Оприбуткування основних засобів
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
На мій погляд, якщо раніше такого фільтра не було (тобто його придбано не для заміни старого, зношеного), тоді у Вас є 2 варіанти його обліку :Liliya13 писав:Ні, це не медичне обладнання, новий фільтр для питної води
1) віднести вартість фільтра (+вартість установки) на збільшення первісної вартості системи водопостачання (якщо у Вас вона обліковується як окремий об’єкт) або первісної вартості будівлі. Оскільки установлення такого фільтра фактично є поліпшенням (модернізацією) технічних характеристик системи водопостачання;
2) обліковувати як окремий об'єкт ОЗ на субрахунку 104 "Машини та обладнання".
Власне, все залежить від того, за яким КЕКВ Ви провели (запланували) видатки на придбання такого фільтра.
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
113JAFA писав:Доброго дня! підкажіть, будь ласка, на який рахунок оприбутковувати пилосос вартістю 1500 грн та прінтер 4800 грн?
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
По-друге, звичайно так не можна робити. Тому що у вашом випадку первісною вартістю є собівартість виробництва.
Тепер читаємо що написано в ПСБО 123:
6. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Спасибо!Матвєєва Вікторія писав:По-перше, навіщо тоді було виготовляти власними силами, якщо ви дуже хочете оприбуткувати за 1300 грн ?
По-друге, звичайно так не можна робити. Тому що у вашом випадку первісною вартістю є собівартість виробництва.
Тепер читаємо що написано в ПСБО 123:
6. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Виктория,пожалуйста,а кисточки для покраски и диски для резки металла нужно включать в себестоимость? а,если их потом используем на покраску др. изделия,как быть в таком случае?Анна весна писав:Спасибо!Матвєєва Вікторія писав:По-перше, навіщо тоді було виготовляти власними силами, якщо ви дуже хочете оприбуткувати за 1300 грн ?
По-друге, звичайно так не можна робити. Тому що у вашом випадку первісною вартістю є собівартість виробництва.
Тепер читаємо що написано в ПСБО 123:
6. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Да,я знаю и о других расходах. А если они были изготовлены просто за "спасибо",то тогда в себестоимость включ.только расход материаловМатвєєва Вікторія писав:В себестоимость включаете все расходы на приобретение материалов, израсходованных для изготовления таких лавочек. Кстати при формировании себестоимости не забудьте и о других расходах, например, о расходах на оплату труда тех работников, которые занимались их изготовлением. В качестве примера посмотрите материал "Национальные костюмы: приобретаем и учитываем" в газете "Бюджетная бухгалтерия", № 39, 2016
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
- Крот Юлія
- Місцевий
- Повідомлень: 991
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 28 разів
- Подякували: 150 разів
- Контактна інформація:
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.
-
- Мешканець
- Повідомлень: 140
- З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
- Регіон: Одесская область
- Дякував (ла): 16 разів
- Подякували: 8 разів
Спасибо огромное!Крот Юлія писав:Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.
- Матвєєва Вікторія
- Коронована особа
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:33
- Регіон: Харків
- Дякував (ла): 12 разів
- Подякували: 144 рази
- Контактна інформація:
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
Тут как бы с 1 января новый план счетовКорінна Олена писав:Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?
1.17. | Відображення вартості безоплатно отриманих основних засобів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності | 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи» | 51 «Внесений капітал» |
1.18. | Відображення нарахованої суми зносу на основні засоби, що отримані безоплатно за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності | 8014 (8024), 8114, (8124) «Амортизація» | 1411 (1421) «Знос основних засобів», 1412 (1422) «Знос інших необоротних матеріальних активів», 1414 (1424) Знос інвестиційної нерухомості» |
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
ааа, тоді так як ви і написали! Вводити в експлуатацію не потрібно!Корінна Олена писав:Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016
-
- Мандрівник
- Повідомлень: 14
- З нами з: 01 жовтня 2015, 13:45
- Регіон: Николаевская область
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
Знос на ІНМА нараховується при введенні в експлуатацію, все! В кінці року їх не чіпайте вже!Бухгалтер 1 писав:EVGENIY, Доброго дня , підскажіть будь-ласка як розрахувати амортизацію інших необоротних активів по новому бланку затвердженого наказом №818 від 13 09 2016( писати тільки передані в експлуатацію необоро. активи на які буде нараховуватись знос, чи і ті що знос був нарахований і того року )
-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.31.lecz.62 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати. Дякую.
III. Визнання та первісна оцінка основних засобів
(Наказ|Методичні рекомендації,-
- Квартирант
- Повідомлень: 53
- З нами з: 23 березня 2016, 11:06
- Регіон: Полтавская область
- Подякували: 1 раз
-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
- EVGENIY
- Повелитель Галактики
- Повідомлень: 10287
- З нами з: 29 липня 2010, 01:27
- Регіон: Харьковская область
- Звідки: Харків
- Дякував (ла): 146 разів
- Подякували: 1368 разів
- Контактна інформація:
Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
тырк
Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.
Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.
6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку
(Наказ|Інструкція, Державне казначейство України, від 17.07.2000, № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")-
- Мешканець
- Повідомлень: 146
- З нами з: 07 травня 2015, 16:25
- Регіон: Донецкая область
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Спасибо большое. Получается, что на данный момент эта Инструкция не действующая, а в других документах больше нигде то не указано?EVGENIY писав:Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!Spoiler
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.
Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.
6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку
(Наказ|Інструкція, Державне казначейство України, від 17.07.2000, № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")