Передача основных средств

Обговорюємо бухоблік на рахунках 10 "Основні засоби", 11 "Інші необоротні матеріальні активи", 12 "Нематеріальні активи", 13 "Капітальні інвестиції"
Marina001
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 01 грудня 2016, 11:33
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Marina001 »

Помогите пожалуйста. В 2016 году было создано коммунальное учреждение. Основные средства были бесплатно переданы. Сами основные средства были приобретены 30-40 лет назад, остаточная стоимость большинства из них от 1 копейки до 1 грн. На какие счета нам нужно поставить эти ОС - на основные или на малоценные не оборотные активы? Например, холодильник 1987 года выпуска, первоначальная стоимость была 300 грн, остаточная стоимость на момент передачи 0,01 грн. Холодильник в ветхом, но рабочем состоянии.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Marina001 писав:Помогите пожалуйста. В 2016 году было создано коммунальное учреждение. Основные средства были бесплатно переданы. Сами основные средства были приобретены 30-40 лет назад, остаточная стоимость большинства из них от 1 копейки до 1 грн. На какие счета нам нужно поставить эти ОС - на основные или на малоценные не оборотные активы? Например, холодильник 1987 года выпуска, первоначальная стоимость была 300 грн, остаточная стоимость на момент передачи 0,01 грн. Холодильник в ветхом, но рабочем состоянии.
До чого тут взагалі остаточна вартість????????????
Первісна вартість основних засобів, отриманих безоплатно від суб'єктів державного сектору, дорівнює первісній (переоціненій) вартості основних засобів, за якою основні засоби обліковувались у суб'єкта державного сектору, що їх передав, з урахуванням витрат, передбачених пунктом 3 цього розділу, з наведенням нарахованої суми зносу за повну кількість календарних місяців їх перебування в експлуатації. Основні засоби передаються разом з первинними документами (чи їх копіями), або обліковими регістрами (чи їх копіями), або іншими документами, в яких зазначено вартість придбання (створення) основних засобів. У разі якщо відсутня достовірна інформація щодо первісної вартості основних засобів, первісна вартість визначається на рівні справедливої вартості на дату отримання, оцінка якої проводиться відповідно до законодавства.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/metod-recomendacii-buhobliku-subjektiv-derjavnogo-sektoru/metodichni-rekomendatsiyi-z-bo-osnovnih-zasobiv/

Marina001
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 01 грудня 2016, 11:33
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Marina001 »

Евгений, спасибо за ответ! Неправильно сформулировали вопрос. Допустим, мы принимаем ОС, первоначальная стоимость которого 2500 грн. Ранее такой предмет относился именно к основным средствам. Мы принимали его уже после того, как увеличили стоимостный критерий ОС до 6000 грн. Вопрос - этот предмет мы относим "по старому" критерию к ОС или по новому критерию к малоценным необоротным материальным активам?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Marina001 писав:Евгений, спасибо за ответ! Неправильно сформулировали вопрос. Допустим, мы принимаем ОС, первоначальная стоимость которого 2500 грн. Ранее такой предмет относился именно к основным средствам. Мы принимали его уже после того, как увеличили стоимостный критерий ОС до 6000 грн. Вопрос - этот предмет мы относим "по старому" критерию к ОС или по новому критерию к малоценным необоротным материальным активам?
Я советую при приёме их переоценивать по справедливой стоимости, и вот под какой критерий такая стоимость попадёт на данное время (6000 грн) вот так и ставте на учёт, как то 300 грн ставить на 1014 не правильно!

Marina001
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 01 грудня 2016, 11:33
Регіон: Донецкая область
Дякував (ла): 2 рази

Повідомлення Marina001 »

Спасибо огромное!

viktoriaivancho
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 17
З нами з: 25 червня 2017, 14:20
Регіон: Закарпатская область
Дякував (ла): 3 рази

Повідомлення viktoriaivancho »

Добрий день! прошу допомогти по бухгалтерських проведеннях із внутрівідомчої передачі ОЗ.

Ми міська рада,садочки перевели на одержувачів коштів третього рівня. В березні 2017 року передали майно,запаси,кошти  і розрахунки з дебіторами і кредиторами по акту прийому-передачі.

Будь-ласка,допоможіть з проводками у мене по меморіальному №9:

д-т  5111  -1436113,00 грн;-залишкова вартість на 1.01.2017 р

дт 1411,1412 -330042,35 грн; знос на 1.04.2017 р

дт 8411- 1431064,65 залишкова вартість на 1.04.2017 року

РАЗОМ ПО ДЕБЕТУ- 3 197 220,00 грн;
Кт 10,11-1 761 107,00 грн.

Кт 5512-1 436 113,00 грн

І як садочкам відобразити ці ж самі  проведення у себе??
Дякую!

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10305
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

пунтк 1.12 це проводки вашого садочка, пункт 1.13 ваші
https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/buhgalterskiy-oblik/tipova-koresp-subrahubkiv/

Люсія
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 78
З нами з: 20 жовтня 2015, 14:04
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Люсія »

Добрий день! Підкажіть будь ласка ми ОМС передаємо на відділ освіти у господарче відання незавершене будівництво- будівля спортивного комплексу, сума 124000 обліковується на рахунку 1311, як правильно здійснити передачі і які зробити бухгалтерські проведення

hamster
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 109
З нами з: 17 січня 2015, 10:33
Регіон: Запорожская Область
Звідки: Запорожье
Дякував (ла): 7 разів
Подякували: 3 рази

Повідомлення hamster »

Добрый день!
Евгений, подскажите, пожалуйста, такой вопрос. Мы в начале года приобрели основные средства (МНМА), оприходовали на 1312 и не вводили в эксплуатацию. В октябре по решению сесии городского совета передали детским домам по договору пожертвы. Мне нужно списать  с учета.
Проводка будет Дт 5411 Кт 1312  ?  

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

hamster писав:Добрый день!
Евгений, подскажите, пожалуйста, такой вопрос. Мы в начале года приобрели основные средства (МНМА), оприходовали на 1312 и не вводили в эксплуатацию. В октябре по решению сесии городского совета передали детским домам по договору пожертвы. Мне нужно списать  с учета.
Проводка будет Дт 5411 Кт 1312  ?  
Доброго дня!
Так, все вірно, хід думок у Вас правильний. Більш докладно про це читайте у консультації "Установа отримала незавершений об’єкт: як зарахувати на баланс" (див. "Бюджетна бухгалтерія", 2017, № 43).

Люсія
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 78
З нами з: 20 жовтня 2015, 14:04
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 3 рази
Подякували: 1 раз

Повідомлення Люсія »

А я відповідь на своє питання зможу теж там знайти

Відповісти

Повернутись до “Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій”