Все про ПММ

Обговрюємо бухоблік запасів від оприбуткування до списання
Ксю
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 133
З нами з: 07 листопада 2012, 09:38
Регіон: Киев
Звідки: Киев

Повідомлення Ксю »

Допоможіть які проводки мають бути при передачі 500л.дизпалива вищестоящій організації?

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Подскажите пожалуйста, как правильно списывать бензин на автомобиль? По каким нормам? По тем, которые указаны в техдокументации завода или же утверждены Нормами №43? Или вообще делать контрольные замеры? И еще, как относится к письму ГлавКРУ от 11.08.2010г. №02-14/1232 по поводу того, что Нормы являются обязательными к исполнению только для предприятий, учреждений и организаций, входящих в сферу управления Минтранса?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями  саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Доброго дня!
Насамперед, слід звернути Вашу увагу на те, що в своєму листі від 11.08.2010 №02-14/1232 «Про списання паливно-мастильних матеріалів» Головне контрольно-ревізійне управління України, на теперішній час ще Державна фінансова інспекція України, зазначило наступне.
«Наказ Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 не пройшов державної реєстрації в Міністерстві юстиції України в зв’язку з чим вважаємо, що він є обов’язковим для виконання лише для підприємств, установ і організацій, які входять до сфери управління Мінтрансу. Іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями повинні бути розроблені власні нормативні документи щодо нормування витрат палива та мастильних матеріалів відповідно до законодавства»
З цього приводу зазначу.
По-перше листи за своєю суттю не є нормативними документами, тобто їх виконання не є обов’язковим.
По-друге, при проведенні контрольних заходів фахівці органів Державної фінансової інспекції (далі – органи ДФІ) керуються Методичними рекомендаціями щодо здійснення інспектування органами Державної фінансової інспекції України (далі - Методичні рекомендації), затвердженими наказом Державної фінансової інспекції України 14.12.2011 N 90, які розроблені з метою забезпечення єдиних підходів до підготовки до ревізії, її проведення, оформлення результатів та реалізації матеріалів.
В п. 11.11.3 розділу ІV Методичних рекомендацій зазначено, що при перевірці списання пально-мастильних матеріалів необхідно перевірити дотримання встановленого порядку та норм списання, при цьому в примітці визначено «Списання пально-мастильних матеріалів здійснюється за Нормами витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, які затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. N 43, на підставі даних про пробіг автомобіля».
З цього виходить, що органи ДФІ не заперечують про можливість застосування підприємствами, установами і організаціями  саме Норм №43.
Враховуючи вищезазначене можливо зробити наступний висновок - підприємство, установа або організація при списанні пально – мастильних матеріалів може використовувати Норми №43, проте це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі установи.
Отже вибір за Вами, або використовувати техдокументацію або використовувати Норми №43, проте не все одразу.
Спасибо большое за разъяснение! А при этом можно использовать корректирующие коэффициенты, предусмотренные Нормами №43?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Застосування корегуючих коефіцієнтів можливо лише за умови використання Норм №43, що буде визначено в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
У разі застосування норм, визначених в техдокументації на транспортні засоби, коригуючи коефіцієнти, передбачені Нормами №43, застосовувати не можна.
Спасибо!
А возможно ли списание бензина по нормам, установленным контрольными замерами? Если, например, в технической документации указана норма расхода - 8,6 л на 100 км, а фактически, расход где то 10,6 л. Можно ли утвердить приказом фактический средний расход на основании контрольных замеров и чем его обосновать?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Як на мою думку технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів. В технічні документації на автомобіль як правило зазначають норми витрат пального в різних режимах – міський режим, за межами міста (на трасі).
Якщо фактичні витрати пального більші за вказані в техдокументації на автомобіль (в вашому випадку на 2 л на 100 км) то Вам насамперед необхідно перевірити технічний стан авто, якість пального і його кількість при заправці, а також проконтролювати дії водія в частині правильності визначення показників спідометра та техніки водіння автомобіля.
Майте на увазі, що встановлені норми на підставі контрольних замірів, при проведенні контролюючими органами перевірок також можуть бути перевірені. А перевіряючі, які мають достатній рівень знань будуть дуже ретельно проводити ці заміри.
Отже Ви маєте бути впевнені на 100 відсотків, що контрольні заміри проведені вірно.
Спасибо, по этом пункту я поняла!
Единственное, хочу уточнить, исходя из всего вышеизложенного, возможен ли тогда все таки вариант использования предусмотренных норм №43 с корректировочными коэффициентами (с доведением нормативного расхода бензина до приближенного к фактическому) и соответствующим их закреплением приказами по учетной политике и установлению норм расхода топлива?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.

