Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
glavn-buch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 лютого 2015, 20:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення glavn-buch »

Добрый вечер! Скажите, ошибочно в 2013 году на 106 счет как основное средство оприходовали 50 лопат и 50 грабель, каждую еденицу. Могу  ли я перебросить их на 113 и ткоректировать износ? Если да, то как это оформить документально? Достаточно ли бухгалтерской справки?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

Да, достаточно, я еще протоколом заседания инвентаризационной комиссии бы оформила. 

Потом в годовом отчете в форме № 5 нужно будет написать пояснение

ptizz
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 28 грудня 2012, 14:50

Повідомлення ptizz »

Проверяющие заставляют поставить на баланс бюст Г. Сковороды, который стоит в парке со времен царя гороха. Подскажите, на какой счет его оприходовать и как и во сколько оценить?

glavn-buch
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 13
З нами з: 04 лютого 2015, 20:50
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Кривой Рог

Повідомлення glavn-buch »

Спасибо, буду корректировать.

Ivanka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 60
З нами з: 25 травня 2012, 16:15
Регіон: Тернопольская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення Ivanka »

Підкажіть, чи можна добавити до вартості будівлі "систему опалення"(що складається з електроконвекторів), якщо прибано за КЕКВ 3110.

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »

Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка, як правильно відобразити в обліку оприбуткування компьтерної техніки, що придбана по попередній оплаті.

katino
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 94
З нами з: 26 березня 2013, 17:16
Регіон: Луганская Область
Звідки: Луганск

Повідомлення katino »

Ivanka, а зачем добавлять электроконвекторы к стоимости здания? т.к. вы их купили по 3110 ставите как основные наример на 104 счет и все это самостоятельные объекты.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

RADANEG, 
RADANEG писав:Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка, як правильно відобразити в обліку оприбуткування компьтерної техніки, що придбана по попередній оплаті.
А что смущает? Просто вместо 675 счёта используете 364!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

RADANEG писав:Доброго дня ! Підкажіть будь-ласка, як правильно відобразити в обліку оприбуткування компьтерної техніки, що придбана по попередній оплаті.
http://ukrbudget.ru/news/2015-03-02-578 вот в в статье описано, но у вас будет 364 вместо 675!

Dasha3152
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 17 листопада 2014, 13:18
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Dasha3152 »

Скажите пожалуйста, что бы видно за счет какого фонда приобреталось ОС и в учетной политике прописано "Для деталізації обліку матеріальних цінностей, грошових документів, розрахунків  використати субрахунки другого рівня залежновід джерел надходжень, умов використання, а саме:-         для надходжень ірозрахунків:за загальним фондом, доповнившицифрою 1;за спеціальним фондом, доповнившицифрою 2."
То правильно ли я понимаю что если мы приобретем например, стенд за счет средст спецфонда, то мне его надо оприходывать на счет 113/2??
Спасибо!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Dasha3152, поиддее да (ещё обозначают как 113.2) и все МО и оборотки делать отдельные от загального фонда!

Dasha3152
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 67
З нами з: 17 листопада 2014, 13:18
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Dasha3152 »

EVGENIY писав:Dasha3152, поиддее да (ещё обозначают как 113.2) и все МО и оборотки делать отдельные от загального фонда!
Спасибо!

Аватар користувача
klimksenia
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 83
З нами з: 01 серпня 2011, 22:10
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення klimksenia »

Підкажіть. Які проводки мають бути при оприбуткуванні літератури для бібліотечного
фонду (КЕКВ 3110) на субрахунок 112 та оприбуткування товарів на
субрахунок 113?

RADANEG
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 30 березня 2013, 17:31
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення RADANEG »


Цитата писав:EVGENIY, А что смущает? Просто вместо 675 счёта используете 364!
Спасибо за подсказку, а в каких мемориальных ордерах?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

RADANEG, 
МЕМОРІАЛЬНИЙ ОРДЕР N 4
Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами
Форма N 408 (бюджет) 

У накопичувальній відомості ведеться облік розрахунків з різними підприємствами, установами та організаціями, які є дебіторами бюджетної установи. Відомість складається за субрахунком 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" окремо за кожним дебітором та в розрізі кодів економічної класифікації видатків. Записи в ній здійснюються позиційним методом - за кожною операцією, що підтверджена документом (платіжним дорученням, рахунком-фактурою тощо). 

Операції за розрахунками з дебіторами, що здійснюються за рахунок коштів спеціального фонду ведуться в окремому меморіальному ордері за даною формою. 

Попередня оплата рахунків постачальників за матеріальні цінності та послуги, які будуть поставлені або надані бюджетній установі в майбутньому; або відвантаження установою матеріальних цінностей та надання послуг, оплата яких очікується в майбутньому, супроводжуються записами в дебет субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за кредитом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 8 - 14 у рядку відповідного дебітора. 

