Оприбуткування основних засобів
-
- Новачок
- Повідомлень: 8
- З нами з: 21 лютого 2013, 12:55
- Регіон: Житомирская Область
- Звідки: Володарск-Волынский
Крот Юлія, пожалуйста!!!!!!, вкратце такая ситуация: 05.10.2016 по накладной приобрели тепловой счетчик 8400,00 грн. (в т.ч. 1400,00 НДС), 10.10.16 подрядная организация произвела замену теплового счетчика на сумму 7800,00 (в т.ч. 1300,00 НДС).Правильно будет???: при вводе в експлуатацию первісна вартість теплового счетчика составляет 8400,00+ 7800,00= 16200,00 грн. И еще у нас счетчик на две организации - есть договор на возмещение затрат. как тут быть с первісною вартістю теплового счетчика, если возмещение может пройти даже в ноябре???
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Так, з приводу Вашого першого запитання щодо формування первісної вартості лічильника, то дійсно до його первісної вартості слід обов’язково включити і витрати на оплату послуг з установки.Анатоль писав:Крот Юлія, пожалуйста!!!!!!, вкратце такая ситуация: 05.10.2016 по накладной приобрели тепловой счетчик 8400,00 грн. (в т.ч. 1400,00 НДС), 10.10.16 подрядная организация произвела замену теплового счетчика на сумму 7800,00 (в т.ч. 1300,00 НДС).Правильно будет???: при вводе в експлуатацию первісна вартість теплового счетчика составляет 8400,00+ 7800,00= 16200,00 грн. И еще у нас счетчик на две организации - есть договор на возмещение затрат. как тут быть с первісною вартістю теплового счетчика, если возмещение может пройти даже в ноябре???
А от що стосується отримання відшкодування від іншої організації (особливо, якщо це також бюджетна установа), то такий договір є не зовсім правомірним. Адже на лічильник буде оприбутковано на баланс лише однієї із установ, а відтак він буде знаходитися у власності також тільки однієї установи. Інша ж установа, котра відшкодує частину витрат на придбання та установку такого лічильника, по факту нічого не отримає і жодних підстав для проведення витрат на відшкодування не має.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Добрий день, Юля!!! Сьогодні дивились і слухали ваш вебінар - сподобалось! Стисло, ясно. Спасибі вам за допомогу у вирішенні питань. Я задавала питання щодо ведення картки обліку незавершених капітальних інвестицій за активом, який при введенні в експлуатацію буде віднесений до НА, тобто тепер треба вести картку по рах. 141 та 142 до введення ОЗ або МНМА в експлуатацію? Я була на семінарі і там якраз підняли це питання і було наголошено, що треба вести. Ми виписуємо журнал "Баланс бюджет" і в одному із номерів якраз і була наведена форма такої картки. Хотілося б почути вашу думку і уточнення. Із коментарів тут на форумі ніде не читала про це. Буду вдячна за відповідь.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Доброго дня! Дуже приємно чути від Вас схвальні відгуки про нашу роботу.31.lecz.62 писав:Добрий день, Юля!!! Сьогодні дивились і слухали ваш вебінар - сподобалось! Стисло, ясно. Спасибі вам за допомогу у вирішенні питань. Я задавала питання щодо ведення картки обліку незавершених капітальних інвестицій за активом, який при введенні в експлуатацію буде віднесений до НА, тобто тепер треба вести картку по рах. 141 та 142 до введення ОЗ або МНМА в експлуатацію? Я була на семінарі і там якраз підняли це питання і було наголошено, що треба вести. Ми виписуємо журнал "Баланс бюджет" і в одному із номерів якраз і була наведена форма такої картки. Хотілося б почути вашу думку і уточнення. Із коментарів тут на форумі ніде не читала про це. Буду вдячна за відповідь.
Ваше запитання я бачила, але відповісти на нього безпосередньо під час вебінару не було змоги.
Тож по суті: дійсно, для накопичення всіх витрат, здійснених до моменту введення необоротного активу в експлуатацію в разі придбання за плату, його виготовлення власними силами, безоплатного отримання від юридичних і фізичних осіб, доцільно вести Картку обліку об’єкта необоротних активів у складі незакінчених капітальних інвестицій.
Форма такої Картки не є типовою, примірну її форму було наведено у нашій газеті (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2015, № 16). У разі прийняття рішення про застосування такої форми, в наказі про облікову політику слід передбачити таку можливість. А саму форму потрібно навести в додатку до цього наказу.
