Введення в експлуатацію та проводки по 113 рахунку

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Margaritf88 писав:Доброго дня. Підкажить будь ласка як правильно росподілити витрачені матеріали на монтаж та підключення камер відеонагляду? Нашою установою було придбано 8 камер  відео спостереження(113рах) та відеорегістратор(113 рах) , на  камери при монтажі було витрачені матеріали( дроти , сверла, кабелі, шурупи та інше). Згідно ПСБО 121 розділу 2 пункта 5 такі витрати слід  віднести на вартість первісну  113 рах. розподіливши пропорціонально . Зараз вони знаходяться на 142 рахунку. Я правильно розумію мені треба їх дооцінити на суму витрачених матеріалів при монтажі, а тільки потім ввести їх в експлуатацію?  І яка  правильна кореспонденція рахунків при дооцінці 113?
Доброго дня! Я вважаю, що найбільш доцільним буде обліковувати систему відеоспостереження (у т.ч. відеокамери, відео-реєстратор, монітор, блок живлення, жорсткий диск) як єдиний об'єкт (комплекс) на субрахунку 104 "Машини та обладнання". А всі витрати (дроти, шурупи, свердла тощо), пов'язані з підключенням такої системи, слід включити до її первісної вартості.
От тільки в такому разі всі витрати необхідно проводити за КЕКВ 3110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування", а суми витрат - накопичувати на субрахунку 141, а не 142. Так буде більш правильно і логічно.
Якщо ж витрати уже проведені (за КЕКВ 2110), роботи виконані, камери підключені, тоді залишається лише Ваш варіант - оприбуткувати камери, відео-реєстратор тощо як окремі об'єкти на 113 субрахунок, а витратні матеріали (дроти, свердла, кабелі, шурупи та інше) - списати на фактичні видатки звітного періоду.

Аватар користувача
Margaritf88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 21 січня 2014, 21:05
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Margaritf88 »

Я з Вами згодна, що доцільніше було б обліковувати всю систему відеоспостереження  на рах. 104   , але придбання камер та матеріалів вже відбулися за КЕКВ 2210. Так що вихід тільки один розподілити витрати на кожну одиницю. Але після того як я побачила акт встановлення та монтажу в мене виникло інше питання. За актом сума витратних матеріалів (сюди віднесено: блоки живлення, конектори, кабелі, розподільчі коробки, саморізи, дюбеля, канали) становить 9206,41 грн Розподіливши суму витрат на 8 камер отримуємо , що на кожну камеру припадає 1150,80грн дооцінки. Тобто  після дооцінки вартість кожної камери буде становити 1561,88 (сума закупівлі)+1150,80 (суму дооцінки )=2712,68 грн. А це вже більше 2500,00 грн і їх слід віднести на 104 рах. Але ж КЕКВ 2210! Що робити? Підкажіть будь ласка.

Аватар користувача
Margaritf88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 21 січня 2014, 21:05
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Margaritf88 »

У кого була така сітуація відгукниться ?SOS! Дооцінити і ввести в єксплуатацію треба в цьому місяці ! Допоможіть будь ласка.

buhg
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 727
З нами з: 21 січня 2014, 14:27
Регіон: Одесская Область
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 87 разів
Подякували: 9 разів

Повідомлення buhg »

мне кажется,что ничего что 2210, а если делают сами основные,

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Margaritf88 писав:У кого була така сітуація відгукниться ?SOS! Дооцінити  і ввести в єксплуатацію треба в цьому місяці ! Допоможіть будь ласка.
Нецільове використання бюджетних коштів у Вашому випадку очевидне.  Адже Ви провели придбання основних засобів (вартість придбаних об’єктів перевищує 2500 грн.) за КЕКВ поточних видатків. Це грубе порушення бюджетного законодавства. Як не прикро, але факт залишається фактом.
До речі, при створення (виготовленні) основних засобів власними силами всі видатки слід здійснювати за рахунок капітальних видатків, у тому числі й на придбання витратних матеріалів, комплектуючих тощо. На цьому наголосила Держказначейська служба у своєму листі від 26.03.2015 р. № 14-04/26-5630.

Аватар користувача
Margaritf88
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 21 січня 2014, 21:05
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Margaritf88 »

Якраз придбання відеокамер ми зробили на мій погляд вірно, адже їх вартість при придбанні складала 1561,88 грн. тому і КЕКВ 2210. Тільки ось ми не разраховували , що монтаж ( я нагадаю -ми його робили власними силами , два місяці потому після придбання камер) затягне так багато 1150,8 грн на кожну камеру. Я так розумію, що якщо би ми вклалися разом з монтажем в суму до 2500, 00 проблем би і не було. Але ж розрахувати вартість монтажа з точністю до 1 грн дуже складно навіть професіаналу з монтажу.

rayrada
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 188
З нами з: 17 жовтня 2013, 09:23
Регіон: Днепропетровская Область
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення rayrada »

