Списання Основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Irenka писав:правда ли что я потом должна от полученных в процессе разборки остатка от него стройматериалы оприходовать и продать на сумму не меньше его балансовой стоимости
Это не правда!!!

Олена Гривнюк
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 19 березня 2015, 15:25
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Олена Гривнюк »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як правильно списати пральні машини , центрифугу , чи піде заключення нашого електрика чи потрібно заключення якоїсь спеціалізованої майстерні ???

Олена Гривнюк
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 73
З нами з: 19 березня 2015, 15:25
Регіон: Ровенская область
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Олена Гривнюк »

Надежда111 писав:Підскажіть будь ласка, як правильно списати ічільники електроенергії?. Дякую за відповідь
Дивіться  розділ облік та списання матеріальних цінностей останню сторінку там є відповідь на ваше питання

galina222
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 06 червня 2017, 10:44
Регіон: Ровенская область

Повідомлення galina222 »

Доброго дня всім, підкажіть будб-ласка які проводки потрібно ставити при списання основних засобів, я читала у журналі, що потрібно ставити Дт1411 Кт10, друга проводка Дт8411 Кт10, в мене щось невиходить, не можу зрозуміти............. Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

galina222 писав:Доброго дня всім, підкажіть будб-ласка які проводки потрібно ставити при списання основних засобів, я читала у журналі, що потрібно ставити Дт1411 Кт10, друга проводка Дт8411 Кт10, в мене щось невиходить, не можу зрозуміти............. Дякую
п.1.30 та п.1.32
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

як правильно написати техніко-економічне обгрунтування необхідності списання майна? да ще із таким змістом - економічні, технічні розрахунки, інформ про очікув фін рез. .....

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Якщо ви передплатник газети "Бюджетна бухгалтерія", то у вас є можливість переглянути таке обгрунтування. У материіалі "СПИСАННЯ АВТОМОБІЛЯ: ВІД «А» ДО «Я»" ми наводили такий документ.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Техніко-економічне обґрунтування
необхідності списання майна

Комісією у складі, затвердженому наказом ___________ від 03.10.2014 № -ОД:
Голова комісії
члени комісії:
проведено обстеження матеріальних цінностей, які не використовуються у роботі, та опрацювання відповідних матеріалів для встановлення економічної доцільності списання даних об'єктів.

38. 2005 104-9-0081 Мобільний телефон(Нокіа) шт. 1 1050,00 735,00 315,00


Загальні відомості
Перелічені нижче необоротні активи було отримано на баланс упродовж 2004-2007 років. Згідно з інформацією, викладеною у інвентарних картках, для балансового обліку матцінності приймались без відповідної техдокументації, оскільки не придбавались у постачальників за договорами, – очевидно, постановка на баланс установи відбувалась як безоплатне надходження у натуральній формі від сторонніх осіб/організацій. Через тривалий термін експлуатації (понад 7-10 років) та високу інтенсивність використання об'єкти знаходяться в неробочому стані: морально й фізично зношені та непридатні для подальшого використання.

