Оприбуткування основних засобів

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Любов82
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 55
З нами з: 05 березня 2015, 09:50
Подякували: 2 рази

Повідомлення Любов82 »

Доброго дня. Підкажіть, будь Ласка, як правильно поступити в такій ситуації:
ми ВУЗ оплатили установку охоронної сигналізації. 
Послуги по установці проплатили по 2240 на 3000 грн , а матеріали по 2210 на 12000 грн. (хоча тепер читаємо, що пасивне обладнання можна було платити по 2240, п.13 наказу).
Питання - чи потрібно оприбутковувати дану установку?
Якщо оприбутковувати , то на який рахунок? на 1113? чи на 1014? адже сукупна вартість об"єкту 15000. Чи можемо ми оприбутковувати на 1014, якщо оплата була не з капітальних КЕКВів?

Катерина_Kim
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 16 лютого 2016, 11:26
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Катерина_Kim »

Підкажіть будь ласка, якщо заклад закупив матеріали і виготовив столи власними силами, які при цьому застосувати проводки?

Матеріали були куплені в минулому році, за виготовлення оплатили тільки в цьому році, можна б було застосувати проводку Дт 7011 Кт 5411, якби матеріали і роботи оплачувалися в одному місяці, а як бути зараз?
Востаннє редагувалось 15 грудня 2017, 11:39 користувачем Катерина_Kim, всього редагувалось 1 раз.

Катерина_Kim
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 16 лютого 2016, 11:26
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Катерина_Kim »

EVGENIY писав:
Татьяна писав:
Крот Юлія писав:
Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! питання в продовження вищенаведеного: Купили сервер та 4 жорстких диска( до сервера, але окремою позицією) за КЕКВ 3110. Тепер треба зібрати до купи( власними силами). Розумію, що треба диск віднести на 1311. А чи потрібно через 1515? Дякую.
Так потрібно! Не певен чи вірно ви обрали саме 1515, але десь на 15 з початку оприбуткувати, а потім вже через 1311 віднести на вартість сервера!
Підкажіть тоді як бути з рахунком 5111?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Оксана Фатко писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:
Крот Юлія писав:
Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! питання в продовження вищенаведеного: Купили сервер та 4 жорстких диска( до сервера, але окремою позицією) за КЕКВ 3110. Тепер треба зібрати до купи( власними силами). Розумію, що треба диск віднести на 1311. А чи потрібно через 1515? Дякую.
Так потрібно! Не певен чи вірно ви обрали саме 1515, але десь на 15 з початку оприбуткувати, а потім вже через 1311 віднести на вартість сервера!
Підкажіть тоді як бути з рахунком 5111?
Як завжди Дт 5411 Кр 5111, і якщо ви проводили через 7011 відкриті асигнування то робите проводку Дт 7011 Кр 5411, хоча могли одразу робити Дт 2313 Кр 5411 і в першій проводці 5411 закривається!

Катерина_Kim
Новачок
Новачок
Повідомлень: 6
З нами з: 16 лютого 2016, 11:26
Регіон: Полтавская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Катерина_Kim »

EVGENIY писав:
Оксана Фатко писав:
EVGENIY писав:
Татьяна писав:
Крот Юлія писав:
Диванова писав:Добрий день! Чи включаються до первісної вартості ОЗ запчастини, які використані на створення цього активу? Чи їх списують на витрати?
Доброго дня!
Обов'язково, вартість всіх комплектуючих, витратних матеріалів і послуг, пов’язаних зі створенням ОЗ, слід включати до їх первісної вартості.
Доброго дня! питання в продовження вищенаведеного: Купили сервер та 4 жорстких диска( до сервера, але окремою позицією) за КЕКВ 3110. Тепер треба зібрати до купи( власними силами). Розумію, що треба диск віднести на 1311. А чи потрібно через 1515? Дякую.
Так потрібно! Не певен чи вірно ви обрали саме 1515, але десь на 15 з початку оприбуткувати, а потім вже через 1311 віднести на вартість сервера!
Підкажіть тоді як бути з рахунком 5111?
Як завжди Дт 5411 Кр 5111, і якщо ви проводили через 7011 відкриті асигнування то робите проводку Дт 7011 Кр 5411, хоча могли одразу робити Дт 2313 Кр 5411 і в першій проводці 5411 закривається!
так а якщо купляли матеріали в минулому році? все одно робити проводку 7011 5411??

