Сторінка 7 з 12

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 12:41
Ірина3337
Владислав Станкус писав:Чи не могли б Ви більш детально описати ситуацію, до кого саме слід апелювати 
Районний центр соціальних служб планує закупити бензин не маючи автомобіля. Вони планують брати автомобіль в іншої бюджетної установи в користуванння (за потребою), але заправляти своїм бензином. На мою думку доцільніше перераховувати кошти давачу автомобіля по КЕКВ 2240 як за оренду автомобіля. 
Я вже декілька днів не можу знайти нормативний документ де булоб чітко зазначено, що без наявності транспортних засобів бюджетна установа не може придбавати та використовувати бензин. (А можливо я помиляюсь).
Буду дуже вдячна за допомогу!!!!

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 13:25
Владислав Станкус
Ірина3337 писав:
Владислав Станкус писав:Чи не могли б Ви більш детально описати ситуацію, до кого саме слід апелювати 
Районний центр соціальних служб планує закупити бензин не маючи автомобіля. Вони планують брати автомобіль в іншої бюджетної установи в користуванння (за потребою), але заправляти своїм бензином. На мою думку доцільніше перераховувати кошти давачу автомобіля по КЕКВ 2240 як за оренду автомобіля. 
Я вже декілька днів не можу знайти нормативний документ де булоб чітко зазначено, що без наявності транспортних засобів бюджетна установа не може придбавати та використовувати бензин. (А можливо я помиляюсь).
Буду дуже вдячна за допомогу!!!!
Одразу зазначу, що нормативного документу, про який Ви ведете мову немає.
Проте, згідно з п.20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді.
При цьому, під час визначення видатків у проектах кошторисів установи повинен забезпечуватися суворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатися тільки видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи.
Далі розглянемо ситуацію с автомобілем.
Районний центр соціальних служб може взяти автомобіль у іншої установи або організації по договору оренди або по договору позички. У першому випадку користування автомобілем буде платним ,у другому - безоплатним.
За чий рахунок буде проводитися закупівля паливно-мастильних матеріалів прописується у відповідному договорі, але як правило за рахунок того, хто безпосередньо користується автомобілем.
Отже, у разі наявності договору, в якому буде визначено, що закупівля паливно-мастильних матеріалів буде проводитись за рахунок районного центру соціальних служб, здійснювати планування видатків на придбання паливно - мастильних матеріалів можливо, враховуючи такі показники як періодичність користування автомобілем та відповідно об’єм виконуваної їм роботи для визначення кілометражу, а також норму витрати пального.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 14:09
marinasin
Добрий день! Скажіть будь-ласка як правильно списати мастило? Норми на 100 л використаного бензину в наказі 43 знайшла... а далі? через який пробіг? чи відповідно до залитого мастила по нормі?

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 14:12
Ірина3337
Владислав Станкус писав:
Ірина3337 писав:
Владислав Станкус писав:Чи не могли б Ви більш детально описати ситуацію, до кого саме слід апелювати 
Районний центр соціальних служб планує закупити бензин не маючи автомобіля. Вони планують брати автомобіль в іншої бюджетної установи в користуванння (за потребою), але заправляти своїм бензином. На мою думку доцільніше перераховувати кошти давачу автомобіля по КЕКВ 2240 як за оренду автомобіля. 
Я вже декілька днів не можу знайти нормативний документ де булоб чітко зазначено, що без наявності транспортних засобів бюджетна установа не може придбавати та використовувати бензин. (А можливо я помиляюсь).
Буду дуже вдячна за допомогу!!!!
Одразу зазначу, що нормативного документу, про який Ви ведете мову немає.
Проте, згідно з п.20 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228 під час визначення обсягів видатків бюджету розпорядників нижчого рівня головні розпорядники повинні враховувати об'єктивну потребу в коштах кожної установи, виходячи з її основних виробничих показників і контингентів, які встановлюються для установ, обсягу виконуваної роботи, штатної чисельності, необхідності погашення дебіторської і кредиторської заборгованості та реалізації окремих програм і намічених заходів щодо скорочення витрат у плановому періоді.
При цьому, під час визначення видатків у проектах кошторисів установи повинен забезпечуватися суворий режим економії коштів і матеріальних цінностей. До кошторисів можуть включатися тільки видатки, передбачені законодавством, необхідність яких обумовлена характером діяльності установи.
Далі розглянемо ситуацію с автомобілем.
Районний центр соціальних служб може взяти автомобіль у іншої установи або організації по договору оренди або по договору позички. У першому випадку користування автомобілем буде платним ,у другому - безоплатним.
За чий рахунок буде проводитися закупівля паливно-мастильних матеріалів прописується у відповідному договорі, але як правило за рахунок того, хто безпосередньо користується автомобілем.
Отже, у разі наявності договору, в якому буде визначено, що закупівля паливно-мастильних матеріалів буде проводитись за рахунок районного центру соціальних служб, здійснювати планування видатків на придбання паливно - мастильних матеріалів можливо, враховуючи такі показники як періодичність користування автомобілем та відповідно об’єм виконуваної їм роботи для визначення кілометражу, а також норму витрати пального.
Дуже дякую за змістовну відповідь!!!

