Матвєєва Вікторія писав:Для інших необоротних матеріальних активів немає окремих форм. Тому використовуйте ті, що затверждені наказом Мінфіну від 13 вересня 2016 року N 818
а якщо нам передають у довільній формі, то чи не буде це порушення?
Матвєєва Вікторія писав:Для інших необоротних матеріальних активів немає окремих форм. Тому використовуйте ті, що затверждені наказом Мінфіну від 13 вересня 2016 року N 818
Так документи затверджені цим наказом якраз і є для основних та необоротних активів - в документі ж вказано Інвентарний (номенклатуний) номер. По номенклатурним якраз і обліковуються інші нематеріальні активи тому окремих форм і не потрібно.
Префікс номера (що позначає рахунок і групу обліку) потрібно змінити (але за значноі кількості об'єктів це дуже складно), а власне інвентарний номер за Журналом реєстраціі, позначений на об'єкті - на якій підставі? Думаю, не потрібно.
Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
При продажі основного засобу використовують акт приймання-передачі основних засобів затверджений наказом МФУ від 13.09.16 №818
Кузя писав:Які документи необхідно оформити при продажу будівлі бюджетною установою, наразі є договір на проведення аукціону та протокол про результати аукціону. Чи потрібен акт на списання ОЗ, чи акт приймання -передачі ОЗ?
При продажі основного засобу використовують акт приймання-передачі основних засобів затверджений наказом МФУ від 13.09.16 №818
Доброго дня. Виникло питання щодо нарахування зносу на основні засоби.
До 01.01.2017 року ОЗ обліковувались по Дебету рахунків 101-109 (відображалася первісна вартість), по Кредиту рахунка 401 - залишкова вартість ОЗ та по Кредиту рахунка 131 - сума нарахованого зносу. Таким чином виконувалася рівність: Д-т р-ків 101-109 дорівнює кредиту рахунків 131, 401.
З 01.01.2017 року рахунки перенесли: 101-109 на 1011-1018; 401 на 5111; 131 на 1411, 1412, 1414.
В Типовій кореспонденціі субрахунків бухгалтерського обліку п. 1.20 вказано: нарахована амортизація основних засобів: Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414; п. 6.2 Закриття рахунків витрат: Д-т 5511 К-т 8014. (Або правильно буде: Д-т 5111 К-т 1411, 1412, 1414? Напрошується проводка, виходячи з практики минулих років).
Якщо робити проводку нарахування зносу Д-т 8014 К-т 1411, 1412, 1414, то як буде виконуватися рівність, та щотоді робити з р-ком 5111 на якому обліковується залишкова вартість ОЗ?
Буду щиро вдячний за вичерпну відповідь по питаннях нарахування зносу.
судячи по коментаріях ще буде задіяний рах. 5411 "Цільове фінансування", а воно повинно закритися ще якимсь рах., ще будемо довго ламати голови. Ждемо коментаріїв від фахівців. Дякуємо, що хоч форум є і маємо змогу почитати, спитати та поділитися думками.
В кінці року чи кварталу нар.знос Д-т8014 Кт 1411-примерно1000,00грн.
Зактиття рах витрат Д-т 5511-Кт 8014( на фін рез)
Д-т 5512-Кт5511
На К-т 1411 накоп.знос.1000,00грн.
Когда будет списание осн.средства :
Знос Д-1411-Кт10
ост.стоимость ОЗ Д-т 8411-К-т10
Думаю так
1.30
Списання об'єктів інших необоротних матеріальних активів (крім необоротних матеріальних активів спеціального призначення):
амортизація у місяці їх вилучення з активів (списання з балансу)
8014 (8024), 8114 (8124) "Амортизація"
1412 (1422) "Знос інших необоротних матеріальних активів"
вартість об'єкта
1412 (1422) "Знос інших необоротних матеріальних активів"
11 "Інші необоротні матеріальні активи"