Ліквідація будівлі

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Елена_К
Новачок
Новачок
Повідомлень: 1
З нами з: 21 березня 2013, 16:35
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница

Повідомлення Елена_К »

Доброго дня! Допоможіть, будь ласка! На балансі місцевого бюджету перебуває аварійна будівля, яку необхідно списати з балансу та розібрати. Вартість балансова  такої будівлі 70000грн., залишкова -50000грн., тобто 100% знос ще ненарахований. Однак фактично,  будівлі дуже багато років, Велика залишкова вартість зумовлена тим, що аварійну будівлю прийняли на баланс ще в 2005 році, без врахування зносу.  Цікавить, які потрібно рішення(розпорядження) прийняти, оформити акти, та що саме підлягає оприбуткуванню і як можна здійснити реалізацію?

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”