Сторінка 4 з 19

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 22 грудня 2015, 14:53
EVGENIY

Код: Виділити все

3. Основні засоби класифікуються за такими групами: 
3.1. Основні засоби: 
3.1.1. Земельні ділянки. 
3.1.2. Капітальні витрати на поліпшення земель. 
3.1.3. Будинки, споруди та передавальні пристрої. 
3.1.4. Машини та обладнання. 
3.1.5. Транспортні засоби. 
3.1.6. Інструменти, прилади, інвентар. 
3.1.7. Тварини та багаторічні насадження. 
3.1.8. Інші основні засоби. 
3.2. Інші необоротні матеріальні активи включають: 
3.2.1. Музейні фонди. 
3.2.2. Бібліотечні фонди. 
3.2.3. Малоцінні необоротні матеріальні активи. 
Суб'єкти державного сектору зараховують до малоцінних необоротних матеріальних активів предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 2500 гривень та строк використання яких перевищує один рік, та сценічно-постановочні засоби вартістю, що не перевищує 5000 гривень за одиницю. 
3.2.4. Білизну, постільні речі, одяг та взуття. 
3.2.5. Природні ресурси. 
3.2.6. Інвентарну тару. 
3.2.7. Необоротні матеріальні активи спеціального призначення.
3.2.8. Інші необоротні матеріальні активи.
Вивчаємо Національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 "Основні засоби"

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 28 грудня 2015, 10:38
bysinka
Добрый день! Помогите, пожалуйста, правильно оприходовать УЗИ установку!  Мы коммунальное учреждение, установку закупили для нас  по распоряжению главного распорядителя  через базу спецмедпостачання и по приказу на нас распределили.  Как правильно оприходовать, в каком ордере и проводки?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 грудня 2015, 10:34
EVGENIY
bysinka писав:Добрый день! Помогите, пожалуйста, правильно оприходовать УЗИ установку!  Мы коммунальное учреждение, установку закупили для нас  по распоряжению главного распорядителя  через базу спецмедпостачання и по приказу на нас распределили.  Как правильно оприходовать, в каком ордере и проводки?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401, 
131 - 133
МО-17

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 грудня 2015, 15:15
iraberus
EVGENIY писав:
КСД писав:Доброго дня, допоможіть будь ласка. ми бюджетна установа інша бюджетна установа безкоштовно передає нам на баланс програмно-апаратний комплекс та систему відеоспостереження, та відеозапису.(о.з),згідно акту приймання-передачі та накладної із зносом 10% допоможіть з проводками
План рахунків пункт 1.6
Безоплатне отримання необоротних активів (крім внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності)
101 - 122
364
Водночас проводиться другий запис
812
401,
131 - 133
Ну и довидку в казну! Если у вас не внутриведомственная передача!
Скажите пожалуйста, а имеется ввиду например Дт113 Кр 364,
                                               одновременно Дт 812 Кр 401
                                               и еще раз надо Дт 812  Кр 132????
Зачем запятая после 401, что она означает??

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 31 грудня 2015, 08:30
bysinka
EVGENIY писав:
bysinka писав:Добрый день! Помогите, пожалуйста, правильно оприходовать УЗИ установку!  Мы коммунальное учреждение, установку закупили для нас  по распоряжению главного распорядителя  через базу спецмедпостачання и по приказу на нас распределили.  Как правильно оприходовать, в каком ордере и проводки?
1.7
Безоплатне отримання необоротних активів за операціями з внутрішнього переміщення в межах органу, уповноваженого управляти об'єктами державної (комунальної) власності
101 - 122
401, 
131 - 133
МО-17
Спасибо большое!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 05 січня 2016, 12:23
БОМ
Доброго дня. Ми провели реконструкцію топкової в амбулаторії (КЕКВ3142),(заміна газового котла на твердопаливний),
 підкажіть кореспонденцію рахунків і первинні документи на які ми маємо зсилатися?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 06 січня 2016, 20:33
viktorina
Добрый день! В 2015 ,до моего назначения ,организация купила здание( по нотариальному договору). Проводки постановки на учёт знаю, а какие ещё действия нужны . знаю 3 %пенсионного надо было заплатить, а ещё что? Что то слышала про инвентарные номера, но боюсь , что это не тот номер который я в ив. Карточке записала 103......и т.д.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 07 січня 2016, 13:08
Радистка_Кэт
Почему? Это основное средство, именно инвентарный - это тот самый номер

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 09 лютого 2016, 20:25
Радистка_Кэт
А сделать задним числом нельзя?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 10 лютого 2016, 09:16
Радистка_Кэт
1972 год? Боже, зачем вы паритесь тогда :)))

Додано: 11 лютого 2016, 14:50
buhgalter
Подскажите, пожалуйста, если в ходе текущего ремонта был установлен водонагревательный бак (входит в стоимость работ КЕКВ 2240), можно ли его оприходовать как ОС?