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 14:16
Владислав Станкус
Радий допомогти.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 14:26
Ірина3337
Доброго дня!!!!
я б хотіла ще запитати, як вийти з такої сетуації:
я працюю в бюджетній організації. Ми придбавали талони на бензин і видавали водію. І минулого року водій загубив квитанцію від АЗС про заправку автомобіля по виданому талону як нам вийти з ситуації?
буду дуже вдячна за допомогу.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 14:39
Крот Юлія
Ірина3337 писав:Доброго дня!!!!
я б хотіла ще запитати, як вийти з такої сетуації:
я працюю в бюджетній організації. Ми придбавали талони на бензин і видавали водію. І минулого року водій загубив квитанцію від АЗС про заправку автомобіля по виданому талону як нам вийти з ситуації?
буду дуже вдячна за допомогу.
Доброго дня!

Ваша ситуація досить типова і нічого страшного в цьому немає. Вам просто потрібно провести звірку з АЗС щодо заправлення відповідно службового авто за відповідними датами.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 15:25
Владислав Станкус
marinasin писав:Добрий день! Скажіть будь-ласка як правильно списати мастило? Норми на 100 л використаного бензину в наказі 43 знайшла... а далі? через який пробіг? чи відповідно до залитого мастила по нормі?
Доброго дня!
Відповідно до п. 1.10 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 нормативи витрат мастильних матеріалів, наведені в додатку В, установлені на 100 літрів (100 м-3 СПГ) нормативних витрат палива, розрахованих для даного автомобіля:
- нормативи витрат олив - в л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
- нормативи витрат мастил - в кг/100 літрів (кг/100 м-3 СПГ) Qн.
Отже витрати мастильних матеріалів напряму залежать від кількості використаного автомобілем пального.
Можливо констатувати той факт, що більшість автомобілів, які використовуються на теперішній час не включені в додаток В до Наказу №43.
Для таких автомобілів встановлюються тимчасові нормативи витрат мастильних матеріалів у таких розмірах:
- для дизельних та газодизельних вантажних автомобілів і автобусів з повною масою понад 3,5 т:
моторна олива - до 2,8 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
трансмісійна олива - до 0,4 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
спеціальні оливи - до 0,1 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
пластичні (консистентні) мастила - до 0,3 кг/100 л (кг/100 м-3 СПГ) Qн;
- для решти автомобілів і автобусів:
моторна олива - до 1,8 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
трансмісійна олива - до 0,15 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
спеціальні оливи - до 0,05 л/100 л (л/100 м-3 СПГ) Qн;
пластичні (консистентні) мастила - до 0,1 кг/100 л (кг/100 м-3 СПГ) Qн.