Перевірте мене будь-ласка!!! На рах 113 зараз я можу віднести принтер вартістю 3205,00 грн., монітор - 2633,00 грн., клавіатура - 280,50 грн., мишка - 87,50 грн., джерело безперебйного живлення - 1451,60 грн. Чи краще оприбуткувати це все як 1 комплект до компютера (крім принтера)??? Дуже дякую за допомогу.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

rayrada писав:Перевірте мене будь-ласка!!! На рах 113 зараз я можу віднести принтер вартістю 3205,00 грн., монітор - 2633,00 грн., клавіатура - 280,50 грн., мишка - 87,50 грн., джерело безперебйного живлення  - 1451,60 грн. Чи краще оприбуткувати це все як 1 комплект до компютера (крім принтера)??? Дуже дякую за допомогу.
краще все окремо оприбутковувати! Потім легше списувати  :52:

Олеся
Новачок
Новачок
Повідомлень: 3
З нами з: 19 червня 2015, 11:14
Регіон: Киевская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Олеся »

Добрый день. Подскажите, приобрели печати. какой инвентарный номер по новой методике присваивать?

Аватар користувача
натали55
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 40
З нами з: 20 серпня 2014, 13:37
Регіон: Херсонская Область
Звідки: Херсон

Повідомлення натали55 »

Доброго дня!!!! Ми хочемо придбати кондиціонер за 5900 по КЕКВ 2210, монтаж його буде коштувати 1500,00 по КЕКВ 2240.

Як нам його оприбуткувати????? Ми думаємо , що на 113 рах. в сумі 7400 грн.

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

Доброго дня!підкажіть які проводки потрібно зробити, щоб оприбуткувати флешку з електронним підписом?Дякую!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Людмила писав:Доброго дня!підкажіть які проводки потрібно зробити, щоб оприбуткувати флешку з електронним підписом?Дякую!
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f=97&t=5406&start=20#p45857

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

натали55 писав:Доброго дня!!!! Ми хочемо придбати кондиціонер за 5900 по КЕКВ 2210, монтаж його буде коштувати 1500,00 по КЕКВ 2240.

Як нам його оприбуткувати????? Ми думаємо , що на 113 рах. в сумі 7400 грн.
Доброго дня! Вважаю, що у цій ситуації Ви  праві. Якщо все так, як Ви описали, то такий кондиціонер дійсно слід зараховувати до складу малоцінних необоротних матеріальних активів на субрахунок 113. Однак це стосується лише тих випадків, коли кондиціонер придбано у одного постачальника, а його монтаж замовлено у другого підрядника, і розрахунки з ними буде проведено 2-ма різними платежами. Якщо ж Ви купуєте кондиціонер разом з установкою (навіть якщо у документах вартість обладнання і вартість монтажу розмежовано), тоді всі витрати слід проводити за КЕКВ 3110, а сам кондиціонер - оприбутковувати до складу ОЗ (на субрахунок 104).

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Margaritf88, а что вы сделали с жестким накопителем? в какую стоимость включили? можно немного поподробнее. у меня сейчас такая же ситуация

kazna-orexov@ukr.net
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 34
З нами з: 15 червня 2016, 10:02
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 5 разів

Повідомлення kazna-orexov@ukr.net »

Доброго дня!!!! Допоможіть будь ласка у вирішенні такого питання: нам подарув місцевий депутат кондиціонер за 6300, монтаж його 1300,00.

Як нам його оприбуткувати?????

TaniaVashchuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
Регіон: Львовская область

Повідомлення TaniaVashchuk »

дОБРИЙ день! Допоможіть розібратись з присвоєнням інвентарного номера для штампів які оприбутковані на 113 рах.до якої підгрупи віднести?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

TaniaVashchuk писав:дОБРИЙ день! Допоможіть розібратись з присвоєнням інвентарного номера для штампів які оприбутковані на 113 рах.до якої підгрупи віднести?
Доброго дня! Такі матеріальні цінності дійсно слід обліковувати у складі МНМА на субрахунку 113 "Малоцінні необоротні матеріальні активи", зокрема, у підгрупі 7.

Аватар користувача
Радистка_Кэт
Коронована особа
Коронована особа
Повідомлень: 2220
З нами з: 20 вересня 2012, 20:18
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 46 разів
Подякували: 21 раз

Повідомлення Радистка_Кэт »

А почему не в подгруппе 6?

На подгруппе 7 обычно технику учитывают

6) господарський інвентар вартістю до 2500 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;
7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 2500 гривень (для сценічно-постановочних засобів - до 5000 гривень) включно без податку на додану вартість, - телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.

TaniaVashchuk
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 11
З нами з: 06 грудня 2015, 18:21
Регіон: Львовская область

Повідомлення TaniaVashchuk »

Як я зрозуміла то скоріше за все підгрупа 6? Інвентарна картка ОЗ-9? А чи потрібно вести реєстрацію інвентарних номерів?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Радистка_Кэт писав:А почему не в подгруппе 6?