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10304
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Ні! Робіть тоді 5512 5111

Аліна-Аліна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 68
З нами з: 23 листопада 2017, 15:46
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 35 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Аліна-Аліна »

Матвєєва Вікторія, допоможіть, будь-ласка, з проводками. Ми будуємо спортмайданчик. У серпні дали аванс 150000 грн ( 110 тис із загального фонду заплатили, а 40 тис. із спец фонду доходи за викуп землі) у листопаді заплатили ще 240 тис грн згідно акту виконаних робіт. Основа готова, а саме покриття будемо купляти у 2018 році, тобто це в нас інвестиції в основні засоби, так на суму 364 тис грн? І які проводки?

Olena 26228433
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 листопада 2017, 09:28
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Olena 26228433 »

Добрий день! Буду дуже вдячна за допомогу! За субвенційні кошти держави провели утеплення фасаду та заміну вікон та дверей є акти виконаних робіт та ще технічний та авторський нагляд, якою проводкою списати авторський та тех. нагляд та чи правильні проводки по дооцінці основних засобів на суму проведених робіт по утепленню?
Д-т                       К-т
1311                   6211
1013                 1311
5411                   5111
8013                    5411

Аватар користувача
Матвєєва Вікторія
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 1263
З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
Регіон: Харків
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 144 рази
Контактна інформація:

Повідомлення Матвєєва Вікторія »

Аліна-Аліна писав:Матвєєва Вікторія, допоможіть, будь-ласка, з проводками. Ми будуємо спортмайданчик. У серпні дали аванс 150000 грн ( 110 тис із загального фонду заплатили, а 40 тис. із спец фонду доходи за викуп землі) у листопаді заплатили ще 240 тис грн згідно акту виконаних робіт. Основа готова, а саме покриття будемо купляти у 2018 році, тобто це в нас інвестиції в основні засоби, так на суму 364 тис грн? І які проводки?
Так, це будуть капітальні інвестиції в створення ОЗ, тобто необхідно задіювати субрахунок 1311. Закриєте його при введенні в експлуатації спортмайданчика в 2018 році. Авансування здійснюєте ось так -   Дт  2113 Кт 2313 – 150 тис. грн.

Olena 26228433
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 10 листопада 2017, 09:28
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Olena 26228433 »

[color=#212121][font="Noto Sans", sans-serif]Добрий день! Буду дуже вдячна за допомогу! За субвенційні кошти держави провели утеплення фасаду та заміну вікон та дверей є акти виконаних робіт та ще технічний та авторський нагляд, якою проводкою списати авторський та тех. нагляд та чи правильні проводки по дооцінці основних засобів на суму проведених робіт по утепленню?
Д-т                       К-т
1311                   6211
1013                 1311
5411                   5111
8013                    5411[/font][/color]

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Добрий день. Підкажіть, купили решітки на вікна кожна по  900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи. Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?
Востаннє редагувалось 04 січня 2018, 14:34 користувачем Тетяна-бух, всього редагувалось 2 разів.

viktoriaivancho
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 червня 2017, 14:20
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення viktoriaivancho »

Допоможіть із проводками будь-ласка! під час інвентаризації було виявлено неоприбуткований компютер та принтер. Зробили натуральну форму в казначейство,платіжки.
 я зробила так:
 оприбуткування- Дт 10148  Кт 5111- 6010 грн;Дт 11137 Кт 5111-5250;
касові  Дт 2313 Кт 2117- 11260 грн;
           Дт 2117  Кт 2313-11260 грн;
           Дт 7211  Кт 5411-11260 грн;
           Дт 5411 Кт 5111-11260.

А як ця операція буде привязана до фінансового результату? 
 Буду вдячна за відповідь.

viktoriaivancho
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 червня 2017, 14:20
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення viktoriaivancho »

Допоможіть із проводками,будь-ласка!
1. Района рада передала безоплатно міській раді будівлю . Вартість будівлі 108000 грн без зносу.

  Дт 10131 Кт 2117-108000 грн;
  Дт 2311  Кт 7511-108000 грн;
  Дт 7511 Кт 5111-108000 грн; А фінансовий результат?

2. Юридична особа подарувала міській раді дитячі майданчики на суму 46200.
 Дт 10149 Кт 2117-46200 грн;
  Дт 2311  Кт 7511-46200 грн;
  Дт 7511 Кт 5111-46200 грн; А фінансовий результат?

Чи такі проводки по оприбуткуванню та натуральній оплаті,а також по касових видаткам по натуральній формі.