Pole4ka
Новачок
Новачок
Повідомлень: 5
З нами з: 04 листопада 2015, 17:36
Регіон: Луганская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Pole4ka »

Владислав Станкус писав:Так, Ви можете застосовувати Норми №43 і це необхідно визначити насамперед в наказі про облікову політику та наказі про встановлення норм витрат палива на відповідні автотранспортні засоби, які враховуються на балансі підприємства.
При застосуванні Норм №43 Ви маєте право застосовувати корегуючи коефіцієнти, які передбачені Нормами №43 і це також необхідно буде відобразити в наказі про встановлення норм витрат палива. Майте на увазі, що базова лінійна норма витрат палива на автомобіль береться із відповідних додатків до Норм №43.
И тогда, после такого утверждения и обоснования не возникнут вопросы о расходе топлива? Я имею ввиду, что Вы писали о том, что "[font='Noto Sans', sans-serif]технічна документація на автомобіль це більш вагомий документ ніж акти контрольних замірів". А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля.[/font]

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Я ще раз хочу наголосити на тому, що або ви використовуєте Норми №43 або розробляєте власні нормативи виходячи з техдокументації на автомобіль та контрольних замірів.
Щодо застосування корегуючих коефіцієнтів передбачених Нормами №43, зазначу, що вони застосовуються лише у разі прийняття відповідного рішення керівником установи. Тобто якщо керівник не вважає за необхідне застосовувати підвищуючи коефіцієнти то вони не застосовуються, або застосовуються у мінімальних значеннях.
Стосовно Вашого твердження «А в случае использования Норм №43 с корректировочными коэффициентами расход топлива при любых обстоятельствах будет больше, указанного в технической документации автомобиля»  зазначу, що це спірне питання.
Так, звертаю Вашу увагу, що не так багато підвищуючих коефіцієнтів, передбачених Нормами №43, можливо застосувати наприклад в м. Луганськ, крім того існують ще і випадки, які зменшують норми витрат пального.

swetlanatchokowa
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 43
З нами з: 22 грудня 2014, 13:48
Контактна інформація:

Повідомлення swetlanatchokowa »

Допоможіть!!! Нашій установі передають ПММ на благодійних  засадах ,не можу знайти бланк Акту прийому-передачі ПММ.

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

Если в стоимость включены НДС и акциз, приходовать бензин с акцизом или без него?

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10300
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 146 разів
Подякували: 1369 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

zmses писав:Если в стоимость включены НДС и акциз, приходовать бензин с акцизом или без него?
Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат:

суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків;

суми ввізного мита;

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору;

транспортно-заготівельні витрати (затрати на заготівлю запасів, оплата тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи і транспортування запасів усіма видами транспорту до місця їх використання, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування запасів);

інші витрати, які безпосередньо пов'язані з придбанням запасів і доведенням їх до стану, в якому вони придатні для використання у запланованих цілях. До таких витрат, зокрема, належать прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати суб'єкта державного сектору на доопрацювання і підвищення якісно технічних характеристик запасів.
Акцизи - це непрямі податки, які встановлюються у вигляді надбавки до ціни

Аватар користувача
zmses
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 106
З нами з: 11 червня 2012, 09:14
Регіон: Харьковская Область
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення zmses »

Спасибо!!!!!!

