Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg писав:EVGENIY,подскажите, а можно по спецфонду (плата за послуги )проводить натур довидку тоже , мы сдает в казну только по благод подарункам и никогда не сдавали по оприхованию от списания например ОС материалов, а надо было
Если благотворительная помощь в натуральной форме то это инши джерела, ну а если оприходовали металолом от списания или запчасти то это плата за послуги (Від реалізації в установленому поряду майна (крім нерухомого майна))!

12.7. У разі проведення операцій розпорядниками бюджетних коштів в натуральній формі відповідно до законодавства зазначені операції проводяться в межах планових показників та відображаються в бухгалтерському обліку виконання місцевих бюджетів. Розпорядники бюджетних коштів не пізніше останнього робочого дня місяця складають та подають до органів Казначейства довідку про надходження у натуральній формі (додаток 22 до цього Порядку).

12. Здійснення операцій за рахунок власних надходжень бюджетних установ
(Наказ|Порядок, Мінфін, від 23.08.2012, № 938 "Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів")

П.С. Проводка кстати тоже есть в кореспонденции и там 711 счёт (плата за услуги)
2.19
Оприбуткування сум вартості матеріалів, отриманих від ліквідації та розбирання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів, які залишені для ремонту та інших потреб установи
231, 234, 235, 238, 239
711

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Елена4776 писав:Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
Так, давайте про все по порядку.
1. Незважаючи навіть на категоричність Вашого головного бухгалтера порядок відображення на рахунках бухгалтерського обліку згаданих господарських операцій передбачений п. 1.19 Типової кореспонденції субрахунків. Тож слід чітко дотримуватися норм чинного законодавства.

2. Оприбуткувати лишки основних засобів, виявлених під час інвентаризації, Ви маєте оцінювати за справедливою вартістю - вартістю, за якою Ви б могли такі об’єкти продати (з урахуванням ступеня зношеності), якби продавали їх сьогодні. Але одночасно з оприбуткуванням таких основних засобів "штучно" нараховувати на них амортизацію вважаю недоцільним. Я б радила оприбуткувати котел за вартістю 2600 грн. на субрахунок 104, встановити очікуваний строк його експлуатації (нехай навіть 1 рік) і вже потім проводити нарахування амортизації (поступово, а не відразу всією сумою). Адже котел, навіть з урахуванням його солідного віку, і досі функціонує.

3. Для оформлення оприбуткування основного засобу, виявленого як лишки під час інвентаризації, достатньо скласти Акт введення в експлуатацію основних засобів.

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

спасибо ,EVGENIY значит Дт 239 Кт 711 и сдаем в казну натур довидку и змини до ричн кошторису

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

buhg писав:спасибо ,EVGENIY значит Дт 239 Кт 711 и сдаем в казну натур довидку и змини до ричн кошторису
Хоча я і не EVGENIY, але із 100%-ою впевненістю можу сказати, що подібні операції відображаються на рахунках бухгалтерського обліку не так. Передусім зверніть увагу на те, що оприбутковувати вторинну сировину (метало-брухт, макулатуру), отриману в результаті ліквідації основних засобів, слід на субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу".
Також раджу ознайомитися з тим, що ми писали раніше з приводу аналогічних питань на нашому форумі: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 261#p40460
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... =261#p6667

А подавати Довідку про надходження в натуральній формі до органу Держказаначейської служби потрібно, якщо ці матеріали (деталі, вузли, запасні частини тощо) ми плануємо використовувати у подальшому для ремонту техніки, обладнання і т.д., тобто якщо такі матеріали залишаються в установі. А от вносити зміни до кошторису за спецфондом необхідно в будь-якому разі (і у випадку подальшої реалізації матеріалів, і у разі їх використання в установі).
Востаннє редагувалось 25 вересня 2015, 09:59 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 1 раз.

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

спасибо большое, просто я никогда по спецфонду плата за послуги не сдавала натур довидку, только за подарен тмц по иншим власн надходжен ,значит давать на доход 25010300 и включ в форму 4,1Від додаткової (господарської) діяльності

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg писав:спасибо ,EVGENIY значит Дт 239 Кт 711 и сдаем в казну натур довидку и змини до ричн кошторису
Я не говорил что нужно использовать эту проводку при оприходовании металлолома, это только по запчастям после списания ОС которые остаются в установе (не для реализации), хотя проводка мне эта тоже не нравится, но она есть в типовой корреспонденции!

