Оприбуткування основних засобів
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 04 лютого 2015, 20:50
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Кривой Рог
Добрый вечер! Скажите, ошибочно в 2013 году на 106 счет как основное средство оприходовали 50 лопат и 50 грабель, каждую еденицу. Могу ли я перебросить их на 113 и ткоректировать износ? Если да, то как это оформить документально? Достаточно ли бухгалтерской справки?
- Радистка_Кэт
- Коронована особа
- Повідомлень: 2220
- З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
- Регіон: Киев
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 46 разів
- Подякували: 21 раз
Да, достаточно, я еще протоколом заседания инвентаризационной комиссии бы оформила.
Потом в годовом отчете в форме № 5 нужно будет написать пояснение
Потом в годовом отчете в форме № 5 нужно будет написать пояснение
Проверяющие заставляют поставить на баланс бюст Г. Сковороды, который стоит в парке со времен царя гороха. Подскажите, на какой счет его оприходовать и как и во сколько оценить?
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 13
- З нами з: 04 лютого 2015, 20:50
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Кривой Рог
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
RADANEG,
А что смущает? Просто вместо 675 счёта используете 364!RADANEG писав:Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка, як правильно відобразити в обліку оприбуткування компьтерної техніки, що придбана по попередній оплаті.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
RADANEG писав:Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка, як правильно відобразити в обліку оприбуткування компьтерної техніки, що придбана по попередній оплаті.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 67
- З нами з: 17 листопада 2014, 13:18
- Регіон: Днепропетровская Область
- Звідки: Днепропетровск
Скажите пожалуйста, что бы видно за счет какого фонда приобреталось ОС и в учетной политике прописано "Для деталізації обліку матеріальних цінностей, грошових документів, розрахунків використати субрахунки другого рівня залежновід джерел надходжень, умов використання, а саме:- для надходжень ірозрахунків:за загальним фондом, доповнившицифрою 1;за спеціальним фондом, доповнившицифрою 2."
То правильно ли я понимаю что если мы приобретем например, стенд за счет средст спецфонда, то мне его надо оприходывать на счет 113/2??
Спасибо!
То правильно ли я понимаю что если мы приобретем например, стенд за счет средст спецфонда, то мне его надо оприходывать на счет 113/2??
Спасибо!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Dasha3152, поиддее да (ещё обозначают как 113.2) и все МО и оборотки делать отдельные от загального фонда!
- klimksenia
- Квартирант
- Повідомлень: 83
- З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
- Дякував (ла): 2 рази
Підкажіть. Які проводки мають бути при оприбуткуванні літератури для бібліотечного
фонду (КЕКВ 3110) на субрахунок 112 та оприбуткування товарів на
субрахунок 113?
фонду (КЕКВ 3110) на субрахунок 112 та оприбуткування товарів на
субрахунок 113?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
RADANEG,
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 4
Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами
Форма N 408 (бюджет)
У накопичувальній відомості ведеться облік розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є дебіторами бюджетної установи. Відомість складається за субрахунком 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" окремо за кожним дебітором та в розрізі кодів економічної класифікації видатків. Записи в ній здійснюються позиційним методом - за кожною операцією, що підтверджена документом (платіжним дорученням, рахунком-фактурою тощо).
Операції за розрахунками з дебіторами, що здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду ведуться в окремому меморіальному ордері за даною формою.
Попередня оплата рахунків постачальників за матеріальні цінності та послуги, які будуть поставлені або надані бюджетній установі в майбутньому; або відвантаження установою матеріальних цінностей та надання послуг, оплата яких очікується в майбутньому, супроводжуються записами в дебет субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за кредитом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 8 - 14 у рядку відповідного дебітора.
Одержання матеріальних цінностей та послуг, оплачених бюджетною установою раніше, або надходження грошових коштів за матеріальні цінності та послуги, відвантажені чи надані бюджетною установою в минулому, супроводжуються записами в кредит субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за дебетом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 16 - 22 у рядку відповідного дебітора. Другі записи у випадках одержання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів відображаються за графами 24 - 26.
"Залишок на кінець місяця за субрахунком 364" розраховується загальний та окремо за кожним дебітором у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 4
Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами
Форма N 408 (бюджет)
У накопичувальній відомості ведеться облік розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є дебіторами бюджетної установи. Відомість складається за субрахунком 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" окремо за кожним дебітором та в розрізі кодів економічної класифікації видатків. Записи в ній здійснюються позиційним методом - за кожною операцією, що підтверджена документом (платіжним дорученням, рахунком-фактурою тощо).
Операції за розрахунками з дебіторами, що здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду ведуться в окремому меморіальному ордері за даною формою.