3. Від списання дерев отримали дрова на суму 80600 грн,а дрова роздали малозабезпеченим громадянам. Зробили довідку в натуральній формі,платіжки.
А з проводками не можу ніяк розібратися.

Дт 1017 кт 7112
Дт 7112 Кт5111

superbuh
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 15 вересня 2016, 13:45
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення superbuh »

Підкажіть, що робити, будь ласка. Установа передала нам безоплатно ОЗ. Я їх не провела через казну. Що тепер мені робити?

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

EVGENIY, Матвєєва Вікторія, підкажіть, будь ласка, купили решітки на вікна кожна по  900грн . Потім для установки їх на вікна використали електроди на суму 200грн із запасів установи (приварили). Установку проводили власними силами. Чи треба ці 200 грн включати до вартості решіток при вводі в експлуатацію?

tatyanaw1@ukr.net
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 221
З нами з: 10 липня 2015, 21:29
Регіон: Житомирская область
Дякував (ла): 53 рази
Подякували: 29 разів

Повідомлення tatyanaw1@ukr.net »

kazna-orexov@ukr.net писав:Доброго дня.
Допоможіть будь ласка у вирішені такого питання. Нашою бюджетною установою отримана благодійна допомога медичні засоби (глюкометри в комплекті) на суму 600 000 грн. 108 комплектів.
Провели довідкою про натуралку в казначействі. Як правильно відобразити в обліку? 
Так я думаю чи ні: Можливо чогось не вистачає.??
Дт         Кт
1113     2111   600 000
2111     2313   600 000
2313     7511   600 000
7511     5111   600 000
8014     1412   300 000
Заздалегідь вдячна.
ответ есть 
в бюджетной бухгалтерии №23 стр 11-12 и 34 стр 27

Iaroslavka
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 20
З нами з: 03 листопада 2015, 10:00
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 11 разів
Подякували: 1 раз

Повідомлення Iaroslavka »

Матвєєва Вікторія писав:А по благотворительной помощи по1113 проводки1113  2117 100
2313  7511 100
7511 5111  100
2117  2313  100
8114  1412  50
5111  7511  50
5511  8114  50
7511  5511 50
Получается 10+11 не равен 5111 на сумму начисленной амортизации? и это будет только по благотворительной помощи? с 2017 года???

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

rayrada писав:Доброго ранку. Хто допоможе. Право на постійне користування земельною ділянкою обліковується як основний засіб "Земельна ділянка" чи нематеріальний актив. В нацстандартах бухобліку 121 та 122 сказано не зрозуміло. В 121 цього не знайшла зовсім, а в 122 написано "крім права н=постіного користування земельною ділянкою". Дякую за допомогу.
Згідного з Порядком застосування Плану рахунків  облік земельних ділянок, отриманих суб'єктом державного сектору згідно з законодавством, зокрема на праві постійного користування, ведеться на субрахунках 1011 "Земельні ділянки".

jaryna
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 12 вересня 2017, 13:19
Регіон: Тернопольская область
Дякував (ла): 51 раз
Подякували: 3 рази

Повідомлення jaryna »

Допоможіть ,будь ласка, до якої підгрупи субрахунку 1014 віднести газовий конвектор (опалюється приміщення установи)

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці  замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні:  Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...? 
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)

  Д-т              К-т
1113      -      5111    -  1000,00 грн.  - відновили первісну вартість 
5512      -      1412    -    500,00 грн.  - відновили амортиз. 50%

Та, наприклад, якщо помилково списано в минулих роках ОЗ (100% знос):

Д-т                К-т
1014     -     5111     -  8000,00 грн.  -  відновили первісну вартість  
5512     -     1411     -  8000,00 грн.  -  відновили амортиз. (100%)

п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113  К-т 7112;  Д-т 7112   К-т 5111)  не зовсім підходить, т.к.  НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ???
При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15..  К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?

 

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Karri писав:Доброго дня!
Прошу допомогти в оприбуткуванні помилково списаного в минулому році монітору (1113 рах.).
Списано помилково дві одиниці  замість однієї. Потрібно відновити одну одиницю в обліку.
(в минулому році, при списанні:  Д-т 5111 - К-т 5512 - віднес.до фін.результату первісн. вартості 100%,
а в цьому році корегуємо фін.рез-т на суму 50% амортиз...? 
не використ. проводку Д-т 8014 К-т 1412 на відновлення 50% амортиз.?)

