на балансі бюджетної установи рахується компютерний комплект ( в якому числиться монітор, процесор,клавіатура і т. д.) однією сумою. Як правильно розділити загальну суму якщо потрібно списати тільки монітор. Розділяємо наказом та внутрішнім актом. Підкажіть будь ласка постанову якою потрібно керуватись
З цього питання зверніть увагу на лист Держказначейства від 11.11.2010 р. N 17-04/2828-21196. Ось що там написано:
Комп'ютерний комплекс, до складу якого входить монітор, що вийшов з ладу та не підлягає ремонту, необхідно списати з балансу бюджетної установи за дебетом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та 401 "Фонд у оборотних активах за їх видами" і кредитом субрахунку 104 "Машини та обладнання", керуючись Порядком списання об'єктів державної власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 р. N 1314.
Від ліквідації комп'ютерного комплексу на підставі "Акта про списання основних засобів" ОЗ-3 (бюджет), форма якого затверджена наказом N 125/70, необхідно оприбуткувати за первісною (відновлювальною) вартістю з урахуванням нарахованого зносу окремо кожну складову, придатну до використання, як окремий об'єкт. При цьому необхідно виконати бухгалтерські проведення за дебетом відповідних субрахунків рахунку 10 "Основні засоби" або 11 "Інші необоротні матеріальні активи" та кредитом субрахунків 131 "Знос основних засобів" та/або 132 "Знос інших необоротних матеріальних активів" та 401 "Фонд у необоротних активах за їх видами", відповідно до Інструкції N 61. Придбаний на заміну списаного монітор оприбутковується на баланс бюджетної установи залежно від вартості придбання без ПДВ такими ж бухгалтерськими проведеннями без урахування зносу.
у нас рахується компютерний комплект де не працює монітор а остальні (в т.чт процесор, прінтер.....) працюють мені потрібно списати тільки монітор, як мені витягнути вартість монітора а не копютерного коплекта
Добрий день! У нас така ситуація: отримали спонсорську допомоги (сумка-укладка медична) вартістю 2800,00 грн. Проте ця сумка включає в себе цілий перелік мед. засобів та мед. інвентарю (марлеві серветки, бинти, шприци, голки, маски, тонометр, скальпеля і т.д.). Як правильно її облікувати? по вартості - на 104, а по її складу як запаси (медикаменти) 233 рах. та 113? Прошу допомоги у вирішенні мого питання!
Таку сумку доцільно разукомплектувати та обліковувати медикаменти та вироби медпризначення як запаси з веденням кількісно-суммового обліку. Визначити вартість кожного медикаменту та виробу - справа комісії установи. Що стосується самої сумки, то її краще зарахувати на 113 субрахунок.
Чи потрібно розраховувати та відображати в балансі суму амортизації з копійками, в зв"язку з тим, що з 04.09.2015 року основні засоби бюджетні установи повинні вести в гривнях з копійками? Буду вдячна за відповідь.
o.fedevuch писав:Чи потрібно розраховувати та відображати в балансі суму амортизації з копійками, в зв"язку з тим, що з 04.09.2015 року основні засоби бюджетні установи повинні вести в гривнях з копійками? Буду вдячна за відповідь.
Так, потрібно. Амортизацію необхідно нараховувати з копійками, починаючи з ІІІ кварталу. Відтак і у балансі амортизація буде відображатися з копійками.
Питанням обліку основних засобів з копійками та нарахуванню амортизації на них присвячена окрема тема на нашому форумі, будь ласка, ознайомтеся: http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... %B8#p46536
Підкажіть будь ласка, які мають бути проводки і в якому МО відображені при оприбуткуванні комп'ютера? з копійками чи без? і як бути з ПДВ, якщо ми неприбуткова установа (бюджет)?
Syrovetska писав:Підкажіть будь ласка, які мають бути проводки і в якому МО відображені при оприбуткуванні комп'ютера? з копійками чи без? і як бути з ПДВ, якщо ми неприбуткова установа (бюджет)?
Syrovetska писав:Підкажіть будь ласка, які мають бути проводки і в якому МО відображені при оприбуткуванні комп'ютера? з копійками чи без? і як бути з ПДВ, якщо ми неприбуткова установа (бюджет)?
Чи правильно я все зрозуміла?)
Ось такі проводки мають бути в МО№6, за сумою основного засобу з копійками і ПДВ.
Дт - 141 Кт - 675
Дт - 802 Кт - 402
а потім нарахуваня зносу:
Дт - 841 Кт - 131
Дт - 401 Кт - 841
Чи потрібно основний засіб вводити в експлуатаці., якщо це плита і пк?) якщо так, то якими проводками?
Syrovetska писав:Чи правильно я все зрозуміла?)
Ось такі проводки мають бути в МО№6, за сумою основного засобу з копійками і ПДВ.
Дт - 141 Кт - 675
Дт - 802 Кт - 402
а потім нарахуваня зносу:
Дт - 841 Кт - 131
Дт - 401 Кт - 841
Чи потрібно основний засіб вводити в експлуатаці., якщо це плита і пк?) якщо так, то якими проводками?
Дві перші проводки вірні. Але не зовсім зрозуміла, навіщо Ви показуєте нарахування зносу? Тим паче ще до оприбуткування об’єкта необоротних активів на баланс.
