Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!
Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.
Дякую! Ще таке питання. Будівлю передали Управління кап.будівництва. Фінансування через нашу установу не проводилось, яка кореспонденція має бути при оприбуткуванні -
Дт 1013 Кт 1311
Дт 1311 кт 5111 ?
Це внутрівідомча передача чи дарунок? Чи як воно оформлене? Може вони на вас і касові видатки передадуть? так іноді роблять!
Передача УКБ оформлена АВІЗО в якому відображено передача балансової вартості виконаних робіт по будівництву.Це не дарунок і не внутрівідомча передача.
Аві́зо (від італ. avviso) — у банківській, комерційній, бухгалтерській практиці — офіційне письмове повідомлення одного контрагента іншому про здійснення розрахункових операцій або про зміни у взаєморозрахунках чи відправці товарів; повідомлення про перерахунки грошей (зняття з рахунку тощо), залишки коштів на рахунку, про відкриття акредитива.
Залежно від характеру операцій авізо бувають дебетові і кредитові. В А. зазначаються його номер, дата, характер виконаної операції, сума, номер рахунку платника й організації, котра одержує кошти тощо. У банківській практиці найчастіше застосовується у взаємних розрахунках так зване МФО авізо. СМФО — міжфіліальний оборот. Таке авізо є розпорядженням однієї установи банку іншій здійснити банківські операції (перерахувати на рахунки клієнтів кошти), або списати з його рахунку відповідні суми. Для оптимізації операцій застосовуються зведені авізо, складені на підставі багатьох розрахункових документів. https://uk.wikipedia.org/wiki/Авізо
як це стосується вашої операцїї?
Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
Юля2606 писав:Добрий день. Я новачок на форумі і новачок у бухгалтерії. Підскажіть будь ласка, які я проводки маю зробити , щоб оприбуткувати ОЗ ТА МНМА, які передаються по акту передачі від сільської ради, яка є вищестоячим органом , дит. садку. Наперед дякую.
Доброго дня!
Вам потрібно зробити проводки, передбачені п. 1.12 Типової кореспонденції субрахунків бухгалтерського обліку для відображення операцій з активами, капіталом та зобов'язаннями розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами, затвердженої наказом Мінфіну від 29.12.2015 р. № 1219.
Взагалі, Типова кореспонденція має стати для Вас "настільною книгою" або таким собі "дороговказом" у питаннях порядку відображення господарських операцій на рахунках бухобліку. Саме вцьому нормативному документі є відповіді на більшість питань щодо кореспонденції субрахунків.
Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
Юля2606 писав:Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
Не зовсім так. Друга проводка щодо нарахування амортизації стосується випадків, коли Ви отримуєте так звані б/у об’єкти. І саме для того, щоб показати суму вже нарахованої (в установі, яка передає об’єкти) амортизації і потрібна ця проводка. Причому, щоб відобразити суму амортизації, нарахованої у попередні звітні періоди, потрібно зробити проводку : Дт 5512 (5511) Кт 1411 (1412). А щоб показати суму амортизації, нарахованої у звітному кварталі, складаємо проводку Дт 8014 (8114) Кт 1411 (1412). Більш докладно про це Ви можете прочитати у консультації "Безоплатна передача малоцінних активів: як показати в обліку" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 46)
Що стосується нарахування амортизації, то Ви можете це робити або щоквартально, або один раз на рік. Головне, періодичність нарахування амортизації чітко прописати у наказі про облікову політику Вашої установи.
І ще один момент стосовно норми амортизації. Майте на увазі: 10 % - це річна норма амортизації для об’єктів ОЗ зі строком експлуатації 10 років. Щоб обчислити суму амортизації за квартал (якщо Ви оберете щоквартальне нарахування), потрібно річну суму амортизації поділити на 4 (тобто первісну вартість об’єкта множимо на 0,1 і ділимо на 4).
