склад комісії по списанню

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Andrijtp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 18 травня 2015, 16:02
Регіон: Ровенская область

Повідомлення Andrijtp »

Підкажіть, будь ласка, хто має очолити комісію по списанню матеріальних цінностей в бюджетній установі. Згідно Порядку списання об'єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8.11.2007 р. N 1314 очолити повинен заступник керівника суб'єкта господарювання. У нас посада заступника чи головного інженера відсутня. Голова комісії - керівник?

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Ні, тому що керівник затверджує Акт про списання, який створює Комісія!

Andrijtp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 18 травня 2015, 16:02
Регіон: Ровенская область

Повідомлення Andrijtp »

Тоді хто???

Аватар користувача
yaoleg
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2485
З нами з: 11 лютого 2012, 11:15
Регіон: Винницкая область
Звідки: Вінниця
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 450 разів

Повідомлення yaoleg »

Всі інші працівники.
Або ж, Акт підписує керівник, а затверджує керівник органу вищого рівня!

Andrijtp
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 18 травня 2015, 16:02
Регіон: Ровенская область

Повідомлення Andrijtp »

Дякую за увагу. Можливо існує якийсь документ, де це написано, бо здоровий глузд - не аргумент для перевіряючих...

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”