Оприбуткування основних засобів
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 31 березня 2015, 12:06
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Добрий день!
Підскажіть будь ласка, якими документами, та на який рахунок (106?) правильно оприбуткувати на баланс стенд, як що є тільки акт здачі-прийняття робіт та рахунок, всі документи по КЕКВ 2240 "Послуги по оформленю та монтажу стенду" вартість 20 000 тис.грн.
Підскажіть будь ласка, якими документами, та на який рахунок (106?) правильно оприбуткувати на баланс стенд, як що є тільки акт здачі-прийняття робіт та рахунок, всі документи по КЕКВ 2240 "Послуги по оформленю та монтажу стенду" вартість 20 000 тис.грн.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!Olya5787 писав:Добрий день!
Підскажіть будь ласка, якими документами, та на який рахунок (106?) правильно оприбуткувати на баланс стенд, як що є тільки акт здачі-прийняття робіт та рахунок, всі документи по КЕКВ 2240 "Послуги по оформленю та монтажу стенду" вартість 20 000 тис.грн.
Свого часу Держказначейство надавало роз’яснення щодо оприбуткування виготовлених інформаційних стендів (лист від 28.05.2010 р. № 15-04/1243-9248). У цьому листі чітко указано, що облік стендів слід вести на субрахунку 106 "Інструменти, прилади та інвентар" (звісно, якщо їх вартість без ПДВ перевищує 6000 грн.).
Оприбуткування стендів оформляється Актом введення в експлуатацію.
Витрати на придбання (виготовлення, створення) основних засобів (у тому числі стендів) слід проводити за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування".
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Да, тут, по большому счету - нецелевое использование можно впаять, если его приходовать
А что написано в акте?
А что написано в акте?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 31 березня 2015, 12:06
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
в акте написано что "послуги по оформленню та монтажу стенду" проведені. Дело в том что когда его делали, не было известно для кого, а потом оставили у нас, вот теперь и вопрос, если не оприходовать, то лишки, а чем руководствоваться чтоб поставить себе на баланс?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Немає жодного значення, виділена в акті вартість стенда чи ні. В будь-якому випадку результатом виконання таких робіт стало виготовлення матеріальної речі (об’єкта основних засобів) - стенда, а не надання послуги.
До того ж відповідно до п. 6 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених п. 5 розд. ІІ. У свою чергу, п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121 передбачено, що первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Отже, до вартості виготовленого на замовлення стенда будуть входити всі витрати, пов'язані з доведенням його до стану, придатного до використання.
До того ж відповідно до п. 6 розд. ІІ НП(С)БО 121 "Основні засоби" собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених п. 5 розд. ІІ. У свою чергу, п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121 передбачено, що первісна вартість об'єкта основних засобів у разі придбання за плату складається з таких витрат:
суми, що сплачують постачальникам активів та підрядникам за виконання будівельно-монтажних робіт (без непрямих податків);
реєстраційні збори, державне мито та аналогічні платежі, що здійснюються у зв'язку з придбанням (отриманням) прав на об'єкт основних засобів;
суми ввізного мита;
суми непрямих податків у зв'язку з придбанням (створенням) основних засобів (якщо вони не відшкодовуються суб'єктові державного сектору);
витрати зі страхування ризиків доставки основних засобів;
витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів;
інші витрати, безпосередньо пов'язані з доведенням основних засобів до стану, у якому вони придатні для використання із запланованою метою.
Отже, до вартості виготовленого на замовлення стенда будуть входити всі витрати, пов'язані з доведенням його до стану, придатного до використання.
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Крот Юлія, это понятно, но она заплатила с КЕКВ 2240 на изготовление объекта основных средств.
Вопрос в том, что теперь делать
Вопрос в том, что теперь делать
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10300
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Переносити касові видатки на КЕКВ 3110Радистка_Кэт писав:Крот Юлія, это понятно, но она заплатила с КЕКВ 2240 на изготовление объекта основных средств.
Вопрос в том, что теперь делать
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10300
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
А по іншому ні як! Або ж попросити повернути кошти, відновити касу і все провести по 3110!Радистка_Кэт писав:EVGENIY, не всегда дают так сделать, на практике(
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
EVGENIY, я подозреваю, что у них нет 3110. Он сейчас мало у кого есть...
Можно ж поиграться с документами. Например, провести это ремонтом существующего стенда. Правда, тогда новый стенд будет на излишках
Можно ж поиграться с документами. Например, провести это ремонтом существующего стенда. Правда, тогда новый стенд будет на излишках
-
- Квартирант
- Повідомлень: 62
- З нами з: 28 березня 2013, 08:22
- Регіон: Донецкая область
- Звідки: Донецкая область
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 1 раз
План рахунків пункт 1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!
Помогите разобраться с Кт 364. Как и когда закроется 364 при безплатном получении ОС? В каком додатке казначейского отчёта отобразить Кт 364 и где в балансе?
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!
Помогите разобраться с Кт 364. Как и когда закроется 364 при безплатном получении ОС? В каком додатке казначейского отчёта отобразить Кт 364 и где в балансе?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10300
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Він закриється коли проведете довідку про надходження в натуральній формі і отримаєте виписку в цей день закривається 364 рахунок!grek писав:План рахунків пункт 1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!