Фактично, така Карта є регістром аналітичного обліку і покликана насамперед узагальнити інформації про витрати, понесені для доведення певного об’єкта необоротних активів до стану, придатного для використання у запланованих цілях. Ведення такого документу, звісно, не обов’язкове, але бажане. Ви ж можете застосовувати будь-який інший документ (наприклад, розроблений самостійно) для аналітичного обліку формування вартості майбутнього необоротного активу (у розрізі окремих об’єктів) до моменту введення його в експлуатацію.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Доброе утро! Юля, очень прошу вас помочь в решении этого вопроса. Сельский совет оприходовал в прошлом году колодцы уличные в удовлетворительном состоянии по цене 1500грн каждый (без указания с навесом или нет).В этом году некоторые колодцы люди сами ремонтируют их,но с/с покупает материалы,а также делают навес на некоторых колодцах,где изначально был навес,но от которого почти ничего не осталось.Для него покупают металлопрофиль,коньки,балки,краску,гвозди.Для ремонта колодца покупают цемент,песок,щебень и др.,чтобы сделать площадку и для самого колодца. Увеличивать ли мне стоимость колодца на сумму приобретенных материалов? Нужно ли отдельно оприходовать навес на сумму материалов? или же в карточке отметить ,что над этим колодцем установлен навес и на сумму материалов увеличить ст-ть колодца? Или вообще нужно ли увеличивать ст-ть колодца?
Помогите разобраться! В 2014 году выделили деньги на строительство котельной, сделали смету, в октябре подписали договор на 700 тыс., но до конца года по акту выполнили работы на 150 тыс. (только коробку выстроили), в конце года деньги ушли в бюджет и больше в 2015 и 2016 г. не выделялись. Теперь на территории стоит коробка, которая не числится на балансе!!!!! Хочу привести в соответствие решила поставить на 141 счет по цене акта (150 тыс.). Но с проводками в тупике!! Или может есть другие выходы или вообще может не надо ставить на баланс??????? ПОМОГИТЕ!!!!
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 1364 рази
- Контактна інформація:
Всё что потратили всё будет входить в стоимость! Саме це називається "собівартість виробництва"Анна весна писав:добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?
3. Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:
вартість придбання у разі придбання за плату;
собівартість виробництва у разі самостійного виготовлення (створення);
4. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 1364 рази
- Контактна інформація:
Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:yrina писав:Добрий день! Допоможіть. Бюджетна установа придбала квартиру яку в подальшому подарують. Як її відобразити в обліку, за якою вартістю (покупки чи оцінки)?
вартість придбання у разі придбання за плату;
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Спасибо за оперативность!EVGENIY писав:Всё что потратили всё будет входить в стоимость! Саме це називається "собівартість виробництва"Анна весна писав:добрый день! очень,очень прошу ответить мне на такой вопрос.Если мы (сельский совет) изготовили, например,.урну для мусора своими силами и на ее изготовление использовали лист металлический,трубу проф.,краску,уайт-спирит,диск металл. для резки металла,электроды,то,что из этого должно входить в стоимость?на сумму каких материалов оприходовать урну?3. Об'єкт основних засобів оцінюється за первісною вартістю, якою є:
вартість придбання у разі придбання за плату;
собівартість виробництва у разі самостійного виготовлення (створення);4. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу.
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 43
- З нами з: 30 січня 2014, 22:49
- Регіон: Винницкая Область
- Звідки: Винница
Доброго дня!! Шановні колеги, допоможіть розібратися в наступній ситуації: ми районна рада розміщуємося в адмін. будинку який раніше належав районним виконавчим комітетам і залишився на балансі районної адміністрації ( яка також знаходиться в цьому ж приміщенні), в 2016 році районна рада через суд визнає право власності на дану будівлю за собою. ЯКІ ПОДАЛЬШІ ДІЇ ??? ЯК ВЗЯТИ НА БАЛАНС ДАНЕ ПРИМІЩЕННЯ??
-
- Мешканець
- Повідомлень: 109
- З нами з: 17 січня 2015, 10:33
- Регіон: Запорожская Область
- Звідки: Запорожье
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 3 рази
Здравствуйте!
Возник вопрос, на каком этапе присваивать инвентарный номер. Мы закупаем много мебели и техники для детских домов семейного типа. Будем передавать в следующем году по договору позычки. Получается, акт введения в эксплуатацию и перенос на 104, 106 и 113 счета будет с момента передачи по этому договору. А пока основные средства висят на 141 и 142.
