Сторінка 8 з 19

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 23 грудня 2016, 14:59
Анна весна
Матвєєва Вікторія писав:В себестоимость включаете все расходы на приобретение материалов, израсходованных для изготовления таких лавочек. Кстати при формировании себестоимости не забудьте и о других расходах, например, о расходах на оплату труда тех работников, которые занимались их изготовлением. В качестве примера посмотрите материал "Национальные костюмы: приобретаем и учитываем" в газете "Бюджетная бухгалтерия", № 39, 2016
Да,я знаю и  о других  расходах. А если они были изготовлены просто за "спасибо",то тогда в себестоимость включ.только расход материалов

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 23 грудня 2016, 15:04
Матвєєва Вікторія
Ну как сказать?!?!? Дело в том что все что мы получили "просто за спасибо", мы должны оприходовать как благотворительную помощь в натуральной форме (в том числе и бесплатные работы, услуги).

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 23 грудня 2016, 15:37
Анна весна
Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 23 грудня 2016, 18:57
Крот Юлія
Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем  мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість  виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 26 грудня 2016, 15:49
Анна весна
Крот Юлія писав:
Анна весна писав:Виктория,я ,конечно,прошу прощения за столько вопросов,просто очень много у нас нюансов (сельский совет),очень много приобретений, изготовлений. У меня голова кругом уже. Еще такой вопрос,очень тоже нужен ответ.Мы оприходовали мосты в удовлетворительном состоянии по 4800грн (в прошлом году).В этом делаем ремонты ,опять же люди сами делают. Но на ремонт моста(деревянных) покупаем материалы (напр.брус,в кол-ве 200 шт на сумму 9100 грн ,трубы,и конечно же и др.материалы).Перестраиваем  мост, Вообщем,на этот мост уходит в 2раза или в 3раза больше денег. Вопрос: какая стоимость будет у этого моста? и такие же проблемы у меня с колодцами.Как быть,помогите,пожалуйста .
Існує такий нормативний документ - ВБН Г.1-218-182:2006 "Класифікація робіт з ремонтів автомобільних доріг загального користування", затверджені наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 10.04.06 р. № 130. У цьому документі чітко указано, які роботи належать до поточного, а які до капітального ремонту мостів. Відтак, якщо виконані у Вашому випадку роботи можна класифікувати як капремонт, тоді всі витрати (вартість  виготовлення проектно-кошторисної документації + вартість матеріалів + вартість робіт) слід відносити на фактичні видатки відповідного звітного періоду.
Якщо ж такі роботи можна класифікувати як поліпшення (добудова, модернізація) мосту, тоді на їх вартість слід збільшити первісну вартість відповідного об’єкта. Причому вирішальне слово щодо віднесення певних робіт до модернізації залишається за керівником - головою Вашої сільської ради.
Спасибо огромное!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 28 грудня 2016, 09:03
nyucsha
Доброго дня. У нас виникла така ситуація. Ми купили новий газовий лічильник (грудні 2015 р. сума 3200,00 грн - КЕКВ 3110) . До нього потрібно було зробити робочий план. А на січень місяць 2017 року потрібно надати цей план на погодження в газове, де там потрібно буде заплатити кошти за погодження. Аж потім його введем в експлуатацію. Я тепер заплуталася, які це видатки, і як мені його оприбутковувати?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 28 грудня 2016, 12:29
Матвєєва Вікторія
Всі витрати, пов’язані зі встановленням лічильника збираєте у цьому році на рахунку 14.  У  2017  році переносите залишок з цього рахунку на новий рахунок 13 «Капітальні інвестиції» та вводите в експлуатацію за загальними правилами із зарахуванням на новий субрахунок 1014 «Машини та обладнання»

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 10:22
Корінна Олена
Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 11:22
EVGENIY
Корінна Олена писав:Підскажіть будь ласка нам передають адмінприміщеня в межах головного розпорядника потрібно мені робити акт введення в есплуатацію чи просто будуть проводки 103- 401,131 і все?
Тут как бы с 1 января новый план счетов  :10:
1.17.         Відображення вартості безоплатно отриманих основних засобів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності

10 «Основні засоби»,

11 «Інші необоротні матеріальні активи»

51 «Внесений капітал»

1.18.         Відображення нарахованої суми зносу на основні засоби, що отримані безоплатно за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об’єктами державної (комунальної) власності

8014 (8024), 8114, (8124) «Амортизація»