На подгруппе 7 обычно технику учитывают

6) господарський інвентар вартістю до 2500 гривень включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість;
7) інші малоцінні необоротні предмети, термін експлуатації яких більше одного року, а вартість за одиницю не перевищує 2500 гривень (для сценічно-постановочних засобів - до 5000 гривень) включно без податку на додану вартість, - телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники тощо.
Тому що у підгрупі 6 обліковують господарський інвентар вартістю до 6000 грн. включно за одиницю (комплект) без податку на додану вартість. У свою чергу, до господарського інвентарю належать предмети: гардероби, шафи, дивани, столи, крісла, неспалимі шафи і ящики, розмножувальні апарати, палатки, килими тощо.
А в підгрупі 7 обліковуються всі решта малоцінних необоротних матеріальних активів вартістю до 6000 грн. (у тому числі сценічно-постановочні засоби, телефони, обчислювальна техніка, пральні та швейні машини, холодильники, але не тільки). На мій погляд, ця підгрупа більше підходить для обліку печаток.
Звісно, закононодавством це питання чітко не врегульовано, тож його вирішення залишається на розсуд бухгалтера. І не буде помилкою, якщо печатка буде обліковуватися  як у підгрупі 6субрахунку 113, так і в підгрупі 7.

Аватар користувача
fanny
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 88
З нами з: 29 січня 2014, 15:17
Регіон: Николаевская Область
Звідки: Николаев

Повідомлення fanny »

Доброго дня! Вибачте, будь-ласка, але я геть заплуталась. Раніше у МО 6 придбання відображали Дт 113 Кт 675, а тепер потрібно відображати ось ці проводки:

1) Придбано МНМА у постачальника Дт 142 Кт 675
Водночас відображено фактичні видатки Дт 801, 802 Кт 402
2) Включено суму ПДВ, сплачено при придбанні МНМА, до їх первісної вартості Дт 142 Кт 675
Водночас відображено фактичні видатки Дт 801, 802 Кт 402
3) Зараховано об’єкти капітальних інвестицій до складу необоротних активів після їх введення в експлуатацію Дт 113 Кт 142
Водночас відображено зміни в капіталі Дт 402 Кт 401

Чи їх потрібно у Мо 17 ? А що тоді буде у Мо 6, тільки Дт 675 Кт 324?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

fanny писав:Доброго дня! Вибачте, будь-ласка, але я геть заплуталась. Раніше у МО 6 придбання відображали Дт 113 Кт 675, а тепер потрібно відображати ось ці проводки:

1) Придбано МНМА у постачальника Дт 142 Кт 675
Водночас відображено фактичні видатки Дт 801, 802 Кт 402
2) Включено суму ПДВ, сплачено при придбанні МНМА, до їх первісної вартості  Дт 142 Кт 675
Водночас відображено фактичні видатки Дт 801, 802 Кт 402
3) Зараховано об’єкти капітальних інвестицій до складу необоротних активів після їх введення в експлуатацію Дт 113 Кт 142
Водночас відображено зміни в капіталі Дт 402 Кт 401  

Чи їх потрібно у Мо 17 ? А що тоді буде у Мо 6, тільки Дт 675 Кт 324?
На мою особисту думку, то перші два пункта будуть в 6 МО, а третій пункт в 17!

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як правильно закрити 431 рахунок? В минулому місяці ми придбали товар, а отримали його в цьому місяці (згідно накладної). На кінець місяця було Кт431   Дт 675? Як тепер бути в цьому місяці? Дебіторської заборгованості не буде?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Людмила писав:Доброго дня! Підкажіть будь-ласка як правильно закрити 431 рахунок? В минулому місяці ми придбали товар, а отримали його в цьому місяці (згідно накладної). На кінець місяця було Кт431   Дт 675? Як тепер бути в цьому місяці? Дебіторської заборгованості не буде?
А навіщо ви використовували 431 рахунок??? І яким чином ви його зачепили?

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

Я вже сама заплуталась, підкажіть як треба було правильно зробить?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Людмила писав:Я вже сама заплуталась, підкажіть як треба було правильно зробить?
Фактично ви здійснили попередню оплату, так можна роботи тільки з дозволу установи вищого рівня! І рахунок тоді треба було використовувати 364 з дебіторами! Що під словом товар розумієте?

Людмила
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 250
З нами з: 04 лютого 2014, 08:06
Дякував (ла): 8 разів
Подякували: 2 рази

Повідомлення Людмила »

EVGENIY писав:
Людмила писав:Я вже сама заплуталась, підкажіть як треба було правильно зробить?
Фактично ви здійснили попередню оплату, так можна роботи тільки з дозволу установи вищого рівня! І рахунок тоді треба було використовувати 364 з дебіторами! Що під словом товар розумієте?
Так, це була попередня оплата.Дякую!

Тетяна1712
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 09 вересня 2016, 11:28
Регіон: Киевская область

Повідомлення Тетяна1712 »

Доброго дня. Підкажіть будь ласка до якої підгрупи відносяться сейфи 113... ????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10286
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1367 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тетяна1712 писав:Доброго дня. Підкажіть будь ласка до якої підгрупи відносяться сейфи 113... ????
7

Тетяна1712
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 09 вересня 2016, 11:28
Регіон: Киевская область

Повідомлення Тетяна1712 »

EVGENIY писав:
Тетяна1712 писав:Доброго дня. Підкажіть будь ласка до якої підгрупи відносяться сейфи 113... ????
7
СПАСИБО.

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”