На форумі розглянуті питання індексації, виплати лікарняних та декретних, правові питання та багато важливого для працівників бюджетної сфери України. Приєднуйтесь!
https://buhgalter.com.ua/forum/
На мій погляд, якщо раніше такого фільтра не було (тобто його придбано не для заміни старого, зношеного), тоді у Вас є 2 варіанти його обліку :Liliya13 писав:Ні, це не медичне обладнання, новий фільтр для питної води
113JAFA писав:Доброго дня! підкажіть, будь ласка, на який рахунок оприбутковувати пилосос вартістю 1500 грн та прінтер 4800 грн?
Спасибо!Матвєєва Вікторія писав:По-перше, навіщо тоді було виготовляти власними силами, якщо ви дуже хочете оприбуткувати за 1300 грн ?
По-друге, звичайно так не можна робити. Тому що у вашом випадку первісною вартістю є собівартість виробництва.
Тепер читаємо що написано в ПСБО 123:
6. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.
Виктория,пожалуйста,а кисточки для покраски и диски для резки металла нужно включать в себестоимость? а,если их потом используем на покраску др. изделия,как быть в таком случае?Анна весна писав:Спасибо!Матвєєва Вікторія писав:По-перше, навіщо тоді було виготовляти власними силами, якщо ви дуже хочете оприбуткувати за 1300 грн ?
По-друге, звичайно так не можна робити. Тому що у вашом випадку первісною вартістю є собівартість виробництва.
Тепер читаємо що написано в ПСБО 123:
6. Собівартість виробництва (створення) об'єкта основних засобів складається з витрат, понесених суб'єктом державного сектору на його виготовлення (створення), з урахуванням витрат, передбачених пунктом 5 цього розділу.
Да,я знаю и о других расходах. А если они были изготовлены просто за "спасибо",то тогда в себестоимость включ.только расход материаловМатвєєва Вікторія писав:В себестоимость включаете все расходы на приобретение материалов, израсходованных для изготовления таких лавочек. Кстати при формировании себестоимости не забудьте и о других расходах, например, о расходах на оплату труда тех работников, которые занимались их изготовлением. В качестве примера посмотрите материал "Национальные костюмы: приобретаем и учитываем" в газете "Бюджетная бухгалтерия", № 39, 2016
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Спасибо огромное!Крот Юлія писав:Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.
Тут как бы с 1 января новый план счетовКорінна Олена писав:Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?
1.17. | Відображення вартості безоплатно отриманих основних засобів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності | 10 «Основні засоби», 11 «Інші необоротні матеріальні активи» | 51 «Внесений капітал» |
1.18. | Відображення нарахованої суми зносу на основні засоби, що отримані безоплатно за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності | 8014 (8024), 8114, (8124) «Амортизація» | 1411 (1421) «Знос основних засобів», 1412 (1422) «Знос інших необоротних матеріальних активів», 1414 (1424) Знос інвестиційної нерухомості» |
ааа, тоді так як ви і написали! Вводити в експлуатацію не потрібно!Корінна Олена писав:Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016
Знос на ІНМА нараховується при введенні в експлуатацію, все! В кінці року їх не чіпайте вже!Бухгалтер 1 писав:EVGENIY, Доброго дня , підскажіть будь-ласка як розрахувати амортизацію інших необоротних активів по новому бланку затвердженого наказом №818 від 13 09 2016( писати тільки передані в експлуатацію необоро. активи на які буде нараховуватись знос, чи і ті що знос був нарахований і того року )
Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.31.lecz.62 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати. Дякую.
III. Визнання та первісна оцінка основних засобів
(Наказ|Методичні рекомендації,Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.
Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.
6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку
(Наказ|Інструкція, Державне казначейство України, від 17.07.2000, № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")Спасибо большое. Получается, что на данный момент эта Инструкция не действующая, а в других документах больше нигде то не указано?EVGENIY писав:Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!Spoiler
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.
Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.
6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку
(Наказ|Інструкція, Державне казначейство України, від 17.07.2000, № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")