1411 (1421) «Знос основних засобів»,

1412 (1422) «Знос інших необоротних матеріальних активів»,

1414 (1424) Знос інвестиційної нерухомості»


Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 11:31
Корінна Олена
Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 11:37
EVGENIY
Корінна Олена писав:Річ в тому, що ці операції треба зробити ще груднем 2016
ааа, тоді так як ви і написали! Вводити в експлуатацію не потрібно!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 11:46
Корінна Олена
Щиро дякую

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 04 січня 2017, 12:43
EVGENIY
Бухгалтер 1 писав:EVGENIY, Доброго дня , підскажіть будь-ласка як розрахувати амортизацію інших необоротних активів по новому бланку затвердженого наказом №818 від 13 09 2016( писати тільки передані в експлуатацію необоро. активи на які буде нараховуватись знос, чи і ті що знос був нарахований і того року )
Знос на ІНМА нараховується при введенні в експлуатацію, все! В кінці року їх не чіпайте вже!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 06 січня 2017, 12:21
31.lecz.62
Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати.  Дякую.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 06 січня 2017, 14:39
EVGENIY
31.lecz.62 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи обов"язково треба вести окремий облік по придбаних ОЗ та матеріалах по загальному та спеціальному фондах. Раніше було прописано в інструкції чи діє вона зараз і де почитати.  Дякую.
Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.

 

 III. Визнання та первісна оцінка основних засобів

(Наказ|Методичні рекомендації,  Мінфін, від 23.01.2015,  № 11 "Про затвердження Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб'єктів державного сектору")

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 09 січня 2017, 11:51
31.lecz.62
Щиро дякую вам за відповідь, але я мала наувазі не отримано безоплатно НА, а придбано за рахунок спеціального та загального фонду. Наприклад, ми придбали автомобіль за рахунок спеціального фонду, а збір до пенсійного фонду та його реєстрацію оплачено по загальному фонду. Стало питання обліку витрат рах.105. Я всі придбані НА веду окремо по загальному і по спеціальному фонду. А тут зіткнулася з таким - витрати з різних фондів. Раніше по моєму було, що потрібно вести окремий облік чи це саме про гуманітарну допомогу було сказано, а не про такий, може я щось не так зрозуміла. В метод.рекомендаціях указано саме за гуманітарну допомогу і її окремий облік. До річного звіту ф. 5 формується з надходжень за фондами, тому вести облік мені так зручно. Дякую вам за відповідь.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 20 січня 2017, 10:40
ОльгаК
Добрий день. Скажіть будьласка якщо у нас буде безоплатна передача основних засобів в січні місяці( числа 20), то чи потрібно за сучень нараховувати амортизацію?Дякую.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 25 січня 2017, 09:53
tanyaslavdon
Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 25 січня 2017, 16:09
EVGENIY
Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
тырк
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.

Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.

Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.

 

 6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку

(Наказ|Інструкція,  Державне казначейство України, від 17.07.2000,  № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 25 січня 2017, 16:19
tanyaslavdon
EVGENIY писав:
Татьяна писав:Доброе утро!
Подскажите, где прописано, как на объектах писать инвентарные номера( краской и т.д.)?Или где это раньше указывалось? Очень надо. спасибо!
Spoiler
6.22. Кожному необоротному активу (крім білизни, постільних речей, одягу, взуття, бібліотечних фондів, малоцінних необоротних матеріальних активів, матеріалів довготривалого використання та таких, що мають специфічне призначення) присвоюється інвентарний номер, який має вісім знаків. Перші три знаки означають номер субрахунку, четвертий - підгрупу і останні чотири знаки - порядковий номер предмета у підгрупі. Для тих субрахунків, для яких не виділені підгрупи, четвертий знак позначається нулем.

Інвентарний номер зазначається на жетоні, який прикріпляється до об'єкта, позначається фарбою на об'єкті або проставляється іншим способом.

Якщо інвентарний об'єкт є складним і включає ті чи інші відокремлені елементи, що становлять разом з ним одне ціле, на кожному такому елементі повинен бути зазначений той самий інвентарний номер, що й на основному об'єкті.