Согласно форм приказа №818 от 13.09.2016 планирую в момент передачи оформлять акт введения в эксплуатацию и акт передачи ОС.
Все правильно?
Возник вопрос, на каком этапе присваивать инвентарный номер. Мы закупаем много мебели и техники для детских домов семейного типа. Будем передавать в следующем году по договору позычки. Получается, акт введения в эксплуатацию и перенос на 104, 106 и 113 счета будет с момента передачи по этому договору. А пока основные средства висят на 141 и 142.
Согласно форм приказа №818 от 13.09.2016 планирую в момент передачи оформлять акт введения в эксплуатацию и акт передачи ОС.
Все правильно?
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Якщо ви придбаваєте меблі і таке інше для передачі, то введений новий субрахунок 261 "Запаси для розподілу, передачі, продажу" і слід застосовувати розпорядникам бюджетних коштів саме для відображення тих товарів, які потенційно за критеріями можуть відноситися до ОЗ (якщо ваша установа сюди відноситься!). КЕКВ 2200. Всі матеріальні цінності обліковуються на р.261, а потім передаються і вони не визнаються активами. Я сама зіткнулася з такою проблемою, може ця інформація буде корисною і для вас.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Правда, якщо по договору позички будете передавати, то може в даному випадку рах.261 вам і не підходить. Хотілося б почитати думку фахівців.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Підкажіть, будь-ласка, як правильно сформувати вартість придбаного ОЗ = телевізор вартістю 13500,00 без ПДВ - КЕКВ 3110 та монтажний комплект до нього вартістю 749,00 - КЕКВ 2210 = у одного ФОП придбання. Чи можу я монтажний комплект включити до вартості телевізора чи потрібно по акту установки списати на витрати? Сумніви, що різні КЕКВ.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Ви не лише можете це зробити, але й повинні. Оскільки це витрати на доведення об'єкта ОЗ до стану, в якому він придатний для використання в запланованих цілях. А такі витрати обов'язково включаються до первісної вартості ОЗ . На це чітко вказує п. 5 розд. ІІ НП(С)БО 121. Більше того, суму ПДВ, сплачено у зв'язку з придбанням, також слід включати до первісної вартості ОЗ.31.lecz.62 писав:Підкажіть, будь-ласка, як правильно сформувати вартість придбаного ОЗ = телевізор вартістю 13500,00 без ПДВ - КЕКВ 3110 та монтажний комплект до нього вартістю 749,00 - КЕКВ 2210 = у одного ФОП придбання. Чи можу я монтажний комплект включити до вартості телевізора чи потрібно по акту установки списати на витрати? Сумніви, що різні КЕКВ.
Що стосується різних КЕКВ, то відповідно до абз. 10 п. 3 розд. ІІІ Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку основних засобів суб'єктів державного сектору, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 р. № 11, первісна вартість об'єкта основних засобів може формуватися як за рахунок капітальних витрат, так і за рахунок поточних витрат (витрати на транспортування, установку, монтаж, налагодження основних засобів тощо) згідно з економічною класифікацією видатків бюджету. Тобто видатки на придбання ОЗ, їх налагодження, монтаж тощо можуть проводитися за різними КЕКВ.
Єдине, слід мати на увазі: якщо придбання безпосередньо телевізора і монтажного комплекту було здійснено за одним договором (у одного і того ж постачальника), тоді всю суму таких витрати потрібно було планувати і проводити за КЕКВ 3110.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Юля, дякую за стислу відповідь. В моєму випадку монтажний комплект потрібно списати, так як придбано по КЕКВ 2210, я правильно зрозуміла???
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Будь ласка. Вважаю, що у будь-якому випадку витрати на придбання монтажного комплекта не можуть бути списані на фактичні видатки. Ви можете або збільшити первісну вартість телевізора на вартість такого комплекта, або обліковувати монтажний комплект як окремий об’єкт (на приклад, на 113 субрахунку). Причому останній варіант буде навіть більш зручним і раціональним у цьому випадку.31.lecz.62 писав:Юля, дякую за стислу відповідь. В моєму випадку монтажний комплект потрібно списати, так як придбано по КЕКВ 2210, я правильно зрозуміла???