Re:

Додано: 11 лютого 2016, 15:07
Крот Юлія
buhgalter писав:Подскажите, пожалуйста, если в ходе текущего ремонта был установлен водонагревательный бак (входит в стоимость работ КЕКВ 2240), можно ли его оприходовать как ОС?
Если расходы были проведены по КЭКР 2240, тогда нельзя. Потому как приобретение ОС должно проводиться по КЭКР 3110, исключений не предусмотрено.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 10 березня 2016, 10:45
Надія Володимирівна
Підкажіть будь ласка, як на даний момент оприбутковуються підручники, з копійками чи без, які проводки для цього використовувати? Та як проводиться нарахування зносу? Завчасно дякую!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 10 березня 2016, 11:44
EVGENIY
Надія Володимирівна писав:Підкажіть будь ласка, як на даний момент оприбутковуються підручники, з копійками чи без, які проводки для цього використовувати? Та як проводиться нарахування зносу? Завчасно дякую!
Облік з копійками! Всі проводки є в типовій кореспонденції!
Амортизація необоротних матеріальних активів, зазначених у підпункті 3.2 (крім підпункту 3.2.7) пункту 3 розділу II цього Національного положення (стандарту), нараховується в першому місяці передачі у використання об'єкта необоротних активів у розмірі 50 відсотків його первісної вартості та решта 50 відсотків первісної вартості - у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу).

 
Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів141 - 143364, 675, 825
Водночас відображаються фактичні видатки801, 802, 811 - 813402
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів101 - 122141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі402401
Нарахування суми зносу (накопиченої амортизації) на необоротні активи841131 - 133
Водночас проводиться другий запис401841

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 11 березня 2016, 13:48
Крот Юлія
Оксана Котенко писав:Доброго дня! Підскажіть будь ласка, як правильно оприбуткувати подаровані металопластикові вікна та відобразити новими бухгалтерськими проведеннями. Ми бюджетна установа, подрували вікна на суму 12500,00(без ПДВ). Є договір на виконані роботи, та додатки з описом 3-х вікон! Як правильно оприбуткувати вікна, 3 шт. чи можна комплектом, якщо в договорі нічого про об'єкт не вказано! Дякую
Раджу Вам почитати статтю "Заміна вікон у навчальному закладі за рахунок благодійних внесків" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2013, № 41). Проводки для відображення таких операцій (отримання благодійної допомоги у вигляді заміни вікон) залишилися незмінними.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 22 березня 2016, 11:08
Littlegirlua
Доброго дня! підскажіть якии проводками оприбуткувати придбаний ноутбук по спецфонду та необоротні активи? дякую!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 22 березня 2016, 13:45
Крот Юлія
Littlegirlua писав:Доброго дня! підскажіть якии проводками оприбуткувати придбаний ноутбук по спецфонду та необоротні активи? дякую!
Згідно з п. 1.1 Типової кореспонденції субрахунків при придбанні основних засобів (у т.ч. ноутбука) слід складати такі проводки:
Відображено придбання основного засобу (сума з ПДВ) Дт 141 Кт 364, 675;
одночасно відображено фактичні видатки Дт 811-813 Кт 402.
Зараховано об’єкт капітальних інвестицій до складу основних засобів під час введення його в експлуатацію Дт 104 Кт 141
Одночасно відображено зміни у капіталі Дт 402 Кт 401.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 30 березня 2016, 19:19
Ір4ик
Добрий день! Підкажіть якими проводками оприбуткувати книжки, які були повернені взамін загублених. Дякую!!!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 31 березня 2016, 09:31
Крот Юлія
Ір4ик писав:Добрий день! Підкажіть якими проводками оприбуткувати книжки, які були повернені взамін загублених. Дякую!!!
Аналогічне запитання вже обговорювалось на на нашому форумі, ось посилилання: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... 0%B8#p7977