 

 6. Відображення переміщення необоротних активів у регістрах бухгалтерського обліку

(Наказ|Інструкція,  Державне казначейство України, від 17.07.2000,  № 64 "Про затвердження Інструкції з бухгалтерського обліку необоротних активів бюджетних установ")
Спасибо большое. Получается, что на данный момент эта Инструкция не действующая, а в других документах больше нигде то не указано?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 25 січня 2017, 16:21
EVGENIY
Татьяна, я бы сказал, пока нигде не указано :)

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 25 січня 2017, 16:39
EVGENIY
ОльгаК писав:Добрий день. Скажіть будьласка якщо у нас буде  безоплатна передача основних засобів  в січні місяці( числа 20), то чи потрібно за сучень нараховувати амортизацію?Дякую.
Нарахування амортизації припиняється, починаючи з місяця, наступного за місяцем вибуття об'єкта основних засобів, переведення його на реконструкцію, модернізацію, добудову, дообладнання, консервацію. 

При вибутті об'єкта основних засобів суб'єкт державного сектору нараховує амортизацію в місяці його вибуття.
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/natsstandarti-buhobliku-v-derzhavnomu-sektori/natsionalne-polozhennya-standart-buhgalterskogo-obliku-v-derzhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 27 січня 2017, 11:15
Lyubo4ka
Доброго дня! Плануємо закупити тротуарну плитку приблизно на суму 60 000 грн. Видатки проводити по КЕКВ 3110 чи по 2210? І як потім бути з укладеною доріжкою?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 січня 2017, 11:14
Крот Юлія
Lyubo4ka писав:Доброго дня! Плануємо закупити тротуарну плитку приблизно на суму 60 000 грн. Видатки проводити по КЕКВ 3110 чи по 2210? І як потім бути з укладеною доріжкою?
Доброго дня!
Щоб правильно відповісти на Ваше запитання, потрібно чітко розуміти, з якою метою планується закупівля тротуарної плитки: для ремонту покриття тротуарів чи для облаштування нових тротуарів. Тож, будь ласка, уточніть цей момент

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 січня 2017, 13:31
Lyubo4ka
Викласти вхід до будинку культури, але там зараз асфальт. Не знаю як це правильно назвати ремонт чи новий)

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 січня 2017, 14:14
Крот Юлія
Lyubo4ka писав:Викласти вхід до будинку культури, але там зараз асфальт. Не знаю як це правильно назвати ремонт чи новий)
Роботи з відновлення або улаштування нових асфальтових тротуарів та вимощення навколо будівель згідно з п.п. 2.17.3 Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затвердженого наказом Дежкомітету з питагь ЖКГ від 10.08.2004 р. № 150, належать до капітального ремонту.
Витрати на здійснення таких робіт слід планувати за КЕКВ 3132 "Капітальний ремонт інших об'єктів".

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 січня 2017, 22:14
Lyubo4ka
Дуже дякую!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 31 січня 2017, 10:16
рейвен
помогите пожалуйста!!!!!! как правильно оприходовать ОС. раньше было
ДТ- 324-6500,24 Кт-712-6500,24,
Дт- 364-6500,24 Кт- 324-6500,24,
ДТ-104-6500      Кт-364- 6500,
ДТ-812- 6500     КТ-401-6500
ДТ-812-0,24       КТ-364-0,24
А сейчас как?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 31 січня 2017, 14:01
morgan
Доброго дня!
Колеги підскажіть:
26.01. придбано і введено в експлуатацію МНМА (крісла офісні, калькулятор, печатка, чайник) на суму 2405,73грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-7011, Кт-5411 (вилучення з асигнувань перв. вартості МНМА) - 2405,73грн.
2. Дт-1113, Кт-6415 (придбання і введення в експлуатацію) - 2405,73грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 (другий запис)- 2405, 73грн.
4. Дт-8014, Кт-1412 (50% амортизація)- 1202,87грн.
Вірні проводки???

26.01. придбано і введено в експлуатацію Нематеріальний актив (ПЗ Медок) на суму 1262,00грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-7011, Кт-5411 (вилучення з асигнувань перв. вартості НА)- 1262,00грн.
2. Дт-1216, Кт-6415 (придбання і введення в експлуатацію)- 1262,00грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 (другий запис)- 1262,00грн.
Вірні проводки???

Завчасно дякую за відповідь...

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 02 лютого 2017, 23:20
morgan
Придбано і введено в експлуатацію МНМА (крісла офісні, калькулятор, печатка, чайник) на суму 2405,73грн.
Виконано наступні проводки:
1. Дт-1312, Кт-6415 - 2405,73грн.
1. Дт-7011, Кт-5411 - 2405,73грн.
2. Дт-1113, Кт-1312 - 2405,73грн.
3. Дт-5411, Кт-5111 - 2405, 73грн.
4. Дт-8014, Кт-1412 - 1202,87грн.
Колеги підскажіть чи вірні проводки???
Дякую!!!