Юля2606 писав:Якщо я правильно зрозуміла, то я маю зробити такі проводки
По ОЗ
Дт 1014 Кт 5111
1016 5111
Знос на ОЗ 10% поквартально Дт 8014 Кт 1411
ПО МНМА
Дт 1113 Кт 5111
Знос 50% 8014 1412 і ці всі проводки я відображаю у 17 МО чи в якомусь іншому?
Не зовсім так. Друга проводка щодо нарахування амортизації стосується випадків, коли Ви отримуєте так звані б/у об’єкти. І саме для того, щоб показати суму вже нарахованої (в установі, яка передає об’єкти) амортизації і потрібна ця проводка. Причому, щоб відобразити суму амортизації, нарахованої у попередні звітні періоди, потрібно зробити проводку : Дт 5512 (5511) Кт 1411 (1412). А щоб показати суму амортизації, нарахованої у звітному кварталі, складаємо проводку Дт 8014 (8114) Кт 1411 (1412). Більш докладно про це Ви можете прочитати у консультації "Безоплатна передача малоцінних активів: як показати в обліку" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 46)
Що стосується нарахування амортизації, то Ви можете це робити або щоквартально, або один раз на рік. Головне, періодичність нарахування амортизації чітко прописати у наказі про облікову політику Вашої установи.
І ще один момент стосовно норми амортизації. Майте на увазі: 10 % - це річна норма амортизації для об’єктів ОЗ зі строком експлуатації 10 років. Щоб обчислити суму амортизації за квартал (якщо Ви оберете щоквартальне нарахування), потрібно річну суму амортизації поділити на 4 (тобто первісну вартість об’єкта множимо на 0,1 і ділимо на 4).
Підскажіть ще будь ласка чи правильно я віднесла твердопаливний котел 60 тис грн, насос 6200 грн, припливна установка 34000 грн на рах 1014 1 підгр, гойдалка подвійна 9600грн рах. 1016 (3 гр)....дякую....і підскажіть де можна більш детально на прикладах почитати про розділення ОЗ по групах?
Доброго дня. Чи потрібно в обліку розмежовувати ОЗ придбані за рахунок загального фонду бюджету і спеціального. Наприклад: загальний фонд 10/1, а спеціальний 10/2?
Добрий день!! Допоможіть : мікрохвильовка була придбана ще 2017 р у сумі 2400,00 грн безПДВ,але не проплаченау 2017р,і не поставлена на облік у 2017 ...Підкажіть як првильно зробити проводкі виправити помилки у 2018 (відображення у меморіальних ордерах)
Кузя писав:Доброго дня. Чи потрібно в обліку розмежовувати ОЗ придбані за рахунок загального фонду бюджету і спеціального. Наприклад: загальний фонд 10/1, а спеціальний 10/2?
Це кожен визначає самостійно як йому зручніше і потрібніше.
maria.rozak писав:Добрий день!! Допоможіть : мікрохвильовка була придбана ще 2017 р у сумі 2400,00 грн безПДВ,але не проплаченау 2017р,і не поставлена на облік у 2017 ...Підкажіть як првильно зробити проводкі виправити помилки у 2018 (відображення у меморіальних ордерах)
Була придбана але не проплачена та ще й не поставлена на облік!!! Все якось взаємовиключне, придбана але не проплачена, так це не придбана!! Виходить що нічого не було
EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які правильно зробити проводки по оприбуткуванню в натуральній формі (подаровано) комп*ютера.
Вартість 8200грн.
Завчасно дякую.
YesipenkoTanya писав:EVGENIY, підкажіть, будь ласка, які правильно зробити проводки по оприбуткуванню в натуральній формі (подаровано) комп*ютера.
Вартість 8200грн.
Завчасно дякую.
Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
А чому не можуть? Об'єкт обліковується по рахунку інвестицій так само як і по рахунку, наприклад, основних засобів. В чому різниця?
Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Аналітичний облік незавершених капітальних інвестицій ведеться у розрізі витрат на зазначені роботи (витрати) окремо за кожним об'єктом.
Надежда Баринова писав:Добрий день.
Зовсім заплуталися.
Питання ось в чому.
