Антонова Наталья писав:Спортивна школа(бюджет) придбала дрель на суму 1563 грн. Підкажіть будь - ласка як правильно оприбуткувати цей матеріал по бух. обліку.
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки для його установки. Чи потрібно вартість втулок відносити на збільшення вартості стільців? Чи правильніше буде оприбутковувати втулки на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
Нінуся писав:EVGENIY, прошу допомоги у використанні нових проводок (2017) у "незавершеному будівництві" та інше в бюджеті. Дякую. e-mail ninaleks7@ukr.net
Спасение утопающих, дело рук самих утопающих! На сайте много статей в разделе статьи, в нормативке вы найдёте типовую кореспнденцию, стандарты и т.д. Вместо вас никто это читать не будет!!!!
EVGENIY, Дякую що красиво відмовили. Повірте я перечитала багато і постанов і методичних рекомендацій, але є питання які я не можу вирішити самостійно, та що ще раз дякую за "допомогу". Відповідати не потрібно
Нінуся писав:EVGENIY, Дякую що красиво відмовили. Повірте я перечитала багато і постанов і методичних рекомендацій, але є питання які я не можу вирішити самостійно, та що ще раз дякую за "допомогу". Відповідати не потрібно
Ну так задавайте питання! Це ж форум, він для питань створений!
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!
Так внутрішньовідомча. Первісна вартість близько 100000,00 грн., знос на 01.01.2017 близько 90 тис.грн., знос за 2017 рік (з 01.01.2017 до моменту передачі) 1500,00 грн.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Ми селищна рада, передали безоплатно будівлю нашому відділу освіти. Заплуталась с проводками. Отримала новий журнал № 28 там проводки Дт 5111 Кт 1013 на первісну вартість ( хоча в журналі 24 рекомендують ,що якщо списуємо ті оз, які були придбані до 01.01.2017 року то необхідно списувати залишкову) Дт 1411 Кт 5512 на суму зносу попереднього року, Дт 1411 Кт 5511 на знос поточного року. Наскільки я розумію, мені ще потрібно якось цей знос поточного року нарахувати в місяці вибуття активу? Для цього я повина використати проводку Дт 8014 Кт 1411 ? А потім Дт 5511 Кт8014 ? Допоможіть будь ласка. Дякую!
Це у вас внутрівідомча передача ? Чи ні? Може напишіть яка у вас вартість будівлі, скільки зносу, що переносили на 01.01.2017 на новий план рахунків!
Так внутрішньовідомча. Первісна вартість близько 100000,00 грн., знос на 01.01.2017 близько 90 тис.грн., знос за 2017 рік (з 01.01.2017 до моменту передачі) 1500,00 грн.
Это вот ещё один довод в пользу того что при переносе остатков нужно было довешивать на 5111 износ!
В типовой кореспонденции именно это и предполается что 5111=10+11, поэтому и при передаче списывается Дт 5111 Кр 10,11
Дт 5111 - 10000, 5512 - 90000 Кр 10 - 100000
Добрий день!
Заплуталась у проводках при внутрівідомчому отриманні ІНМА . Моя установа отримує по внутрівідомчій передачі ІНМА від іншої бюджетної установи такого ж типу згідно наказу і акту-прийому передачи - 1590,00 грн.
Д К
1113 6611 - 1590,00 отримали ІНМА
1412 1113 - 795,00 отримали знос ІНМА і це все в М/О № 9.
Калугина Ирина писав:Добрий день!
Заплуталась у проводках при внутрівідомчому отриманні ІНМА . Моя установа отримує по внутрівідомчій передачі ІНМА від іншої бюджетної установи такого ж типу згідно наказу і акту-прийому передачи - 1590,00 грн.
Д К
1113 6611 - 1590,00 отримали ІНМА
1412 1113 - 795,00 отримали знос ІНМА і це все в М/О № 9.
А звідки ви такі проводки взяли??
пункт 1.12 бачили? Не влаштовує?
На субрахунку 6611 "Зобов'язання за внутрішніми розрахунками розпорядників бюджетних коштів" ведеться облік розрахунків за операціями з внутрівідомчої передачі, зокрема відображається заборгованість за безоплатно отриманими виробничими запасами та іншими нефінансовими активами (крім малоцінних та швидкозношуваних предметів) за операціями з внутрівідомчої передачі.
Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
Підкажіть, будь ласка, на який рахунок потрібно оприбуткувати Кошму (засіб пожежогасіння), вартість 300 грн.
На рахунок 1113?
Та який інвентарний номер присвоїти?
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.
Тоді робіть як і написали!
Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.
Тоді робіть як і написали!
Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.
Я би відносив на капінвестиції Дт 1312 Кр 1513, а потім Дт 1113 Кр 1312, Дт 5411 Кр 5111, і в цьому випадку зменшуємо 7011 (Дт 7011 Кр 5411)! Але тут кожен вирішує сам! Є проводка яка одразу списує на витрати, так менше мороки!
ОльгаК писав:Добрий день. Допоможіть будь ласка. Придбали сидіння для стадіону( буду оприбутковувати на рах 1113), і втулки, дюбеля та клей для його установки власними силами. Чи потрібно вартість втулок,дюбелів та клею відносити на збільшення вартості сидіння? Чи правильніше буде оприбутковувати витратні матеріали на рах 1513, а потім списати на 8013 при установці стільців. Дякую.
31. Запаси, використані для створення інших активів власними силами, визнаються витратами на створення цього активу.
Ми не створюємо , ми купили готові сидінню та встановлюємо їх.
Тоді робіть як і написали!
Добрий день, EVGENIY. У мене такаж сама ситуація. На іншому форумі пишуть, що треба відносити вартість використаних матеріалів на установку ІНМА на вартість ІНМА згідно п.5 роздII НП (С)БОдс 121 "інші витрати, безпосередньо повязані з доведенням ОЗ до стану, в якому вони придатні для використання". Що думаєте про це? Не можу визначитися з цього питання. Списувати на 8013 чи збільшувати вартість ІНМА. Як зробити? Буду дуже вдячна за відповідь.
Я би відносив на капінвестиції Дт 1312 Кр 1513, а потім Дт 1113 Кр 1312, Дт 5411 Кр 5111, і в цьому випадку зменшуємо 7011 (Дт 7011 Кр 5411)! Але тут кожен вирішує сам! Є проводка яка одразу списує на витрати, так менше мороки!
Якщо одразу на витрати, то не збільшується вартість ІНМА? Так? Якесь протиріччя у типовій кореспонденції.
ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА РОЗІБРАТИСЯ. Студенти,які загубили підручники, принесли в бібліотеку взамін загублену літературу. Як вірно її оприбуткувати бухгалтерськими проведеннями? Чи можливо треба її проводити через казну( це не подарунок!!!)