Одержання матеріальних цінностей та послуг, оплачених бюджетною установою раніше, або надходження грошових коштів за матеріальні цінності та послуги, відвантажені чи надані бюджетною установою в минулому, супроводжуються записами в кредит субрахунку 364 "Розрахунки з іншими дебіторами" за дебетом кореспондентських субрахунків за графами 2, 5, 16 - 22 у рядку відповідного дебітора. Другі записи у випадках одержання необоротних активів, малоцінних та швидкозношуваних предметів відображаються за графами 24 - 26. 

"Залишок на кінець місяця за субрахунком 364" розраховується загальний та окремо за кожним дебітором у розрізі кодів економічної класифікації видатків.

Masik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Masik »

Підкажіть! Нам було безоплатно передано вищестоячою установою підручники згідно накладної. Як зараз правильно відобразити проводку? Колись було:
Дт 112 Кт 401 вся сума згідно накладної
Дт 401 Кт 112 списано копійки
Дт 401 Кт 132 нараховано 50% зносу

Аватар користувача
вишня
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 63
З нами з: 09 серпня 2013, 12:26
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення вишня »


Masik, це ж чого так написані проводки!!! Я щось пропустила? Хотіла дати відповідь... Та може це проводки нові., а я отстала від життя... Чого кредит перший в кореспонденції рахунків?

Masik
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 27 лютого 2013, 11:01
Регіон: Львовская Область
Звідки: Львов

Повідомлення Masik »

Masik, це ж чого так написані проводки!!! Я щось пропустила? Хотіла дати
відповідь... Та може це проводки нові., а я отстала від життя... Чого
кредит перший в кореспонденції рахунків?

Вибачте, задумалась і переплутала Дт з Кт місцями...вже виправила...

Olya5787
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 31 березня 2015, 12:06
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье

Повідомлення Olya5787 »

Подскажите пожалуйста! Купили дорогую компъютерную технику по предоплате. Какие будут проводки и как правильно отобразить в учете (теперь с НДС)? 
 Раньше было так: 
 Д-т 104 К-т 364  -  сумма без НДС
 Д-т 813 К-т 364  -  НДС
 Д-т 813 К-т 401  - сумма без НДС

annamastabaeva2510
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 48
З нами з: 12 листопада 2014, 16:35

Повідомлення annamastabaeva2510 »

ОС
1. Д 141             К 675   - сумма приобретиения
2. Д 801             К 402 -вторая запись
3. Д 141             К 675-сумма НДС, доставки, страховки (прочие расходы, связанные с доставкой)
4. Д 104             К 141-ввод в эксплуатацию
5. Д 402             К 401-увеличиваем Фонд в НА
6. Д 402             К 143 - суммы копеек списываем
МНА
 Д 142     К 675 - сумма приобретения
 Д 801     К 402 - вторая запись
Д 142      К 675-НДС, транспортные расходы и прочие
Д 801      К 402 - вторая запись (НДС...)
Д 113       К 142-ввод в экплуатацию
Д 402       К 401 - увеличиваем фонд в НА
Д 402       К 142-списываем сумму копеек

Центр-дети
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 16
З нами з: 29 березня 2014, 18:12
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Первомайск

Повідомлення Центр-дети »

Добрий день! Підкажіть,  купили МФО(принтер) дорого іде як ОЗ.  Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію? дуже маленька організація. І цей Акт куди підкладати до якого м /о?

Аватар користувача
Goldfish
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 134
З нами з: 03 вересня 2013, 23:14
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харьков

Повідомлення Goldfish »

Центр-дети писав:Потрібно обовязково Акт введення в експлуатацію?
Думаю, да. Без такого акта это не основное, а только инвестиции.

Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.

Добавлено (01.04.2015, 22:25)
---------------------------------------------
Центр-дети писав:І цей Акт куди підкладати до якого м /о?
У нас это по форме 274, в этом ордере вводим в эксплуатацию, списываем копейки и начисляем 50 износ, если это 113.

Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

Підкажіть будь-ласка, як правильно оприбутковувати ОЗ та матеріализ ПДВ чи без ПДВ. Ми бюджетна організація -платники ПДВ. За основною діяльністю(навчання) звільнені від сплати ПДВ згідно ст.197. Всі ОЗ, що придбані для навчального процесу із ПДВ ми оприбутковували із ПДВ, а суму ПДВ при цьому відображали в графі 10,2 декларації з ПДВ.
Тепер, читаючи роз"яснення про заповнення декларації з ПДВ починаючи з 01 липня 2015р. всю суму податкового кредиту потрібно відображати в "загальному" податковому кредиті а потім виписувати "Умовну" податкову накладну. Тепер получається, якщо податковий кредит іде на загальних підставах , то чи буде коректно оприбутковувати основні засоби із ПДВ.?
А можливо ми і раніше не правильно робили, коли оприбутковували з ПДВ?Адже податковий кредит все ж відображали в податковій декларації, хоч і не користувались ним.
З нетерпінням чекаю відповіді.