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго ранку!
Умовами п.3.5.1 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 передбачено, що при розрахунках є достатнім використання трьох значущих цифр (округлення значень до трьох значущих цифр).
Тобто, у разі отримання при розрахунку витрат автомобіля число 17,874 л, його достатньо округлити до трьох значущих цифр, і отримаємо  17,9. (третя цифра 8 посилена до 9, так як перша відкидається цифра 7 більше ніж 5).
Форму звіту використання пального Ви можете розробити самі, передбачивши в ній усю необхідну інформацію для списання пального за даними бухгалтерського обліку, а також додаткового контролю за його використанням.

Lili
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 82
З нами з: 31 березня 2015, 09:49
Регіон: Львовская область
Дякував (ла): 1 раз

Повідомлення Lili »

Доброго вечора, підскажіть будь-ласка розібратися з правельним оформленням обліку  талонів на бензин отриманих з внутрішньовідомчої передачі , ми отримали на рах.261 по цетралізованому постачанню по загальному фонду тобто рах.683, то чи правельні будуть проводки:
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235

tanechka5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 травня 2015, 11:11
Регіон: Винницкая область

Повідомлення tanechka5 »

Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.

tanechka5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 травня 2015, 11:11
Регіон: Винницкая область

Повідомлення tanechka5 »

Крот Юлія писав:
tanechka5 писав:Доброго дня!Підкажіть будь ласка, якими нормативними документами регулюється обовязкове надання чеків з АЗС при заправці по талонах?
і чи обовязкова така норма?
на нашому підприємстві  водієві зг. відомості видачі пального видається певна кількість (талон на 10-20л) і усе.ну і списання,як звичайно,проводиться згідно шляхового листа.
Чи правомірні наші дії?
У Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженій спільним наказом Мінпаливенерго,Мінекономіки,Мінтрансу та Держкомітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20.05.2008 р. № 281/171/578/155, чітко зазначено наступне: розрахунковий документ - це документ установленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, зареєстрований у встановленому порядку РРО або заповнений вручну.
Таким чином, основним документом, який підтверджує факт відпуску бензину (використання талона на бензин), є чек РРО. З огляду на це, водій автомобіля обов'язково має надати до бухгалтерії чек РРО як підтвердження факту заправки. А відтак Ваші дії є неправомірними.
За відсутності касових чеків, що підтверджують заправлення автомобіля за допомогою талонів, рекомендуємо здійснювати звірення з АЗС наприкінці місяця щодо заправлення кожного автомобіля за днями місяця.
скажіть будь ласка,а що робити якщо водії заправляються на різних АЗС,можливо і в іншому місті?

і можливо є якийсь ще спосіб оприбуткування бензину по талонах?дуже дякую!

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

tanechka5 писав:скажіть будь ласка,а що робити якщо водії заправляються на різних АЗС,можливо і в іншому місті?

і можливо є якийсь ще спосіб оприбуткування бензину по талонах?дуже дякую!
Ні, на жаль, інших способів документального підтвердження отримання бензину на АЗС за талонами не існує.
Також зверніть увагу на норму п. 1 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.95 р. № 265/95-ВР: суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
Тож я не зовсім розумію в чому проблема. Чек РРО зобов'язані видати на будь-якій АЗС, незалежно від її місця знаходження.

 А чим власне водій мотивує відсутність чеків РРО? Можливо він не зовсім "чистий на руку"?

tanechka5
Новачок
Новачок
Повідомлень: 8
З нами з: 15 травня 2015, 11:11
Регіон: Винницкая область

Повідомлення tanechka5 »

Крот Юлія писав:
tanechka5 писав:скажіть будь ласка,а що робити якщо водії заправляються на різних АЗС,можливо і в іншому місті?

і можливо є якийсь ще спосіб оприбуткування бензину по талонах?дуже дякую!
Ні, на жаль, інших способів документального підтвердження отримання бензину на АЗС за талонами не існує.
Також зверніть увагу на норму п. 1 ст. 3 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.95 р. № 265/95-ВР: суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
Тож я не зовсім розумію в чому проблема. Чек РРО зобов'язані видати на будь-якій АЗС, незалежно від її місця знаходження.

