Сторінка 9 з 12

Re: Все про ПММ

Додано: 13 лютого 2017, 16:44
Владислав Станкус
31.lecz.62 писав:Хочу запитати наступне: Як правильно встановити норму витрат бензину на придбаний новий автомобіль Skoda, норми в н.№ 43 не має, в технічній характеристиці указано, але фактично автомобілем витрачається більше. Зараз в зимовий період ще більше виходить. У нас у місті 6 світлофорів чи можна примінити коефіцієнт до 5%, автомобіль по місту експлуатується. Буду вдячна хто відгукнеться. Розумію, що треба згідно норм,  але тут як правильно списувати, щоб ревізори не чіплялися.
Доброго дня!
Відповідно до вимог п.2.1.5 Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43 для нових моделей (модифікацій) автомобілів, що не увійшли до цього документа, встановлюються тимчасові індивідуальні норми витрат палива, які розробляються головним інститутом Міністерства інфраструктури України ДержавтотрансНДІпроектом за заявками підприємств - власників автомобілів на договірних засадах (форма заявки на розроблення - згідно з додатком Е до наказу).
Тимчасові індивідуальні норми є чинними для конкретного підприємства (суб'єкта господарювання), що замовило їх розроблення для використання у період апробації в певному регіоні та умовах експлуатації транспортних засобів (обладнання), без права поширення на транспортні засоби (обладнання) інших підприємств, організацій (суб'єктів господарювання), у тому числі суб'єктів господарювання, які входять до складу однієї установи, відомства тощо.
Тимчасові індивідуальні норми встановлюють на визначений ДП "ДержавтотрансНДІпроект" період апробації, що триває до одного року. Після закінчення встановленого періоду апробації, розробленої для підприємства тимчасової індивідуальної норми та надання підприємством розробникові за визначеною ДП "ДержавтотрансНДІпроект" формою даних щодо її апробації з наведенням експлуатаційних умов термін дії норми продовжується, при цьому встановлюється наступний період апробації з можливим її коригуванням за обґрунтованої необхідності з урахуванням централізовано зібраних даних щодо апробації тимчасових індивідуальних норм в різноманітних природно-кліматичних, дорожніх та інших умовах різних підприємств та установ (суб'єктів господарювання).
Таким чином необхідно звернутись до ДержавтотрансНДІпроекту для розроблення тимчасової індивідуальної норми витрат палива конкретно для Вашого автомобіля.
Маючи відповідний документ (висновок) питань від ревізорів бути не повинно.
Після встановлення тимчасової індивідуальної норми Ви зможете застосовувати коригуючи коефіцієнти, такі як  3.1.4 Робота в міських умовах, 3.1.1 Робота в холодну пору року та ін.

Re: Все про ПММ

Додано: 13 лютого 2017, 17:23
31.lecz.62
Дякую, Владислав за відповідь. А до того моменту поки дадуть нам відповідь (на що сподіваємось) - списувати по факту????, бо другого варіанту я не бачу. Зробили акт та наказ по факту витрат згідно показань подорожніх листів.

Re: Все про ПММ

Додано: 13 лютого 2017, 17:27
Владислав Станкус
31.lecz.62 писав:Дякую, Владислав за відповідь. А до того моменту поки дадуть нам відповідь (на що сподіваємось) - списувати по факту????, бо другого варіанту я не бачу.  Зробили акт та наказ по факту витрат згідно показань подорожніх листів.
Пораджу Вам зробити контрольний замір фактичного витрачання палива та оформити його актом, який додати до листа до ДержавтотрансНДІпроекту. До цього списувати на підставі контрольного заміру, а у разі наявності бортового комп"ютера на підставі його показників.

Re: Все про ПММ

Додано: 14 лютого 2017, 12:30
31.lecz.62
Дякую! Я навіть не знала, що є така організація, знайшла на сайті, а там є форма розрахунку, але коли я набрала дані за місяць - не вийшла на наші витрати палива по факту більші. Але зрозуміла, як правильно приміняти коефіцієнти і розрахунки. Буду робити, як ви порадили. Дуже вам вдячна за пояснення і пораду.

