Списання Основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

ПРимер, только там есть старая нормативка, надо перепроверить


Про здійснення заходів щодо
списання майна

Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 №1314 «Про затвердження Порядку списання обєктів державної власності», Інструкцію з інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу, затвердженої наказом Міністерства фінансів України та Головного управління Державного казначейства України від 30.10.1998 № 90, з метою упорядкування організаційних питань, пов’язаних із документальним оформленням списання майна, яке обліковується на балансі ___________і,

НАКАЗУЮ:

1. Створити Комісію із списання майна, яке обліковується на балансі _________________ у такому складі:

2. Встановити, що повноваження Комісії, зазначеної у пункті 1 цього наказу, визначаються пунктом 13 Порядку списання обєктів державної власності, затвердженим постановою КМУ від 08.11.2007 № 1314.
3. Комісії із списання майна, яке обліковується на балансі _____________________:
3.1. Визначити перелік необоротних активів, які пропонуються до списання, встановити факт непридатності майна і неможливості та/або неефективності проведення його відновного ремонту чи неможливості його використання іншим чином, конкретні причини  списання  майна  (моральна
застарілість чи фізична зношеність, непридатність для подальшого
використання).
3.2. Провести інвентаризацію необоротних активів, які пропонуються до списання, станом на 30.09.2014 р., його огляд із використанням наявної технічної документації.
3.3. Визначити можливість використання окремих вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів об'єкта, що підлягає списанню, провести їх оцінку, здійснити контроль за вилученням з майна, що підлягає списанню, придатних вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, а також  вузлів, деталей, матеріалів та агрегатів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння.
3.4. Вжити заходів щодо оформлення у встановлені терміни документів, визначених пунктом 7 постанови КМУ від 08.11.2007 № 1314 для подання на погодження суб’єкту управління майном (_____________________________), для прийняття рішення про надання згоди на списання майна.
3.5. Після прийняття суб’єктом управління майном рішення про надання згоди на списання майна скласти відповідно до законодавства акти на списання майна за встановленою типовою формою.
3.6. Документи, визначені у пунктах 3.2.-3.3. цього наказу, подавати на затвердження начальнику управління у визначені законодавством терміни.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

nattka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 19 травня 2014, 21:18
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кременчуг
Подякували: 1 раз

Повідомлення nattka »

Радистка_Кэт, спасибо большое.

Datkun Lesia
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 29 серпня 2016, 09:44

Повідомлення Datkun Lesia »

Доброго дня! Допоможіть колеги порадою! За 7 днів до проведення інвентаризації в установі загинув кінь вартість 30.0 тис. грн. Почали готувати всі документи, необхідні для подачі до субєкта управління про дозвіл на списання. Оформляємо акт інвентаризації в графі "фактична наявність" вказуємо нуль. Якими проведеннями відобразити фактичну відсутність тварини до моменту надходження дозволу від субєкта управління (можливо затягнеться процес отримання дозволу на декілька місяців) та можливості оформити списання. Лишати на 10 рахунку чи знімати?

nataliya28
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 56
З нами з: 02 квітня 2014, 18:38
Регіон: Полтавская Область
Звідки: Кобеляки
Дякував (ла): 9 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення nataliya28 »

В сільській раді є необхідність списати газові котли "Факел" в кількості 2 шт. вартістю по 10000,00 грн. кожен із 100% зносом як морально так і фізично застарілі. Яка процедура з їх списання: від початку і до кінця. Керуватися при цьому Постановою КМУ 1314? Буду вдячна за допомогу.

Allochk@
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 10
З нами з: 27 грудня 2017, 16:21
Регіон: Сумская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Allochk@ »

День добрый! Подскажите пожалуйста, организация хочет списать ОС, в конце 2017 года на него был начислен 100% износ. Ликвидационную стоимость в этом году не насчитывали. При списании нужно делать только одну проводку Дт 1411 - Кт 1014 или еще и Дт 5111 - Кт 5512 на аналогичную сумму? Мнения в бухгалтерии разошлись, работа стоит (( Напишите, если не затруднит. Спасибо.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Allochk@ писав:День добрый! Подскажите пожалуйста, организация хочет списать ОС, в конце 2017 года на него был начислен 100% износ. Ликвидационную стоимость в этом году не насчитывали. При списании нужно делать только одну проводку Дт 1411 - Кт 1014 или еще и Дт 5111 - Кт 5512 на аналогичную сумму? Мнения в бухгалтерии разошлись, работа стоит (( Напишите, если не затруднит. Спасибо.
Тут все залежить від того чи робили ви технічну проводку при перенесенні залишків на новий план рахунків, другу проводку полюбому робити в вашому випадку а от сума буде залежать від технічної проводки!

Аватар користувача
Natashika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 05 листопада 2015, 00:24
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Natashika »

Допоможіть, будь ласка, у питанні щодо списання майна!
Списую ОЗ 1017
первісна вартість 300,00 грн.
знос 167,50 грн.
залишкова 132,50 грн.