Попередня оплата рахунків постачальників за матеріальні цінності та послуги, які будуть поставлені або надані бюджетній установі в майбутньому; або відвантаження установою матеріальних цінностей та надання послуг, оплата яких очікується в майбутньому, супроводжуються записами в дебет субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за кредитом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 8 - 14 у рядку відповідного дебітора.
Одержання матеріальних цінностей та послуг, оплачених бюджетною установою раніше, або надходження грошових коштів за матеріальні цінності та послуги, відвантажені чи надані бюджетною установою в минулому, супроводжуються записами в кредит субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за дебетом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 16 - 22 у рядку відповідного дебітора. Другі записи у випадках одержання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів відображаються за графами 24 - 26.
"Залишок на кінець місяця за субрахунком 364" розраховується загальний та окремо за кожним дебітором у розрізі кодів економічної класифікації видатків.
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Підкажіть! Нам було безоплатно передано вищестоячою установою підручники згідно накладної. Як зараз правильно відобразити проводку? Колись було:
Дт 112 Кт 401 вся сума згідно накладної
Дт 401 Кт 112 списано копійки
Дт 401 Кт 132 нараховано 50% зносу
Дт 112 Кт 401 вся сума згідно накладної
Дт 401 Кт 112 списано копійки
Дт 401 Кт 132 нараховано 50% зносу
- вишня
- Квартирант
- Повідомлень: 63
- З нами з: 09 серпня 2013, 12:26
- Регіон: Харьковская Область
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 15 разів
- Подякували: 1 раз
Masik, це ж чого так написані проводки!!! Я щось пропустила? Хотіла дати відповідь... Та може це проводки нові., а я отстала від життя... Чого кредит перший в кореспонденції рахунків?
-
- Новачок
- Повідомлень: 5
- З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
- Регіон: Львовская Область
- Звідки: Львов
Masik, це ж чого так написані проводки!!! Я щось пропустила? Хотіла дати
відповідь... Та може це проводки нові., а я отстала від життя... Чого
кредит перший в кореспонденції рахунків?
Вибачте, задумалась і переплутала Дт з Кт місцями...вже виправила...
відповідь... Та може це проводки нові., а я отстала від життя... Чого
кредит перший в кореспонденції рахунків?
Вибачте, задумалась і переплутала Дт з Кт місцями...вже виправила...
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 11
- З нами з: 31 березня 2015, 12:06
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
Подскажите пожалуйста! Купили дорогую компъютерную технику по предоплате. Какие будут проводки и как правильно отобразить в учете (теперь с НДС)?
Раньше было так:
Д-т 104 К-т 364 - сумма без НДС
Д-т 813 К-т 364 - НДС
Д-т 813 К-т 401 - сумма без НДС
Раньше было так:
Д-т 104 К-т 364 - сумма без НДС
Д-т 813 К-т 364 - НДС
Д-т 813 К-т 401 - сумма без НДС
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 48
- З нами з: 12 листопада 2014, 16:35
ОС
1. Д 141 К 675 - сумма приобретиения
2. Д 801 К 402 -вторая запись
3. Д 141 К 675-сумма НДС, доставки, страховки (прочие расходы, связанные с доставкой)
4. Д 104 К 141-ввод в эксплуатацию
5. Д 402 К 401-увеличиваем Фонд в НА
6. Д 402 К 143 - суммы копеек списываем
МНА
Д 142 К 675 - сумма приобретения
Д 801 К 402 - вторая запись
Д 142 К 675-НДС, транспортные расходы и прочие
Д 801 К 402 - вторая запись (НДС...)
Д 113 К 142-ввод в экплуатацию
Д 402 К 401 - увеличиваем фонд в НА
Д 402 К 142-списываем сумму копеек
1. Д 141 К 675 - сумма приобретиения
2. Д 801 К 402 -вторая запись
3. Д 141 К 675-сумма НДС, доставки, страховки (прочие расходы, связанные с доставкой)
4. Д 104 К 141-ввод в эксплуатацию
5. Д 402 К 401-увеличиваем Фонд в НА
6. Д 402 К 143 - суммы копеек списываем
МНА
Д 142 К 675 - сумма приобретения
Д 801 К 402 - вторая запись
Д 142 К 675-НДС, транспортные расходы и прочие
Д 801 К 402 - вторая запись (НДС...)