Слід розуміти, що нормативи витрат мастильних матеріалів включають в себе заміну мастильних матеріалів під час технічного обслуговування та періодичне їх додання в процесі експлуатації.
Нормативні витрати відповідають гранично допустимим витратам, що можуть бути значно вищими, ніж звичайні витрати мастильних матеріалів транспортними засобами, які перебувають в задовільному технічному стані, особливо для транспортних засобів сучасних конструкцій.
При цьому, гранично допустимі значення нормативів витрат мастильних матеріалів зменшуються на 50% для всіх автомобілів, які перебувають в експлуатації не більше трьох років, та можуть бути збільшені до 20% (із наданням відповідного обґрунтування) для автомобілів, які перебувають в експлуатації більше восьми років або мають пробіг понад 150 тис. км.
Окремо слід зазначити, що рекомендовано застосовувати мінімально можливі значення нормативів витрат мастильних матеріалів відповідно до конструктивних особливостей і технічного стану транспортного засобу та фактичних потреб із документальним підтвердженням обґрунтованості цих витрат відповідно до рекомендацій заводу-виробника, періодичності та технології проведення регламентних робіт із технічного обслуговування і ремонту тощо.
Норми витрат мастильних матеріалів вводяться в дію наказом керівника установи.  

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 15:50
marinasin
Як що це періодичне додання в процесі експлуатації і за перший квартал використано пального 645л то за нормою 0,7 на 100л використано 4,5л. Це видно із подорожнього листа. Коли водію потрібно доливати мастило? Чи це робиться постійно? Як мені визначити що потрібно закупати мастило?

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 16:20
Владислав Станкус
marinasin писав:Як що це періодичне додання в процесі експлуатації і за перший квартал використано пального 645л то за нормою 0,7 на 100л використано 4,5л. Це видно із подорожнього листа. Коли водію потрібно доливати мастило? Чи це робиться постійно? Як мені визначити що потрібно закупати мастило?
Ще раз зверну Вашу увагу, що це гранично допустимі нормативи витрат мастильних матеріалів і включають в себе заміну мастильних матеріалів під час технічного обслуговування та періодичне їх додання в процесі експлуатації.
Припустимо, що заміна оливи під час технічного обслуговування здійснюється кожні 7000 км. Для здійснення такого пробігу автомобіль, з нормою витрат палива 10 л/100 км, витратить 700 л бензину. За нормативом при витраті бензину 700 л можливе списання 4,9 л оливи. Для заміни потрібно щонайменше 3,5 л оливи. Отже в період між заміною мастила водій може додати максимум 1,4 л оливи (4,9 -3,5).
Для того, що б визначити чи потрібно додавати моторну оливу чи ні, слід скористатись масляним щупом, який відображає рівень моторної оливи в двигуні.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 16:30
marinasin
Большое спасибо

Re: Все про ПММ

Додано: 12 квітня 2016, 16:32
Владислав Станкус
Радий допомогти.

Re: Все про ПММ

Додано: 14 квітня 2016, 11:21
buhgalter123
Подскажите, пожалуйста, как выйти из ситуации: водитель в путевых листах указывал километраж согласно спидометра, на основании этого и списывали бензин. Раз в 2 недели у бухгалтерии сверка путевых листов с реальными данными спидометра и остатков бензина в баке. Когда пошли проверять, то обнаружили. что спидометр не работает, по словам водителя "... спидометр перестал работать ГДЕ-ТО неделю назад..." У меня нет слов. Что делать не знаю, финансирования на ремонт машины в апреле-мае нет, поскольку ее отремонтировали только в середине марта. Что делать - ума не приложу!

Re: Все про ПММ

Додано: 14 квітня 2016, 11:38
Владислав Станкус
buhgalter123 писав:Подскажите, пожалуйста, как выйти из ситуации: водитель в путевых листах указывал километраж согласно спидометра, на основании этого и списывали бензин. Раз в 2 недели у бухгалтерии сверка путевых листов с реальными данными спидометра и остатков бензина в баке. Когда пошли проверять, то обнаружили. что спидометр не работает, по словам водителя "... спидометр перестал работать ГДЕ-ТО неделю назад..." У меня нет слов. Что делать не знаю, финансирования на ремонт машины в апреле-мае нет, поскольку ее отремонтировали только в середине марта. Что делать - ума не приложу!
Доброго дня!
Виходів тут не багато: - здійснити ремонт за рахунок благодійника або домовитись зі станцією техобслуговування зробити його в борг або за власні кошти керівника. По суті, до того як він буде відремонтований, здійснювати поїздки не можна та відповідно не можна списувати пальне. В будь якому з випадків зверніть увагу на те, що б в акті на ремонт спідометра були відображені ті його показники, які відображені в останньому подорожньому листі, за яким проводилось списання палива.