Технічна характеристика
Під час обстеження технічного стану комп'ютерної та офісної техніки було встановлено, що вона знаходиться в неробочому стані та не підлягає проведенню відновлювального ремонту, оскільки більшість комплектуючих, необхідних для поточного ремонту, відсутні. Комп'ютери не відповідають сучасним технічнім вимогам, оскільки елементна база, використана при їхньому виготовленні, морально застаріла, що підтверджено експертним висновком від 21.06.2014 р.
Мобільні телефони і фотоапарат (позиції №№ 33-47) знаходяться в неробочому стані та не підлягають проведенню відновлювального ремонту, використання економічно недоцільне, морально і фізично застарілі, комплектуючі відсутні.
Меблі (дивани, позиції №№48, 49) непридатні для подальшого використання: зламані корпуси, фізично зношені.
Економічні показники
Комісією проведено інвентаризацію комп'ютерної техніки, яка пропонується до списання та підготовлено економічні показники (балансову вартість та знос) за кожним об'єктом техніки. Балансову вартість та знос подано в таблиці (станом на 30.09.14 р.).
Оскільки зазначені види комп'ютерної техніки знято з виробництва, а комплектуючих для них не виготовляють, розрахунок вартості ремонту даної техніки провести неможливо.
Інформація про очікуваний фінансовий результат списання майна, а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання
Усі вузли, деталі, матеріали та агрегати розібраного та чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті списання майна, оприбутковуватимуться з відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.
У разі надання дозволу на списання, із комп'ютерної техніки, спеціалізованою фірмою буде вилучено деталі, що містять дорогоцінні метали, шляхом їх передання спеціалізованому підприємству, яке здійснює діяльність зі збирання та первинної обробки брухту й відходів дорогоцінних металів на підставі ліцензій.
Відповідно до п. 27 Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою КМУ від 08.11.07 р. № 1314, кошти, що надходять в результаті списання майна, спрямовуються відповідно до вимог законодавства. Відповідно до пункту 4 статті 13 Бюджетного кодексу України надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна належать до власних надходжень бюджетних установ та включаються до спеціального фонду бюджету. Проте, відповідно до пункту 10 Закону України «Про Державний бюджет України на 2014 рік» у 2014 році до доходів належать надходження, визначені частиною другою статті 29 Бюджетного кодексу України, а також, зокрема, надходження від реалізації обладнання та устаткування, що перебувають на балансі органів державної влади, які використовують кошти державного бюджету.
Враховуючи викладене, надходження за результатами списання майна спрямовуватимуться до загального фонду державного бюджету.
За попередньою інформацією, матеріальні цінності, що пропонуються до списання, не містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння.
Проте, у разі їх виявлення під час проведення утилізації, частину коштів, отриманих за здані дорогоцінні метали, що містяться в брухті та відходах, буде спрямовано відповідно до законодавства до Державного бюджету України.
Висновок
Ураховуючи наведене техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, комісія з визначення непридатності матеріальних цінностей та їхнього списання вважає за доцільне списати морально застарілі та фізично зношені основні засоби за наведеним переліком.
Додаток: експертний висновок від 30.09.14 р.


Голова комісії

Члени комісії :

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

Подскажите пожалуйста, списываем автомобиль, уже есть решение сессии, теперь снимаем с учета в ГАИ,,,,,,, им нужен акт на списание. У меня вопрос - что сначала снятие с учета в ГАИ а потом списываем с бух учета? или наоборот? Ведь в акте на списание я должна указать информацию о результате списания а где же я ее возьму если авто не снято с учета не сдано на металлолом?  И второй вопрос - наличие цветных металлов определяет фирма которая принимает машину на металл...?


Розрахунок результатів списання об’єкта:

Витрати, пов’язані з ліквідацією

Цінності, отримані від ліквідації  

дата, номер, назва документа

сума

дата, номер, назва документа

вид цінностей

кількість

вартість

сума

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати списання _______________________________________________________________________________________________________________________________________________

innka_ua
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 08 листопада 2016, 10:05
Регіон: Херсонская область

Повідомлення innka_ua »

У меня тоже была подобная ситуация. ГАИ Нужно решение сессии и акт. Справка с металлолома им не нужна. Бухгалтерская сторона этого вопроса их не интересует. Справку оформите потом, и она будет находиться у вас. Главное выстоять эти очереди в ГАИ

marinasin
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 175
З нами з: 12 квітня 2016, 13:57
Регіон: Днепропетровская область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення marinasin »

так вы акт без результатов списания в гаи носили? а потом когда получили доход еще один акт делали уже заполняя все реквизиты....?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Uliya писав:Доброго дня !!! Підскажіть будь-ласка потрібно списати пожежну сигналізацію яка обліковувалась на рахунку 113. На 01,01,2017 первісна вартість 12552,00 та нараховано 50% зносу 6300,00. Напишіть будь-ласка проводки. Працювала в банківській сфері, ще ніяк не можу розібратися с проводками в бюджетній сфері. Дякую.
п.1.25  та 1,27

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/news/buhgalterskiy-oblik/minfin-oprilyudniv-proekt-zmin-do-deyakih-npsbo-ta-tipovoyi/

Надежда111
Новачок
Новачок
Повідомлень: 9
З нами з: 27 липня 2016, 14:29
Регіон: Запорожская область

Повідомлення Надежда111 »

Доброго дня! Підскажіть будь ласка, які документи необхідні для списання електричного котла, чи потрібний акт перевірки технічного стану , виданий підприємством яке спеціалізується на ремонті електричних котлів?
Востаннє редагувалось 05 вересня 2017, 14:37 користувачем EVGENIY, всього редагувалось 1 раз.
Причина: прибрав зайве форматування

