Терміново! Облік основних засобів!

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Спасибо всем!
 
Пришла к выводу, что просто укажу год выпуска, не буду просить, чтоб писали б/у

Aleksii
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 51
З нами з: 07 січня 2014, 18:26
Регіон: Севастополь
Звідки: Севастополь

Повідомлення Aleksii »

Вы знаете, я тоже не нашел ограничений в отношении покупки б/у изделий, хотя червячок сомнений подгрызает 
Единственное что приходит в голову это необходимость контроля качества при приёмке товара в соответствии с  инструкцией о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству (постановление госарбитража при Совете Министров СССР от 25.04.1966 № П-7)Я бы проверяя закупленное б/у майно истребовал документы подтверждающие качество. Например купля-продажа б/у авто сопроваждается экспертизой.

Rosy
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 03 квітня 2014, 13:44
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Rosy »

При списании ос был оприходован метал на суму 584 грн по цене 1200 грн за тонну.... при здаче металолома сума изменилась... стала меньше....
как правильно показать недостающую суму 95 грн... (все фирмы по сдаче
металолома зависят от курса доллара)

Помогите!!!

Klava
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 80
З нами з: 26 липня 2011, 16:12
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков

Повідомлення Klava »

Может Вам поможет консультация из Бюджетной бухгалтерии, 2013, № 24. Там рассматривались проблемы, которые возникают у бюджетных учреждений при оприходовании и сдаче металлолома

Irona
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 25 жовтня 2013, 20:34
Регіон: Ивано-Франковская Область
Звідки: Болехов

Повідомлення Irona »

Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.

Дякую!!!

Lydmila_T
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 14 квітня 2014, 16:04
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Lydmila_T »

Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, як відобразити в обліку бюджетної установи(медицина): основн.засіб- кінь обліковується на балансі в сумі 900грн., сдали його на м"ясо (реалізація) в сумі 2000грн. Як дооприходувати різницю вартості (це середина року), якщо оформляти наказом - то який текст????

Animone
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 704
З нами з: 30 червня 2012, 22:03
Регіон: Cortés
Звідки: Tegucigalpita
Подякували: 5 разів

Повідомлення Animone »

Lydmila_T писав:як відобразити в обліку бюджетної установи(медицина): основн.засіб- кінь обліковується на балансі в сумі 900грн., сдали його на м"ясо (реалізація) в сумі 2000грн.

Прежде чем куда-то сдавать, сначала спишите объект ОС с баланса. Порядок списания определен Постановой № 1314

Согласно п.5 Постановы

Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку

А Порядком определено, что списанию предшествует составление таких документов:

1) техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план (для державних підприємств), а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
2) відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва), згідно з додатком 1;
3) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання;
5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);

+ составление Акта (типовая форма ОЗ-3).

В технико-экономическом обосновании указываете указываете предполагаемый доход от списания на сумму 2000 грн. Этот показатель должен быть отражен и на оборотной стороне Акта ОЗ-3.

Кузя
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 225
З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
Регіон: Ровенская область
Звідки: Рівне
Дякував (ла): 25 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Кузя »

Irona писав:Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.
доброго дня. Мене також цікавить це питання, як установи, що передає об'єкт. Дякую.

Бестия
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 квітня 2013, 09:49
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Бестия »

Кузя писав:Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.доброго дня. Мене також цікавить це питання, як установи, що передає об'єкт. ДякуюСо
Согласно Типовой корреспонденции субсчетов бух.учета (п.1.5) Дт 131 Кт 101-109 5621 грн.,Дт.401 КТ 101-109 7039 грн

male4a
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 162
З нами з: 15 січня 2014, 09:46
Регіон: Львовская область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 15 разів

Повідомлення male4a »

Підкажіть будь ласка як списати лодку балансовою вартістю 1000 грн.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Мало информации. Какой счет, какой бюджет у вас - єто  все важно

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Согласно Постановлению № 1314

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1314-2007-%D0%BF

Olya_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Olya_ubr »

Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи було порушено вимоги Постанови КМУ №332 від 05.04.2001р."Про граничні суми витрат..." в такій ситуації:
- устонова придбала 2 монітори по 2500 грн. за одну одиницю та системний блок за 5000 грн.;
- при цьому, всі об'єкти основних засобів було поставлено на облік, як окремий предмет по 104 рахунку;
- фінасова інспекція вважає, що було порушено граничну суму витрат на придбання персонального комп'ютера - 7200 грн.;
- але установа придбала не комплект, а окремий предмет чи правомірні дії фінансової інспекції  (в примітці до Постанови визначено, що затверджені граничні суми витрат призначені для придбання комплектних..., а не окремих деталей (предметів))

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

Якщо ви ще тут - хвилинку зачекайте я подивлюся

Добавлено (06.04.2015, 17:22)
---------------------------------------------
Придбали одночасно і монітори і системники?