Отже, спочатку об’єкт потрібно оприбуткувати (зарахувати до складу ОЗ), а це робиться тільки після його введення в експлуатацію. При оприбуткуванні інших необоротних активів (наприклад, тих, що обліковуються на 113 субрахунку) одночасно потрібно нарахувати 50% (першу половину) зносу. Якщо ж Ви оприбутковуєте ОЗ (наприклад, плиту чи ПК), то нараховувати знос слід починати з місяця, наступного за місяцем, у якому об'єкт основних засобів став придатним для корисного використання та введений в експлуатацію. Цього вимагає абз. 2 п. 4 розд. V Методрекомендацій з бухгалтерського обліку ОЗ.
Syrovetska писав:Чи правильно я все зрозуміла?)
Ось такі проводки мають бути в МО№6, за сумою основного засобу з копійками і ПДВ.
Дт - 141 Кт - 675
Дт - 802 Кт - 402
а потім нарахуваня зносу:
Дт - 841 Кт - 131
Дт - 401 Кт - 841
Чи потрібно основний засіб вводити в експлуатаці., якщо це плита і пк?) якщо так, то якими проводками?
Дві перші проводки вірні. Але не зовсім зрозуміла, навіщо Ви показуєте нарахування зносу? Тим паче ще до оприбуткування об’єкта необоротних активів на баланс.
Отже, спочатку об’єкт потрібно оприбуткувати (зарахувати до складу ОЗ), а це робиться тільки після його введення в експлуатацію. При оприбуткуванні інших необоротних активів (наприклад, тих, що обліковуються на 113 субрахунку) одночасно потрібно нарахувати 50% (першу половину) зносу. Якщо ж Ви оприбутковуєте ОЗ (наприклад, плиту чи ПК), то нараховувати знос слід починати з місяця, наступного за місяцем, у якому об'єкт основних засобів став придатним для корисного використання та введений в експлуатацію. Цього вимагає абз. 2 п. 4 розд. V Методрекомендацій з бухгалтерського обліку ОЗ.
А проводка введення в експлуатацію буде така?
Дт - 104, 106.. Кт - 141
і в якому Меморіальному показати цю проводку?
Syrovetska писав:А проводка введення в експлуатацію буде така?
Дт - 104, 106.. Кт - 141
і в якому Меморіальному показати цю проводку?
Така + одночасно треба відобразити зміни у капіталі: Дт 402 Кт 401 (див. п. 1.5 Типової кореспонденції субрахунків). Проводки з оприбуткування слід робити в окремому м/о, призначеному для обліку незавершених капітальних інвестицій (найчастіше це м/о № 17).
Syrovetska писав:А проводка введення в експлуатацію буде така?
Дт - 104, 106.. Кт - 141
і в якому Меморіальному показати цю проводку?
Така + одночасно треба відобразити зміни у капіталі: Дт 402 Кт 401 (див. п. 1.5 Типової кореспонденції субрахунків). Проводки з оприбуткування слід робити в окремому м/о, призначеному для обліку незавершених капітальних інвестицій (найчастіше це м/о № 17).
Доброго дня!
Бюджетна установа по КЕКВ 3110 закупаємо комплект обладнання (дерев'яні конструкції) та сплачуємо видатки на монтаж. Змонтуємо будиночки (спортивна база). 300000,00 грн. на 5 будиночків. На який рахунок ставити приход і що: обладнання на рах. ??? (який) чи будиночки на рах 103.
Підкажіть будь-ласка. Дякую
lilia88 писав:Доброго дня. З Фонду розвитку було придбано підручники (рах.112), чи необхідно робити другий запис (Дт 813 - Кт 401, а потім Дт 401 Кт 132)
А чому ось так не хочете?
1.1
Відображення сум придбання, створення (виготовлення) власними силами, поліпшення, капітального будівництва, розробки об'єктів необоротних активів
141 - 143
364, 675, 825
Водночас відображаються фактичні видатки
801, 802, 811 - 813
402
1.5
Зарахування об'єктів капітальних інвестицій після введення їх в експлуатацію до складу основних засобів та нематеріальних активів
101 - 122
141 - 143
Водночас відображаються зміни в капіталі
402
401
1.20
Нарахування суми зносу (накопиченої амортизації) на необоротні активи
841
131 - 133
Водночас проводиться другий запис
401
841
Основний документ -ПОРЯДОК списання об'єктів державної власності, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 8 листопада 2007 р. N 1314.
Якщо виникнуть якісь запитання після цього, звертайтесь. Будемо разом шукати відповідь. Також на цьому форумі було багато цікавого з цього питання, тому, будь ласка, користуйтесь пошуком
Просто зараз на основні засоби ставиться від 6000,00 грн., я думала може і для списання щось змінилося.
Вище 10000,00 грн. для списання потрібно погоджувати з вище стоячим керівництвом. Може цей бар'єр змінився?
добрый день, подскажите пожалуйста как правильно поступить, у меня в основных средствах числится сварочный аппарат стоимостью 2000 грн, его нужно дооценить до 6000 грн или перенести на 113 счет?
спасибо за помощь.
Антонина328 писав:добрый день, подскажите пожалуйста как правильно поступить, у меня в основных средствах числится сварочный аппарат стоимостью 2000 грн, его нужно дооценить до 6000 грн или перенести на 113 счет?
спасибо за помощь.
Думаю що з інвентарними номерами поспішати не варто, треба вивчити стандарт ще раз, щось мені здається що можна залишити їх старими. Зараз ніколи поки що розбиратися.