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

EVGENIY, Доброго дня! Хочемо списати ОЗ . Первісна вартість 2060,00 гривень, нарахованих знос за попередні роки 2000,00 гривень .Залишкова вартість 60,00 гривень. Кореспонденція рахунків така має бути? :
Дт 8014 Кт 1411 -60,00 - нарах знос при списанні у цьому місяці
Дт 1411 Кт 1014 - 2060,00 - списаний нарахований знос
Дт 5511 Кт 5512 -2060,00 - віднесено на накопичений результат.
Довідково зазначаю що в першому кварталі було зроблено технічну проводу Дт5512 Кт 5111. Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светуля писав:EVGENIY, Доброго дня! Хочемо списати ОЗ . Первісна вартість 2060,00 гривень, нарахованих знос за попередні роки 2000,00 гривень .Залишкова вартість 60,00 гривень. Кореспонденція рахунків така має бути? :
Дт 8014 Кт 1411 -60,00 - нарах знос при списанні у цьому місяці
Дт 1411 Кт 1014 - 2060,00 - списаний нарахований знос
Дт 5511 Кт 5512 -2060,00 - віднесено на накопичений результат.
Довідково зазначаю що в першому кварталі було зроблено технічну проводу Дт5512 Кт 5111. Дякую
Ні! Це ж не ІНМА
1.27 Вибуття об'єктів основних засобів у випадках, передбачених законодавством, та списання унаслідок нестачі, установленої при інвентаризації:     

сума зносу об'єкта основних засобів 
1411 (1421) "Знос основних засобів", 1414 (1424) "Знос інвестиційної нерухомості" 10 "Основні засоби", 1116 "Необоротні матеріальні активи спеціального призначення" 
2000 грн

залишкова вартість об'єкта основних засобів 
8411 (8421) "Інші витрати за обмінними операціями" 10 "Основні засоби", 1116 "Необоротні матеріальні активи спеціального призначення"
60 грн

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipova-koresp-subrahubkiv/

Дт 5111 Кт 5512 -2060,00 - віднесено на накопичений результат
якщо не робили проводку по збільшенню 5111 то у вас буде
Дт 5111 Кр 5512 - 60 грн, або ж скільки ви там переносили на 01.01.17

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

EVGENIY, Прошу вибачення. Помилилась в описі. У 2008 році оприбутковано ОЗ на суму 2000, 00гривень. В кінці 2016 нараховано знос останній 2000грн и нарахована була ліквідаційна вартість 60,00 гривень. Тоді які будуть проводки.Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светуля писав:EVGENIY, Прошу вибачення. Помилилась в описі.  У 2008 році оприбутковано ОЗ на суму 2000, 00гривень. В кінці 2016 нараховано знос останній 2000грн  и нарахована була ліквідаційна вартість 60,00 гривень. Тоді які будуть проводки.Дякую
якими проводками була нарахована ліквідаційна вартість?

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

EVGENIY писав:
Светуля писав:EVGENIY, Прошу вибачення. Помилилась в описі.  У 2008 році оприбутковано ОЗ на суму 2000, 00гривень. В кінці 2016 нараховано знос останній 2000грн  и нарахована була ліквідаційна вартість 60,00 гривень. Тоді які будуть проводки.Дякую
якими проводками була нарахована ліквідаційна вартість?
Дт 104 Кт 401 - 60,00 грн

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Светуля писав:
EVGENIY писав:
Светуля писав:EVGENIY, Прошу вибачення. Помилилась в описі.  У 2008 році оприбутковано ОЗ на суму 2000, 00гривень. В кінці 2016 нараховано знос останній 2000грн  и нарахована була ліквідаційна вартість 60,00 гривень. Тоді які будуть проводки.Дякую
якими проводками була нарахована ліквідаційна вартість?
Дт 104 Кт 401 - 60,00 грн
та наверно такие же проводки и будут! как я и писал!
1.27 Вибуття об'єктів основних засобів у випадках, передбачених законодавством, та списання унаслідок нестачі, установленої при інвентаризації:     

сума зносу об'єкта основних засобів 
1411 (1421) "Знос основних засобів", 1414 (1424) "Знос інвестиційної нерухомості" 10 "Основні засоби", 1116 "Необоротні матеріальні активи спеціального призначення" 
2000 грн

залишкова вартість об'єкта основних засобів 
8411 (8421) "Інші витрати за обмінними операціями" 10 "Основні засоби", 1116 "Необоротні матеріальні активи спеціального призначення"
60 грн