Дт 1411 Кт 1017 167,50 грн.
Дт 8411 Кт 1017 132,50 грн.
Дт 5111 Кт 5512 300,00 грн.

Сума залишкової вартості 132,50 грн. увійде у строку 2250 Звіту про фін.результати, правильно? Але в балансі та у цьому Звіті буде розбіжність на 300,00 грн. за останньою проводкою. Чи це правильно? Казначейство каже, що результат в обох звітах повинен бути однаковий.
Ткніть мне, будьте так ласкаві, носиком, де я не дочитала або недозрозуміла. :7: Дуже дякую!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

тик

3. Фінансовий результат на звітну дату має дорівнювати фінансовому результату на початок року, відображеному у рядку 1420 "Фінансовий результат" графа 3 форми N 1-дс "Баланс" (+/-) сума дефіциту/профіциту, відображена у рядку 2390 "Профіцит/дефіцит за звітний період" форми N 2-дс "Звіт про фінансові результати". Але при надходженні необоротних активів на субрахунок 1113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи" за КЕКВ 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар" бюджетні асигнування по цих активах не вилучаються з доходної частини, так як вони не є капітальними. На суму цих активів виникає розбіжність. 

Фінансовий результат, який відображається у рядку 1420 "Фінансовий результат" форми N 1-дс "Баланс" не дорівнює сумі рядків 1420 "Фінансовий результат" графи 3 "на початок звітного періоду" форми N 1-дс "Баланс" та 2390 "Профіцит/дефіцит за звітний період" форми N 2-дс "Звіт про фінансові результати", оскільки на звітну дату може бути змінено накопичений фінансовий результат минулих періодів (списання основних засобів, дебіторської та кредиторської заборгованості строк позовної давності яких минув тощо), а також фінансовий результат поточного звітного періоду (вилучення з витрат, які включаються до вартості основного засобу, відновлення касових видатків тощо). Зазначені коригування фінансового результату та накопиченого фінансового результату не відображаються у формі 2-дс, тому відповідності фінансового результату на звітну дату фінансовому результату на початок року, відображеному у рядку 1420 "Фінансовий результат" графа 3 форми N 1-дс "Баланс" (+/-) сума дефіциту/профіциту, відображена у рядку 2390 "Профіцит/дефіцит за звітний період" форми N 2-дс "Звіт про фінансові результати" не може бути.


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zvitnist/metodologichni-rozyasnennya-problemnih-pitan-skladannya-ta-podannya/

Аватар користувача
Natashika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 05 листопада 2015, 00:24
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Natashika »

EVGENIY писав:тик

3. Фінансовий результат на звітну дату має дорівнювати фінансовому результату на початок року, відображеному у рядку 1420 "Фінансовий результат" графа 3 форми N 1-дс "Баланс"....
 Дуже, дуже Вам вдячна! :31: 
А в яких випадках робиться ця проводка?
Пунктом 6.9 Типової кореспонденції передбачено коригування результату виконання кошторису на суму поточних витрат, здійснених у попередніх звітних періодах, що включаються до первісної вартості об'єкта основних засобів, нематеріальних активів відповідно до вимог Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (далі - НП(С)БОДС) (Дт 5511 "Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду", 5512 "Накопичені фінансові результати виконання кошторису" Кт 54 "Цільове фінансування").

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/zvitnist/metodologichni-rozyasnennya-problemnih-pitan-skladannya-ta-podannya/
.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

В тих випадках коли ви робите введення в експлуатацію
Дт 10хх,11хх Кр 1311, 1312
Дт 5411 Кр 5111

а рахунок 5411 у вас пустий, тобто коли закуповували в минулих періодах щось то при отриманні фінансування ви робили Дт 2313 Кр 7011 (хоча як би ви знали що будете відносити на вартість ОЗ ви би зробили Дт 2313 Кр 5411), 7011 ви закрили на 5512 в кінці року! 
Тому ось для такого випадку ви разом з першими проведеннями які я написав щоб закрити 5411 треба зробити Дт 5512 Кр 5411!

Аватар користувача
Natashika
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 05 листопада 2015, 00:24
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Natashika »

EVGENIY писав:В тих випадках коли ви робите введення в експлуатацію
Дт 10хх,11хх Кр 1311, 1312
Дт 5411 Кр 5111

а рахунок 5411 у вас пустий, тобто коли закуповували в минулих періодах щось то при отриманні фінансування ви робили Дт 2313 Кр 7011 (хоча як би ви знали що будете відносити на вартість ОЗ ви би зробили Дт 2313 Кр 5411), 7011 ви закрили на 5512 в кінці року! 
Тому ось для такого випадку ви разом з першими проведеннями які я написав щоб закрити 5411 треба зробити Дт 5512 Кр 5411!
Дякую, Євгене! :28:

Sofmi
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 16 травня 2019, 16:55
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Sofmi »

Добрый день! Подскажите пожалуйста сроки списания твёрдого и мягкого инвентаря? Например: детские столы?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”