Помогите разобраться с Кт 364. Как и когда закроется 364 при безплатном получении ОС? В каком додатке казначейского отчёта отобразить Кт 364 и где в балансе?
Дт 324 кр 712
Дт 364 Кр 324
3.6
Отримання спонсорських, благодійних внесків та іншої гуманітарної допомоги (у т. ч. надходження у натуральній формі)
301, 302, 314, 318, 324
712
3.7
Витрачання спонсорських та благодійних внесків
364, 675
314, 318, 324
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Интересует вопрос целевого использования и правильности отражения в бух.учете.
Купили кондиционер в июле за 5850 грн.по КЕКВ 2210. Оприходует на 142 сч. (в последующем на 113, т.к. меньше 6000 грн.)
В августе планируем установку по КЕКВ 2240, стоимость установки 1500 грн. Составим акт установки.
Стоимость установки должна добавляться к стоимости кондиционера? Тогда 5850+1500=7350 оприходовать уже на 104?
Правильно ли за КЕКВ проводили закупку? Может нужно было по 3110 ?
Купили кондиционер в июле за 5850 грн.по КЕКВ 2210. Оприходует на 142 сч. (в последующем на 113, т.к. меньше 6000 грн.)
В августе планируем установку по КЕКВ 2240, стоимость установки 1500 грн. Составим акт установки.
Стоимость установки должна добавляться к стоимости кондиционера? Тогда 5850+1500=7350 оприходовать уже на 104?
Правильно ли за КЕКВ проводили закупку? Может нужно было по 3110 ?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ответ на Ваш вопрос читайте в консультации "Лето... Жара... Кондиционеры снова в моде" (см. "Бюджетная бухгалтерия", 2016, № 28). Там все подробно описано.hamster писав:Интересует вопрос целевого использования и правильности отражения в бух.учете.
Купили кондиционер в июле за 5850 грн.по КЕКВ 2210. Оприходует на 142 сч. (в последующем на 113, т.к. меньше 6000 грн.)
В августе планируем установку по КЕКВ 2240, стоимость установки 1500 грн. Составим акт установки.
Стоимость установки должна добавляться к стоимости кондиционера? Тогда 5850+1500=7350 оприходовать уже на 104?
Правильно ли за КЕКВ проводили закупку? Может нужно было по 3110 ?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Если мы его не выписывали, на форуме где-то можно почитать в открытом доступе?Крот Юлія писав:Ответ на Ваш вопрос читайте в консультации "Лето... Жара... Кондиционеры снова в моде" (см. "Бюджетная бухгалтерия", 2016, № 28). Там все подробно описано.hamster писав:Интересует вопрос целевого использования и правильности отражения в бух.учете.
Купили кондиционер в июле за 5850 грн.по КЕКВ 2210. Оприходует на 142 сч. (в последующем на 113, т.к. меньше 6000 грн.)
В августе планируем установку по КЕКВ 2240, стоимость установки 1500 грн. Составим акт установки.
Стоимость установки должна добавляться к стоимости кондиционера? Тогда 5850+1500=7350 оприходовать уже на 104?
Правильно ли за КЕКВ проводили закупку? Может нужно было по 3110 ?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Да, все верноhamster писав:Попросила, прочли статью по телефону :))
У нас два отдельніх договора, значит я оприходую по 113 а сумма будет общая 7350 ! Разобрались.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
А вот еще, в НАКАЗЕ 12.03.2012 № 333
3.1.1. Код 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”
8) придбання кондиціонерів;
Как тогда?
3.1.1. Код 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”
8) придбання кондиціонерів;
Как тогда?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
КЕКВ 3110 застосовується для здійснення видатків на придбання основних засобів. Тобто в указаному Вами пункті мова йде про кондиціонери, які належать до основних засобів (вартістю понад 6000 грн.).hamster писав:А вот еще, в НАКАЗЕ 12.03.2012 № 333
3.1.1. Код 3110 „Придбання обладнання і предметів довгострокового користування”
8) придбання кондиціонерів;
Как тогда?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
- Регіон: Львовская область
Добрий день! Підкажіть будь ласка як оприбуткувати лінолеум в бюджетній установі? Які проводки ставити?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня!TaniaVashchuk писав:Добрий день! Підкажіть будь ласка як оприбуткувати лінолеум в бюджетній установі? Які проводки ставити?
Лінолеум належить до будівельних матеріалів. Щоб його правильно оприбуткувати, потрібно знати для якого виду ремонту (капітального чи поточного) було придбано цей лінолеум. Якщо заплановано здійснення поточного ремонту будівлі, тоді його слід оприбутковувати на 234 субрахунок, якщо лінолеум купили для проведення капремонту - оприбутковуємо на субрахунок 204.
Після використання цього матеріалу для виконання ремонтних робіт, його вартість списуємо на фактичні видатки.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
Підскажіть будь ласка як оприбуткувати основні засоби якщо є вартість ПДВ
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10300
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Корінна Олена писав:Підскажіть будь ласка як оприбуткувати основні засоби якщо є вартість ПДВ