Дт 5111 Кр 5512 - 60 грн, або ж скільки ви там переносили на 01.01.17

y.tyagun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 10 березня 2017, 18:55
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення y.tyagun »

Добрий день! Підкажіть, будь ласка, необхідно списати літературу, по якій відбулася зміна вартості (списання копійок). Як правильно нарахувати знос, на суму вартості до списання копійок чи вже на змінену?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

y.tyagun писав:Добрий день! Підкажіть, будь ласка, необхідно списати літературу, по якій відбулася зміна вартості (списання копійок). Як правильно нарахувати знос, на суму вартості до списання копійок чи вже на змінену?
А коли у вас відбулась зміна вартості?? Взяття на облік без копійок це хіба зміна вартості?? Вже скоро три роки буде як обліковуємо з копійками, а ви досі їх списуєте??? Знос нараховується на вартість яка у вас в обліку!

y.tyagun
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 23
З нами з: 10 березня 2017, 18:55
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 6 разів

Повідомлення y.tyagun »

EVGENIY писав:
y.tyagun писав:Добрий день! Підкажіть, будь ласка, необхідно списати літературу, по якій відбулася зміна вартості (списання копійок). Як правильно нарахувати знос, на суму вартості до списання копійок чи вже на змінену?
А коли у вас відбулась зміна вартості?? Взяття на облік без копійок це хіба зміна вартості?? Вже скоро три роки буде як обліковуємо з копійками, а ви досі їх списуєте??? Знос нараховується на вартість яка у вас в обліку!
Ні, вже скоро три роки як не списуємо. Не знала, як бути з літературою, що обліковувалася без копійок. Дякую за відповідь.

Анюша
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 25 вересня 2017, 16:16
Регіон: Харьковская область

Повідомлення Анюша »

Підскажіть, будь ласка,коли ми списуємо основний засіб через фірму по списанню,є якийсь акт приймання -передачі основних засобів фірмі

Gaevuha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 січня 2016, 18:42
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Gaevuha »

Потрібно списати ОЗ на суму 2000 грн знос нараховано 100% ще до 2017 року. Які потрібні проводки? 
Дт1411 Кт1016 2000 грн 
Дт5111 Кт???? 2000грн

Думаю що 5511 але не впевнений.  Чи може 5512?
Не можу розібратися в чому відмінність 5511 та 5512. 

Якщо при нарахуванні амортизації проводки 
Дт8014 Кт1411
Дт5511 Кт8014
То сума нарахованої амортизації сидить у фінансовому результаті звітного періоду 5511. 
А от що робити при списанні ОЗ підскажіть будь-ласка?

Може взагалі 
Дт1411 Кт1016 2000 грн 
Дт5111 Кт8411 2000грн 
То як тоді закриється 8411???

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Gaevuha, якщо у Вас залишкова = 0, то навіщо чіпати 5111? Адже на цьому субрахунку 0 грн.
Якщо все так, то на мій погляд, складаєте один запис - Дт 1411 Кт 1016 - 2000

Gaevuha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 січня 2016, 18:42
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Gaevuha »

EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
Євгеній виходить що на рахунку 5511 будуть відображатися запаси+нарахована амортизація поточного періода, а на рах 5512 буде відображатись сума списання ОЗ та ІНМА? А в кінці року як рахунки 70 та 80 закривать на 5511 чи 5512. і в Балансі як ставити фінансоіий результат? суму рахунків 5511 і 5512?

Ще поясніть потрібно обов'язково вести два рахунки 5511 та5512 чи можна тільки один 5511? Якщо обов'язково  два то, що на якому обліковувать?

Gaevuha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 січня 2016, 18:42
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Gaevuha »

Матвєєва Вікторія писав:Gaevuha, якщо у Вас залишкова = 0, то навіщо чіпати 5111? Адже на цьому субрахунку 0 грн.
Якщо все так, то на мій погляд, складаєте один запис - Дт 1411 Кт 1016 - 2000
Ну я теж так думав, но мене спонтеличила типова кореспонденція на яку вказує Євгеній. 5111 5512 застосовується якщо списується залишкова вартість так? ЧИ може я щось не розумію.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Gaevuha писав:
EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
Євгеній виходить що на рахунку 5511 будуть відображатися запаси+нарахована амортизація поточного періода, а на рах 5512 буде відображатись сума списання ОЗ та ІНМА? А в кінці року як рахунки 70 та 80 закривать на 5511 чи 5512. і в Балансі як ставити фінансоіий результат? суму рахунків 5511 і 5512?

