимости передачи, Дт 104, Кт 131.
 
Потом надо будет подумать о переоценке.

Марушка
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 05 листопада 2013, 15:29
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Марушка »

при передаче ос из одного бюджетного учреждения в другое присваиваются новые инвентарные номера или обязательно соблюдать старые(того учреждения)?

Добавлено (21.05.2014, 15:02)
---------------------------------------------
Радистка_Кэт писав:«отнять»
Вот именно, что "отнять", а теперь по спецу, чтоб прошли прошлогодние долги, надо чтоб крушники подтвердили наличие этих предметов и "целесооборазность их покупки".ГАДЫ...

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”