Д 113 К 142-ввод в экплуатацию
Д 402 К 401 - увеличиваем фонд в НА
Д 402 К 142-списываем сумму копеек
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 16
- З нами з: 29 березня 2014, 18:12
- Регіон: Николаевская Область
- Звідки: Первомайск
Добрий день! Підкажіть, купили МФО(принтер) дорого іде як ОЗ. Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію? дуже маленька організація. І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
- Goldfish
- Мешканець
- Повідомлень: 134
- З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харьков
Думаю, да. Без такого акта это не основное, а только инвестиции.Центр-дети писав:Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію?
Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
Підкажіть будь-ласка, як правильно оприбутковувати ОЗ та матеріализ ПДВ чи без ПДВ. Ми бюджетна організація -платники ПДВ. За основною діяльністю(навчання) звільнені від сплати ПДВ згідно ст.197. Всі ОЗ, що придбані для навчального процесу із ПДВ ми оприбутковували із ПДВ, а суму ПДВ при цьому відображали в графі 10,2 декларації з ПДВ.
Тепер, читаючи роз"яснення про заповнення декларації з ПДВ починаючи з 01 липня 2015р. всю суму податкового кредиту потрібно відображати в "загальному" податковому кредиті а потім виписувати "Умовну" податкову накладну. Тепер получається, якщо податковий кредит іде на загальних підставах , то чи буде коректно оприбутковувати основні засоби із ПДВ.?
А можливо ми і раніше не правильно робили, коли оприбутковували з ПДВ?Адже податковий кредит все ж відображали в податковій декларації, хоч і не користувались ним.
З нетерпінням чекаю відповіді.
Тепер, читаючи роз"яснення про заповнення декларації з ПДВ починаючи з 01 липня 2015р. всю суму податкового кредиту потрібно відображати в "загальному" податковому кредиті а потім виписувати "Умовну" податкову накладну. Тепер получається, якщо податковий кредит іде на загальних підставах , то чи буде коректно оприбутковувати основні засоби із ПДВ.?
А можливо ми і раніше не правильно робили, коли оприбутковували з ПДВ?Адже податковий кредит все ж відображали в податковій декларації, хоч і не користувались ним.
З нетерпінням чекаю відповіді.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
При оприбуткуванні основних засобів, виявлених як лишки під час інвентаризації, слід формувати такі проводки:Елена4776 писав:Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?
Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
Оприбутковано лишки основних засобів (у Вашому випадку - котел), виявлені під час інвентаризації Дт 323 Кт 711;
Дт 364 Кт 323;
Дт 104 Кт 364.
Одночасно проведено запис Дт 811 Кт 401.
Зверніть увагу: у разі встановлення лишків за результатами інвентаризації обов’язково необхідно подати до органу Держказначейської служби Довідку про надходження в натуральній формі.
Що стосується оцінки, то в Положенні про інвентаризацію активів та зобов'язань чітко указано, що оцінювати такі основні засоби слід за справедливою вартістю (п. 15 Положення). Нагадаємо, що справедлива вартість - це сума, за якою можна продати актив або оплатити зобов'язання за звичайних умов на певну дату.
Таким чином, при оцінці котла інвентаризаційна комісія установи має виходити з припущення, скільки може коштувати аналогічний котел (з урахуванням його ступеня зносу і фактичного стану).
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 37
- З нами з: 05 березня 2015, 09:15
- Регіон: Черкасская Область
- Звідки: Золотоноша
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 2 рази
Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Тут однозначно нужен 711, и даже не спорте, ведь такую проводку нам приводят в кореспонденции счетов! И раз уж в корреспонденции есть пункт 1.19Елена4776 писав:Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень".
Можна провести через 712 і 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
Оприбуткування лишків необоротних активів, виявлених під час інвентаризації
Дт 103 - 122,
Дт 811
Кр 711,
Кр 401
то я бы так и проводил!
Плюс чтоб учёт сходился с казначейством, подаём довидку про надходження и проводим её обычным проводками:
Дт 323 Кр 364 - отображаем в учёте надходження согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе
Дт 364 Кр 323 - отображаем кассовіе расходы согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе
П.С. Я категорически против проводки Дт 323 Кр 711, её не может быть в плате за услуги которые отражаются в форме 4.1 отчётности!!!
Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10318
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1369 разів
- Контактна інформація:
Так необхідно робити довідку про надходження та зміни до кошторису по спефонду! Якщо це не вмежах головного розпорядника!бухгалтер писав:Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?
-
- Місцевий
- Повідомлень: 727
- З нами з: 21 січня 2014, 14:27
- Регіон: Одесская Область
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 87 разів
- Подякували: 9 разів
EVGENIY,подскажите, а можно по спецфонду (плата за послуги )проводить натур довидку тоже , мы сдает в казну только по благод подарункам и никогда не сдавали по оприхованию от списания например ОС материалов, а надо было