1. У якому вигляді обліковуються капітальні інвестиції, а саме чи має місце облік за кожним об'єктом?
2. Як обліковувати придбаний об'єкт основних засобів на складі до моменту введення в експлуатацію? Адже логічно, що на складі не можуть обліковуватися капітальні інвестиції, а знаходиться по факту, наприклад, компь'ютер.
Про те, як найбільш раціонально та ефективно вести облік вартості таких активів до моменту їх фактичного введення в експлуатацію ми розповідали в матеріалі «Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому» (див. «Бюджетна бухгалтерія», 2015, № 16).
Раджу переглянути цей матеріал
Дякую за відповіді.
Тобто я зрозуміла так.
1. Оприбуткування об'єкта на склад:
Дт 1311 Кт 6211
Завели картку на об'єкт , присвоїли інвентарний номер, наприклад 101460001.
Чи інвентарний номеркапітальних інвестицій?
Надежда Баринова писав:Дякую за відповіді.
Тобто я зрозуміла так.
1. Оприбуткування об'єкта на склад:
Дт 1311 Кт 6211
Завели картку на об'єкт , присвоїли інвентарний номер, наприклад 101460001.
Чи інвентарний номеркапітальних інвестицій?
https://i.factor.ua
реєструйтеся і читайте безкоштовно весь 2015 рік давно відкритий у вільний доступ!
Ознайомилась зі статею "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" Бюджетна бухгалтерія №16, квітень 2015.
Ось, що зрозуміла.
1. Необхідно самостійно розробити та передбачити її застосування у обліковій політиці підприємства, картки обліку незавершених капітальних інвестицій.
2. Все що, на знаходиться на складі не об'єктами основних засобів, ІНМА та нематеріальних активів.
3. Під час інвентаризації, ці об'єкти будуть називатися, наприклад, незавершені капіальні інвестиції в комп'ютер.
Тільки, є одна проблема.
Автоматизована система бухгалтерського обліку, в якій ми зараз працюємо (Базис) і працювали раніше (1С) під час орибуткування об'єктів на склад зразу визначає об'єкт в відповідній групі, на відповідному рахунку та присвоює інвентраний номер.
Як все ж таки бути, з цими об'єктами, що ще не введенні в експлуатацію?
Може я не до кінця розумію.
ДОПОМОЖІТЬ. РОЗТОЛКУЙТЕ.
Всім дякую.
Надежда Баринова писав:Ознайомилась зі статею "Обліковуємо незавершені капітальні інвестиції по-новому" Бюджетна бухгалтерія №16, квітень 2015.
Ось, що зрозуміла.
1. Необхідно самостійно розробити та передбачити її застосування у обліковій політиці підприємства, картки обліку незавершених капітальних інвестицій.
2. Все що, на знаходиться на складі не об'єктами основних засобів, ІНМА та нематеріальних активів.
3. Під час інвентаризації, ці об'єкти будуть називатися, наприклад, незавершені капіальні інвестиції в комп'ютер.
Тільки, є одна проблема.
Автоматизована система бухгалтерського обліку, в якій ми зараз працюємо (Базис) і працювали раніше (1С) під час орибуткування об'єктів на склад зразу визначає об'єкт в відповідній групі, на відповідному рахунку та присвоює інвентраний номер.
Як все ж таки бути, з цими об'єктами, що ще не введенні в експлуатацію?
Може я не до кінця розумію.
ДОПОМОЖІТЬ. РОЗТОЛКУЙТЕ.
Всім дякую.
В принципі Ваша автоматизована система працює вірно: визначає групу та присвоює інвентарний номер. Залишиться лише оприбуткувати цей актив на рахунок інвестицій щоб після введення в експлуатацію перенести на рахунок де він буде обліковуватися. Чи Ваша система не дозволяє поставити об'єкт на рахунок інвестицій?
Доброго дня. Повертаюсь до хвилюючого мене питання : незавершені капітальні інвестиціїї.
Так, наша програма не дозволяє віднести об'єкт, якому присвоєно інв. № 101460001 до рахунку 1311. Як бути?