 А чим власне водій мотивує відсутність чеків РРО? Можливо він не зовсім "чистий на руку"?
з приводу "чистоти" я не сумніваюся,адже списання проводиться зг. кілометражу в Подорож.листі-просто для себе більше роботи)))Дякую вам!
Якщо можна підкажіть будь ласка ще таке питання-у Подорожньому листі легкового автомобіля водій повинен вказувати маршрут свого руху по типу:"вул. Червона"-вул. "Андріївська" чи конкретно будинок вул. Червона буд.7???

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Насамперед давайте пригадаємо, чому взагалі в бюджетних установах при використанні легкового службового автомобіля в подорожніх листах зазначають маршрут руху.
Такі відмітки про маршрут руху почали робити ще в 2003 році після виходу постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 848 «Про впорядкування використання легкових автомобілів бюджетними установами та організаціями» (далі — Постанова № 848).
Зокрема, вимогами п.1 Постанови №848 передбачено, що легкові автомобілі використовуються тільки для поїздок, пов'язаних із службовою діяльністю посадових осіб. Після кожної поїздки посадова особа, в розпорядження якої надано автомобіль, в подорожньому листі водія підтверджує особистим підписом час закінчення обслуговування.
Власне кажучи, виходячи з вищенаведеного бачимо, що прямої вимоги щодо необхідності визначення саме маршруту поїздки Постановою №848 не передбачено, але з наведеного твердження «Після кожної поїздки» виходить, що відображати такі поїздки необхідно.
Також підтвердити, що легковий автомобіль використовувався впродовж дня тільки для поїздок, пов'язаних із службовою діяльністю посадових осіб можливо за умови відображення місць перебування автомобіля протягом робочого дня.
Враховуючи вищезазначене та мій чималий досвід роботи в Держфінінспекції раджу Вам, з метою уникнення непорозумінь з контролюючими органами, все ж таки відображати місця перебування автомобіля з чітко визначеними адресами. Це зніме усі можливі запитання контролюючих органів у разі здійснення перевірки підтвердження пройденого автомобілем кілометражу.

Аватар користувача
verbal
Мешканець
Мешканець
Повідомлень: 273
З нами з: 26 березня 2012, 09:34
Регіон: Киев
Звідки: Киев
Дякував (ла): 16 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення verbal »

Подскажите, как списать бензин, если в 43 приказе нет норм по данной марке автомобиля? Уже обратис=лись в институт, ну а до этого момента, как самим расчитать линейную норму?

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Доброго дня!
Враховуючи, що марка Вашого автомобіля взагалі відсутня в Нормах витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 та той факт, що інститут Міністерства інфраструктури України ДержавтотрансНДІпроект ще на надав норми витрат палива на Ваш автомобіль з уточненням, за необхідності, коефіцієнтів їх коригування, вважаю за можливе проводити списання палива, на підставі даних технічного паспорту на автомобіль, враховуючи режим експлуатації (міський, за межами міста (на трасі)).
При цьому, хочу наголосити на тому, що списання бензину проводиться по факту його використання але не більше норми. К чому це я веду, нові сучасні автомобілі мають бортові комп’ютери, які відображають фактичне використання пального, тому у разі якщо витрати пального за даними бортового комп’ютера будуть менші ніж зазначені в технічному паспорті на автомобіль, то безумовно списання слід проводити саме за даними бортового комп’ютера.
Крім того, нагадаю, що встановлення тимчасової норми на Ваш автомобіль необхідно буде обов’язково зазначити в наказі про встановлення норм витрат палива на автотранспортні засоби, які враховуються на балансі Вашої установи.