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Дякую, Юля!!! Все зрозуміло, що не залежно від КЕКВ потрібно включати до вартості ОЗ. Дуже вдячна за відповідь.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Юля, ще питання дуже важливе для нас = спірне щодо рах.261 "запаси для розподілу, передачі. Наприклад ми купляємо телевізор для передачі вартістю 13200,00. По якому коду треба планувати і оплачувати - 2210 чи 3110??? Коли оплачуємо приміняємо КЕКВ вартісного критерію більше 6000,00 і як ОЗ, чи як актив придбаний для передачі КЕКВ 2210???? В бухобліку це буде рах.261, а от спірне питання КЕКВ. Телевізор, як ОЗ готовий до експлуатації, а от закупляли світильники теж для передачі по ціні 7050,00 теж вартісний критерій ОЗ, а що він сам не буде світити, треба монтувати і таке інше придбали по КЕКВ 2210. В бухобліку на 261 і передаємо. Питання = планувати по вартості як запаси і МНМА , до 6000 і більше 6000,00 ОЗ? Чи не залежно від вартості і що ми купляємо плануємо по КЕКВ 2200 (телевізор, автомобіль, світильники, контейнера і т.п.) Ми комунальна установа, головні розпорядники бюджетних коштів - департамент ЖКГ. Буду дуже вдячна за роз"яснення.
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Вважаю, що КЕКВ все ж таки потрібно застосовувати виходячи із суті операції. Тобто якщо по суті плануємо ми придбання ОЗ (навіть за умови, що у подальшому вони підлягають передачі), то видатки на ці потреби слід планувати за КЕКВ 3110. Якщо ж ми плануємо придбання малоцінних необоротних активів (вартістю до 6000 грн.) або запасів, тоді такі видатки слід здійснювати за КЕКВ 2210.31.lecz.62 писав:Юля, ще питання дуже важливе для нас = спірне щодо рах.261 "запаси для розподілу, передачі. Наприклад ми купляємо телевізор для передачі вартістю 13200,00. По якому коду треба планувати і оплачувати - 2210 чи 3110??? Коли оплачуємо приміняємо КЕКВ вартісного критерію більше 6000,00 і як ОЗ, чи як актив придбаний для передачі КЕКВ 2210???? В бухобліку це буде рах.261, а от спірне питання КЕКВ. Телевізор, як ОЗ готовий до експлуатації, а от закупляли світильники теж для передачі по ціні 7050,00 теж вартісний критерій ОЗ, а що він сам не буде світити, треба монтувати і таке інше придбали по КЕКВ 2210. В бухобліку на 261 і передаємо. Питання = планувати по вартості як запаси і МНМА , до 6000 і більше 6000,00 ОЗ? Чи не залежно від вартості і що ми купляємо плануємо по КЕКВ 2200 (телевізор, автомобіль, світильники, контейнера і т.п.) Ми комунальна установа, головні розпорядники бюджетних коштів - департамент ЖКГ. Буду дуже вдячна за роз"яснення.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Юля, ще хотіла уточнити до цього роз"яснення таку фразу, що відповідно до п.2.2 інструкції № 333 за КЕКВ 2200 "Використання товарів і послуг" здійснюється оплата поточних видатків, оплата послуг, придбання матеріалів і предметів, які не беруться на облік як ОЗ. Тобто придбання товарів, призначених для передання, НЕЗАЛЕЖНО від вартості, має здійснюватися за КЕКВ 2200. Це було таке роз"яснення. Як це розуміти, саме це я і хотіла уточнити. Фраза незалежно від вартості і придбання товарів незалежно від вартості - збиває з пантелики!!! Як я розумію з цього - все, що ми придбаваємо для передачі примінається КЕКВ 2210 (хоч це ОЗ вартістю більше 6000,00 хоч МНМА). Чи треба розмежовувати, як ви пояснили по вартості.
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
Уточняли в казначействі щодо цієї фрази (незалежно від вартості), то сказали звернутися до Мінфіну, або ще куди, щоб це була консультація підтверджена саме з таких інстанцій, а не з журналу. Кожен розуміє цю фразу по-своєму. Поки що зупинилися так, як посовітували ви. А далі хотілося б все таки десь допитатися істини.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 145 разів
- Подякували: 1364 рази
- Контактна інформація:
Хай в казначействі подивляться на авторів статті! Це ж ці люди які брали безпосередню участь в розробці цих нормативних актів! І до речі одна з них я точно пам'ятаю працювала в казначействі31.lecz.62 писав:Уточняли в казначействі щодо цієї фрази (незалежно від вартості), то сказали звернутися до Мінфіну, або ще куди, щоб це була консультація підтверджена саме з таких інстанцій, а не з журналу. Кожен розуміє цю фразу по-своєму. Поки що зупинилися так, як посовітували ви. А далі хотілося б все таки десь допитатися істини.