Re: Все про ПММ

Додано: 14 лютого 2017, 12:33
Владислав Станкус
31.lecz.62 писав:Дякую! Я навіть не знала, що є така організація, знайшла на сайті, а там є форма розрахунку, але коли я набрала  дані за місяць - не вийшла на наші витрати палива по факту більші. Але зрозуміла, як правильно приміняти коефіцієнти і розрахунки. Буду робити, як ви порадили. Дуже вам вдячна  за пояснення і пораду.
Будь ласка, завжди радий допомогти!

Re: Все про ПММ

Додано: 16 лютого 2017, 10:28
Оленка30
підкажіть, будь ласка, як правильно вести облік ПММ якщо машиною постійно користується керівник підприємства при цьому ПММ купуються за готівку

Re: Все про ПММ

Додано: 16 лютого 2017, 15:57
Крот Юлія
Оленка30 писав:підкажіть, будь ласка, як правильно вести облік ПММ якщо машиною постійно користується керівник підприємства при цьому ПММ купуються за готівку
Незалежно від того, хто користується службовим автомобілем (водій чи безпосередньо керівник), порядок обліку ПММ єдиний. Якщо придбання пального здійснюється за готівку, керівник має надавати Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт з усіма підтвердними документами (чеки РРО з АЗС). Списання пального проводиться на підставі подорожніх листів в межах граничних норм витрати пального.

Re: Все про ПММ

Додано: 27 лютого 2017, 11:09
Natalia3
Доброго дня. Підскажіть будь-ласка якщо водій втратив видані йому скреч-картки з серійними номерами, як в такому випадку списати пальне та як відобразити це в обліку.

Re: Все про ПММ

Додано: 02 березня 2017, 23:33
Людмила 2608
ДОПОМОЖІТЬ!!!!! норми списання бензину на розпиловку дрів бензопилкою

Re: Все про ПММ

Додано: 03 березня 2017, 10:21
Владислав Станкус
Людмила 2608 писав:ДОПОМОЖІТЬ!!!!! норми списання бензину на розпиловку дрів бензопилкою
Доброго ранку!
Людмила, я вже зазначав, що законодавчо встановлених норм немає, слід використати норму вказану в інструкціі з eксплуатаціі бeнзопили.
Якщо така норма в інструкції не визначена то слід зробити наступне.
Заправити бак бензопили повністю, визначити кількість бензину.
Розпочати роботу з розпилу дров та проводити її до закінчення бензину в баку бензопили. Після цього, визначити кількість дров, яка була розпиляна. Розрахунком визначити, яка кількість бензину припадає на розпил 1 м3 дров. Це і буде ваша норма.
Обов'язково норму слід затвердити в наказі по установі.

Re: Все про ПММ

Додано: 03 березня 2017, 20:54
Людмила 2608
ДЯКУЮ!!!!

Все про ПММ

Додано: 20 березня 2017, 13:52
de.kiev
Добрый день Юлия,
прошу вас ответить на мой вопрос.
Купили бензин. Отдали бензин на ответственное хранение поставщику.
Выдали скретч-карты.
Фактическое получение на АЗС.
В марте, в связи с обменом литровых скретч-карт на талоны имеем следующее.

1) Остаток на скретч-картах бензина составлял до обмена 5000,33 литра.
2) Выдали талоны на 5000 литров

Как быть с учетом?
раньше бензин был на 235 в стоимостном выражении, скретч-карты на 02, на 08 бензин в литрах.
Как правильно оформить такой переход и отобразить дебиторскую в сумму эквивалентную 0,33 литра ?

Спасибо.

Re: Все про ПММ

Додано: 20 березня 2017, 14:43
EVGENIY
de.kiev писав:Добрый день Юлия,
прошу вас ответить на мой вопрос.
Купили бензин. Отдали бензин на ответственное хранение поставщику.
Выдали скретч-карты.
Фактическое получение на АЗС.
В марте, в связи с обменом литровых скретч-карт на талоны имеем следующее.