Re: Все про ПММ

Додано: 18 квітня 2016, 11:48
buhgalter123
спасибо большое)

Re: Все про ПММ

Додано: 20 квітня 2016, 11:29
buhstar
Доброго дня! Терміново потрібна допомога! В накладній від квітня 2016р. у вартість бензину, крім ПДВ, включено акцизний збір. Як в даній ситуації правильно обліковувати бензин і що робити з акцизом?

Re: Все про ПММ

Додано: 20 квітня 2016, 11:46
EVGENIY
buhstar писав:Доброго дня! Терміново потрібна допомога! В накладній від квітня 2016р. у вартість бензину, крім ПДВ, включено акцизний збір. Як в даній ситуації правильно обліковувати бензин і що робити з акцизом?
Нацстандарт "Запаси":
8. Первісною вартістю запасів, що придбані за плату, є собівартість запасів, яка складається з таких фактичних витрат: 

суми, що сплачується згідно з договором постачальнику (продавцю), за вирахуванням непрямих податків; 

суми ввізного мита; 

суми непрямих податків у зв'язку з придбанням запасів, які не відшкодовуються суб'єктам державного сектору; 

транспортно-заготівельні витрати (затрати на заготівлю запасів, оплата тарифів (фрахту) за вантажно-розвантажувальні роботи і транспортування запасів усіма видами транспорту до місця їх використання, включаючи витрати зі страхування ризиків транспортування запасів); 

інші витрати, які безпосередньо пов'язані з придбанням запасів і доведенням їх до стану, в якому вони придатні для використання у запланованих цілях. До таких витрат, зокрема, належать прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, інші прямі витрати суб'єкта державного сектору на доопрацювання і підвищення якісно технічних характеристик запасів.
____________________
*Акцизи - це непрямі податки

Re: Все про ПММ

Додано: 21 квітня 2016, 13:46
buhstar
Велике дякую за вашу допомогу.

Re: Все про ПММ

Додано: 25 квітня 2016, 11:39
Ольга Диброва
Lili, Лілі на ваше питання відповідь надали чи ні. Якщо так розкажіть її будь-ласка

Все про ПММ

Додано: 25 квітня 2016, 11:46
Ольга Диброва
Доброго дня, підкажіть будь-ласка розібратися з правильним оформленням обліку талонів на бензин отриманих з внутрішньовідомчої передачі , ми отримали на рах.261 по цетралізованому постачанню по загальному фонду тобто рах.683, то чи правильні будуть проводки:
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235

Re: Все про ПММ

Додано: 25 квітня 2016, 14:44
EVGENIY
Ольга Диброва писав:Доброго дня, підкажіть будь-ласка розібратися з правильним оформленням обліку  талонів на бензин отриманих з внутрішньовідомчої передачі , ми отримали на рах.261 по цетралізованому постачанню по загальному фонду тобто рах.683, то чи правильні будуть проводки:
261-683
362-261
683-362
Чи потрібно ще відносити талони на бензин отримані з внутрішньвідомчої передачі ще на рах.235, тобто:
261-683
362-261
235-362
683-235
А ви їх далі комусь будете передавати? Навіщо 261 рахунок?? Його використовувати повинна була та установа яка вам передала, якщо ви нікому не передаєте то одразу треба було оприбутковувати на 235! Ваші проводки є в типовій кореспонденції:
2.3
Безоплатне отримання виробничих запасів, матеріалів, продуктів харчування, медикаментів та інших запасів за операціями з внутрівідомчої передачі запасів
261, 201 - 218, 231 - 239
683, 684
2.5
За операціями з внутрівідомчої передачі запасів відображено суми безоплатно переданих виробничих запасів, матеріалів, продуктів харчування, медикаментів та інших запасів (установою, що передала) та списання використаних запасів (установою, що отримала)
683, 684
261, 201 - 218,
231 - 239

Re: Все про ПММ

Додано: 25 квітня 2016, 17:11
Ольга Диброва
EVGENIY дякую за відповідь. Якщо можливо підкажіть чи потрібно підчас видачі талонів водієві використовувати рахунок 362 і який в такому разі первинний документ класти під 8 меморіальний ордер.

