Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Матвєєва Вікторія писав:В себестоимость включаете все расходы на приобретение материалов, израсходованных для изготовления таких лавочек. Кстати при формировании себестоимости не забудьте и о других расходах, например, о расходах на оплату труда тех работников, которые занимались их изготовлением. В качестве примера посмотрите материал "Национальные костюмы: приобретаем и учитываем" в газете "Бюджетная бухгалтерия", № 39, 2016
Да,я знаю и  о других  расходах. А если они были изготовлены просто за "спасибо",то тогда в себестоимость включ.только расход материалов

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Ну как сказать?!?!? Дело в том что все что мы получили "просто за спасибо", мы должны оприходовать как благотворительную помощь в натуральной форме (в том числе и бесплатные работы, услуги).

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем  мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість  виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Крот Юлія писав:
Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем  мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість  виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.
Спасибо огромное!

nyucsha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 32
З нами з: 25 червня 2015, 14:09
Регіон: Запорожская область

Повідомлення nyucsha »

Доброго дня. У нас виникла така ситуація. Ми купили новий газовий лічильник (грудні 2015 р. сума 3200,00 грн - КЕКВ 3110) . До нього потрібно було зробити робочий план. А на січень місяць 2017 року потрібно надати цей план на погодження в газове, де там потрібно буде заплатити кошти за погодження. Аж потім його введем в експлуатацію. Я тепер заплуталася, які це видатки, і як мені його оприбутковувати?

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Всі витрати, пов’язані зі встановленням лічильника збираєте у цьому році на рахунку 14.  У  2017  році переносите залишок з цього рахунку на новий рахунок 13 «Капітальні інвестиції» та вводите в експлуатацію за загальними правилами із зарахуванням на новий субрахунок 1014 «Машини та обладнання»

Корінна Олена
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Корінна Олена »

Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Корінна Олена писав:Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?
Тут как бы с 1 января новый план счетов  :10:
1.17.         Відображення вартості безоплатно отриманих основних засобів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності

10 «Основні засоби»,

11 «Інші необоротні матеріальні активи»

51 «Внесений капітал»

1.18.         Відображення нарахованої суми зносу на основні засоби, що отримані безоплатно за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності

8014 (8024), 8114, (8124) «Амортизація»

1411 (1421) «Знос основних засобів»,

1412 (1422) «Знос інших необоротних матеріальних активів»,

1414 (1424) Знос інвестиційної нерухомості»


Корінна Олена
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Корінна Олена »

Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Корінна Олена писав:Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016
ааа, тоді так як ви і написали! Вводити в експлуатацію не потрібно!

Корінна Олена
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
Регіон: Николаевская область

Повідомлення Корінна Олена »

Щиро дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Бухгалтер 1 писав:EVGENIY, Доброго дня , підскажіть будь-ласка як розрахувати амортизацію інших необоротних активів по новому бланку затвердженого наказом №818 від 13 09 2016( писати тільки передані в експлуатацію необоро. активи на які буде нараховуватись знос, чи і ті що знос був нарахований і того року )
Знос на ІНМА нараховується при введенні в експлуатацію, все! В кінці року їх не чіпайте вже!

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати.  Дякую.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

31.lecz.62 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати.  Дякую.
Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.

 

 III. Визнання та первісна оцінка основних засобів

(Наказ|Методичні рекомендації,  Мінфін, від 23.01.2015,  № 11 "Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору")

31.lecz.62
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 53
З нами з: 23 березня 2016, 11:06
Регіон: Полтавская область
Подякували: 1 раз

Повідомлення 31.lecz.62 »

Щиро дякую вам за відповідь, але я мала наувазі не отримано безоплатно НА, а придбано за рахунок спеціального та загального фонду. Наприклад, ми придбали автомобіль за рахунок спеціального фонду, а збір до пенсійного фонду та його реєстрацію оплачено по загальному фонду. Стало питання обліку витрат рах.105. Я всі придбані НА веду окремо по загальному і по спеціальному фонду. А тут зіткнулася з таким - витрати з різних фондів. Раніше по моєму було, що потрібно вести окремий облік чи це саме про гуманітарну допомогу було сказано, а не про такий, може я щось не так зрозуміла. В метод.рекомендаціях указано саме за гуманітарну допомогу і її окремий облік. До річного звіту ф. 5 формується з надходжень за фондами, тому вести облік мені так зручно. Дякую вам за відповідь.

ОльгаК
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 45
З нами з: 03 листопада 2015, 16:07
Регіон: Херсонская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення ОльгаК »

Добрий день. Скажіть будьласка якщо у нас буде безоплатна передача основних засобів в січні місяці( числа 20), то чи потрібно за сучень нараховувати амортизацію?Дякую.

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
тырк
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.

Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.

Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.

 

 6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку

(Наказ|Інструкція,  Державне казначейство України, від 17.07.2000,  № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")

tanyaslavdon
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 146
З нами з: 07 травня 2015, 16:25
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 6 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення tanyaslavdon »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
Spoiler
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.

Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.

Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.

 

 6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку

(Наказ|Інструкція,  Державне казначейство України, від 17.07.2000,  № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")
Спасибо большое. Получается, что на данный момент эта Инструкция не действующая, а в других документах больше нигде то не указано?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Татьяна, я бы сказал, пока нигде не указано :)

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10287
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1368 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

ОльгаК писав:Добрий день. Скажіть будьласка якщо у нас буде  безоплатна передача основних засобів  в січні місяці( числа 20), то чи потрібно за сучень нараховувати амортизацію?Дякую.
Нарахування амортизації припиняється, починаючи з місяця, наступного за місяцем вибуття об'єкта основних засобів, переведення його на реконструкцію, модернізацію, добудову, дообладнання, консервацію. 

При вибутті об'єкта основних засобів суб'єкт державного сектору нараховує амортизацію в місяці його вибуття.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/natsstandarti-buhobliku-v-derzhavnomu-sektori/natsionalne-polozhennya-standart-buhgalterskogo-obliku-v-derzhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/

Lyubo4ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Lyubo4ka »

Доброго дня! Плануємо закупити тротуарну плитку приблизно на суму 60 000 грн. Видатки проводити по КЕКВ 3110 чи по 2210? І як потім бути з укладеною доріжкою?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Lyubo4ka писав:Доброго дня! Плануємо закупити тротуарну плитку приблизно на суму 60 000 грн. Видатки проводити по КЕКВ 3110 чи по 2210? І як потім бути з укладеною доріжкою?
Доброго дня!
Щоб правильно відповісти на Ваше запитання, потрібно чітко розуміти, з якою метою планується закупівля тротуарної плитки: для ремонту покриття тротуарів чи для облаштування нових тротуарів. Тож, будь ласка, уточніть цей момент

Lyubo4ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Lyubo4ka »

Викласти вхід до будинку культури, але там зараз асфальт. Не знаю як це правильно назвати ремонт чи новий)

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Lyubo4ka писав:Викласти вхід до будинку культури, але там зараз асфальт. Не знаю як це правильно назвати ремонт чи новий)
Роботи з відновлення або улаштування нових асфальтових тротуарів та вимощення навколо будівель згідно з п.п. 2.17.3 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Дежкомітету з питагь ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, належать до капітального ремонту.
Витрати на здійснення таких робіт слід планувати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".
Востаннє редагувалось 31 січня 2017, 10:03 користувачем Крот Юлія, всього редагувалось 1 раз.

Lyubo4ka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 46
З нами з: 12 серпня 2013, 15:27
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення Lyubo4ka »

Дуже дякую!

рейвен
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 13 січня 2015, 14:47
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення рейвен »

помогите пожалуйста!!!!!! как правильно оприходовать ОС. раньше было
ДТ- 324-6500,24 Кт-712-6500,24,
Дт- 364-6500,24 Кт- 324-6500,24,
ДТ-104-6500      Кт-364- 6500,
ДТ-812- 6500     КТ-401-6500
ДТ-812-0,24       КТ-364-0,24
А сейчас как?

morgan
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 31 січня 2017, 08:28
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення morgan »

Доброго дня!
Колеги підскажіть:
26.01. придбано і введено в експлуатацію МНМА (крісла офісні, калькулятор, печатка, чайник) на суму 2405,73грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-7011, Кт-5411 (вилучення з асигнувань перв. вартості МНМА) - 2405,73грн.
2. Дт-1113, Кт-6415 (придбання і введення в експлуатацію) - 2405,73грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 (другий запис)- 2405, 73грн.
4. Дт-8014, Кт-1412 (50% амортизація)- 1202,87грн.
Вірні проводки???

26.01. придбано і введено в експлуатацію Нематеріальний актив (ПЗ Медок) на суму 1262,00грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-7011, Кт-5411 (вилучення з асигнувань перв. вартості НА)- 1262,00грн.
2. Дт-1216, Кт-6415 (придбання і введення в експлуатацію)- 1262,00грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 (другий запис)- 1262,00грн.
Вірні проводки???

Завчасно дякую за відповідь...

morgan
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 18
З нами з: 31 січня 2017, 08:28
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення morgan »

Придбано і введено в експлуатацію МНМА (крісла офісні, калькулятор, печатка, чайник) на суму 2405,73грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-1312, Кт-6415 - 2405,73грн.
1. Дт-7011, Кт-5411 - 2405,73грн.
2. Дт-1113, Кт-1312 - 2405,73грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 - 2405, 73грн.
4. Дт-8014, Кт-1412 - 1202,87грн.
Колеги підскажіть чи вірні проводки???
Дякую!!!

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”