1) Остаток на скретч-картах бензина составлял до обмена 5000,33 литра.
2) Выдали талоны на 5000 литров

Как быть с учетом?
раньше бензин был на 235 в стоимостном выражении, скретч-карты на 02, на 08 бензин в литрах.
Как правильно оформить такой переход и отобразить дебиторскую в сумму эквивалентную 0,33 литра ?

Спасибо.
http://budget.factor.ua/viewtopic.php?f ... =60#p72025

Re: Все про ПММ

Додано: 20 березня 2017, 14:57
Крот Юлія
de.kiev писав:Добрый день Юлия,
прошу вас ответить на мой вопрос.
Купили бензин. Отдали бензин на ответственное хранение поставщику.
Выдали скретч-карты.
Фактическое получение на АЗС.
В марте, в связи с обменом литровых скретч-карт на талоны имеем следующее.

1) Остаток на скретч-картах бензина составлял до обмена 5000,33 литра.
2) Выдали талоны на 5000 литров

Как быть с учетом?
раньше бензин был на 235 в стоимостном выражении, скретч-карты на 02, на 08 бензин в литрах.
Как правильно оформить такой переход и отобразить дебиторскую в сумму эквивалентную 0,33 литра ?

Спасибо.
Добрый день!
Сложно ответить на Ваш вопрос не зная всех нюансов ситуации. Не совсем понятно,чем обусловлены таких расхождения по количеству бензина (0,33 л). Но в любом случае порядок урегулирования этой ситуации Вам необходимо согласовать с поставщиком.
Что же касается бухучета, то могу с уверенностью сказать, что разницы в учете бензина по талонам и по скретч-картам нет никакой. Более того, скретч-карты никогда не учитывались на 02 счете, а бензин в литрах - на 08. Ни скретч-карты, ни талоны сами по себе отдельными объектами учета не являются.
Более подробно про порядок учета приобретения горючего по талонам и скретч-картам читайте в статье "Талоны, смарт- и скретч-карты на горючее: что и как правильно применять" (см. "Бюджетная бухгалтерия", 2015, №41).

Re: Все про ПММ

Додано: 30 березня 2017, 10:51
Vse_ta_je
Питання щодо обліку пального. Дуже потрібна допомога. В 2016 році пальне в талонах обліковувалось на 331 рах., в 2017 році ситуацію виправлено, облік пального на рах. 1514. Як бути з перенесенням залишків до нових форм звітності на початок звітного періоду?

Re: Все про ПММ

Додано: 30 березня 2017, 11:19
Крот Юлія
Vse_ta_je писав:Питання щодо обліку пального. Дуже потрібна допомога. В 2016 році пальне в талонах обліковувалось на 331 рах., в 2017 році ситуацію виправлено,  облік пального на рах. 1514. Як бути з перенесенням залишків до нових форм звітності на початок звітного періоду?
Талони на пальне не обліковуються на субрахунку 331 ще з вересня 2015 року, з того ж часу облік пального в талонах необхідно вести у складі запасів (колишній 235 субрахунок). Тож не зрозуміло, чому і навіщо Ви обліковували їх у складі грошових документів у 2016 році.

Re: Все про ПММ

Додано: 30 березня 2017, 11:41
Vse_ta_je
Крот Юлія писав:
Vse_ta_je писав:Питання щодо обліку пального. Дуже потрібна допомога. В 2016 році пальне в талонах обліковувалось на 331 рах., в 2017 році ситуацію виправлено,  облік пального на рах. 1514. Як бути з перенесенням залишків до нових форм звітності на початок звітного періоду?
Талони на пальне не обліковуються на субрахунку 331 ще з вересня 2015 року, з того ж часу облік пального в талонах необхідно вести у складі запасів (колишній 235 субрахунок). Тож не зрозуміло, чому і навіщо Ви обліковували їх у складі грошових документів у 2016 році.
Маємо те, що маємо від попереднього бухгалтера. Як тепер бути ?