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Добрий день!

Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?

Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Елена4776 писав:Добрий день!

Підкажіть, будь ласка, якими проведеннями і за якою вартістю оприбуткувати котел, виявлений як лишки при інвентаризації?

Керуючись типовими проведеннями - 103/711, 811/401 і тут виникає багато запитань:
1. р.711 має назву "Доходи за коштами, отриманими як плата за послуги" - явно не туди???
2. Чому тут не користуємось р.141, 142 "Капітальні інвестиції", які проведення тоді маємо показати в Акті введення в експлуатацію, якщо наведені два, будуть в акті оприбуткування?
3. Не підуть фактичні доходи з касовими.
4. Не підуть наші дані з Казначейством, якщо не подати їм довідку. А якщо подати довідку то виникають зовсім інші проведення з р.712, 364, 324.
5. Котел знаходиться в установі з давніх давен, ніхто не знає коли і де він взявся, підозрюємо що разом з системою опалення, то яку вартість брати - справедливу (ринкову) чи цінити за початковою і придумувати ще й знос?
При оприбуткуванні основних засобів, виявлених як лишки під час інвентаризації, слід формувати такі проводки:
Оприбутковано лишки основних засобів (у Вашому випадку - котел), виявлені під час інвентаризації Дт 323 Кт 711;
Дт 364 Кт 323;
Дт 104 Кт 364.
Одночасно проведено запис Дт 811 Кт 401.

Зверніть увагу: у разі встановлення лишків за результатами інвентаризації обов’язково необхідно подати до органу Держказначейської служби Довідку про надходження в натуральній формі.

Що стосується оцінки, то в Положенні про інвентаризацію активів та зобов'язань чітко указано, що оцінювати такі основні засоби слід за справедливою вартістю (п. 15 Положення). Нагадаємо, що справедлива вартість - це сума, за якою можна продати актив або оплатити зобов'язання за звичайних умов на певну дату.
Таким чином, при оцінці котла інвентаризаційна комісія установи має виходити з припущення, скільки може коштувати аналогічний котел (з урахуванням його ступеня зносу і фактичного стану).

Елена4776
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 05 березня 2015, 09:15
Регіон: Черкасская Область
Звідки: Золотоноша
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Елена4776 »

Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень". Цікава ваша думка чому саме 711, 323 і чи можна провести через 712, 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Елена4776 писав:Дякую, що відгукнулися!
1. Головний бухгалтер категорично проти 711, тому що це аж ніяк не плата за послуги, а більше по суті підходить до 712 "Доходи за іншими джерелами власних надхлджень".
Можна провести через 712 і 324 відповідно?
2. Справедливу вартість встановили на рівні 2600, щоб все ж таки віднести його до основних засобів і ринкова ціна подібного приблизно така. Але ще хочемо відобразити повний знос так як котел вже використовувався більше 20 років і зараз ставити йому строк використання 10 років недоцільно, бо він вже ледве жевріє - 841/131; 401/841 - на всю справедливу вартість?
3. По документах пишем тільки Акт приймання-передачі без Акта введення в експлуатацію?
Тут однозначно нужен 711, и даже не спорте, ведь такую проводку нам приводят в кореспонденции счетов! И раз уж в корреспонденции есть пункт 1.19
Оприбуткування лишків необоротних активів, виявлених під час інвентаризації
Дт 103 - 122,
Дт 811
Кр 711,
Кр 401
то я бы так и проводил!
Плюс чтоб учёт сходился с казначейством, подаём довидку про надходження и проводим её обычным проводками:
Дт 323 Кр 364 - отображаем в учёте надходження согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе
Дт 364 Кр 323 - отображаем кассовіе расходы согласно выписке ДКСУ и довидке в натформе

П.С. Я категорически против проводки Дт 323 Кр 711, её не может быть в плате за услуги которые отражаются в форме 4.1 отчётности!!!
:67:

бухгалтер
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 26
З нами з: 17 березня 2014, 10:35
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення бухгалтер »

Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10284
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

бухгалтер писав:Доброго дня. ми бюджетна організація. інша бюджетна організація передає нам на баланс безкоштовно приміщення згідно акту прийому-передачі. ми провели його такими проводками Дт 103-Кт 713 Дт813-Кт401 і Дт401-Кт131(знос). Правильно?і мене ще цікавить чи потрібно робити в цьому випадку кошторис по спецфонду?
Так необхідно робити довідку про надходження та зміни до кошторису по спефонду! Якщо це не вмежах головного розпорядника!

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

EVGENIY,подскажите, а можно по спецфонду (плата за послуги )проводить натур довидку тоже , мы сдает в казну только по благод подарункам и никогда не сдавали по оприхованию от списания например ОС материалов, а надо было

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”