Olya_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Olya_ubr »

AnnaDanilenko, Так по одній накладній, але монітори розписано окремо, системний блок окремо. Моніторів було 2 шт., а системний блок 1 шт.

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

судових рішень по такому питанню не знайшла, може варто написати листа щоб мінфін роз°яснив? бо інакше вряд чи відіб’єтесь((

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Фининспекция неправа однозначно.

Думаю, нужно плясать от определений - что входит в понятие "компьютер".

Olya_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Olya_ubr »

Радистка_Кэт, я так і довожу, що ми придбали різні предмети, а не персональний комп'ютер, як комплект. Але, нажаль, нашу фінансову інспекцію, поки що, не можу переконати. Почалися дурні запитання -навіщо ви купляли, окремо, а не комплектом і тому подібне.. Я розумію в установи є право вибору, але як це довести фініспектору? Вперлась, що ми порушили граничну суму витрат.

Аватар користувача
AnnaDanilenko
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 119
З нами з: 09 січня 2014, 17:54
Звідки: Киев

Повідомлення AnnaDanilenko »

Olya писав:Радистка_Кэт, я так і довожу, що ми придбали різні предмети, а не персональний комп'ютер, як комплект. Але, нажаль, нашу фінансову інспекцію, поки що, не можу переконати. Почалися дурні запитання -навіщо ви купляли, окремо, а не комплектом і тому подібне.. Я розумію в установи є право вибору, але як це довести фініспектору? Вперлась, що ми порушили граничну суму витрат.
может попросить у поставщика какую то бумажку, что у них нет товарной позиции "компьютер" или "комплект" . а есть отдельно монитор, отдельно системный блок? не знаю поможет ли? ну а вдруг?

ти еще может обосновать что 2 новых монитора приобрели к старым системникам, а новый системник к какому то другому монитору, а не одновременно купленному?

Olya_ubr
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 04 січня 2012, 09:01
Регіон: Житомирская область

Повідомлення Olya_ubr »

AnnaDanilenko писав:ти еще может обосновать что 2 новых монитора приобрели к старым системникам, а новый системник к какому то другому монитору, а не одновременно купленному?
 Да я так и объясняла, что мониторы купили к старым системникам пока не переубедила.. Спасибо ...

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Да, я думаю, это единственная нормальная схема защиты в этом случае.

AlisaAlaya
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 70
З нами з: 15 січня 2013, 17:22
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення AlisaAlaya »

Будь-ласка, допоможіть! Ми- бюджетна установа. Чи можемо ми придбавати принтера, якщо їх вартість більша 7200 чи це обмеження тільки для комп"ютерів (згідно ПКМУ 332 )?
і ще - якщо ми купуємо системні блоки за 5 тис. та монітори за 2,5, бачу, це може бути привідом для нарікань фінінспекції. Щоб уникнути цього, ми можемо придбати їх окремими накладними? Чи навіть різними датами? Місяць придбання може бути одним й тим самим?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Будь ласка, загляньте сюди http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 332#p36109

Аватар користувача
fhbyf
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 64
З нами з: 15 липня 2014, 11:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Подякували: 2 рази

Повідомлення fhbyf »

Один раз на рік надходять кошти за прокат муз. інструментів які документи повинні оформлюватись? Знос повністю нарахований.

Тканина стоїть на балансі складено Акт переробили в костюми як правильно оцінити їх?

Данилик
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 24 квітня 2014, 13:24
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Данилик »

Доброго дня! Підкажіть, якщо передаємо основні засоби з місцевого бюджету на районний бюджет чи потрібно складати акт ліквідаційної вартості об'єкта основних засабів, залишкова вартість якого дорівнює нулю. Якщо потрібно то хто його повинен складати?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10291
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Данилик писав:Доброго дня! Підкажіть, якщо передаємо основні засоби з місцевого бюджету на районний бюджет чи потрібно складати акт ліквідаційної вартості об'єкта основних засабів, залишкова вартість якого дорівнює нулю. Якщо потрібно то хто його повинен складати?
Визнання об'єкта основних засобів активом суб'єкта державного сектору припиняється у разі його ліквідації, вибуття внаслідок продажу, передачі без оплати або невідповідності критеріям визнання активом.

У разі вибуття об'єкта основних засобів з балансу списуються його первісна (переоцінена), балансова вартість та сума накопиченого зносу.

До чого тут ліквідаційна вартість???

Мась Олена
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 02 січня 2018, 13:00
Звідки: Ukraine, Rovno
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Мась Олена »

[font="Noto Sans", sans-serif]Підскажіть будь ласка на якому субрахунку основних засобів потрібно обліковувати підвісні човнові двигуни в бюджетній установі?[/font]

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”