Re: Архів чату за 24.05.2023 ср (132)
Додано: 25 травня 2023, 16:38
Доброго дня! Я новачок у цьому чаті. Хочу запитати, чи може хтось стикався або має досвід щодо обліку руху палива, що використовується для господарських потреб підприємтва.
На підприємстві є механізми, що заправляються бензином, мають невеличкі паливні баки, тобто заправка на АЗС таких механізмів неможлива та не цільоспрямована. (Газонокосарки, мотокоси, мотопомпи, невеличкі генератори, інші невеликі моторні агрегати ). Підприємство закуповує паливо за талонною системою. Має місце перевезення палива від АЗС до місцезнаходження підприємства у каністрах для подальшої заправки цих механізмів.
Підкажіть, чи оформлюєте ви заявки на переміщення палива у ТЗ, що не є акцизним складом пересувним згідно з Наказом № 188?
Які документи оформлюєте на таку операцію (маю на увазі отримання палива за талоном, злив його у каністру, перевезення до місця його споживання механізмами та заправка з каністри таких механізмів)
у консультаціях нажаль ніяк не можу до кінця розібратися з такими малими обсягами, але не бачу якихось обмежень щодо кількості пального, до якого не повинні застосовуватися вказані норми перевезення. До того ж за невиконання законодавства щодо зберігання та перміщення палива - величезні штрафи, тому треба зробити так, як треба, але як? Прошу відгукніться, в кого є досвід таких операцій.
На підприємстві є механізми, що заправляються бензином, мають невеличкі паливні баки, тобто заправка на АЗС таких механізмів неможлива та не цільоспрямована. (Газонокосарки, мотокоси, мотопомпи, невеличкі генератори, інші невеликі моторні агрегати ). Підприємство закуповує паливо за талонною системою. Має місце перевезення палива від АЗС до місцезнаходження підприємства у каністрах для подальшої заправки цих механізмів.
Підкажіть, чи оформлюєте ви заявки на переміщення палива у ТЗ, що не є акцизним складом пересувним згідно з Наказом № 188?
Які документи оформлюєте на таку операцію (маю на увазі отримання палива за талоном, злив його у каністру, перевезення до місця його споживання механізмами та заправка з каністри таких механізмів)
у консультаціях нажаль ніяк не можу до кінця розібратися з такими малими обсягами, але не бачу якихось обмежень щодо кількості пального, до якого не повинні застосовуватися вказані норми перевезення. До того ж за невиконання законодавства щодо зберігання та перміщення палива - величезні штрафи, тому треба зробити так, як треба, але як? Прошу відгукніться, в кого є досвід таких операцій.