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Доброго дня! таке питання! якщо автомобіль проходив поточний ремонт. Яким документом відобразити, що авто в робочому стані та де і ким повинні бути зафіксовані показники спідометра при виїзді з гаража (раніше попереднім бухгалтером ніде не зафіксовано,до цього користувалися орендованим автомобілем)? та хочу уточнити норми витрат палива на ВАЗ 21053 - 8,7 л.на 100 км.? Та яким документом керуватися при списанні мастил та тосолу!!! буду вдячна

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Доброго дня! якщо водій не надавав чеки з АЗС, чи можливо зробити звірку за грудень,листопад попереднього року та січень, лютий поточного, щоб були підстави на списання палива?можливо в когось така ситуація була! дякую

Владислав Станкус
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 619
З нами з: 24 липня 2015, 10:58
Регіон: Харьковская область
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 44 рази

Повідомлення Владислав Станкус »

Littlegirlua писав:Доброго дня! таке питання! якщо автомобіль проходив поточний ремонт. Яким документом відобразити, що авто в робочому стані та де і ким повинні бути зафіксовані показники спідометра при виїзді з гаража (раніше попереднім бухгалтером ніде не зафіксовано,до цього користувалися орендованим автомобілем)? та хочу уточнити норми витрат палива на ВАЗ 21053 - 8,7 л.на 100 км.? Та яким документом керуватися при списанні мастил та тосолу!!! буду вдячна
Доброго дня!
Якщо поточний ремонт автомобіля проводився власними силами то мабуть використовувались запчастини або витратні матеріали такі як мастило, фільтри та інше, які потребують списанню за даними бухгалтерського обліку. Таке списання слід провести за допомогою акту, в якому можливо відобразити інформацію, що саме було відремонтоване, за який період, з якими показниками спідометру автомобіль став на проведення такого ремонту та з якими вийшов з ремонту та ін.
У разі проведення поточного ремонту на спеціалізованій станції технічного обслуговування, в акті виконаних робіт, як правило є відмітки, з якими показниками спідометру автомобіль став на проведення ремонту та з якими вийшов з ремонту.
Норма витрат палива на ВАЗ 21053, відповідно до Таблиці А.2 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, становить 9 або 8,7 л/100 км в залежності від типу коробки передач.
Нормативи витрат мастильних матеріалів приведені у Додатку В  Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43.
Норми витрат охолоджуючих та інших робочих (експлуатаційних) рідин (тосолу та ін.) вищезазначеним наказом не передбачено. Норми витрати і періодичність установлюється окремо на кожен автомобіль згідно з рекомендаціями заводів-виготівників, технічною документацією з експлуатації та вимогами Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затверджене наказом Міністерства транспорту та зв'язку України 30.03.1998 N 102.

Littlegirlua
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 57
З нами з: 08 вересня 2015, 16:09
Регіон: Винницкая область

Повідомлення Littlegirlua »

Доброго дня! якщо водій не надавав чеки з АЗС, чи можливо зробити звірку за грудень,листопад попереднього року та січень, лютий поточного, щоб були підстави на списання палива?можливо в когось така ситуація була! дякую

Аватар користувача
Крот Юлія
Місцевий
Місцевий
Повідомлень: 991
З нами з: 03 лютого 2014, 07:43
Регіон: Харків
Дякував (ла): 28 разів
Подякували: 150 разів
Контактна інформація:

Повідомлення Крот Юлія »

Littlegirlua писав:Доброго дня! якщо водій не надавав чеки з АЗС, чи можливо зробити звірку за грудень,листопад попереднього року та січень, лютий поточного, щоб були підстави на списання палива?можливо в когось така ситуація була! дякую
Доброго дня! По-перше, підставою для списання пального на роботу автотранспорту є Подорожні листи. А чеки РРО з АЗС - це підстава для оприбуткування пального, іншими словами, це підтвердження фактичного отримання (заправки автомобіля) пального. Звісно, водій повинен надавати до бухгалтерії чеки РРО АЗС після кожної заправки. По-друге, звірку розрахунків з постачальноком пального не лише можна провести, але й необхідно. Це стосується і розрахунків за попередній звітний період. Адже краще пізно, аніж ніколи.

Відповісти

Повернутись до “Облік запасів”