EVGENIY,Доброго дня Євгеній.Допоможіть будь-ласка .Проводки в яких меморіальних повинні відображатись?
Отримано ОЗ у вигляді благодійної допомоги ,ціна 3470,37,обліковуєм на 1113.
1113-2117 зараховано да складу ІНМА
5411-5111 відображено зміни в капіталі
2313-7511 та 2117-2313 відображено вартість безоплатно отриманих ІНМА
8114-1412 знос 50 % 1частина
5511-8114 в кінці року амортизація списана на ФР виконання кошторису звітного року
При списання
8114-1412 знос 50% 2 частина
1412-1113 списано вартість об»єкта
5111-5512 зменшуємо внесений капітал
Кр 7511 Дт 5411 - Вилучення з доходу звітного періоду асигнувань у сумі поточних витрат, що включаються до первісної вартості об'єкта основних засобів
натали55 писав:Доброго дня!!!! Ми хочемо придбати кондиціонер за 5900 по КЕКВ 2210, монтаж його буде коштувати 1500,00 по КЕКВ 2240.
Як нам його оприбуткувати????? Ми думаємо , що на 113 рах. в сумі 7400 грн.
Доброго дня! Вважаю, що у цій ситуації Ви праві. Якщо все так, як Ви описали, то такий кондиціонер дійсно слід зараховувати до складу малоцінних необоротних матеріальних активів на субрахунок 113. Однак це стосується лише тих випадків, коли кондиціонер придбано у одного постачальника, а його монтаж замовлено у другого підрядника, і розрахунки з ними буде проведено 2-ма різними платежами. Якщо ж Ви купуєте кондиціонер разом з установкою (навіть якщо у документах вартість обладнання і вартість монтажу розмежовано), тоді всі витрати слід проводити за КЕКВ 3110, а сам кондиціонер - оприбутковувати до складу ОЗ (на субрахунок 104).
Доброго дня!!!
По договору придбання оплачено за кондиціонер вартістю 5500,00 грн. (без ПДВ) за КЕКВ 2210. За яким КЕКВ оплатити монтаж по окремому договору надання послуг, якщо його буде здійснювати установа, у якої придбано кондиціонер (вартість 1500,00 грн.(без ПДВ))?
Кондиціонер зараховувати до складу малоцінних необоротних матеріальних активів на субрахунок 113 в сумі 7000,00 грн. (5500+1500)?
Якщо оплата буде за окремим договором надання послуг,то застосовуєте 2240. Первісна вартість 1113 = 7000 грн.
Як це виглядає в бухгалтерському обліку, подивиться ось тут https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... ovirku-ta/. Як раз у 2 прикладі є формування первісної вартості. Едине, що додайте - це нарахування амортизації 50% при введенні в експлуатацію
Доброго дня! На якому субрахунку слід облікувати виготовлення баскетбольних мачт 6 штук - на загальну суму 31081,00 грн ( оплачено по КЕКВ2240), і подальше їх встановлення на суму 8914 ,00 грн ( оплачено по КЕКВ 2240). На 1113 чи 1014???Це все здійснено за одним договором в одного підрядника. Дякую!
Матвєєва Вікторія писав:Якщо оплата буде за окремим договором надання послуг,то застосовуєте 2240. Первісна вартість 1113 = 7000 грн.
Як це виглядає в бухгалтерському обліку, подивиться ось тут https://buhgalter.com.ua/articles/buhga ... ovirku-ta/. Як раз у 2 прикладі є формування первісної вартості. Едине, що додайте - це нарахування амортизації 50% при введенні в експлуатацію
Доброго дня
Підкажіть будь-ласка як діяти в моїй ситуації
В нашій організації була встановлена охоронно-тривожна сигналізація, а саме
закуплено по договору доручення КЕКВ 2210 обладнання- пульти,клавіатура, датчики
та окремим договором оплачено по КЕКВ 2240 встановлення вище перерахованого обладнання (що складає виконані роботи та пасивне обладнання:кабелі,дюбелі...)