Re: Все про ПММ

Додано: 30 березня 2017, 11:47
Крот Юлія
Vse_ta_je писав:Маємо те, що маємо від попереднього бухгалтера. Як тепер бути ?
Оформляйте бухг. довідку, виправляйте помилку

Re: Все про ПММ

Додано: 30 березня 2017, 12:24
Vse_ta_je
Крот Юлія писав:
Vse_ta_je писав:Маємо те, що маємо від попереднього бухгалтера. Як тепер бути ?
Оформляйте бухг. довідку, виправляйте помилку
Дякую!

Re: Все про ПММ

Додано: 03 травня 2017, 15:20
Анна весна
скажите,пожалуйста,солидол относится к гсм? как списывается?

Re: Все про ПММ

Додано: 23 травня 2017, 08:50
Владислав Станкус
Анна весна писав:скажите,пожалуйста,солидол относится к гсм? как списывается?
Доброго ранку!
Солідол (від лат. Solidus - щільний і oleum - масло, раніше називався «тавотом») - пластичне мастило, що отримується загущенням індустріальних масел середньої в'язкості кальцієвими милами вищих жирних кислот.
Отже солідол відноситься до мастильних матеріалів.
Нормативи витрат мастильних матеріалів, наведені в додатку В Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43.
Нормативи витрат мастильних матеріалів установлені на 100 літрів (100 м3 стисненого природного газу) нормативних витрат палива Qн, розрахованих для даного автомобіля:
- нормативи витрат олив - в л/100 л (л/100 м3 СПГ) Qн;
- нормативи витрат мастил - в кг/100 літрів (кг/100 м3 СПГ) Qн.
Нормативи витрат олив і мастил зменшуються на 50 % для всіх автомобілів, які знаходяться в експлуатації до трьох років (крім автомобілів, відмічених у додатку В знаком (*)).

Re: Все про ПММ

Додано: 23 травня 2017, 08:56
Владислав Станкус
Для автомобілів і їх модифікацій,  для яких нормативи  витрат мастильних  матеріалів не увійшли до Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 р. № 43, встановлюються тимчасові нормативи витрат мастильних матеріалів  у таких розмірах:
- для дизельних та газодизельних вантажних автомобілів автобусів з повною масою понад 3,5 т:
    моторна олива - до 2,8 л/100 л (д/100 м куб. СПГ) Qн;
    трансмісійна олива - до 0,4 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    спеціальні оливи - до 0,1 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    пластичні   (консистентні)   мастила   -   до  0,3  кг/100  л
(кг/100 м.куб. СПГ) Qн;
- для  решти автомобілів і автобусів:
    моторна олива - до 1,8 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    трансмісійна олива - до 0,15 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    спеціальні оливи - до 0,05 л/100 л (л/100 м куб. СПГ) Qн;
    пластичні   (консистентні)   мастила   -   до  0,1  кг/100  л
(кг/100 м куб. СПГ) Qн.

Тимчасові  норми  витрат мастильних матеріалів, вводяться в дію  наказом керівника підприємства, є чинними тільки для автомобілів цього підприємства та втрачають чинність при введенні в дію в Україні постійних норм витрат мастильних матеріалів на відповідні моделі (модифікації) автомобілів, спецавтомобілів або спеціального обладнання.

Re: Все про ПММ

Додано: 06 червня 2017, 14:48
Аля87
Крот Юлія, Добрий день. Потрібна допомога. Прийшло КРУ і розпочали перевірку, виникло питання по скретч-карткам. Чи є необхідним прикріпляти до подорожнього листа чеки з заправки? І як бути якщо їх не має. Хочуть винести збитки на матеріально-відповідальну особу.

Re: Все про ПММ

Додано: 06 червня 2017, 17:57
Крот Юлія
Аля87 писав:Крот Юлія, Добрий день. Потрібна допомога. Прийшло КРУ і розпочали перевірку, виникло питання по скретч-карткам. Чи є необхідним прикріпляти до подорожнього листа чеки з заправки? І як бути якщо їх не має. Хочуть винести збитки на матеріально-відповідальну особу.
Доброго дня!
Я вже раніше відповідала на питання, пов'язані з чеками РРО при придбанні пального. Ось кілька посилань: https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p57869
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p52482
https://budget.factor.ua/viewtopic.php? ... %9E#p51515
Однозначно можна сказати, що чеки РРО з АЗС водій повинен обов’язково надати до бухгалтерії. Без них бухгалтер взагалі немає права оприбутковувати таке пальне.
Тож претензії перевіряючих цілком обґрунтовані.
Якщо ж заправка автомобіля дійсно мала місце (і просто немає чеків РРО з тих чи інших причин), раджу провести звірку з АЗС щодо заправлення конкретного автомобіля за відповідний період.
А на майбутнє завжди вимагайте від водіїв чеки із АЗС і уважно звіряйте дати, кількість заправленого пального і його марку.