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 31 березня 2016, 12:10
Pariz
Добрий день. Навчальному закладу обласна рада передала на баланс гуртожиток (уточнюю -передали на баланс коробку гуртожитку, ще будуть виділятися кошти та будуть проводитись внутрішні роботи (цокольне приміщення роботи, каналізацію проводити тощо)). Які проводки потрібно зробити, щоб його поставити на баланс?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 01 квітня 2016, 15:04
Олена Гривнюк
Доброго дня! В нас на балансі був автомобіль за рішенням Районної ради передали безоплатно  іншій організації , пройшов час тепер ця організація передає за рішенням Районної ради знову нам наш автомобіль безоплатно , чи потрібно подавати в довідку що це наші доходи? і якими проводками провести таку передачу?
при передачі сума з копійками як їх списати при вводі в експлуатацію?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 05 квітня 2016, 16:47
212
Доброго дня ! Допоможіть. Ми бюджетна установа змінили адресу і нам інша бюджетна установа (не належить до нашого міністерства) яка знаходилася в цьому приміщенні передала будівлю та газовий котел згідно акту передачі. Які наші дії в подальшому ( підпорядкуваннікладання акту введення в експлуатацію ....) ?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 06 квітня 2016, 10:54
EVGENIY
21 писав:Доброго дня ! Допоможіть. Ми бюджетна установа змінили адресу і нам інша бюджетна установа  (не належить до нашого міністерства) яка знаходилася в цьому приміщенні передала будівлю та газовий котел згідно акту передачі. Які наші дії в подальшому ( підпорядкуваннікладання акту введення в експлуатацію ....) ?
підпорядкуваннікладання
:4:
Основні засоби, отримані безоплатно у вигляді безповоротної допомоги, дарунка, приймаються комісією, створеною наказом керівника суб'єкта державного сектору, до складу якої обов'язково входить працівник бухгалтерської служби.
Комісія складає відповідний документ, в якому зазначаються найменування і вартість отриманих основних засобів на підставі якого операції з безоплатного отримання відображаються в бухгалтерському обліку.

Бухгалтерський облік надходження, переміщення та вибуття гуманітарної допомоги бухгалтерська служба та матеріально відповідальні особи відображають в облікових регістрах, але окремо від матеріальних цінностей, придбаних за рахунок коштів інших джерел надходжень.

Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації.

Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів.
Проводку з введення в експлуатацію робити не потрібно! В кореспнденції рахунків є окремий пункт на ОЗ отримані безоплатно!

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 11 квітня 2016, 17:08
elena_iv16
Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно оформляти акт ОЗ-1 при прийманні-передачі стендів (рах. 113, ціна 1500,00грн.) від постачальника?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 19 квітня 2016, 09:54
Крот Юлія
elena_iv16 писав:Підкажіть, будь-ласка, чи потрібно оформляти акт ОЗ-1 при прийманні-передачі стендів (рах. 113, ціна 1500,00грн.) від постачальника?
Раніше Акт прийняття-передачі основних засобів (форма № ОЗ-1) був підставою для оприбуткування необоротних активів (взяття їх на баланс установи). Однак на сьогодні ж підставою для оприбуткування необоротних активів є Акт введення в експлуатацію основних засобів. Підтвердженням факту приймання-передачі необоротних активів (у Вашому випадку стендів) буде накладна постачальника. Відтак у оформленні Акта приймання-передачі основних засобів за типовою формою № ОЗ-1 (бюджет) немає сенсу.

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 26 квітня 2016, 15:46
Pariz
Добрий день. Обласною радою на баланс навчального закладу передано гуртожиток (в якому ще всередині недобудоване цокольне приміщення). Гуртожиток не введений в експлуатацію. Які проводки потрібно зробити, щоб поставити його на баланс?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 26 квітня 2016, 16:15
Крот Юлія
Pariz писав:Добрий день. Обласною радою на баланс навчального закладу передано гуртожиток (в якому ще всередині недобудоване цокольне приміщення). Гуртожиток не введений в експлуатацію. Які проводки потрібно зробити, щоб поставити його на баланс?
Доки будівля не буде введена в експлуатацію, Ви не можете зарахувати її на баланс. До моменту введення в експлуатацію такий об’єкт незавершеного будівництва має обліковуватися у складі незавершених капітальних вкладень на субрахунку 141 "Капітальні інвестиції в основні засоби".

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 26 квітня 2016, 16:19
Pariz
Дякую, а які в такому випадку будуть проводки?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 10 травня 2016, 15:16
Анна весна
Добрый день! Подскажите,пожалуйста,мы-бюджетная организация,купили счетчики по электроэнергии,есть накладная на них.Сейчас один счетчик на параметрировании, другой пока в кабинете,т.к. склада и завхоза нет вообще.Когда нужно сделать акт ввода в эксплуатацию? какие проводки должны быть?

Re: Оприбуткування основних засобів

Додано: 11 травня 2016, 11:37
EVGENIY
Анна весна писав:Добрый день! Подскажите,пожалуйста,мы-бюджетная организация,купили счетчики  по электроэнергии,есть накладная на них.Сейчас один счетчик на параметрировании, другой  пока в кабинете,т.к. склада и завхоза нет вообще.Когда нужно сделать акт ввода в эксплуатацию? какие проводки должны быть?
Проводки есть в типовой кореспонденции
1.5
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів
101 - 122
141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі
402
401
Акт ввода делать нужно даже если нет завхоза, вам же счётчики будут устанавливать и будет акт об установке, вот его можете считать актом ввода в експлуатацию! Или на основании документа которій дадут после установки сделайте акт ввода!