Як правильно ввести в експлуатацію обладнання, тобто чи потрібно вартість робіт та пасивного обладнання розподіляти на оприбутковані на 1113 пульти,клавіатуру, датчики
Дякую
EVGENIY, допоможіть, будь ласка.
Ситуація наступна: у грудні 2016 року придбано профіль металевий, поставили на 234 рахунок. У січні 2017 року перенесли його на 1513 буд. матеріали. У квітні виготовили стелажі із даного профілю. Стелажі поставила на 1113 рахунок. Зробила ось такі проводки
Д К
1312 1513
7011 5411
1113 1312
5411 5111
8014 1412, дуже тепер сумніваюсь, підкажіть чи вірно?
Оскільки кошти було отримано у 2016 році, то у 2017 році немає можливості коригувати асигнування минулого року. Ви їх закрили на 5512, тому й задійте цей рахунок замість 7011. З приводу таких коригувань див. матеріал "Облік основних засобів:розглядаємо на числових прикладах" в газеті "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 23
Востаннє редагувалось 20 червня 2017, 10:52 користувачем Матвєєва Вікторія, всього редагувалось 1 раз.
iratop писав:EVGENIY, допоможіть, будь ласка.
Ситуація наступна: у грудні 2016 року придбано профіль металевий, поставили на 234 рахунок. У січні 2017 року перенесли його на 1513 буд. матеріали. У квітні виготовили стелажі із даного профілю. Стелажі поставила на 1113 рахунок. Зробила ось такі проводки
Д К
1312 1513
7011 5411
1113 1312
5411 5111
8014 1412, дуже тепер сумніваюсь, підкажіть чи вірно?
Ще таке питання по 1113- внутрішній аудит написав перенести з 1113 на запаси лотки та вертушки, які були придбані ще в 2008 році. Почала робити проводки і нічого не виходить. ЯК правильно це все діло тепер зробити, сторнувати?
К 1113 Д?
Д 1412 К?
Д 5111 К?
5512 чіпати? бо витрати то списанні на фінрезультат. Поможіть, будь ласочка!!!!!
Думала списати, але лотки цілі і працівники ними користуються))))
Д142 К 675 94500,00
Д 813 К 402 94500,00
Д 432 К 813 94500,00
січень 2017
432=5512
Д 1113 К 1312 94500,00
Д 5411 К 5111 94500,00
Д 8014 К 1412 47250,00
березень 2017
Д 5512 К 8014 47250,00
Виходить на 5512 задвоєння, що робити?
я ничего не понял!
Шифровка какая то
купили в грудні вогнегасники і поставили на 142, водночас закрили витрати на фін. результат, у січні ввели в експлуатацію на 1113 рахунок, у березні закрили витрати на фін результат, виходить задвоєння фінрезультату. Що робити, не нараховувати амортизацію?
Д142 К 675 94500,00
Д 813 К 402 94500,00
Д 432 К 813 94500,00
січень 2017
432=5512
Д 1113 К 1312 94500,00 Д 5411Дт 5511 К 5111 94500,00
Д 8014 К 1412 47250,00
березень 2017
Д 5512 К 8014 47250,00
Виходить на 5512 задвоєння, що робити?
я ничего не понял!
Шифровка какая то
купили в грудні вогнегасники і поставили на 142, водночас закрили витрати на фін. результат, у січні ввели в експлуатацію на 1113 рахунок, у березні закрили витрати на фін результат, виходить задвоєння фінрезультату. Що робити, не нараховувати амортизацію?
Д142 К 675 94500,00
Д 813 К 402 94500,00
Д 432 К 813 94500,00
січень 2017
432=5512
Д 1113 К 1312 94500,00 Д 5411Дт 5511 К 5111 94500,00
Д 8014 К 1412 47250,00
березень 2017
Д 5512 К 8014 47250,00
Виходить на 5512 задвоєння, що робити?
я ничего не понял!