Re: Все про ПММ

Додано: 07 червня 2017, 08:37
Владислав Станкус
Доброго ранку!
В додаток до відповіді Юлії хочу зазначити, що Вам необхідно документально доводити працівникам Державної аудиторської служби, що все ж таки автомобіль заправлявся та фактично виконував роботу, яка підтверджується подорожніми листами. Необхідно надати якомога більшу кількість інших документів, які підтверджували роботу автомобіля, крім того запропонувати перевіряючим здійснити зустрічну звірку на заправці, з метою підтвердження або спростування стану взаєморозрахунків. Безумовно відсутність чеків РРО це порушення, проте вважати все пальне, на яке на має чеків збитками дуже зухвале рішення. У будь якому разі Вам необхідно письмово звернутись до постачальника пального для отримання письмової інформації про дату та кількість пального отриманого Вашим водієм. В разі вирішення даного питання в суді, останній буде на вашому боці, у разі наявності подорожніх листів та письмової інформації про дату та кількість пального отриманого Вашим водієм.

Re: Все про ПММ

Додано: 12 червня 2017, 14:32
Natalia3

[font='Noto Sans', sans-serif]Доброго дня. Підскажіть будь ласка новачку чи потрібно бухгалтеру звіряти в подорожньому листі відстань проїханого кілометражу (за містом) згідно з виданим наказом керівника (на відрядження) між населеними пунктами і чим це передбачено.[/font]


Re: Все про ПММ

Додано: 30 червня 2017, 20:00
ola_olala
Доброго дня, допоможіть розібратись в ситуації і знайти алгоритм дій для її вирішення
1. Сільською радою планується укласти з головою договір позики автомобіля яким він користується за довіреністю, питання: він підписує його з обох сторін від свого імені?.
2. Після угоди про позику авто є підстава придбати пальне, так як на балансі авто немає.
3. Згідно Порядку при використанні особового авто в службових цілях йому компенсують витрати на пальне шляхом передачі талонів на кількість літрів, зафіксованих у журналі використання авто у службових цілях та розрахованих згідно наказу 43, питання: як в такому випадку списати ПММ без чеків РРО, адже фактичної заправки не було, яким документом це проводити?
4. Якщо талони передаються як компенсація за пальне, то чи обкладати ПДФО і ВЗ як додаткове благо?
І взагалі, чи це правильний підхід?

Re: Все про ПММ

Додано: 16 серпня 2017, 15:22
valyapautenko
Допоможіть розібратися!!!! В якій інструкції прописано що водій має надати в бухгалтерію  чек з АЗС .

Re: Все про ПММ

Додано: 16 серпня 2017, 15:39
EVGENIY
valyapautenko писав:Допоможіть розібратися!!!! В якій інструкції прописано що водій має надати в бухгалтерію  чек з АЗС .
Довірена особа розпорядника бюджетних коштів зобов'язана подати до бухгалтерії розпорядника бюджетних коштів авансовий звіт про використання коштів з банківської платіжної картки разом із підтвердними документами та залишком невикористаної готівки відповідно до законодавства. Залишки невикористаної готівки повертаються довіреною особою згідно із законодавством.

Подробиці: https://buhgalter.com.ua/zakonodavstvo/kaznacheyske-obslugovuvannya/poryadku-kaznacheyskogo-obslugovuvannya-mistsevih-byudzhetiv/

Re: Все про ПММ

Додано: 01 вересня 2017, 09:27
основні 2017
як списувати бензин,якими документами