Ще поясніть потрібно обов'язково вести два рахунки 5511 та5512 чи можна тільки один 5511? Якщо обов'язково  два то, що на якому обліковувать?
:60:
Фінансовий результат
Рахунок 55 "Фінансовий результат"
Рахунок 55 "Фінансовий результат" призначено для обліку й узагальнення інформації результатів виконання бюджету (кошторису) суб'єктами державного сектору. За кредитом рахунку ведеться облік сум у порядку закриття рахунків обліку доходів, віднесення результатів переоцінки активів при списанні або щорічно пропорційно нарахованій амортизації та віднесення суми дефіциту звітного періоду до накопичених фінансових результатів, суми фінансових результатів виконання кошторису (бюджету) попередніх звітних періодів, якщо накопичена сума профіциту за попередні періоди перевищує накопичену суму його дефіциту, суми доходів державного (місцевого) бюджету, які надійшли в поточному році, та суми проведених коригувань, суми фінансових результатів виконання державного бюджету (місцевих бюджетів) попередніх бюджетних періодів, якщо накопичена сума профіциту за попередні бюджетні періоди перевищує накопичену суму його дефіциту.

За дебетом рахунку ведеться облік суми в порядку закриття рахунків обліку витрат та віднесення сум профіциту звітного періоду до накопичених фінансових результатів, суми фінансових результатів виконання кошторису попередніх періодів, якщо накопичена сума дефіциту за попередні періоди перевищує накопичену суму його профіциту, суми витрат державного (місцевого) бюджету, які проведено в поточному році, та суми проведених коригувань, суми фінансових результатів виконання державного (місцевого) бюджету попередніх бюджетних періодів, якщо накопичена сума дефіциту за попередні бюджетні періоди перевищує накопичену суму його профіциту.

Рахунок 55 "Фінансовий результат" має такі субрахунки:
5511 "Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду" (5521 "Фінансовий результат виконання бюджету (кошторису) звітного періоду");
5512 "Накопичені фінансові результати виконання кошторису" (5522 "Накопичені фінансові результати виконання бюджету (кошторису)");
5531 "Результат виконання державного бюджету звітного періоду" (5541 "Результат виконання місцевих бюджетів звітного періоду");
5532 "Накопичені фінансові результати виконання державного бюджету" (5542 "Накопичені фінансові результати виконання місцевих бюджетів").

На субрахунках 5511 "Фінансові результати виконання кошторису звітного періоду" (5521 "Фінансовий результат виконання бюджету (кошторису) звітного періоду") ведеться облік фінансових результатів виконання кошторису (бюджету) за звітний період розпорядниками бюджетних коштів (державними цільовими фондами).

На субрахунках 5512 "Накопичені фінансові результати виконання кошторису" (5522 "Накопичені фінансові результати виконання бюджету (кошторису)") ведеться облік фінансових результатів виконання кошторису (бюджету) за попередні звітні періоди розпорядниками бюджетних коштів (державними цільовими фондами).


Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/poryadok-zastosuvannya-planu-rahunkiv-buhgalterskogo-obliku-v/
Цей рахунок ні як не призначений для того про що ви написали!!

Gaevuha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 07 січня 2016, 18:42
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Gaevuha »

EVGENIY писав:
Gaevuha писав:
EVGENIY писав:Gaevuha, відповідь на ваше питання криється у пункті 1.28 типової кореспонденції
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/ ... brahubkiv/
Євгеній виходить що на рахунку 5511 будуть відображатися запаси+нарахована амортизація поточного періода, а на рах 5512 буде відображатись сума списання ОЗ та ІНМА? А в кінці року як рахунки 70 та 80 закривать на 5511 чи 5512. і в Балансі як ставити фінансоіий результат? суму рахунків 5511 і 5512?

Ще поясніть потрібно обов'язково вести два рахунки 5511 та5512 чи можна тільки один 5511? Якщо обов'язково  два то, що на якому обліковувать?
:60:
Цей рахунок ні як не призначений для того про що ви написали!!
Ну чому? Якщо додати залишки по 18, 15,23 рах та нараховану амортизацию то ця сума буде дорівнювати сумі на рахунку 5511 за кредитом. А за дебітом да, будуть закриватись витрати.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”