Введення в експлуатацію та проводки по 113 рахунку

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Крістіна 1815 писав:
EVGENIY писав:
Крістіна 1815 писав:Доброго дня підскажіть будь-ласка нам передали від головного розпорядника необоротні активи 1113 рах. Згідно акту приймання-передачі. Я проводжу його проводкою 1113 5111. Потім я роблю внутрішнє переміщення з однієї МВО на іншу(проводки не виникає) а щоб далі ввести в эксплуатацію потрібно складати акт на введення в експлуатацію? чи створюється проводка? Чи буде тільки  проводка нарахування зносу 50%?  І чи потрібний наказ на введення в експлуатацію?
ніякого введення в експлуатацію вже не потрібно! Ви забули в проводка 50% зносу отримати Дт 5512 Кр 1412
Евгений извините что тревожу вас но получается тогда на основе акта приема-передачи я в м/о 17 дописываю начисление износа и все и это будет считаться что оно уже в эксплуатации.
Если вам передают по счету 1113 значит они уже ввели в експлуатацию! Не введенное в експлуатацию считается капинвестициями и числится на 1312! 
У вас в акте должны были и износ передать
Таким образом у вас две проводки при получении
Дт 1113 5111
Дт 5512 Кр 1412
П.С. Вы меня не тревожили :)

Крістіна 1815
Новачок
Новачок
Повідомлень: 4
З нами з: 26 липня 2018, 12:33
Регіон: Кировоградская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Крістіна 1815 »

EVGENIY писав:
Крістіна 1815 писав:
EVGENIY писав:
Крістіна 1815 писав:Доброго дня підскажіть будь-ласка нам передали від головного розпорядника необоротні активи 1113 рах. Згідно акту приймання-передачі. Я проводжу його проводкою 1113 5111. Потім я роблю внутрішнє переміщення з однієї МВО на іншу(проводки не виникає) а щоб далі ввести в эксплуатацію потрібно складати акт на введення в експлуатацію? чи створюється проводка? Чи буде тільки  проводка нарахування зносу 50%?  І чи потрібний наказ на введення в експлуатацію?
ніякого введення в експлуатацію вже не потрібно! Ви забули в проводка 50% зносу отримати Дт 5512 Кр 1412
Евгений извините что тревожу вас но получается тогда на основе акта приема-передачи я в м/о 17 дописываю начисление износа и все и это будет считаться что оно уже в эксплуатации.
Если вам передают по счету 1113 значит они уже ввели в експлуатацию! Не введенное в експлуатацию считается капинвестициями и числится на 1312! 
У вас в акте должны были и износ передать
Таким образом у вас две проводки при получении
Дт 1113 5111
Дт 5512 Кр 1412
П.С. Вы меня не тревожили :)
Вот смотрите как они написали в акте
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Так спитайте де вони знос загубили, він же залишиться у них в обліку!

Анна весна
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 140
З нами з: 06 квітня 2016, 12:16
Регіон: Одесская область
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 8 разів

Повідомлення Анна весна »

Всем добрый день! кто где подшивает акты ввода в эксплуатацию?  в  отдельной папке или с первичкой?

ЗЗЗ
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 15 квітня 2019, 13:31
Регіон: Хмельницкая область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення ЗЗЗ »

Допоможіть на рахунку 1113 рахуються Блоки безперебійного живлення (УПС), яким потрібно зробити заміну батарей. Ми куруємо батареї і сомостійно їх замінемо  , ці батараї проводимо як витрати рах.8013 ????????????

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

ЗЗЗ писав:Допоможіть на рахунку 1113 рахуються Блоки безперебійного живлення (УПС), яким потрібно зробити заміну батарей. Ми куруємо батареї і сомостійно їх замінемо  , ці батараї проводимо як витрати рах.8013 ????????????
Дт 1515 Кр 6211 - отримали батареї
Дт 8013 Кр 1515 - списали згідно акта установки (або акт ремонта або що самі вигадаєте)

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

Доброго дня. Можливо у когось була подібна ситуація: при введенні в експлуатацію кондиціонера до його вартості було додано витрати на монтаж (5000,00 + 1000,00), тепер потрібно перемістити кондиціонер до іншого приміщення (зі зміною МВО). Як бути з витратами на монтаж? переміщувати за вартістю 6000,00 плюс додати витрати на ще один монтаж? такий абсурд виходить. Чи можна списати частково з вартості кондиціонера вартість попередньої установки (1000 грн) і як це зробити? Будь ласка, допоможіть розібратись.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Людмила87 писав:Доброго дня. Можливо у когось була подібна ситуація: при введенні в експлуатацію кондиціонера до його вартості було додано витрати на монтаж (5000,00 + 1000,00), тепер потрібно перемістити кондиціонер до іншого приміщення (зі зміною МВО). Як бути з витратами на монтаж? переміщувати за вартістю 6000,00 плюс додати витрати на ще один монтаж? такий абсурд виходить. Чи можна списати частково з вартості кондиціонера вартість попередньої установки (1000 грн) і як це зробити? Будь ласка, допоможіть розібратись.
Як переміщення кондиціонера змінює його вартість?  :60:
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

