Допоможіть будь ласка, на 1114 рахунок, установою була придбана постільна білизна, керівник закладу сам займався її закупкою, в подальшому виявилося що білизна низької якості, тканина розлізлася та після прання сіла, постачальник відмовляється провести заміну так як згідно договору він виконав всі умови, чи можливе списання данної білизни і як її списати якщо вона в єксплуатації всього лиш 3 місяці?
tania1891 писав:Допоможіть будь ласка, на 1114 рахунок, установою була придбана постільна білизна, керівник закладу сам займався її закупкою, в подальшому виявилося що білизна низької якості, тканина розлізлася та після прання сіла, постачальник відмовляється провести заміну так як згідно договору він виконав всі умови, чи можливе списання данної білизни і як її списати якщо вона в єксплуатації всього лиш 3 місяці?
жоден нормативний акт не містить строку після якого можна списувати, тому те що пройшло три місяці нічого не означає!
VIII. Облік вибуття основних засобів
1. Визнання об'єкта основних засобів активом суб'єкта державного сектору припиняється у разі його ліквідації, вибуття внаслідок продажу, передачі без оплати, нестачі або невідповідності критеріям визнання активом.
2. Вибуття основних засобів здійснюється у порядку, визначеному законодавством.
3. Списанню підлягають основні засоби, що не можуть бути в установленому порядку відчужені, безоплатно передані та щодо яких не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне), у разі, коли такі основні засоби морально чи фізично зношені, непридатні для подальшого використання суб'єктом державного сектору, зокрема у зв'язку з будівництвом, розширенням, реконструкцією і технічним переоснащенням, або пошкоджені внаслідок аварії чи стихійного лиха та відновленню не підлягають, або виявлені в результаті інвентаризації як нестача.