  Д-т              К-т
1113      -      5111    -  1000,00 грн.  - відновили первісну вартість 
5512      -      1412    -    500,00 грн.  - відновили амортиз. 50%

Та, наприклад, якщо помилково списано в минулих роках ОЗ (100% знос):

Д-т                К-т
1014     -     5111     -  8000,00 грн.  -  відновили первісну вартість  
5512     -     1411     -  8000,00 грн.  -  відновили амортиз. (100%)

п.1.14 Типової кореспонденції "Оприбуткування раніше не врахованих на балансі основних засобів, які виявлені в результаті інвентаризації та будуть використовуватись для потреб установи" (Д-т 1113  К-т 7112;  Д-т 7112   К-т 5111)  не зовсім підходить, т.к.  НМА уже були оприбутковані у минулих роках.... ???
При відновленні помилково списаних у минулих роках запасів також корегується фінрезультат: Д-т 15..  К-т 5512, а як правильно відновити НМА..?

 
Доброго дня!
Ваша правда. Дійсно, при відновленні в обліку помилково списаних необоротних активів не потрібно показувати дохід. Адже це не лишки, а об’єкти, які раніше вже обліковуватися на балансі установи.
Ваш перший варіант відображення цієї операцій в бухобліку - абсолютно правильний. Отже, для відновлення ІНМА спочатку складаємо проводку Дт 1113 Кт 5111 на суму первісної вартості об'єкта. А потім зменшуємо фінрезультат на суму помилково нарахованого зносу (50 % первісної вартості) Дт 5512 Кт 1412.

Karri
Новачок
Новачок
Повідомлень: 7
З нами з: 19 січня 2013, 19:29
Регіон: Кировоградская область
Звідки: Кіровоград
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Karri »

Крот Юлія, дуже дякую Вам за оперативні відповіді!
Для нас, бюджетників, роз'яснення надходять дуже повільно...  
а  перевіряючі  майже на  порозі...

Диванова
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 37
З нами з: 26 листопада 2012, 12:29
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Диванова »

Якими документами оформлювати видачу зі складу оз. На складі рах. як кап. інв., при видачі оформлюю акт введення в експлуатацію. Для МВО який документ оформлювати накладну (вимогу)?

Светуля
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 15
З нами з: 08 травня 2012, 15:25
Регіон: Черновицкая Область
Звідки: Черновцы
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Светуля »

Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Светуля писав:Крот Юлія, Доброго дня! Підскажіть будь-ласка в такому питанні. Згідно Авізо управління капітального будівництва було передано балансову вартість новозбудованого комплексу наприклад заг.вартістю 10 000 000,00 гривень. в актах виконаних робіт присутні основні засоби та інші необоротні активи наприклад  у вигляді бойлерів, унітазів, умивальників та інше.
Оприбуткування будівлі проводити на загальну вартість чи за мінусом основних та інших необоротних активів? Дякую
Доброго дня!
Всю сантехніку - обладнання санітарно-технічної системи (умивальники, унітази, ванни, змішувачі тощо) слід обліковувати у складі будівлі. А от бойлери, котли тощо можна зарахувати на баланс і окремо, і в складі будівлі. Помилкою це не буде. Обидва варіанти мають право на життя. Тож тут вирішуйте на власний розсуд. Окремо обліковувати таке обладнання дещо зручніше з урахування перспективи їх ремонту та заміни у майбутньому.

татаяна
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 22
З нами з: 24 січня 2012, 12:03
Регіон: Черниговская Область
Подякували: 1 раз

Повідомлення татаяна »

Добрий день! Организация купила токены 3 шт. общей стоимостью 2895 ( 965 х3), проводки
1113 1312 -2895,00
5411 5111- 2895,00
7011 5411 - 2895,00
8014 1412 - 1447,50
Меня смущают копейки, мы их округляем или оставляем? Спасибо.

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

татаяна писав:Добрий день! Организация купила токены  3  шт. общей стоимостью 2895 ( 965 х3), проводки
1113  1312 -2895,00
5411  5111- 2895,00
7011 5411 - 2895,00
8014 1412 - 1447,50
Меня смущают копейки, мы их округляем или оставляем? Спасибо.
Доброго дня!
Починаючи ще з 04.09.2015 р. всі необоротні активи (у тому числі й малоцінні необоротні матеріальні активи) слід обліковувати у гривнях з копійками. Нічого округлювати не потрібно.

Аватар користувача
vodolejka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 16 травня 2012, 22:12
Регіон: Ивано-Франковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 2 рази

Повідомлення vodolejka »

А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

vodolejka писав:А як бути з тими, що до 04.09.2015 обліковувались без копійок?
Так закон обратной силы не имеет

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”