Re: Все про ПММ

Додано: 25 квітня 2016, 17:16
EVGENIY
Крот Юлія писав:
LaTa писав:Подскажите пожалуйста, в свете всех новшеств:
Какими проводками правильно делать передачу талонов водителю? То есть раньше это было Дт 362 Кт 331. Сейчас Кт 235/1 (Паливо на відповідальному зберіганні), а дебет- какой счет? Если 362 - то почему?
Применять 362 субсчет не нужно. Точно так, как и 331. Сейчас талоны на бензин (скретч- и смарт-карточки) в целях учета приравниваются к топливу, то есть их нужно учитывать в пределах субсчета 235 с применением отдельных аналитических счетов. Например, бензин в баках служебных машин - это будет у нас 235/1, а бензин по талонах - 235/2.
Таким образом, при оприходовании талонов на бензин и их выдаче водителю следует составлять такие проводки:
1) Оприходованы талоны на бензин Дт 235/2 Кт 675;
2) Произведен расчет с поставщиком горючего Дт 675 Кт 321;
3) Заправлен служебный автомобиль по талонам Дт 235/1 Кт 235/2.
Далее списываем бензин, использованный на работу служебного автомобиля, согласно путевым листам.
Более подробно про порядок учета горючего, приобретенного по талонам (смарт- и скретч-картам) Вы можете узнать из статьи "Талоны, смарт- и скретч-карты на горючее: что и как правильно применять" (см. "Бюджетная бухгалтерия", 2015, № 41).
Вот на второй странице этой темы нашёл  :67:


П.С, "Бюджетная бухгалтерия", 2015, № 41 - сейчас в октрытом доступе, регистрируйтесь на https://i.factor.ua и читайте

Re: Все про ПММ

Додано: 02 травня 2016, 17:31
bamburyak@list.ru
EVGENIY, Доброго дня ! Допоможіть будь ласка. В сільській раді немає на балансі автомобіля . Чи можливо найняти його зі сторони. Як це документально оформити і чи можна придбавати ПММ для службових поїздок на цьому автомобілі ? Як правильно все це оформити документально і придбання і списання.

Re: Все про ПММ

Додано: 04 травня 2016, 11:52
EVGENIY
bamburyak@list.ru писав:EVGENIY, Доброго дня ! Допоможіть будь ласка. В сільській раді  немає на балансі  автомобіля . Чи можливо найняти його  зі сторони. Як це документально оформити  і чи можна придбавати ПММ для службових поїздок на цьому автомобілі ? Як правильно все це оформити документально і придбання і списання.
https://buhgalter.com.ua/articles/details/502771/

Re: Все про ПММ

Додано: 05 травня 2016, 11:02
Ольга Диброва
EVGENIY, дякую за відповідь. Ще одне маленьке питання - після того як ми отримали через 683 рахунок на 235 талони на бензин, чи моливо відразу собі на баланс оприбутковувати не штуки талоніва літри бензину.

Re: Все про ПММ

Додано: 05 травня 2016, 15:00
Крот Юлія
Ольга Диброва писав:EVGENIY, дякую за відповідь. Ще одне маленьке питання - після того як ми отримали  через 683 рахунок на 235 талони на бензин, чи моливо відразу собі на баланс оприбутковувати не штуки талоніва літри бензину.
Облік талонів на пальне ведеться за їх номіналами та в літрах лише у документах аналітичного обліку (наприклад, у відомостях). Тоді як на субрахунку 235 слід відображати вартість придбаного (отриманого) пального.

Re: Все про ПММ

Додано: 13 травня 2016, 14:25
bamburyak@list.ru
Дякую.

Re: Все про ПММ

Додано: 16 травня 2016, 12:43
Альона Таранова
Бензин оприходован, а дают его меньше? Это как? Оприходовать бензин вы должны согласно накладной по фактическому наличию и если при отпуске ГСМ окажется меньше, чем указано в накладной, то составляете "акт приемки товара по количеству" и выставляете претензию поставщику.

Есть еще вариант. Делаете возврат поставщику того бензина, который получили ранее, а поставщик оформляет вам поставку бензина по "новой" цене.


Каким образом сделать возврат?

Re: Все про ПММ

Додано: 25 травня 2016, 16:31
Снежана
Наша організація списує дизпаливо в кг. Ми купили в літрах. Чи можемо ми оприбуткувати в кг, застосовуючи коєфіцієнти.