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

спасибо, я сильно сомневалась в довидке по послугам по коду25010300, тк не подавала ни разу

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

buhg писав:спасибо, я сильно сомневалась в довидке по послугам по коду25010300, тк не подавала ни разу
Вы кстати конкретно нигде не написали, что ж вы хотите провести по довидке был общий вопрос про власні надходження :)
Вы не зря сомневались в этом коде 25010300 так как это плата за аренду :)
Думаю код 25010200 (Надходження бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності ) использовать тоже нельзя, не каждой бюджетной установе разрешена хоздеятельность в её учредительных документах! Лучше использовать 25010400 Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)

Но опять мы говорим не понятно о чём :)

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

я приходую дрова от списания мебели с кодом я ошиблась( у меня есть аренда и я по памяти написала), хотела указать вид додатков госп ,но вы говорите , что и этот нельзя, то воспользуюсь советом и сделаю 25010400, у меня раньше по ф4,1 всегда рвало м/ду доходами нарахов и поступивш, а если делать натур довидку, то все станет на место, хотя у нас в казне никто не сдает по этим доходам натур довидку

IVANNA2
Новачок
Новачок
Повідомлень: 2
З нами з: 13 серпня 2015, 14:12
Регіон: Черновицкая область

Повідомлення IVANNA2 »

Доброго дня!!!!Така ситуація:
1)на баланс сільської ради житель села передає бетонні стічні канали, збудовані за власні кошти жителя села, вартістю 11598 грн., оформили актимо прийому-передачі. Допоможіть з проведеннями?
2)у жовтні 2014 року для дитячого садочка була придбана картофелечистка вартістю 14652,00 грн, у звязку з частими поломками,постачальник погодився її (картофелечистку) обміняти на морозильну шафу по такій же вартості.
Як документально ці операції оформити і відобразити у обліку? Дуже терміново!!!!Будь-ласочка допоможіть :30: :30: :30: :30: :30:

КСД
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 вересня 2015, 10:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення КСД »

Доброго дня, допоможіть будь ласка. ми бюджетна установа інша бюджетна установа безкоштовно передає нам на баланс програмно-апаратний комплекс та систему відеоспостереження, та відеозапису.(о.з),згідно акту приймання-передачі та накладної із зносом 10% допоможіть з проводками

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

КСД писав:Доброго дня, допоможіть будь ласка. ми бюджетна установа інша бюджетна установа безкоштовно передає нам на баланс програмно-апаратний комплекс та систему відеоспостереження, та відеозапису.(о.з),згідно акту приймання-передачі та накладної із зносом 10% допоможіть з проводками
План рахунків пункт 1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!

КСД
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 вересня 2015, 10:09
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 2 рази

Повідомлення КСД »

Дякую

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

добрий день! чи потрібно присвоювати нові інвентарні номери для оз,що перейшли до нас на баланс від сільских рад (велика ймовірність, що на початку наступного року ми їх будемо повертати)! Дякую

Ір4ик
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 17 лютого 2014, 18:18
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Подякували: 2 рази

Повідомлення Ір4ик »

Добрий день! Юридична установа безоплатно передала нам компютерний набір, вартістю 2600,00 грн. Підскажіть, яка має бути проводка. Дякую)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ір4ик писав:Добрий день! Юридична установа безоплатно передала нам компютерний набір, вартістю 2600,00 грн. Підскажіть, яка має бути проводка. Дякую)
на пару сообщений выше моё сообщение
EVGENIY » 15 жовтня 2015, 13:46

rada5328
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 19
З нами з: 25 лютого 2013, 16:01
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Подякували: 1 раз

Повідомлення rada5328 »

Добрий день, допоможіть будь-ласка, така ситуація: в 2014 році одна бюджетна установа передала на відповідальне зберігання з правом користування ( по договору і акту)другій бюдж. установі програмно-апаратний комплекс системи відеоспостереження, помилково бухгалтер оприходувала на субрах. 104, підскажіть будь-ласка як виправити помилку поставити обладнання на позабалансовий рахунок.

Mariannaa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 28
З нами з: 25 травня 2015, 13:11
Регіон: Черновицкая область
Дякував (ла): 4 рази

Повідомлення Mariannaa »

Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, поставити на облік систему опалення.
В установі здійснено капітальний ремонт системи опалення підрядною організацією (було пічне опалення, поставили котел і батареї). Всі видатки здійснювалися по КЕКВ 3132. Підрядчик дав Довідку КБ3, Акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та відомість ресурсів, де розписані всі використані матеріали, починаючи від котла, закінчуючи кранами і цвяхами. Як поставити все це на облік?
Наприклад котел і батареї (вони по вартості за одну 170 грн, але в сумі 35000, так само крани 1 шт. - 90 грн., а всього використано на 3500 грн.), тоді це основні засоби?
Проводки
141 675 сплачена сума
802 402 фактичні вид.
104 141 введено в експлуатацію
402 401 зміни в капіталі?
А все, що менше 2500 грн. як його оприбуткувати і чи треба ставити на рахунок, якщо воно пройшло по КЕКВ 3132?
Підкажіть, будь ласка, бо я недавно працюю, це роблю вперше, багато ще не знаю.
Облік ОЗ і ІНМА ведеться в грн. з копійками? (згідно наказу МФУ №664 від 23.07.2015)
І чи повинен підрядчик дати всі накладні на товар, і сума цих накладних має співпадати з сумою відомості ресурсів?
Де це можна почитати?
Гарно дякую.

Аватар користувача
bysinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 13:23
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bysinka »

Розтолкуйте будь -ласка початківцю! При оприбуткуванні ОС по спец. коштам буде проводка: 
141 364 
одночасно 813 402 (401)
Питання, в яких віпадках 401, а в яких 402?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

bysinka писав:Розтолкуйте будь -ласка початківцю! При оприбуткуванні ОС по спец. коштам буде проводка: 
141 364 
одночасно 813 402 (401)
Питання, в яких віпадках 401, а в яких 402?
При оприбуткування ОЗ слід формувати такі проводки:
на суму придбання, створення (виготовлення власними силами) Дт 141-143 Кт 364, 675, 825;
водночас відображаємо фактичні видатки Дт 801, 802, 811-813 Кт 402.

Порядком застосування Плану рахунків передбачено, що субрахунок 402 "Фонд у незавершеному капітальному будівництві" використовується для обліку витрат з придбання, виготовлення власними силами необоротних активів та за виконаними будівельно-монтажними роботами з капітального будівництва (виготовлення, створення), добудови, поліпшення (дообладнання, модернізація) об'єктів необоротних активів, які на дату балансу не введені в експлуатацію.
Тобто до моменту введення в експлуатацію об’єкта ОЗ витрати на його придбання (створення) слід обліковувати на субрахунку 402.
При введенні в експлуатацію ОЗ відбувається зменшення фонду у незавершеному кап. будівництві і одночасне збільшення фонду в необоротних активах.
На рахунках бухобліку операцію з введення в експлуатацію ОЗ слід відображати так:
Дт 101-122 Кт 141 - 143;
одночасно Дт 402 Кт 401

Аватар користувача
bysinka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 23 червня 2015, 13:23
Регіон: Днепропетровская область

Повідомлення bysinka »

Дякую!

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня, необхідно оприбуткувати залізну шафу та штори виготовлені власними силами, оцінили меньше ніж 2500 грн., по якому КЕКВ потрібно це зробити , 2210 ? Чи як основні ?

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

В довідці по спецфонду планую 25010400, а от с КЕКВ більш схиляюсь до 2210, але головний бухгалтер каже на основні.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

mezz07 писав:В довідці по спецфонду планую 25010400, а от с КЕКВ більш схиляюсь до 2210,  але головний бухгалтер каже на основні.
Ну якщо оцініли меньше ніж 2500 грн, то КЕКВ 2210

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Дякую,  натрапила ще на інформацію, що  ми не можемо шафу оцінити дорожче ніж 700  грн, через обмеження прописані в граничних нормах витрат, це стосуєтся мабудь і нашого випадку?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10296
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

mezz07 писав:Дякую,  натрапила ще на інформацію, що  ми не можемо шафу оцінити дорожче ніж 700  грн, через обмеження прописані в граничних нормах витрат, це стосуєтся мабудь і нашого випадку?
Да лучше сделать не дороже 700 во избежании недоразумений :52:

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Дякую!

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

Доброго дня , чи потрібно робити довідку в казначейство про надходження в натуральній формі лишків нематеріальних активів? Якщо так , то як це показати в довідці змін кошторису?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Уточніть будь ласка, що це за лишки нематеріальних активів? Що саме у нас було неоприбутковано?
Форма довідки про зміни до кошторису наведена у додатку 11 до Інструкції про складання і виконання розпису Державного бюджету, затвердженої наказом   Міністерства фінансів України від 28 січня 2002 р. N 57

mezz07
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 125
З нами з: 09 жовтня 2014, 14:33
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення mezz07 »

В ході інвентаризації були виявлені патенти. Тепер треба Їх оприбуткувати через казначейство довідкою в натуральній формі, також зробити зміни до кошторису. Але виникає питання по якому коду надходжень до спеціального фонду. Тепер схиляюсь до 25020100 , але головний бухгалтер зі мною не згоден, вважає , що це 25010400.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”