EVGENIY писав:
Людмила87 писав:Доброго дня. Можливо у когось була подібна ситуація: при введенні в експлуатацію кондиціонера до його вартості було додано витрати на монтаж (5000,00 + 1000,00), тепер потрібно перемістити кондиціонер до іншого приміщення (зі зміною МВО). Як бути з витратами на монтаж? переміщувати за вартістю 6000,00 плюс додати витрати на ще один монтаж? такий абсурд виходить. Чи можна списати частково з вартості кондиціонера вартість попередньої установки (1000 грн) і як це зробити? Будь ласка, допоможіть розібратись.
Як переміщення кондиціонера змінює його вартість?  :60:
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/
витрати на переміщення ніяк не впливають на вартість, а от витрати на транспортування, установку, монтаж,  налагодження?  Треба ж його заново монтувати (тепер це коштує 2000,00грн) та довести до стану придатного до використання. Чи ця норма сюди вже не підходить? Не впевнена, що можна перемістити за вартістю 6000,00грн., а нові витрати на монтаж списати на фактичні. :66:

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Не впевнена, що можна перемістити за вартістю 6000,00грн
Вибачте але яка ж у вас каша в голові!!

Ваш кондіціонер зараз в обліку стоїть з вартістю 6000 і все крапка, це ж треба так вигадати щоб переміщати 5000!! У вас що в обліку дві суми?  :60:

Вам треба уважніше почитати стандарти та методологічні рекомендації!! У вас він вже введений в експлуатацію і вважається активом і стоїть на обліку, як послуги по його переміщенню можуть збільшити його вартість???? Від переміщення його економічні вигоди збільшаться? 
Витрати на поліпшення об'єкта основних засобів (реконструкцію (реставрацію), модернізацію, добудову, дообладнання) збільшують його первісну вартість протягом усього строку використання, якщо існує ймовірність отримання суб'єктом державного сектору майбутніх економічних вигід, що перевищують первісно оцінений рівень його продуктивності, та/або збільшення потенціалу корисності цього об'єкта.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/natsstandarti-buhobliku-v-derzhavnomu-sektori/natsionalne-polozhennya-standart-buhgalterskogo-obliku-v-derzhavnomu-sektori-121-osnovni-zasobi/

Людмила87
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 24
З нами з: 28 червня 2016, 12:51
Регіон: Запорожская область
Дякував (ла): 9 разів

Повідомлення Людмила87 »

EVGENIY писав:Вибачте але яка ж у вас каша в голові!!
Пробачте, але саме тому до вас і звернулась :7: . Коли працюєш один за всіх, плюс за день до закриття кварталу навалюють всі можливі і неможливі завдання й нема в кого спитати поради, то саме так себе і відчуваєш :60:   Дуже дякую за допомогу.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Людмила87 писав:
EVGENIY писав:Вибачте але яка ж у вас каша в голові!!
Пробачте, але саме тому до вас і звернулась :7: . Коли працюєш один за всіх, плюс за день до закриття кварталу навалюють всі можливі і неможливі завдання й нема в кого спитати поради, то саме так себе і відчуваєш :60:   Дуже дякую за допомогу.
Розумію :)
Коротше послуги по перенесенню просто списуються на витрати 8013 6211 і все

Тетяна-бух
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 144
З нами з: 30 березня 2016, 09:57
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 4 рази

Повідомлення Тетяна-бух »

Доброго ранку. Підкажіть. купили спецодяг , відобразили на 1312. Питання, відображати  на 1114 в момент видачі зі складу та робити акт введення в експлуатацію, чи можна на весь куплений спецодяг скласти акти введення в експлуатацію , відобразити на 1114 та залишити на складі. А потім по мірі надобності видавати зі складу в експлуатацію.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10292
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Тетяна-бух писав:Доброго ранку. Підкажіть. купили спецодяг , відобразили на 1312. Питання, відображати  на 1114 в момент видачі зі складу та робити акт введення в експлуатацію, чи можна на весь куплений спецодяг скласти акти введення в експлуатацію , відобразити на 1114 та залишити на складі. А потім по мірі надобності видавати зі складу в експлуатацію.
Я вважаю, треба робити акт введення коли видається зі складу, поки на складі це капінвестиції!! Моя особиста думка!!

Татьяна1972
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 22 березня 2020, 10:47
Регіон: Сумская область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Татьяна1972 »

Добрый вечер. В инструкции к заполнению акта в эксплуатацию написано, что акт заполняется также и на объекты, полученные как бесплатная передача. У нас прошла внутриведомственная передача ОЗ. Нужно ли оформлять акт введения в эксплуатацию на объекты? И второй вопрос, нужно ли ставить печать на акте ввода в эксплуатацию?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”