Лiнолеум

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Аватар користувача
Джулианна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 93
З нами з: 26 жовтня 2011, 17:21
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Джулианна »

Підскажіть будь ласка - лінолеум куплений для приміщення сільської ради, на який раханок його оприбуткувати і як списати і чи збільшується вартість обякта сільради на суму лінолеуму?

Аватар користувача
maritime
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 22 лютого 2011, 12:09
Регіон: Черниговская область
Дякував (ла): 1 раз
Подякували: 1 раз

Повідомлення maritime »

Наказ ГУ ДКУ Мінфіну від 10.12.1999 N 114

Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ та Порядку застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку бюджетних установ

На субрахунку 234 "Господарські матеріали і канцелярське приладдя" обліковуються господарські матеріали, що використовуються для поточних потреб установ (електричні лампи, мило, щітки та ін.), будівельні матеріали для поточного ремонту. Тут обліковуються медикаменти і перев'язувальні засоби установ, у кошторисах яких асигнування на цю мету передбачаються за кодом 1131 економічної класифікації видатків "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар".

Лист ДКУ N 07-06/872-3814 25.04.2003

Щодо проведення ремонту господарським способом

Звертаємо вашу увагу, що проведення поточного і капітального ремонту власними силами установи здійснюється лише за умови надання затвердженого кошторису на виконання указаних робіт з урахуванням діючих державних будівельних норм.

Не завадило б написати наказ про проведення поточного ремонту - господарським способом .

Я вважаю, оскільки лінолеум – це будівельний матеріал (як, наприклад, шпалери) для поточного ремонту і не є необоротним активом, то витрати на поточний основних засобів на збільшення вартості необоротних активів не відносяться.

Після проведення поточного ремонту пишеться акт, затверджений керівником за підписом комісії з інвентаризації та списання матеріальних цінностей, в якому вказується скільки кв. метрів було замінено (або укладено) і висновки комісії (наприклад, „Списати __ м кв. лінолеуму з балансу установи на загальну суму ___ грн.”)

Аватар користувача
Джулианна
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 93
З нами з: 26 жовтня 2011, 17:21
Регіон: Винницкая Область
Звідки: Винница
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Джулианна »

Дякую за відповідь я саме так і зробила

Koko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 квітня 2013, 09:34
Регіон: Ивано-Франковская Область
Звідки: Калуш

Повідомлення Koko »

Доброго дня! А скажіть будь ласка що робити з залишками, наприклад, було куплено 6 кв.м. в використано 5,5 кв.м?Дякую

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10264
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 145 разів
Подякували: 1366 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Koko, 
maritime писав:Після проведення поточного ремонту пишеться акт, затверджений керівником за підписом комісії з інвентаризації та списання матеріальних цінностей, в якому вказується скільки кв. метрів було замінено (або укладено) і висновки комісії (наприклад, „Списати __ м кв. лінолеуму з балансу установи на загальну суму ___ грн.”)
Пишите в этом акте 6 кв.м., а то будет телипаться в учёте вечно!

Koko
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 12 квітня 2013, 09:34
Регіон: Ивано-Франковская Область
Звідки: Калуш

Повідомлення Koko »

А потім прийде КРУ почне міряти коридор і скаже списали 6, а використали 5,5, а де 0,5 кв м!!!???

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”