Терміново! Облік основних засобів!
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Спасибо всем!
Пришла к выводу, что просто укажу год выпуска, не буду просить, чтоб писали б/у
Пришла к выводу, что просто укажу год выпуска, не буду просить, чтоб писали б/у
-
- Квартирант
- Повідомлень: 51
- З нами з: 07 січня 2014, 18:26
- Регіон: Севастополь
- Звідки: Севастополь
Вы знаете, я тоже не нашел ограничений в отношении покупки б/у изделий, хотя червячок сомнений подгрызает
Единственное что приходит в голову это необходимость контроля качества при приёмке товара в соответствии с инструкцией о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству (постановление госарбитража при Совете Министров СССР от 25.04.1966 № П-7)Я бы проверяя закупленное б/у майно истребовал документы подтверждающие качество. Например купля-продажа б/у авто сопроваждается экспертизой.
Единственное что приходит в голову это необходимость контроля качества при приёмке товара в соответствии с инструкцией о порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству (постановление госарбитража при Совете Министров СССР от 25.04.1966 № П-7)Я бы проверяя закупленное б/у майно истребовал документы подтверждающие качество. Например купля-продажа б/у авто сопроваждается экспертизой.
При списании ос был оприходован метал на суму 584 грн по цене 1200 грн за тонну.... при здаче металолома сума изменилась... стала меньше....
как правильно показать недостающую суму 95 грн... (все фирмы по сдаче
металолома зависят от курса доллара)
Помогите!!!
как правильно показать недостающую суму 95 грн... (все фирмы по сдаче
металолома зависят от курса доллара)
Помогите!!!
-
- Новачок
- Повідомлень: 1
- З нами з: 25 жовтня 2013, 20:34
- Регіон: Ивано-Франковская Область
- Звідки: Болехов
Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.
Дякую!!!
Дякую!!!
Доброго дня! Підскажіть, будь-ласка, як відобразити в обліку бюджетної установи(медицина): основн.засіб- кінь обліковується на балансі в сумі 900грн., сдали його на м"ясо (реалізація) в сумі 2000грн. Як дооприходувати різницю вартості (це середина року), якщо оформляти наказом - то який текст????
-
- Місцевий
- Повідомлень: 704
- З нами з: 30 червня 2012, 22:03
- Регіон: Cortés
- Звідки: Tegucigalpita
- Подякували: 5 разів
Lydmila_T писав:як відобразити в обліку бюджетної установи(медицина): основн.засіб- кінь обліковується на балансі в сумі 900грн., сдали його на м"ясо (реалізація) в сумі 2000грн.
Прежде чем куда-то сдавать, сначала спишите объект ОС с баланса. Порядок списания определен Постановой № 1314
Согласно п.5 Постановы
Списання повністю амортизованих основних фондів (засобів), інших необоротних матеріальних активів суб'єкта господарювання, первісна (переоцінена) вартість яких становить менш як 10 тис. гривень, здійснюється за рішенням керівника такого суб'єкта відповідно до цього Порядку
А Порядком определено, что списанию предшествует составление таких документов:
1) техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, в якому містяться економічні та/або технічні розрахунки, інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна та про те, як воно вплине на фінансовий план (для державних підприємств), а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
2) відомості про майно, що пропонується списати за даними бухгалтерського обліку (крім об'єктів незавершеного будівництва), згідно з додатком 1;
3) акт інвентаризації майна, що пропонується до списання, згідно з додатком 2;
4) акт технічного стану майна, затверджений керівником суб'єкта господарювання;
5) відомості про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (разом з відповідними підтвердними документами);
+ составление Акта (типовая форма ОЗ-3).
В технико-экономическом обосновании указываете указываете предполагаемый доход от списания на сумму 2000 грн. Этот показатель должен быть отражен и на оборотной стороне Акта ОЗ-3.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 225
- З нами з: 09 листопада 2012, 15:00
- Регіон: Ровенская область
- Звідки: Рівне
- Дякував (ла): 25 разів
- Подякували: 8 разів
доброго дня. Мене також цікавить це питання, як установи, що передає об'єкт. Дякую.Irona писав:Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.
Согласно Типовой корреспонденции субсчетов бух.учета (п.1.5) Дт 131 Кт 101-109 5621 грн.,Дт.401 КТ 101-109 7039 грнКузя писав:Підскажіть, будь-ласка, бухгалтеру-початківцю, які проводки необхідно робити під час безкоштовної передачі ОЗ з однієї бюджетної установи в іншу. Первісна вартість -12660 грн., Знос - 5621 грн. Залишкова - 7039 грн.доброго дня. Мене також цікавить це питання, як установи, що передає об'єкт. ДякуюСо
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи було порушено вимоги Постанови КМУ №332 від 05.04.2001р."Про граничні суми витрат..." в такій ситуації:
- устонова придбала 2 монітори по 2500 грн. за одну одиницю та системний блок за 5000 грн.;
- при цьому, всі об'єкти основних засобів було поставлено на облік, як окремий предмет по 104 рахунку;
- фінасова інспекція вважає, що було порушено граничну суму витрат на придбання персонального комп'ютера - 7200 грн.;
- але установа придбала не комплект, а окремий предмет чи правомірні дії фінансової інспекції (в примітці до Постанови визначено, що затверджені граничні суми витрат призначені для придбання комплектних..., а не окремих деталей (предметів))
- устонова придбала 2 монітори по 2500 грн. за одну одиницю та системний блок за 5000 грн.;
- при цьому, всі об'єкти основних засобів було поставлено на облік, як окремий предмет по 104 рахунку;
- фінасова інспекція вважає, що було порушено граничну суму витрат на придбання персонального комп'ютера - 7200 грн.;
- але установа придбала не комплект, а окремий предмет чи правомірні дії фінансової інспекції (в примітці до Постанови визначено, що затверджені граничні суми витрат призначені для придбання комплектних..., а не окремих деталей (предметів))
- AnnaDanilenko
- Мешканець
- Повідомлень: 119
- З нами з: 09 січня 2014, 17:54
- Звідки: Киев
Якщо ви ще тут - хвилинку зачекайте я подивлюся
Добавлено (06.04.2015, 17:22)
---------------------------------------------
Придбали одночасно і монітори і системники?
Добавлено (06.04.2015, 17:22)
---------------------------------------------
Придбали одночасно і монітори і системники?
AnnaDanilenko, Так по одній накладній, але монітори розписано окремо, системний блок окремо. Моніторів було 2 шт., а системний блок 1 шт.
- AnnaDanilenko
- Мешканець
- Повідомлень: 119
- З нами з: 09 січня 2014, 17:54
- Звідки: Киев
судових рішень по такому питанню не знайшла, може варто написати листа щоб мінфін роз°яснив? бо інакше вряд чи відіб’єтесь((
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Фининспекция неправа однозначно.
Думаю, нужно плясать от определений - что входит в понятие "компьютер".
Думаю, нужно плясать от определений - что входит в понятие "компьютер".
Радистка_Кэт, я так і довожу, що ми придбали різні предмети, а не персональний комп'ютер, як комплект. Але, нажаль, нашу фінансову інспекцію, поки що, не можу переконати. Почалися дурні запитання -навіщо ви купляли, окремо, а не комплектом і тому подібне.. Я розумію в установи є право вибору, але як це довести фініспектору? Вперлась, що ми порушили граничну суму витрат.
- AnnaDanilenko
- Мешканець
- Повідомлень: 119
- З нами з: 09 січня 2014, 17:54
- Звідки: Киев
может попросить у поставщика какую то бумажку, что у них нет товарной позиции "компьютер" или "комплект" . а есть отдельно монитор, отдельно системный блок? не знаю поможет ли? ну а вдруг?Olya писав:Радистка_Кэт, я так і довожу, що ми придбали різні предмети, а не персональний комп'ютер, як комплект. Але, нажаль, нашу фінансову інспекцію, поки що, не можу переконати. Почалися дурні запитання -навіщо ви купляли, окремо, а не комплектом і тому подібне.. Я розумію в установи є право вибору, але як це довести фініспектору? Вперлась, що ми порушили граничну суму витрат.
ти еще может обосновать что 2 новых монитора приобрели к старым системникам, а новый системник к какому то другому монитору, а не одновременно купленному?
Да я так и объясняла, что мониторы купили к старым системникам пока не переубедила.. Спасибо ...AnnaDanilenko писав:ти еще может обосновать что 2 новых монитора приобрели к старым системникам, а новый системник к какому то другому монитору, а не одновременно купленному?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Да, я думаю, это единственная нормальная схема защиты в этом случае.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 70
- З нами з: 15 січня 2013, 17:22
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 9 разів
- Подякували: 4 рази
Будь-ласка, допоможіть! Ми- бюджетна установа. Чи можемо ми придбавати принтера, якщо їх вартість більша 7200 чи це обмеження тільки для комп"ютерів (згідно ПКМУ 332 )?
і ще - якщо ми купуємо системні блоки за 5 тис. та монітори за 2,5, бачу, це може бути привідом для нарікань фінінспекції. Щоб уникнути цього, ми можемо придбати їх окремими накладними? Чи навіть різними датами? Місяць придбання може бути одним й тим самим?
і ще - якщо ми купуємо системні блоки за 5 тис. та монітори за 2,5, бачу, це може бути привідом для нарікань фінінспекції. Щоб уникнути цього, ми можемо придбати їх окремими накладними? Чи навіть різними датами? Місяць придбання може бути одним й тим самим?
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
- fhbyf
- Квартирант
- Повідомлень: 64
- З нами з: 15 липня 2014, 11:24
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
- Подякували: 2 рази
Один раз на рік надходять кошти за прокат муз. інструментів які документи повинні оформлюватись? Знос повністю нарахований.
Тканина стоїть на балансі складено Акт переробили в костюми як правильно оцінити їх?
Тканина стоїть на балансі складено Акт переробили в костюми як правильно оцінити їх?
-
- Новачок
- Повідомлень: 8
- З нами з: 24 квітня 2014, 13:24
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Доброго дня! Підкажіть, якщо передаємо основні засоби з місцевого бюджету на районний бюджет чи потрібно складати акт ліквідаційної вартості об'єкта основних засабів, залишкова вартість якого дорівнює нулю. Якщо потрібно то хто його повинен складати?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10291
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Визнання об'єкта основних засобів активом суб'єкта державного сектору припиняється у разі його ліквідації, вибуття внаслідок продажу, передачі без оплати або невідповідності критеріям визнання активом.Данилик писав:Доброго дня! Підкажіть, якщо передаємо основні засоби з місцевого бюджету на районний бюджет чи потрібно складати акт ліквідаційної вартості об'єкта основних засабів, залишкова вартість якого дорівнює нулю. Якщо потрібно то хто його повинен складати?
У разі вибуття об'єкта основних засобів з балансу списуються його первісна (переоцінена), балансова вартість та сума накопиченого зносу.
До чого тут ліквідаційна вартість???
-
- Новачок
- Повідомлень: 6
- З нами з: 02 січня 2018, 13:00
- Звідки: Ukraine, Rovno
- Дякував (ла): 4 рази
[font="Noto Sans", sans-serif]Підскажіть будь ласка на якому субрахунку основних засобів потрібно обліковувати підвісні човнові двигуни в бюджетній установі?[/font]