Шифровка какая то
купили в грудні вогнегасники і поставили на 142, водночас закрили витрати на фін. результат, у січні ввели в експлуатацію на 1113 рахунок, у березні закрили витрати на фін результат, виходить задвоєння фінрезультату. Що робити, не нараховувати амортизацію?
Підкажіть будь ласка, згідно акту приймання -передачі нам було передано будівлю і гараж. Чи потрібно ще робити акт введення в експлуатацію. дякую за відповідь
головний спеціаліст писав:Підкажіть будь ласка, згідно акту приймання -передачі нам було передано будівлю і гараж. Чи потрібно ще робити акт введення в експлуатацію. дякую за відповідь
У статті «Бюджетні асигнування» відображаються доходи, отримані за рахунок бюджетних асигнувань на виконання суб'єктом державного сектору своїх повноважень, визначених законодавством, або утримання апарату (крім асигнувань капітального характеру, які обліковуються у складі цільового фінансування).
rayrada писав:А сума зносу включається до витрат по формі 2 дс.???
да
Підскажіть, будь-ласка, як відсторнувати вірно проводки по введенню в експлуатацію 1113. МВО відмовилась підписувати документи в минулому кварталів, а виявилося лише тепер.
rayrada писав:А сума зносу включається до витрат по формі 2 дс.???
да
Підскажіть, будь-ласка, як відсторнувати вірно проводки по введенню в експлуатацію 1113. МВО відмовилась підписувати документи в минулому кварталів, а виявилося лише тепер.
Порядком застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, затвердженим наказом Міністерства фінансів України 29 грудня 2015 року N 1219 <...>, встановлено, що: на субрахунках 8014 (8024) "Амортизація" ведеться облік сум нарахованої амортизацій основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та нематеріальних активів, що використовуються суб'єктом державного сектору в процесі звичайної діяльності та на виконання програм, не пов'язаних із основною діяльністю; на субрахунках 8114 (8124) "Амортизація" ведеться облік сум нарахованої амортизації основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та нематеріальних активів, що використовуються в процесі організації та надання послуг, виготовлення продукції, виконання робіт.
Тобто, суми нарахованої амортизації на основні засоби, інші необоротні матеріальні активи та нематеріальні активи, що використовуються суб'єктом державного сектору в процесі звичайної діяльності та на виконання програм, не пов'язаних із основною діяльністю, відображаються у статті "Витрати на виконання бюджетних програм" (рядок 2210).
Доброго дня! прошу вашої допомоги, так як в бухгалтерії ще не великий спец! у липні 2017 придбали сумки для соцробітників на суму 13 700,28 грн. у кількості 55 шт., видаємо у липні 53 шт, тобто вводимо в експлуатацію, а 2 шт. поки що не видаємо (бо люди в декреті), та не вводимо в експлуатацію.
Проводки прикинули такі:
Отримання фінансування
Дт 2313
Кт 5411 -13700,28
2.Оплата (через передоплату)
Дт 2113
Кт 2313 – 13 700,28
3. відображення придбаного
Дт 1312
Кт 2113 13700,28
4.Якщо не всі вводимо в експлуатацію, то зарахування до складу ІНМА
Дт 1113
Кт 1312 на суму тих сумок, що видаємо 13202,08
Дт 5411
Кт 1312 13202,08
5.Нараховуємо амортизацію
Дт 8014
Кт 1412 по тим, що введені в експлуатацію 6 601,04
Чи вірно?
Де обліковуються ті 2 сумки, що не введені в експлуатацію, на 1113 я їх не прибутковую? Як проводити інвентаризацію?
На 5411 та 1312 залишок на вартість 2-х не введених в експлуатацію сумок, це помилка?
дякую
В 2016 році було придбано будівельні матеріали та списано на фактичні витрати .
В 2017 році виявили що з цих матеріалів виготовили(власними силами) Гойдалку(подано в бухгалтерію документ про введення її в експлуатацію) як оприбуткувати та за якими проводками?